SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Staat in de pre-orderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:
Dus wie gaat allemaal Payday 2 halen?
Dit doen Sold en ik ook in het weekendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beetje coop banken overvallen, drugs scoren etc
Zo'n prul waar je niets aan hebt zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)xing-day-one-console
Toch wel een headset
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n prul waar je niets aan hebt zeker?
Beter dan niets in ieder gevalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer wel
Prima dat ze dat veranderd hebben. Dat het eerst via kinect moest was echt waardeloosquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer wel
Dat dan weer wel ja, gelukkig komen ze nog met een adapter voor oude headsetsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan niets in ieder geval
Je snapt zelf ook wel dat dit puur is gedaan omdat Sony het ook doet hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima dat ze dat veranderd hebben. Dat het eerst via kinect moest was echt waardeloos
Ga ik ook kopen denk ik koop een half jaar later wel een nieuwequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, gelukkig komen ze nog met een adapter voor oude headsets
Ja sowieso nog ff mijn ouwe headset gebruiken, dan komt er wel weer een nieuwe bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga ik ook kopen denk ik koop een half jaar later wel een nieuwe
Omdat ze veel kritiek kregen dat hij er eerst niet bij zou zitten. Niet omdat Sony het wel doet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat dit puur is gedaan omdat Sony het ook doet he
Er is meer kritiek gekomen dat oude headset het niet meer doen, maar goed we krijgen een adapter die wel weer een paar tientjes gaat kostenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ze veel kritiek kregen dat hij er eerst niet bij zou zitten. Niet omdat Sony het wel doet.
Of kondig het allemaal niet aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Het is echt een bende. Als je zoveel verandert, kondig het dan allemaal in een keer aan.
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef Cliffy het volgende:
Ze blijven maar lekker draaien, ik zie met kerst wel
Na de GamesCom zal het allemaal wel duidelijk zijn inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of kondig het allemaal niet aan
[..]
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk is
Dat zal wel maar ik denk niet dat ik met launch er meteen een haalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of kondig het allemaal niet aan
[..]
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk is
quote:
Ja is ook nog optie, kan goed pas in 2014 worden, aangezien bij sommige retailers de PS4 al is uitverkochtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat zal wel maar ik denk niet dat ik met launch er meteen een haal
Ach met kerst zullen de schappen wel weer vol liggen.. Sowieso heb ik nog een stapel games voor de 360 om tot 2016 bezig te zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is ook nog optie, kan goed pas in 2014 worden, aangezien bij sommige retailers de PS4 al is uitverkocht.
Ach de lokale bartsmit zal nog wel wat over hebben bij de launch
Eind 2013 komt er weer nieuwe leveringquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach met kerst zullen de schappen wel weer vol liggen.. Sowieso heb ik nog een stapel games voor de 360 om tot 2016 bezig te zijnBen erg benieuwd naar de grafische vergelijking tussen de twee consoles, BF4 zal daar wel een mooie game voor worden
X1 wel ja, want voor 3 of 4 PS4, staat 1 Xboxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Ach er zullen vast geen leveringsproblemen zijn, ik denk niet dat Sony wil riskeren dat iemand "dan maar een Xbox" koopt omdat de PS4's zijn uitverkocht
Zo ver ik weet zijn de Xbox'en nog wel gewoon op releasedate te leveren.
xbox is de nieuwe apple XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
X1 wel ja, want voor 3 of 4 PS4, staat 1 Xbox
Nee die doen ze bewust als laatstequote:
Yes, vanaf 7 alweer. Was geen onverdeeld succes, opstaan om 6.15quote:
Top man, fijn dat je je vermaakt op deze vroege morgenquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef Michhas het volgende:
O man, liever jij dan ik.
Ik heb net een bewaker in het water gegooid in Splinter Cell, was heel leuk.
Boefje!quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:50 schreef Michhas het volgende:
O man, liever jij dan ik.
Ik heb net een bewaker in het water gegooid in Splinter Cell, was heel leuk.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Top man, fijn dat je je vermaakt op deze vroege morgen
Lekker heur, genietenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
lekker rustig, kopje koffie erbij...
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ria12 #soseductive#wouldbang#dtf#losseheupen
#hipsdontlie
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi ria ik ben kees en ik zag je profielfoto ziet er goed uit hoor ha ha leuk ding op je hoofd vlot pittig kapsel ha ha precies wat ik zoek bel me snel gr gr x x
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff normaal doen kees
Heavy shit op de camping, hele dag zitten en chillen, het zware levenquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gister halve dag op een camping geweest, beetje bijkomen nu he
Zeker, gister met de Bozz mogen hangen.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:20 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
net naar het bos geweest met me kleine mannetje wat een lkkr weertje he!! fijne weekend iedereen!!!!
Hangen met de Bozz ja? Beetje toeren op de motor en brommers kiek'n?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zeker, gister met de Bozz mogen hangen.
Vandaag even lekker uitbrakken, ik zeg perfect
quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hangen met de Bozz ja? Beetje toeren op de motor en brommers kiek'n?
En nota bene gewoon nog in je achtertuinquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oerend hard!
(helaas geen ross en main)
Ik heb samen met andere tukkert de route uitgezetquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En nota bene gewoon nog in je achtertuin
Kijk hem gaan op zijn Dakar-Yamahaquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb samen met andere tukkert de route uitgezet
titty had geen tijd?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef KneusTeun het volgende:
Enige wat ik miste bij bozz was een chickie achterop
Merk dat alles wel snor zit daar in Tilburg?quote:
Ja hoor, werk is kneiterrustig... broodje eten en chillen dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Merk dat alles wel snor zit daar in Tilburg?
hehe gelukkig leef je nog na dat voorval van gisterquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja hoor, werk is kneiterrustig... broodje eten en chillen dus
Voorval van gister? Dat Marloes zo boos was bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe gelukkig leef je nog na dat voorval van gister![]()
Ik had hem al besteld!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Wie doet er mee Gears coop?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)er/1004004013497278/
Mooie tip voor nelis ook
Ja gister of de dag er voor, het gaat allemaal zo hardquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voorval van gister? Dat Marloes zo boos was bedoel je?
Misschien koopt stef nu ook wel gearsquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
150 euro verschil, wel heel apart... Waarschijnlijk ook te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=156620503
Tempting.. maar ik wil straks niet vast zitten aan een tegoedbon van 350 euro voor neckermann
Besteldquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
Dagen vliegen voorbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gister of de dag er voor, het gaat allemaal zo hard
Meegepikt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
Same old storyquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dagen vliegen voorbijJa, dat is nu ook wel weer opgehelderd
Ik heb blijkbaar in mijn slaap lopen schreeuwen tegen haar, ik heb wel vaker dat ik soort van slaapwandel als ik moeilijk veel gedronken heb
Ze heeft me al twee keer gered omdat ik in de kledingkast wilde pissen, laatst stond ik met een stel lege colaflessen voor het raam
Ik schrik dan wakker en dan vraag ik me af waarom ik daar in godsnaam sta
Anywho, nu had ik dus lopen schreeuwen tegen haar, maar ze dacht dat ik gewoon wakker was. Zodoende.
Maar dat is niet achter op de motorquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik gister avond bij hem in de trein.
Dat ja.. kan altijd nog cancellen als ze de prijs naar 500 gooien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw jos, gewoon bestellen met acceptgiro
Al kunnen ze 3 maanden na de bestelling nog de prijs aanpassen
Yes, juist daarom met acceptgiroquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat ja.. kan altijd nog cancellen als ze de prijs naar 500 gooien?
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dagquote:
Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik nietquote:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van josquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Een lotgenootquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.
Ik doe ook beetje voor de game, heb al teveel controllers ligggen. Maar niks zo fijn als een verse!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik niet
[..]
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Hoho, ik drink thuis nooit he! Alleen in de kroeg!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een lotgenootIk heb het gelukkig echt alleen als ik veel gedronken heb
Dat kan serieus nog best eng zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
quote:
Bij neckermann? Ja hij staat alquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
jos jij al gekeken of je kan bestellen met acceptgiro? Ben geen lid daar namelijk
Staat al in de pre-orderquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Hebben we een mooie pot voor co-op!
Dan de controller verkopen en payday2 halen
Oke, ook meteen ff doen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bij neckermann? Ja hij staat alMochten ze de prijs aanpassen dan cancel ik m'n order gewoon
Awww yeahhh lekker banken overvallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Staat al in de pre-orderPayday 2 deze week bitches!
Tot die tijd vermaak ik me nog even met FC3: Blood Dragon. Hilarisch slechte shit
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weetquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=156620503
Tempting.. maar ik wil straks niet vast zitten aan een tegoedbon van 350 euro voor neckermann
We zullen wel zienquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
Misschien wel, je weet maar nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weet
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.htmlquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien wel, je weet maar nooit
Zo dacht ik er ook overquote:"355 euro is een hoop geld, en ik zag ook een ps4 voor 399 dus leek het me een normale prijs."
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.html
Kan nog leuk worden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat jos, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat Pierre, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cashquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Awww yeahhh lekker banken overvallen
Ik moet AC3 nog uitspelen, heb Halo 4 net geruild voor Tomb Raider en in de komende maanden verwacht ik ook nog RDR van Zavvi
Ok Hugobergquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cash
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300kquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300k
hehe, true.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
We hebben het over payday 2 he
Niet je bijbaan
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
Zou die bol controller eigenlijk zo'n nieuwe zijn met die aangepaste d-pad of gewoon de oude?
Geen idee heb dat ding nooit gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?
Heb hem hier liggen, maar switch die d-pad nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geen idee heb dat ding nooit gezien?
Dit kan dadelijk nog leuk wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat sneuer is Twente of Feyenoord
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twentequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit kan dadelijk nog leuk worden
Dat zien we volgende week wel, maar dat zal wel een simpel klusje voor ajax wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twente![]()
![]()
zal het nooit worden gelukkig
Life is like a hurricanequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://arstechnica.com/ga(...)ed-golden-cartridge/
Maar 150 stuks en alleen maar voor de pers! Die gaan weer voor flink wat centjes weg op ebay
Lekker grote hitboxes met die uberpixelsquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
Mega nostalgie hier
Metroid Prime 2 in 1080p en 60 fps spelen
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!quote:
Is lock-on manquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker grote hitboxes met die uberpixels
Goed bezigquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!
Nouja niet echt, maar een hoop leuke dingen deze weekTof projectje op het werk, payday 2 spelen als het goed is, laatste dingetjes aan babykamer doen en dan is hij ook af.
Ja dit hebben ze tof gedaan bij Capcomquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Life is like a hurricane![]()
Morgen Piet
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelenquote:
Deze week voor de 360quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
GTA komt iets eerder hequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelen
Mjazekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze week voor de 360
Zjozz iig ook en ik dacht dat Nick hem ook besteld had
hier drie tot 6 weekjes nogquote:
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hier drie tot 6 weekjes nog(nouja nu vrijdag al 37 weken dus kan vanaf dan al
)
en nog steeds geen babykamer, er zou nu vrijdag pipo langskomen om alle beschadigde delen te vervangen maar nog steeds geen bevestiging gekregen)
pc kut!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeik
Wat meubeltjes van marktplaats, wat van ouders wat we zelf opgeknapt hebben en verder alle andere dingen los besteld en die werk ik deze week nog even af
Plankje ophangen, wat decoratie en een super awesome muursticker van een kekke olifant op de muur en dan is het af
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en ja teun, die kamer had ik al het gaat om de meubels![]()
zo noem je het, google it!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?
Das net als Duitsers die een meer een zee noemen
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.
Alleen vriendin was/is helemaal verliefd op deze babykamer en die zou en moest er komen. Vind de kamer meubels zelf ook erg mooi, alleen tijdens vervoer iets fout gegaan. Kan gebeuren maar moet wel even geregeld worden.
Ook een kamer meubels besteld die we later gewoon kunnen gebruiken en alles is geverfd, dus kunnen altijd voor later bijwerken dan wel opnieuw likje verf erover.
je ben gek in je hoofd, geeft niksquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
Naja zeg, dat zeg je toch niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je ben gek in je hoofd, geeft niks![]()
Same herequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
http://www.babyplanet.nl/babykamers.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same hereMaarja ik snap wel wat Main bedoelt
I know, I know. Maar al die commerciële babymeuk is bedacht door vrouwen. Daar zit gewoon geen enkele logica in voor een manquote:
Helaas morgen pas tijd om te kijken, maar wel vet dat het ein-de-lijk weer begonnen isquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
breaking.bad.s05e09.720p.hdtv.x264-immerse
En daar gaan we weer
Net zoals bij TWD doet AMC nu ook een aftershow bij BB: Talking Bad, volgens mij hebben ze voor ep1 Vince Gilligan dus misschien interessant?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
breaking.bad.s05e09.720p.hdtv.x264-immerse
En daar gaan we weer
quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je ben gek in je hoofd, geeft niks![]()
[ afbeelding ]
pcquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, nu twijfel ik om payday 2 toch voor 360 te halen
Beta bevalt goed dus?quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, nu twijfel ik om payday 2 toch voor 360 te halen
Nee heb geen beta..quote:
Dan moet hugo zo in z'n eentje!quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee heb geen beta..
Maar als iedereen hem weer voor 360 haalt
Ja daarom wil ik ook wel pc, maar meer mensen ken ik ook nie die hem op PC spelen....quote:
Komen ook genoeg spoilers bij whatsapp voorbij en ik klaag ook nietquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Net zoals bij TWD doet AMC nu ook een aftershow bij BB: Talking Bad, volgens mij hebben ze voor ep1 Vince Gilligan dus misschien interessant?
Geen spoilers want ik kan vanavond pas kijken
PCquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 07:47 schreef Bozz187 het volgende:
Oh en goedemorgen, vandaag payday bitches
sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 08:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
he doe normaal ik ben net wakkr
Dat is in de meeste topics zo helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:27 schreef Fsmxi het volgende:
Godver, check ik dus even het dota2 topic van FOK,niks anders dan gekanker en ad hominems zeg
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:37 schreef KoningStoma het volgende:
Of het mw2sc topic? wat een nerds man
13 minutes agoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:16 schreef Rossdale het volgende:
Piratebay
http://www.neowin.net/new(...)id-online-censorship
Beetje trage nieuwssite gok ik, maar dan nogquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
13 minutes ago
Terwijl http://piratebrowser.com/ al sinds 10 aug werkt? Wel handig, maar fucktimkuik werkt ook goed genoeg
En er gaat nog meer komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Beetje trage nieuwssite gok ik, maar dan nogVind het wel weer een mooie stunt van ze
Veel veiliger kun je eigenlijk niet zitten toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:28 schreef Rossdale het volgende:
Lijkt me ongelijk eng als je in die trein zit, maar kolere wat een vette beelden
?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel te verwachten
Wat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel te verwachten
Stond inderdaad al levertijd 3-5 dagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:45 schreef Michhas het volgende:
Bol levert in general gewoon binnen een dag, was verbaasd dat hij op 17-8 stond. Maar ik zal wel wat gemist hebben tijdens het bestellen
ik kan hem pas vrijdag avond downloadenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Payday 2 wordt geïnstalleerd as we speak. Ben benieuwd!
Edit: steam releases5 uur downloaden voor 5gb
Dan zal ie wel sneller zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik kan hem pas vrijdag avond downloaden
haha, dat is wel echt naïef ja. Maar je hebt dus 4 dagen de tijd om lvl 30 te halenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan zal ie wel sneller zijn.
Ik wou hem eigenlijk nu meteen spelen, zo naïef als ik was dacht ik die download ik ff.
Want?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha, dat is wel echt naïef ja. Maar je hebt dus 4 dagen de tijd om lvl 30 te halen
ja weet ik, maar met 4 dagen was ik lvl 30 in de betaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want?
Jij begint ook weer op 0.
Ik las dat alles wordt terug gezet van de beta
dat denk ik nu ook, als ik zie hoeveel mensen issue's hebben met de game! En dat er vandaag al 4 patches uit zijn gekomen... Vraag ik me nu af hoe crappy die 360 versie dan is.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:15 schreef Rossdale het volgende:
Eigen schuld, moest je hem maar voor de 360 halen
Leuk he PC gamenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
payday 2
Elke keer als je een missie start of naar safe house wil dan sluit ie zichzelf gewoon afnu al goty
Ja hoor, echt wat voor u! payday 2 koste voor pc 17 euro, waar hij voor xbox 31 het goedkoopst is!quote:
Ik heb geen verstand van PC gamen dus dat zou niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja hoor, echt wat voor u! payday 2 koste voor pc 17 euro, waar hij voor xbox 31 het goedkoopst is!
Daar kun je heel wat jodenkoeken voor halen
Download net gewoon via steam en haal gewoon de max speed? Ook een game die net uitgekomen isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Payday 2 wordt geïnstalleerd as we speak. Ben benieuwd!
Edit: steam releases5 uur downloaden voor 5gb
Wil wel eens zien waar jij hem net voor 17 euro hebt gekocht, op die key compare sites is de laagste prijs rond de 20 euro?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja hoor, echt wat voor u! payday 2 koste voor pc 17 euro, waar hij voor xbox 31 het goedkoopst is!
Daar kun je heel wat jodenkoeken voor halen
1e punt, bij mij ging ie later wel iets sneller lopen, maar bleef kut. Heb je geluk dat jou game niet veel gedownload wordt of meer servers heeft denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Download net gewoon via steam en haal gewoon de max speed? Ook een game die net uitgekomen is
[..]
Wil wel eens zien waar jij hem net voor 17 euro hebt gekocht, op die key compare sites is de laagste prijs rond de 20 euro?
Mwa misschien heb download regio op een ander land staan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1e punt, bij mij ging ie later wel iets sneller lopen, maar bleef kut. Heb je geluk dat jou game niet veel gedownload wordt of meer servers heeft denk ik.
2e punt. Via iemand op MP die van een 4 pack 1 over hadop ebay stonden er ook wat voor 18 euro etc.
Nope. Ben nu opnieuw aan het installeren en is gewoon weer net zo traag, valt af en toe ook terug naar 0quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa misschien heb download regio op een ander land staan?
Dit zegt allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:20 schreef badboynova het volgende:
PC gaming = only for playing FOOTBALL MANAGER
Dan kunnen mensen het in ieder geval niet aanduiden als bugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dat ze dit aanprijzen als feature...
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
We moeten trouwens binnenkort weer eens gaan stappen jongens! Ik heb dat ene "cadeautje" voor Pieter weer gevonden in de kast.
Datgene wat Bozz vorig jaar op de GamesCom gewonnen had met propje gooien![]()
Heb je die nog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
We moeten trouwens binnenkort weer eens gaan stappen jongens! Ik heb dat ene "cadeautje" voor Pieter weer gevonden in de kast.
quote:
Cadeautje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Wel leuk in 2014quote:
En om 19.30 is het wel waar, daar ga je dantwitter:aarongreenberg twitterde op woensdag 14-08-2013 om 17:09:23@SimoneAzzarello Ha, don't believe everything you read! We will share more details at Gamescom. reageer retweet
Allemaal van die games die ik al op 360 hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
GAM / Humble EA bundle
Ha, Crysis 2 en een paar andere games voor vijf euro gekocht
Eens kijken hoe dat speelt met superieure PC kwaliteiten.
Ja, ik ook, maar je zegt het al: "360".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allemaal van die games die ik al op 360 heb
Je mag ook gewoon zeggen dat je Sims 3 aan het spelen bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
GAM / Humble EA bundle
Ha, Crysis 2 en een paar andere games voor vijf euro gekocht
Eens kijken hoe dat speelt met superieure PC kwaliteiten.
Oh, ja hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je Sims 3 aan het spelen bent
inb4 stef met een hele makkelijke opmerkingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, ja hoor.Mooie huisjes bouwen. Mooi behangetje aan de muur etc.
en ook sexen XD
[ afbeelding ]
Stef en Michas zijn nu toch de enige die zeker zijn van een X1?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
Maar voor wie is die xbox nu nog het hoofdplatform eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |