Thuis douchen een optie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Moet dat echt? Sommige jongens houden hun onderbroek aan zeggen ze.
Wat als je plots een stijve krijgt? Kan toch als je bloot bent en mensen om je heen.
Dit. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Als je een stijve krijgt terwijl er allemaal naakte mannen om je heen staan heb ik nieuws voor je..
huilenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is lekker fris, na de uitwedstrijd met 4 man ongedoucht de auto in
idd, is ook vervelend voor je teamgenoten als je opgewonden van ze raakt onder de douchequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
Je moet niks, je kan ook gewoon thuis douchen.
Dit!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Peter het volgende:
Pubers krijgen van een zuchtje wind al een stijve. Waar schaam je je voor?
He he. Jij snapt het.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:33 schreef tanguay het volgende:
Je krijgt echt geen stijve. En ja naakt douchen na training/wedstrijd is heel normaal.
Het is maar naakt zijn, is helemaal niet raar hoor.
Misschien heeft TS een kleintje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als je een stijve krijgt in een natte onderbroek dan zie je het toch net zo goed?
Hij heeft het over jongens, als je 14 bent groeit hij nog wel wat later.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien heeft TS een kleintje?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:55 schreef n00b13 het volgende:
Homo's voetballen niet, die gaan bij de kapperszaak werken als ze 14 zijn
Ook bang voor een stijve?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe oud is TS? Ik heb begrepen dat meisjes die op voetbal zitten rond hun 14de ook met ondergoed aan douchen
Da's natuurlijk doodeng hahaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |