Merk dat alles wel snor zit daar in Tilburg?quote:
Ja hoor, werk is kneiterrustig... broodje eten en chillen dusquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Merk dat alles wel snor zit daar in Tilburg?
hehe gelukkig leef je nog na dat voorval van gisterquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja hoor, werk is kneiterrustig... broodje eten en chillen dus
Voorval van gister? Dat Marloes zo boos was bedoel je?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe gelukkig leef je nog na dat voorval van gister![]()
Ik had hem al besteld!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Wie doet er mee Gears coop?
http://www.bol.com/nl/p/g(...)er/1004004013497278/
Mooie tip voor nelis ook
Ja gister of de dag er voor, het gaat allemaal zo hardquote:Op zondag 11 augustus 2013 11:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voorval van gister? Dat Marloes zo boos was bedoel je?
Misschien koopt stef nu ook wel gearsquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
150 euro verschil, wel heel apart... Waarschijnlijk ook te mooi om waar te zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=156620503
Tempting.. maar ik wil straks niet vast zitten aan een tegoedbon van 350 euro voor neckermann
Besteldquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
Dagen vliegen voorbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gister of de dag er voor, het gaat allemaal zo hard
Meegepikt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
Same old storyquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dagen vliegen voorbijJa, dat is nu ook wel weer opgehelderd
Ik heb blijkbaar in mijn slaap lopen schreeuwen tegen haar, ik heb wel vaker dat ik soort van slaapwandel als ik moeilijk veel gedronken heb
Ze heeft me al twee keer gered omdat ik in de kledingkast wilde pissen, laatst stond ik met een stel lege colaflessen voor het raam
Ik schrik dan wakker en dan vraag ik me af waarom ik daar in godsnaam sta
Anywho, nu had ik dus lopen schreeuwen tegen haar, maar ze dacht dat ik gewoon wakker was. Zodoende.
Maar dat is niet achter op de motorquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik gister avond bij hem in de trein.
Dat ja.. kan altijd nog cancellen als ze de prijs naar 500 gooien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw jos, gewoon bestellen met acceptgiro
Al kunnen ze 3 maanden na de bestelling nog de prijs aanpassen
Yes, juist daarom met acceptgiroquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat ja.. kan altijd nog cancellen als ze de prijs naar 500 gooien?
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dagquote:
Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik nietquote:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van josquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hou op, stiekem is het best irritant maar achteraf altijd wel hilarisch. Maar ik heb blijkbaar haar vol uit lopen schelden, mijn god, dikke rel de volgende dag
Een lotgenootquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb datzelfde, en niet eens alleen icm alcohol.
Ik doe ook beetje voor de game, heb al teveel controllers ligggen. Maar niks zo fijn als een verse!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf zou ik hem alleen al voor de controller halen, die game hoef ik niet
[..]
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Hoho, ik drink thuis nooit he! Alleen in de kroeg!quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Speltip 1842341 : drink eens wat minder, zwager van jos
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een lotgenootIk heb het gelukkig echt alleen als ik veel gedronken heb
Dat kan serieus nog best eng zijnquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan ook echt het huis uit lopen etc.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:00 schreef Cliffy het volgende:
Mooie tip voor nelis ook
quote:
Bij neckermann? Ja hij staat alquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
jos jij al gekeken of je kan bestellen met acceptgiro? Ben geen lid daar namelijk
Staat al in de pre-orderquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]![]()
Hebben we een mooie pot voor co-op!
Dan de controller verkopen en payday2 halen
Oke, ook meteen ff doen danquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Bij neckermann? Ja hij staat alMochten ze de prijs aanpassen dan cancel ik m'n order gewoon
Awww yeahhh lekker banken overvallenquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Staat al in de pre-orderPayday 2 deze week bitches!
Tot die tijd vermaak ik me nog even met FC3: Blood Dragon. Hilarisch slechte shit
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weetquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:02 schreef Cliffy het volgende:
http://www.neck.nl/produk(...)h_secondid=156620503
Tempting.. maar ik wil straks niet vast zitten aan een tegoedbon van 350 euro voor neckermann
We zullen wel zienquote:De bestelling is met succes verstuurd. Hartelijk dank voor je aankoop bij neckermann.com. Je ontvangt een ontvangstbevestiging per mail.
Misschien wel, je weet maar nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel niet door gaan, maar wie weet
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.htmlquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien wel, je weet maar nooit
Zo dacht ik er ook overquote:"355 euro is een hoop geld, en ik zag ook een ps4 voor 399 dus leek het me een normale prijs."
Ik zag het inderdaadquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.customertalk.n(...)out-neckermann-.html
Kan nog leuk worden
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat jos, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
btw als dit goed gaat Pierre, krijg je van mij een krat erdingers
en ja quote maar
banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cashquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Awww yeahhh lekker banken overvallen
Ik moet AC3 nog uitspelen, heb Halo 4 net geruild voor Tomb Raider en in de komende maanden verwacht ik ook nog RDR van Zavvi
Ok Hugobergquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cash
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300kquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300k
hehe, true.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
We hebben het over payday 2 he
Niet je bijbaan
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
Zou die bol controller eigenlijk zo'n nieuwe zijn met die aangepaste d-pad of gewoon de oude?
Geen idee heb dat ding nooit gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?
Heb hem hier liggen, maar switch die d-pad nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geen idee heb dat ding nooit gezien?
Dit kan dadelijk nog leuk wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat sneuer is Twente of Feyenoord
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twentequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit kan dadelijk nog leuk worden
Dat zien we volgende week wel, maar dat zal wel een simpel klusje voor ajax wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twente![]()
![]()
zal het nooit worden gelukkig
Life is like a hurricanequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://arstechnica.com/ga(...)ed-golden-cartridge/
Maar 150 stuks en alleen maar voor de pers! Die gaan weer voor flink wat centjes weg op ebay
Lekker grote hitboxes met die uberpixelsquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:04 schreef KoningStoma het volgende:
Mega nostalgie hier
Metroid Prime 2 in 1080p en 60 fps spelen
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!quote:
Is lock-on manquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker grote hitboxes met die uberpixels
Goed bezigquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers wel! Weer heerlijk weekje werken, heb er zin in!
Nouja niet echt, maar een hoop leuke dingen deze weekTof projectje op het werk, payday 2 spelen als het goed is, laatste dingetjes aan babykamer doen en dan is hij ook af.
Ja dit hebben ze tof gedaan bij Capcomquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Life is like a hurricane![]()
Morgen Piet
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelenquote:
Deze week voor de 360quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
GTA komt iets eerder hequote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zekers! Potver ik moet wel goed oefenen met de kleine vasthouden en eten geven. Anders heb ik geen twee handen vrij om GTA V te spelen
Mjazekerquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deze week voor de 360
Zjozz iig ook en ik dacht dat Nick hem ook besteld had
hier drie tot 6 weekjes nogquote:
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeikquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hier drie tot 6 weekjes nog(nouja nu vrijdag al 37 weken dus kan vanaf dan al
)
en nog steeds geen babykamer, er zou nu vrijdag pipo langskomen om alle beschadigde delen te vervangen maar nog steeds geen bevestiging gekregen)
pc kut!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
nu alle slaap pakken die je pakken kan
wie allemaal payday op Xbox en wie pc?
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lekker dan... nou in dat geval ben ik wel blij dat we alles zelf gedaan en geregeld hebben. Geen gezeik
Wat meubeltjes van marktplaats, wat van ouders wat we zelf opgeknapt hebben en verder alle andere dingen los besteld en die werk ik deze week nog even af
Plankje ophangen, wat decoratie en een super awesome muursticker van een kekke olifant op de muur en dan is het af
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en ja teun, die kamer had ik al het gaat om de meubels![]()
zo noem je het, google it!quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie in Friesland meubels kamer?
Das net als Duitsers die een meer een zee noemen
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik heb ook heel veel zelf gedaan, hele bovenverdieping is opnieuw netjes en in de verf. Ziet er weer super fris uit.
Alleen vriendin was/is helemaal verliefd op deze babykamer en die zou en moest er komen. Vind de kamer meubels zelf ook erg mooi, alleen tijdens vervoer iets fout gegaan. Kan gebeuren maar moet wel even geregeld worden.
Ook een kamer meubels besteld die we later gewoon kunnen gebruiken en alles is geverfd, dus kunnen altijd voor later bijwerken dan wel opnieuw likje verf erover.
je ben gek in je hoofd, geeft niksquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
Naja zeg, dat zeg je toch niet!quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je ben gek in je hoofd, geeft niks![]()
Same herequote:Op maandag 12 augustus 2013 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo ziet het er logischer uit, ik zie steeds een vrachtwagen voor me met een bakstenen vierkant inclusief deur er al in rondrijden, die vervolgens het geheel aan je huis plakt.
http://www.babyplanet.nl/babykamers.htmlquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Same hereMaarja ik snap wel wat Main bedoelt
I know, I know. Maar al die commerciële babymeuk is bedacht door vrouwen. Daar zit gewoon geen enkele logica in voor een manquote:
Helaas morgen pas tijd om te kijken, maar wel vet dat het ein-de-lijk weer begonnen isquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
breaking.bad.s05e09.720p.hdtv.x264-immerse
En daar gaan we weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |