banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cashquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Awww yeahhh lekker banken overvallen
Ik moet AC3 nog uitspelen, heb Halo 4 net geruild voor Tomb Raider en in de komende maanden verwacht ik ook nog RDR van Zavvi
Ok Hugobergquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
banken overvallen? Meth koken bedoel je, banken geven geen cash
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300kquote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee serieus, bank jobs krijg je ong 30k voor. Meth koken en de hele tering zooi erbij geeft al snel 300k
hehe, true.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
We hebben het over payday 2 he
Niet je bijbaan
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
Zou die bol controller eigenlijk zo'n nieuwe zijn met die aangepaste d-pad of gewoon de oude?
Geen idee heb dat ding nooit gezien?quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nieuwe d-pad zat alleen op die zilveren controller?
Heb hem hier liggen, maar switch die d-pad nooitquote:Op zondag 11 augustus 2013 15:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Geen idee heb dat ding nooit gezien?
Dit kan dadelijk nog leuk wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat sneuer is Twente of Feyenoord
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twentequote:Op zondag 11 augustus 2013 16:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit kan dadelijk nog leuk worden
Dat zien we volgende week wel, maar dat zal wel een simpel klusje voor ajax wordenquote:Op zondag 11 augustus 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax verliest dan wel maar zo sneu als Feyenoord en Twente![]()
![]()
zal het nooit worden gelukkig
Life is like a hurricanequote:Op maandag 12 augustus 2013 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
http://arstechnica.com/ga(...)ed-golden-cartridge/
Maar 150 stuks en alleen maar voor de pers! Die gaan weer voor flink wat centjes weg op ebay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |