SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Staat in de pre-orderquote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:56 schreef Cliffy het volgende:
Dus wie gaat allemaal Payday 2 halen?
Dit doen Sold en ik ook in het weekendquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beetje coop banken overvallen, drugs scoren etc
Zo'n prul waar je niets aan hebt zeker?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.theverge.com/2(...)xing-day-one-console
Toch wel een headset
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer welquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n prul waar je niets aan hebt zeker?
Beter dan niets in ieder gevalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer wel
Prima dat ze dat veranderd hebben. Dat het eerst via kinect moest was echt waardeloosquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gewoon een standaard ding ja, maar eerst zat er geen in en nu ineens weer wel
Dat dan weer wel ja, gelukkig komen ze nog met een adapter voor oude headsetsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter dan niets in ieder geval
Je snapt zelf ook wel dat dit puur is gedaan omdat Sony het ook doet hequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Prima dat ze dat veranderd hebben. Dat het eerst via kinect moest was echt waardeloos
Ga ik ook kopen denk ik koop een half jaar later wel een nieuwequote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, gelukkig komen ze nog met een adapter voor oude headsets
Ja sowieso nog ff mijn ouwe headset gebruiken, dan komt er wel weer een nieuwe bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga ik ook kopen denk ik koop een half jaar later wel een nieuwe
Omdat ze veel kritiek kregen dat hij er eerst niet bij zou zitten. Niet omdat Sony het wel doet.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat dit puur is gedaan omdat Sony het ook doet he
Er is meer kritiek gekomen dat oude headset het niet meer doen, maar goed we krijgen een adapter die wel weer een paar tientjes gaat kostenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat ze veel kritiek kregen dat hij er eerst niet bij zou zitten. Niet omdat Sony het wel doet.
Of kondig het allemaal niet aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:43 schreef KoningStoma het volgende:
Het is echt een bende. Als je zoveel verandert, kondig het dan allemaal in een keer aan.
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk isquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:45 schreef Cliffy het volgende:
Ze blijven maar lekker draaien, ik zie met kerst wel
Na de GamesCom zal het allemaal wel duidelijk zijn inderdaadquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of kondig het allemaal niet aan
[..]
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk is
Dat zal wel maar ik denk niet dat ik met launch er meteen een haalquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 01:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of kondig het allemaal niet aan
[..]
Denk dat eind aug er ook al een hoop duidelijk is
quote:
Ja is ook nog optie, kan goed pas in 2014 worden, aangezien bij sommige retailers de PS4 al is uitverkochtquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat zal wel maar ik denk niet dat ik met launch er meteen een haal
Ach met kerst zullen de schappen wel weer vol liggen.. Sowieso heb ik nog een stapel games voor de 360 om tot 2016 bezig te zijnquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is ook nog optie, kan goed pas in 2014 worden, aangezien bij sommige retailers de PS4 al is uitverkocht.
Ach de lokale bartsmit zal nog wel wat over hebben bij de launch
Eind 2013 komt er weer nieuwe leveringquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach met kerst zullen de schappen wel weer vol liggen.. Sowieso heb ik nog een stapel games voor de 360 om tot 2016 bezig te zijnBen erg benieuwd naar de grafische vergelijking tussen de twee consoles, BF4 zal daar wel een mooie game voor worden
X1 wel ja, want voor 3 of 4 PS4, staat 1 Xboxquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Ach er zullen vast geen leveringsproblemen zijn, ik denk niet dat Sony wil riskeren dat iemand "dan maar een Xbox" koopt omdat de PS4's zijn uitverkocht
Zo ver ik weet zijn de Xbox'en nog wel gewoon op releasedate te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |