quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:41 schreef 3-voud het volgende:
Als het niveau niet wat omhoog gaat blijf ik hier weg. Hebben jullie jezelf mee...
Heb jij (g)een keuken?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou erg vriendelijk komt het allemaal niet over. Maar in het echt ben je vast een watje.
Miss Madurodam heeft volgens mij zin in een liefdesantenne.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:47 schreef Uccie het volgende:
In dit topic gaat vrij weinig omhoog...ja behalve bij Voorvoegsel
Kop dicht staat je beter.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is allemaal wel leuk maar jij hebt nog helemaal geen rechten om tof te doen tegen Corrie.
Ja maar ik kan niet koken. Ik heb ook een boormachine, maar dat wil niet zeggen dat ik kan boren.quote:
"Boren" doe ik wel. Vrijdag?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet koken. Ik heb ook een boormachine, maar dat wil niet zeggen dat ik kan boren.
Ik heb een gereedschapskist, sta ik soms heel stoer naar te kijkenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet koken. Ik heb ook een boormachine, maar dat wil niet zeggen dat ik kan boren.
Doe ik ook hoor....en dan bel ik mijn vaderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een gereedschapskist, sta ik soms heel stoer naar te kijken
Af en toe iets eruit pakken, en weer terug leggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een gereedschapskist, sta ik soms heel stoer naar te kijken
Je zakt 50 punten op de F***-o-meterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niks te boren nee dank je.
Heeft jouw vader een grote sterke klopboor?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor....en dan bel ik mijn vader
Dat is zo ongeveer mijn leeftijd, die 50quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zakt 50 punten op de F***-o-meter
Of zo'n ding eruit pakken en me afvragen waar het voor dientquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Af en toe iets eruit pakken, en weer terug leggen.
Niet eentje van Fok! met die 30cm word ik compleet gespiest.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Miss Madurodam heeft volgens mij zin in een liefdesantenne.
Je mag je speeltje gewoon in je nachtkastje leggen. Doen ze allemaal.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of zo'n ding eruit pakken en me afvragen waar het voor dient
Nou en...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer mijn leeftijd, die 50
Ja ik heb mijn schroevendraaier ook in mijn nachtkastje liggen. En een hamer.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je mag je speeltje gewoon in je nachtkastje leggen. Doen ze allemaal.
Die zijn enorm. Maar goed, past wel bij alle cup dubbel D van de dames van FOK!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet eentje van Fok! met die 30cm word ik compleet gespiest.
Als je zo'n ding bedoelt om gaten te boren in een muur...ja...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft jouw vader een grote sterke klopboor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |