Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik nietquote:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van josquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Een lotgenootquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.
Ik doe ook beetje voor de game, heb al teveel controllers ligggen. Maar niks zo fijn als een verse!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik niet
[..]
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Hoho, ik drink thuis nooit he! Alleen in de kroeg!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een lotgenootIk heb het gelukkig echt alleen als ik veel gedronken heb
Dat kan serieus nog best eng zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Wie doet er mee Gears coop?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)er/1004004013497278/
Mooie tip voor nelis ook
quote:
Bij neckermann? Ja hij staat alquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
jos jij al gekeken of je kan bestellen met acceptgiro? Ben geen lid daar namelijk
Staat al in de pre-orderquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Hebben we een mooie pot voor co-op!
Dan de controller verkopen en payday2 halen
Oke, ook meteen ff doen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bij neckermann? Ja hij staat alMochten ze de prijs aanpassen dan cancel ik m'n order gewoon
Awww yeahhh lekker banken overvallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Staat al in de pre-orderPayday 2 deze week bitches!
Tot die tijd vermaak ik me nog even met FC3: Blood Dragon. Hilarisch slechte shit
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weetquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=156620503
Tempting.. maar ik wil straks niet vast zitten aan een tegoedbon van 350 euro voor neckermann
We zullen wel zienquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
Misschien wel, je weet maar nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weet
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.htmlquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien wel, je weet maar nooit
Zo dacht ik er ook overquote:"355 euro is een hoop geld, en ik zag ook een ps4 voor 399 dus leek het me een normale prijs."
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.html
Kan nog leuk worden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat jos, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat Pierre, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |