Ach nee man. Velp noord misschien, zuid is gajes bij elkaar. Geniaal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:45 schreef remlof het volgende:
En ik kan het weten, heb er 22 jaar gewoond.
Ik woonde in Zuid. Het nette nieuwbouwdeel, de watervogelbuurt. Maar heb veel krantenwijken gedaan in Noord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach nee man. Velp noord misschien, zuid is gajes bij elkaar. Geniaal.
Nee, ik kom uit Presikhaafquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 04:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik woonde in Zuid. Het nette nieuwbouwdeel, de watervogelbuurt. Maar heb veel krantenwijken gedaan in Noord.
Jij zat op de Reigerschool zeker?
Niet weten hoe TS eruitzietquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:37 schreef TwyLight het volgende:
Waarom heeft TS nog geen fotoboek?
fotoboek.fok.nl
Bry, dit kan echt niet hoor.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten hoe TS eruitziet![]()
TS niet op Facebook hebben
Facebook hebben
Ik
Ben je ook hoor Nyn, maar dan krijg ik klappen van je vriendquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:40 schreef lkki het volgende:
[..]
Bry, dit kan echt niet hoor.
Ik verwachte een monoloog over hoe lekker ik wel niet ben.
Oh.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je ook hoor Nyn, maar dan krijg ik klappen van je vriend![]()
![]()
Oké.quote:
06?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
TS is een lekker ding met knalrode haren. Ze woont nu in de omgeving van Arnhem en is zeventien jaar, jailbait dus.
Hoezo, mijn vraag is beantwoord.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We zitten nu je eigen topic te verzieken. DM maar als je problemen hebt
Half uurtje met de trein en ik ben 1 jaar ouder.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
TS is een lekker ding met knalrode haren. Ze woont nu in de omgeving van Arnhem en is zeventien jaar, jailbait dus.
Ik ben tevreden over de afloop van die postquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet weten hoe TS eruitziet![]()
TS niet op Facebook hebben
Facebook hebben
Ik
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oké.
Hij slaat geen deuk in een pakje boter johquote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij slaat geen deuk in een pakje boter joh
Topplan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:53 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik wel!
Maar ik kan hem natuurlijk wel opofferen als een menselijk schild, vind je niet?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Topplan.
Maar je hebt een vriend, dus ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic doe
quote:
Alles kan kapot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:56 schreef TwyLight het volgende:
Maar maak toch maar een fotoboek, dan weet ik of het de moeite waard is om je vriend in elkaar te slaan
Iets met olijfolie, remlof kennendequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef lkki het volgende:
Haha, lol.
![]()
Hey, wat is er in Sonsbeek aan de hand vanavond? Dan kom ik ook!
Ze zeggen dat het een fattie isquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iets met olijfolie, remlof kennende
Hoe oud?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
remlof is niet dik voor zover ik weetmaar wel oud
quote:
had je pa kunnen zijnquote:
Hoe naief...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:03 schreef lkki het volgende:
[..]![]()
Ik dacht, hij was een twintiger die me kan laten zien hoe het stappen hier werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |