Neehoor, aangeboren. Zodra ik in de zon kom however, vlamt het op.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht trouwens dat jij een ginger was maar dat rode is gewoon geverfd
Waarom mij hierin betrekkenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef lkki het volgende:
Oh ja.
Vertel op.
Dan vertel ik de echte naam van Toto!
Hmm, ok. Want op sommige foto's lijkt het rood en op sommige gewoon donkerblondquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:55 schreef lkki het volgende:
[..]
Neehoor, aangeboren. Zodra ik in de zon kom however, vlamt het op.
Zal ik op zoek gaan naar bewijzen?
Donkerblond?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm, ok. Want op sommige foto's lijkt het rood en op sommige gewoon donkerblond
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:58 schreef lkki het volgende:
[..]
Ik betrek erin wie ik wil?!
Vertel het en je krijgt NAAKTFOTO'S van Toto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
YES!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
Jongens, TS heeft rood haar. Er is geen misverstand meer mogelijk
Nee, alle beharing is zwart *kuchquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens altijd al iemand firecrotch willen noemen maar ik gok dat dat toch niet van toepassing is op TS. Rood haar =/= Ginger
Jup, maar ook een vriend, wel jammerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:37 schreef lkki het volgende:
[..]
Heb ik dan nog een ziel?
Verdomme, mijn topic!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |