Klopt. Arnhem is de enige stad waar een compleet fietsverbod geldt.quote:
Nooooo!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt. Arnhem is de enige stad waar een compleet fietsverbod geldt.
Meid doe niet zo panisch. Officieel mag je niet fietsen in de stad nee, in geen enkele stad trouwens, maar je kan best gewoon met de fiets naar het gemeentehuis hoor. Als het super druk is stap je gewoon af want dan kan je toch niet fietsen maar morgen regent het en is het donderdag dus is het niet drukquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef lkki het volgende:
[..]
Nooooo!
Nouja, bedankt GJE. Weet je ook nog waar dit begint? Waar kan je je fiets nog stallen? Net buiten de centrum? Ik ben dicht in de buurt van station Velperpoort, kan ik dichterbij komen dan dat?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Meid doe niet zo panisch. Officieel mag je niet fietsen in de stad nee, in geen enkele stad trouwens, maar je kan best gewoon met de fiets naar het gemeentehuis hoor. Als het super druk is stap je gewoon af want dan kan je toch niet fietsen maar morgen regent het en is het donderdag dus is het niet druk
Je mag overal in de stad fietsen maar let even op in de winkelstraten. Vanaf velperpoort kun je prima door de steenstraat heen fietsen, de eusebiussingel af en dan fiets je al bijna tegen het gemeentehuis aan als je de weg volgt. Check google maps maar.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef lkki het volgende:
[..]
Nooooo!
Nouja, bedankt GJE. Weet je ook nog waar dit begint? Waar kan je je fiets nog stallen? Net buiten de centrum? Ik ben dicht in de buurt van station Velperpoort, kan ik dichterbij komen dan dat?
Doe je mooiste rood-groen-zwarte sjaal om en kijk of je in de groep past.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef lkki het volgende:
[..]
Bedankt! Misschien moet ik stiekem proberen te infiltreren.
Heeeuh! Bedankt!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:26 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je mag overal in de stad fietsen maar let even op in de winkelstraten. Vanaf velperpoort kun je prima door de steenstraat heen fietsen, de eusebiussingel af en dan fiets je al bijna tegen het gemeentehuis aan als je de weg volgt. Check google maps maar.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe je mooiste rood-groen-zwarte sjaal om en kijk of je in de groep past.
Een topicreeks voor Arnhem?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu moet je je in STA / Arnhem #98 - Rammen in Rijnstad. melden
Ik ben zowaar buren met drie Fok!kers!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu moet je je in STA / Arnhem #98 - Rammen in Rijnstad. melden
REMLOF, wij wonen gewoon een straat van elkaar vandaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik ben zowaar buren met drie Fok!kers!
Dat kan maar zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:46 schreef lkki het volgende:
[..]
REMLOF, wij wonen gewoon een straat van elkaar vandaan!
Dan mag jij erop. Dat is niet mijn league.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze pas 17 is, jaartje wachten nog
ditquote:
verhuizen nu je nog kan!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 19:40 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik ben zowaar buren met drie Fok!kers!
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit
Arnhem is de verboden stad voor fietsen![]()
je krijgt er zelfs de doodstraf voor
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:03 schreef Arriens het volgende:
Gratis?
Dus ik heb mijn fiets zonder reden altijd bovengronds naast die loempia vouwer gezet.
Sssht, B!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:21 schreef Toto69 het volgende:
Tja van Leeuwarden naar Arnhem is ook nogal een vooruitgang hé.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:30 schreef Arriens het volgende:
Ik fiets al 6/7 jaar zonder probleem door de binnenstad (incl. windelcentrum) en heb nooit problemen gehad.
Is het druk, ga wandelen, anders doe ik het gewoon.
Top! Heel erg bedankt Dolf & Arriens!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef dolf1010 het volgende:
Tip : naast de V&D / tegenover de kijkshop zit een gratis bewaakte ondergrondse fietsenstalling, daar zet ik 'm altijd neersucces en welkom in Arnhem!
Man, we zijn buren.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef remlof het volgende:
Zover van het centrum van Arnhem wonen dat je er op de fiets heen moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:50 schreef DroogDok het volgende:
Dicht bij Duitsland, kijk maar uit dat ze je fiets niet meenemen.
Het is slechts de waarheid, N.quote:
Vanuit Velp (noord) is het anders een pokke eind lopen/met de bus de taxi.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:05 schreef remlof het volgende:
Zover van het centrum van Arnhem wonen dat je er op de fiets heen moet
Regelmatig gedaan. Vanuit Velp-zuid danquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:30 schreef Arriens het volgende:
[..]
Vanuit Velp (noord) is het anders een pokke eind lopen/met de bus de taxi.
Omdat ze 17 is, pedoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Waarom heeft TS nog geen fotoboek?
fotoboek.fok.nl
Ad van den Berg ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in het uiterlijk van elke fokker
Velpquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 02:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Regelmatig gedaan. Vanuit Velp-zuid dan
Ach nee man. Velp noord misschien, zuid is gajes bij elkaar. Geniaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
En ik kan het weten, heb er 22 jaar gewoond.
Ik woonde in Zuid. Het nette nieuwbouwdeel, de watervogelbuurt. Maar heb veel krantenwijken gedaan in Noord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach nee man. Velp noord misschien, zuid is gajes bij elkaar. Geniaal.
Nee, ik kom uit Presikhaafquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 04:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woonde in Zuid. Het nette nieuwbouwdeel, de watervogelbuurt. Maar heb veel krantenwijken gedaan in Noord.
Jij zat op de Reigerschool zeker?
Niet weten hoe TS eruitzietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Waarom heeft TS nog geen fotoboek?
fotoboek.fok.nl
Bry, dit kan echt niet hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten hoe TS eruitziet![]()
TS niet op Facebook hebben
Facebook hebben
Ik
Ben je ook hoor Nyn, maar dan krijg ik klappen van je vriendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:40 schreef lkki het volgende:
[..]
Bry, dit kan echt niet hoor.
Ik verwachte een monoloog over hoe lekker ik wel niet ben.
Oh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je ook hoor Nyn, maar dan krijg ik klappen van je vriend![]()
![]()
Oké.quote:
06?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
TS is een lekker ding met knalrode haren. Ze woont nu in de omgeving van Arnhem en is zeventien jaar, jailbait dus.
Hoezo, mijn vraag is beantwoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We zitten nu je eigen topic te verzieken. DM maar als je problemen hebt
Half uurtje met de trein en ik ben 1 jaar ouder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
TS is een lekker ding met knalrode haren. Ze woont nu in de omgeving van Arnhem en is zeventien jaar, jailbait dus.
Ik ben tevreden over de afloop van die postquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten hoe TS eruitziet![]()
TS niet op Facebook hebben
Facebook hebben
Ik
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
Hij slaat geen deuk in een pakje boter johquote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij slaat geen deuk in een pakje boter joh
Topplan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:53 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar ik kan hem natuurlijk wel opofferen als een menselijk schild, vind je niet?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Topplan.
Maar je hebt een vriend, dus ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic doe
quote:
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef TwyLight het volgende:
Maar maak toch maar een fotoboek, dan weet ik of het de moeite waard is om je vriend in elkaar te slaan
Iets met olijfolie, remlof kennendequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef lkki het volgende:
Haha, lol.
![]()
Hey, wat is er in Sonsbeek aan de hand vanavond? Dan kom ik ook!
Ze zeggen dat het een fattie isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iets met olijfolie, remlof kennende
Hoe oud?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
remlof is niet dik voor zover ik weetmaar wel oud
quote:
had je pa kunnen zijnquote:
Hoe naief...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef lkki het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, hij was een twintiger die me kan laten zien hoe het stappen hier werkt.
*schrijft het opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe naief...
Tip, ga op donderdagavond naar Bar Ron. Toffe karaoketent
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.quote:
Dat is overal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.
Ook een handig tip..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.
The Cavern.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Hoe heet die tent ook al weer die in een kelder is, waar je altijd smerige poten van krijgt, daar is het ook altijd gezellig
Ik betaal niets voor een of andere onbekende bandquote:
Je hoeft er niks te betalen, is gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik betaal niets voor een of andere onbekende band![]()
Ben sowieso niet zo heel festival-muziekluisterend-achtig. Ik wil tot 4 uur in de nacht rondspringen, dansen en meebléren in een of andere club waar bij iedereen alle remmen losgaan.
the movequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft er niks te betalen, is gewoon gezellig.
En als je wil feesten moet je naar The Move, leuke alternatieve tent maar de gemiddelde leeftijd ligt er rond de 20, mij iets te jong tegenwoordig
swagfagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Als ik het woord alternatief hoor doe ik al een 180
Dat valt wel meequote:
Ik zag je foto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme ik heb een bal op m'n oog gehad.
Ik denk nu dat TS d'r haar blauw is. Auw.
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #3 Waar roodharig Fok! bekendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar blijven de foto's en het fotoboek van TS?
Sebesse? Ik dacht dat je Nynke heette. Of is sebesse een kleur ofzo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef lkki het volgende:
[..]
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #3 Waar roodharig Fok! bekend
Zie laatste post
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sebesse? Ik dacht dat je Nynke heette. Of is sebesse een kleur ofzo?
Nynke. Bist toch nog wol in skot hjer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef lkki het volgende:
[..]
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.
Bíjna, Bry!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nynke. Bist toch nog wol in skot hjer.
Flink mislukt jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef lkki het volgende:
[..]
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.
Hjer is nietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan.![]()
Stomme Friezin.
Nou in het noorden van Friesland dus wel hé. Rond Dokkum. Hjer = hoor. Skot = schat. Zo is het mij aangeleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef lkki het volgende:
[..]
Hjer is niets
skot is niets
Zal ik doorgaan?
Ik ben misschien wat traag van begrip maar essesse zegt mij ook geen ene reet behalve dat het een palindroom is. Wat moet dat betekenen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef lkki het volgende:
[..]
Doe maar Essesse
Ik vond Seb-esse beter klinken dan Ess-esse.
Gesproken wel. Maar ik doe toch ook niet 'kompjuter' voor computer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou in het noorden van Friesland dus wel hé. Rond Dokkum. Hjer = hoor. Skot = schat. Zo is het mij aangeleerd.
Ach ja, vertrouw nooit een Fries hé!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:34 schreef lkki het volgende:
[..]
Gesproken wel. Maar ik doe toch ook niet 'kompjuter' voor computer?
Niets, het is een domme palindroom. Net als ikki.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat traag van begrip maar essesse zegt mij ook geen ene reet behalve dat het een palindroom is. Wat moet dat betekenen?
Ja, ik weet wat een palindroom is schat maar ik snap de context niet zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
[..]
Niets, het is een domme palindroom. Net als ikki.
Zolang de exacte helft van het woord gespiegeld is aan de andere.
Heel dom dus.
Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
Nou er staat een foto van mij in dat topic. Niets nieuws, maar ik had ze de vorige keer verwijderd ivm accountwissel.
Je ziet een beetje rood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
Nou er staat een foto van mij in dat topic. Niets nieuws, maar ik had ze de vorige keer verwijderd ivm accountwissel.
Dubbel date met mijn vriend?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij een FOK! date houden dan?
Verklaart*quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Dit verklaard trouwens ook waarom TS niet als een totale newbie over komt
Ik ben sneller dan het licht en de rode gloed op Sebesses gezicht.quote:
Joh, ik heb altijd andere accounts, wel vaak een fruitsoort als avatar en een (halve) palindroom als name.quote:
Herpes verbergen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Ok de aandacht die ik TS tot nu toe heb gegeven is gerechtvaardigd. Maar waarom dat witte vierkant over je mond?
Haha, bry. Kap nou.quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Ok de aandacht die ik TS tot nu toe heb gegeven is gerechtvaardigd. Maar waarom dat witte vierkant over je mond?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef lkki het volgende:
[..]
Haha, bry. Kap nou.
[..]
Hahaha!
[ afbeelding ]
Nee, om er voor te zorgen dat ik alsnog een béétje onherkenbaar ben. Iets met moeilijker te google searchen, en zonder neus en mond is het iets moeilijker herkennen voor vage bekenden.
Weetje, toen ik ooit op fok begon durfde ik ook nooit foto's te postenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef lkki het volgende:
[..]
Haha, bry. Kap nou.
[..]
Hahaha!
[ afbeelding ]
Nee, om er voor te zorgen dat ik alsnog een béétje onherkenbaar ben. Iets met moeilijker te google searchen, en zonder neus en mond is het iets moeilijker herkennen voor vage bekenden.
Interesse in ikki.rar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef TwyLight het volgende:
Ja maar, dan moet ik je toevoegen om je foto's te zien en dan zie je dat ik een dikke nerd ben met bril
Hosselaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef lkki het volgende:
Nou, voeg me eens toe! Ben ik ook benieuwd naar jou!
Ja maar kan er niet op klikkenquote:
Okquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef lkki het volgende:
Nou, voeg me eens toe! Ben ik ook benieuwd naar jou!
Wieberen jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef lkki het volgende:
[..]
Wieberen jij!
De grote mensen praten nu![]()
Ik ben groter dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
187 centimeters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:57 schreef lkki het volgende:
[..]
180 centimeters vrouwelijk Fries.
Jij?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef lkki het volgende:
[..]
En als ik nou niet op blote voetjes rondtrippel maar op heels?
Dan maak ik je in.
Engerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik heb hakken van 13 cm.
Dan ben ik 1,93.
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie zet z'n adres op facebooken alsof ik je dan kom stalken ofzo
Pardonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.![]()
Alleen die totovent heb ik online die ik niet echt ken, maar hij is onschadelijk. Die is poezelig.
Weet niet wat ik van jou moet vinden.![]()
Mijn vriend is ook 1.80.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Box!
En valt mee, mijn ma is ook 1,80
Ik ben ook onschadelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.![]()
Alleen die totovent heb ik online die ik niet echt ken, maar hij is onschadelijk. Die is poezelig.
Weet niet wat ik van jou moet vinden.![]()
Oh, je gaat direct mijn hele timeline zitten te stalken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:20 schreef lkki het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor statusopdate?
[..]
Levert niet veel op. Vooral technische mankementen in jouw leven, gepaard met fml's. En een foto van jou als knulletje, een foto van prei en je profielfoto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, je gaat direct mijn hele timeline zitten te stalken?
Geen idee trouwens, zal wel dronken geweest zijn
Shit, laatst zei iemand ook al tegen mij "Jij bent altijd alleen maar negatief op facebook"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef lkki het volgende:
[..]
Levert niet veel op. Vooral technische mankementen in jouw leven, gepaard met fml's. En een foto van jou als knulletje, een foto van prei en je profielfoto.
More! En nu kwaliteit!
Slechte gewoonte. Word er ietswat depressief van, terwijl je best een leuke man bent lijkt me. Wat is die bullshit met die kiosk? Even wat assertiever! Wat heb je met die lolly's gedaan? *Toto, waar hebben we 't over?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Shit, laatst zei iemand ook al tegen mij "Jij bent altijd alleen maar negatief op facebook"
Klopt eigenlijk wel, ik post alleen als ik me ergens aan irriteer
Heel boos opgegeten!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:28 schreef lkki het volgende:
[..]
Slechte gewoonte. Word er ietswat depressief van, terwijl je best een leuke man bent lijkt me. Wat is die bullshit met die kiosk? Even wat assertiever! Wat heb je met die lolly's gedaan? *Toto, waar hebben we 't over?!
Is dit het resultaat van een avondje laven aan je fetisj?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik al weer vergeten
Kut avond man
Strak.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik al weer vergeten
Kut avond man
Ook allemaal gewoon Nederlandsquote:
Dat lijkt een bult spieren maar in realiteit is dat een dikke bult vochtophoping.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:34 schreef lkki het volgende:
[..]
Strak.
Hoe?
*Sporten, maar ik bedoel je plek!
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Het eerste verhaal vertel ik je pas nadat ik je naakt heb gezien en het tweede is vrij dom
Seriously?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:41 schreef TwyLight het volgende:
Het eerste verhaal vertel ik je pas nadat ik je naakt heb gezien en het tweede is vrij dom
Ik ben niet zo panischquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:44 schreef lkki het volgende:
Ik zal je niet quoten, wil je dat wel bewaren zo op Fok?
Ben nu 23quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:45 schreef lkki het volgende:
Oh, nu zie ik het. Hoe oud ben je nu?
Bij je oren ben je inderdaad donker, maar je bent natuurlijk blond bovenop. Dat zie ik niet op je profielfoto.
Neehoor, aangeboren. Zodra ik in de zon kom however, vlamt het op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij een ginger was maar dat rode is gewoon geverfd
Waarom mij hierin betrekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef lkki het volgende:
Oh ja.
Vertel op.
Dan vertel ik de echte naam van Toto!
Hmm, ok. Want op sommige foto's lijkt het rood en op sommige gewoon donkerblondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef lkki het volgende:
[..]
Neehoor, aangeboren. Zodra ik in de zon kom however, vlamt het op.
Zal ik op zoek gaan naar bewijzen?
Donkerblond?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm, ok. Want op sommige foto's lijkt het rood en op sommige gewoon donkerblond
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik betrek erin wie ik wil?!
Vertel het en je krijgt NAAKTFOTO'S van Toto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
YES!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
Jongens, TS heeft rood haar. Er is geen misverstand meer mogelijk
Nee, alle beharing is zwart *kuchquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens altijd al iemand firecrotch willen noemen maar ik gok dat dat toch niet van toepassing is op TS. Rood haar =/= Ginger
Jup, maar ook een vriend, wel jammerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef lkki het volgende:
[..]
Heb ik dan nog een ziel?
Verdomme, mijn topic!
minpuntje idd, maar alles kan kapotquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, maar ook een vriend, wel jammer
?quote:
Facebook, aan Twyquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
?
Doe eens quoten, is duidelijker
Ik zou net vragen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eerste foto die TS van mij zal zien is dat ik dronken in mijn AH-shirt voor een auto zit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |