*schrijft het opquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe naief...
Tip, ga op donderdagavond naar Bar Ron. Toffe karaoketent
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.quote:
Dat is overal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.
Ook een handig tip..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
The Level moet je vermijden, sowieso. Daar worden 15-jarig br33z4hs versiert door 20-jarige patserboys.
The Cavern.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:07 schreef TwyLight het volgende:
Hoe heet die tent ook al weer die in een kelder is, waar je altijd smerige poten van krijgt, daar is het ook altijd gezellig
Ik betaal niets voor een of andere onbekende bandquote:
Je hoeft er niks te betalen, is gewoon gezellig.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:10 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik betaal niets voor een of andere onbekende band![]()
Ben sowieso niet zo heel festival-muziekluisterend-achtig. Ik wil tot 4 uur in de nacht rondspringen, dansen en meebléren in een of andere club waar bij iedereen alle remmen losgaan.
the movequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft er niks te betalen, is gewoon gezellig.
En als je wil feesten moet je naar The Move, leuke alternatieve tent maar de gemiddelde leeftijd ligt er rond de 20, mij iets te jong tegenwoordig
swagfagquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Als ik het woord alternatief hoor doe ik al een 180
Dat valt wel meequote:
Ik zag je foto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme ik heb een bal op m'n oog gehad.
Ik denk nu dat TS d'r haar blauw is. Auw.
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #3 Waar roodharig Fok! bekendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar blijven de foto's en het fotoboek van TS?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |