Ik ben sneller dan het licht en de rode gloed op Sebesses gezicht.quote:
Joh, ik heb altijd andere accounts, wel vaak een fruitsoort als avatar en een (halve) palindroom als name.quote:
Herpes verbergen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Ok de aandacht die ik TS tot nu toe heb gegeven is gerechtvaardigd. Maar waarom dat witte vierkant over je mond?
Haha, bry. Kap nou.quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:39 schreef TwyLight het volgende:
Ok de aandacht die ik TS tot nu toe heb gegeven is gerechtvaardigd. Maar waarom dat witte vierkant over je mond?
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef lkki het volgende:
[..]
Haha, bry. Kap nou.
[..]
Hahaha!
[ afbeelding ]
Nee, om er voor te zorgen dat ik alsnog een béétje onherkenbaar ben. Iets met moeilijker te google searchen, en zonder neus en mond is het iets moeilijker herkennen voor vage bekenden.
Weetje, toen ik ooit op fok begon durfde ik ook nooit foto's te postenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef lkki het volgende:
[..]
Haha, bry. Kap nou.
[..]
Hahaha!
[ afbeelding ]
Nee, om er voor te zorgen dat ik alsnog een béétje onherkenbaar ben. Iets met moeilijker te google searchen, en zonder neus en mond is het iets moeilijker herkennen voor vage bekenden.
Interesse in ikki.rar?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:48 schreef TwyLight het volgende:
Ja maar, dan moet ik je toevoegen om je foto's te zien en dan zie je dat ik een dikke nerd ben met bril
Hosselaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef lkki het volgende:
Nou, voeg me eens toe! Ben ik ook benieuwd naar jou!
Ja maar kan er niet op klikkenquote:
Okquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:51 schreef lkki het volgende:
Nou, voeg me eens toe! Ben ik ook benieuwd naar jou!
Wieberen jij!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:56 schreef lkki het volgende:
[..]
Wieberen jij!
De grote mensen praten nu![]()
Ik ben groter dan jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |