Sebesse? Ik dacht dat je Nynke heette. Of is sebesse een kleur ofzo?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:26 schreef lkki het volgende:
[..]
B&H / Vrouwen/meiden met rood haar - #3 Waar roodharig Fok! bekend
Zie laatste post
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sebesse? Ik dacht dat je Nynke heette. Of is sebesse een kleur ofzo?
Nynke. Bist toch nog wol in skot hjer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef lkki het volgende:
[..]
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.
Bíjna, Bry!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nynke. Bist toch nog wol in skot hjer.
Flink mislukt jaquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:29 schreef lkki het volgende:
[..]
Sebesse is een mislukte palindroom. Ik heet Nynke ja. Net als Ikki, ook een palindroom.
Hjer is nietsquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan.![]()
Stomme Friezin.
Nou in het noorden van Friesland dus wel hé. Rond Dokkum. Hjer = hoor. Skot = schat. Zo is het mij aangeleerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:32 schreef lkki het volgende:
[..]
Hjer is niets
skot is niets
Zal ik doorgaan?
Ik ben misschien wat traag van begrip maar essesse zegt mij ook geen ene reet behalve dat het een palindroom is. Wat moet dat betekenen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:31 schreef lkki het volgende:
[..]
Doe maar Essesse
Ik vond Seb-esse beter klinken dan Ess-esse.
Gesproken wel. Maar ik doe toch ook niet 'kompjuter' voor computer?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou in het noorden van Friesland dus wel hé. Rond Dokkum. Hjer = hoor. Skot = schat. Zo is het mij aangeleerd.
Ach ja, vertrouw nooit een Fries hé!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:34 schreef lkki het volgende:
[..]
Gesproken wel. Maar ik doe toch ook niet 'kompjuter' voor computer?
Niets, het is een domme palindroom. Net als ikki.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat traag van begrip maar essesse zegt mij ook geen ene reet behalve dat het een palindroom is. Wat moet dat betekenen?
Ja, ik weet wat een palindroom is schat maar ik snap de context niet zoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
[..]
Niets, het is een domme palindroom. Net als ikki.
Zolang de exacte helft van het woord gespiegeld is aan de andere.
Heel dom dus.
Ooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
Nou er staat een foto van mij in dat topic. Niets nieuws, maar ik had ze de vorige keer verwijderd ivm accountwissel.
Je ziet een beetje rood.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:35 schreef lkki het volgende:
Nou er staat een foto van mij in dat topic. Niets nieuws, maar ik had ze de vorige keer verwijderd ivm accountwissel.
Dubbel date met mijn vriend?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij een FOK! date houden dan?
Verklaart*quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:38 schreef TwyLight het volgende:
Dit verklaard trouwens ook waarom TS niet als een totale newbie over komt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |