187 centimeters.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:57 schreef lkki het volgende:
[..]
180 centimeters vrouwelijk Fries.
Jij?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef lkki het volgende:
[..]
En als ik nou niet op blote voetjes rondtrippel maar op heels?
Dan maak ik je in.
Engerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik heb hakken van 13 cm.
Dan ben ik 1,93.
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wie zet z'n adres op facebooken alsof ik je dan kom stalken ofzo
Pardonquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.![]()
Alleen die totovent heb ik online die ik niet echt ken, maar hij is onschadelijk. Die is poezelig.
Weet niet wat ik van jou moet vinden.![]()
Mijn vriend is ook 1.80.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Box!
En valt mee, mijn ma is ook 1,80
Ik ben ook onschadelijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:00 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik, omdat ik net verhuisd ben en verhuiskaartjes te duur zijn.![]()
Alleen die totovent heb ik online die ik niet echt ken, maar hij is onschadelijk. Die is poezelig.
Weet niet wat ik van jou moet vinden.![]()
Oh, je gaat direct mijn hele timeline zitten te stalken?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:20 schreef lkki het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor statusopdate?
[..]
Levert niet veel op. Vooral technische mankementen in jouw leven, gepaard met fml's. En een foto van jou als knulletje, een foto van prei en je profielfoto.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh, je gaat direct mijn hele timeline zitten te stalken?
Geen idee trouwens, zal wel dronken geweest zijn
Shit, laatst zei iemand ook al tegen mij "Jij bent altijd alleen maar negatief op facebook"quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:26 schreef lkki het volgende:
[..]
Levert niet veel op. Vooral technische mankementen in jouw leven, gepaard met fml's. En een foto van jou als knulletje, een foto van prei en je profielfoto.
More! En nu kwaliteit!
Slechte gewoonte. Word er ietswat depressief van, terwijl je best een leuke man bent lijkt me. Wat is die bullshit met die kiosk? Even wat assertiever! Wat heb je met die lolly's gedaan? *Toto, waar hebben we 't over?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Shit, laatst zei iemand ook al tegen mij "Jij bent altijd alleen maar negatief op facebook"
Klopt eigenlijk wel, ik post alleen als ik me ergens aan irriteer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |