Thuis douchen een optie?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Moet dat echt? Sommige jongens houden hun onderbroek aan zeggen ze.
Wat als je plots een stijve krijgt? Kan toch als je bloot bent en mensen om je heen.
Dit. Zo moeilijk is het niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Als je een stijve krijgt terwijl er allemaal naakte mannen om je heen staan heb ik nieuws voor je..
huilenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is lekker fris, na de uitwedstrijd met 4 man ongedoucht de auto in
idd, is ook vervelend voor je teamgenoten als je opgewonden van ze raakt onder de douchequote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
Je moet niks, je kan ook gewoon thuis douchen.
Dit!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:21 schreef Peter het volgende:
Pubers krijgen van een zuchtje wind al een stijve. Waar schaam je je voor?
He he. Jij snapt het.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:33 schreef tanguay het volgende:
Je krijgt echt geen stijve. En ja naakt douchen na training/wedstrijd is heel normaal.
Het is maar naakt zijn, is helemaal niet raar hoor.
Misschien heeft TS een kleintje?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:25 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als je een stijve krijgt in een natte onderbroek dan zie je het toch net zo goed?
Hij heeft het over jongens, als je 14 bent groeit hij nog wel wat later.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:32 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien heeft TS een kleintje?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:55 schreef n00b13 het volgende:
Homo's voetballen niet, die gaan bij de kapperszaak werken als ze 14 zijn
Ook bang voor een stijve?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:27 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Hoe oud is TS? Ik heb begrepen dat meisjes die op voetbal zitten rond hun 14de ook met ondergoed aan douchen
Da's natuurlijk doodeng hahaquote:
Van de trainer dan zeker.quote:
Nee daar doen ze wat anders.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:48 schreef DroogDok het volgende:
Misschien kan TS op hockey gaan, daar wordt helemaal niet gedoucht na afloop.
Ja hoe kksmerig is dat kerel. Die gaan met het complete elftal in hun vieze bezwete trainingspak in de kantine zitten hijssen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:48 schreef DroogDok het volgende:
Misschien kan TS op hockey gaan, daar wordt helemaal niet gedoucht na afloop.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:58 schreef byah het volgende:
Onze aanvoerder heeft de meesterlijke gave om alle piemels van het team te kunnen beschrijven tijdens het bierdrinken
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:01 schreef TwyLight het volgende:
Als je een stijve krijgt terwijl er allemaal naakte mannen om je heen staan heb ik nieuws voor je..
quote:Op maandag 5 augustus 2013 schreef René van der Gijp het volgende:
"Er zijn gewoon weinig homofiele voetballers. Er zullen er wel een of twee zijn, maar voetbal is geen sport voor homo's. Als je homo bent, dan ben je op je veertiende wel klaar met voetbal. Dan ga je gewoon in een kapperszaak werken. Dat is gewoon waar. Op zaterdag loop ik door de Bijenkorf en wie staat daar mensen op te maken: Leco. En dat gelul: laat die voetballers uit de kast komen... Er zijn er gewoon niet veel."
Samen douchen is verre van gay.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:37 schreef Leevancleef het volgende:
Wie is Leco? Voetbal is trouwens niet bepaald het toppunt van mannelijkheid of heteroseksualiteit, dus ik weet niet waar die Van Der Gijp het over heeft. Samen douchen is nogal gay
Ik zie het bij mezelf ja. Totaalpreuts.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:14 schreef tanguay het volgende:
[..]
Samen douchen is verre van gay.
naakt is niet hetzelfde als seks of seksueel. Onze maatschappij begint steeds Amerikaanser te worden op dat gebied.
En al zou er een een stijve krijgen, is toch een non-issue?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Was vroeger heel normaal, niemand kreeg een stijve, daar dacht je niet eens bij na.
Ja dan nog, dan wacht je gewoon even met je kleren uittrekken, of je doet je handdoek er even omheen. Maar vlak nadat je gesport hebt krijg je cht niet zomaar een stijve, ook een puber niet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:34 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
En al zou er een een stijve krijgen, is toch een non-issue?
Behalve als je homo bent.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Was vroeger heel normaal, niemand kreeg een stijve, daar dacht je niet eens bij na.
Ik ben gewoon preuts. Er is niks gays aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp er geen snars van. Je staat te douchen, wat is daar in hemelsnaam gay aanAls ik een man was en ik zag andere mannen in hun onderbroek staan douchen zou ik me kapot lachen en die onderbroek van zijn kont trekken.
Dat preutse begrijp ik ook helemaal niets van. Alsof er iets bijzonders te zien valt. Iedereen staat te douchen, het is niet dat je in je nakie over straat gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:52 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon preuts. Er is niks gays aan.
Het is alleen wel grappig om nu Rene van der Gijp erbij te halen. That's it.
(Toen ik nog voetbalde was het trouwens andersom: Wie in zijn onderbroek douchte was homo)
Wie zegt dat 'preutsheid' een rationeel iets is?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat preutse begrijp ik ook helemaal niets van. Alsof er iets bijzonders te zien valt. Iedereen staat te douchen, het is niet dat je in je nakie over straat gaat.
Daarom begrijp ik het waarschijnlijk ook niet. Durf je ook niet in je blootje bij de dokter?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie zegt dat preuts een rationeel iets is?
Ik zou daar wel een raar gevoel bij hebben ja. Gelukkig nog niet voorgekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik het waarschijnlijk ook niet. Durf je ook niet in je blootje bij de dokter?
Ik begrijp het niet, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zou daar wel een raar gevoel bij hebben ja. Gelukkig nog niet voorgekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |