Lekker grote hitboxes met die uberpixelsquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
Mega nostalgie hier
Metroid Prime 2 in 1080p en 60 fps spelen
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!quote:
Is lock-on manquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker grote hitboxes met die uberpixels
Goed bezigquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!
Nouja niet echt, maar een hoop leuke dingen deze weekTof projectje op het werk, payday 2 spelen als het goed is, laatste dingetjes aan babykamer doen en dan is hij ook af.
Ja dit hebben ze tof gedaan bij Capcomquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Life is like a hurricane![]()
Morgen Piet
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelenquote:
Deze week voor de 360quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
GTA komt iets eerder hequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelen
Mjazekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze week voor de 360
Zjozz iig ook en ik dacht dat Nick hem ook besteld had
hier drie tot 6 weekjes nogquote:
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hier drie tot 6 weekjes nog(nouja nu vrijdag al 37 weken dus kan vanaf dan al
)
en nog steeds geen babykamer, er zou nu vrijdag pipo langskomen om alle beschadigde delen te vervangen maar nog steeds geen bevestiging gekregen)
pc kut!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeik
Wat meubeltjes van marktplaats, wat van ouders wat we zelf opgeknapt hebben en verder alle andere dingen los besteld en die werk ik deze week nog even af
Plankje ophangen, wat decoratie en een super awesome muursticker van een kekke olifant op de muur en dan is het af
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en ja teun, die kamer had ik al het gaat om de meubels![]()
zo noem je het, google it!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?
Das net als Duitsers die een meer een zee noemen
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.
Alleen vriendin was/is helemaal verliefd op deze babykamer en die zou en moest er komen. Vind de kamer meubels zelf ook erg mooi, alleen tijdens vervoer iets fout gegaan. Kan gebeuren maar moet wel even geregeld worden.
Ook een kamer meubels besteld die we later gewoon kunnen gebruiken en alles is geverfd, dus kunnen altijd voor later bijwerken dan wel opnieuw likje verf erover.
je ben gek in je hoofd, geeft niksquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
Naja zeg, dat zeg je toch niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je ben gek in je hoofd, geeft niks![]()
Same herequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
http://www.babyplanet.nl/babykamers.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same hereMaarja ik snap wel wat Main bedoelt
I know, I know. Maar al die commerciële babymeuk is bedacht door vrouwen. Daar zit gewoon geen enkele logica in voor een manquote:
Helaas morgen pas tijd om te kijken, maar wel vet dat het ein-de-lijk weer begonnen isquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
breaking.bad.s05e09.720p.hdtv.x264-immerse
En daar gaan we weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |