kleuterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Zapata het volgende:
Bedankt voor de tip maar ik boycot EA en Origin al helemaal.
je hebt een account en daar staan de spellen op die je gekocht hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef gogosweden het volgende:
hoe gaat dat humble bundle gesnor in z'n werk?
wat zijn de addertjes?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Zapata het volgende:
[..]
je hebt een account en daar staan de spellen op die je gekocht hebt.
Alle spellen die ik gekocht heb kwamen met een Steam key (wat niet altijd zo is) en een link voor een download buiten Steam om.
Je bepaalt zelf wat je betaald voor de bundel en meestal krijg je een bonus spel als je meer dan zoveel betaald.
Dat sommige spellen voor Origin zijnquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dat sommige spellen voor Origin zijn![]()
Nee, geen addertjes. En volgens mij zijn alle download links die ik heb zelfs naar DRM vrije cleane downloads.
het is gewoon een uitermate goede deal dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Geen addertjes.
Overigens zijn een aantal van de aangeboden games ook op Steam te activeren, te weten:
- Crysis 2 Maximum Edition
- Dead Space 1
- Burnout Paradise: The Ultimate Box
- Mirror's Edge
- Medal of Honor
De overige games zijn alleen op Origin te gebruiken
Ja en Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een uitermate goede deal dus?
kan je de games die je al hebt weggeven aan een friend oid?
Bij Steam volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een uitermate goede deal dus?
kan je de games die je al hebt weggeven aan een friend oid?
ohja natuurlijk haha dat kan gewoon idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Bij deze bundel krijg je voor elke Steam-game een eigen key, dus ja, die kun je aan anderen geven.
Het klopt dat bij sommige bundels alle games in één key zijn verwerkt, waardoor je dus de losse games niet kunt weggeven. In dit geval is er voor iedere game een eigen key, waarmee je dus kan doen wat je wiltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Zapata het volgende:
[..]
Bij Steam volgens mij niet.
Maar als je dus gewoon een download link krijgt daar kun je mee doen wat je wilt natuurlijk.
qftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dat vercrackte Origin komt niet eens met een redeemscherm, alleen een ronddraaiend cirkeltje.
cashflow.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Steam is zoveel beter dan Origin, waarom moet EA zo eigenwijs zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |