kleuterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Zapata het volgende:
Bedankt voor de tip maar ik boycot EA en Origin al helemaal.
je hebt een account en daar staan de spellen op die je gekocht hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef gogosweden het volgende:
hoe gaat dat humble bundle gesnor in z'n werk?
wat zijn de addertjes?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef Zapata het volgende:
[..]
je hebt een account en daar staan de spellen op die je gekocht hebt.
Alle spellen die ik gekocht heb kwamen met een Steam key (wat niet altijd zo is) en een link voor een download buiten Steam om.
Je bepaalt zelf wat je betaald voor de bundel en meestal krijg je een bonus spel als je meer dan zoveel betaald.
Dat sommige spellen voor Origin zijnquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef Zapata het volgende:
[..]
Dat sommige spellen voor Origin zijn![]()
Nee, geen addertjes. En volgens mij zijn alle download links die ik heb zelfs naar DRM vrije cleane downloads.
het is gewoon een uitermate goede deal dus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Geen addertjes.
Overigens zijn een aantal van de aangeboden games ook op Steam te activeren, te weten:
- Crysis 2 Maximum Edition
- Dead Space 1
- Burnout Paradise: The Ultimate Box
- Mirror's Edge
- Medal of Honor
De overige games zijn alleen op Origin te gebruiken
Ja en Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een uitermate goede deal dus?
kan je de games die je al hebt weggeven aan een friend oid?
Bij Steam volgens mij niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
het is gewoon een uitermate goede deal dus?
kan je de games die je al hebt weggeven aan een friend oid?
ohja natuurlijk haha dat kan gewoon idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:37 schreef PressPlayOnTape het volgende:
Bij deze bundel krijg je voor elke Steam-game een eigen key, dus ja, die kun je aan anderen geven.
Het klopt dat bij sommige bundels alle games in één key zijn verwerkt, waardoor je dus de losse games niet kunt weggeven. In dit geval is er voor iedere game een eigen key, waarmee je dus kan doen wat je wiltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Zapata het volgende:
[..]
Bij Steam volgens mij niet.
Maar als je dus gewoon een download link krijgt daar kun je mee doen wat je wilt natuurlijk.
qftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dat vercrackte Origin komt niet eens met een redeemscherm, alleen een ronddraaiend cirkeltje.
cashflow.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Steam is zoveel beter dan Origin, waarom moet EA zo eigenwijs zijn...
Ze krijgen er geen geld voor want alles gaat naar het goede doel, en je kan de keys ook redeemen op steam.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Zapata het volgende:
C&C collection of Mass Effect 1 zou fantastisch zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben benieuwd wat ze er nog aan toe gaan voegen. Ik hoop op BF3 dlc.
jaja, niet alle keys trouwens.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ze krijgen er geen geld voor want alles gaat naar het goede doel, en je kan de keys ook redeemen op steam.
maar zal wel een need for speed zijn en nog meer sims dlc.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
C&C collection of Mass Effect 1 zou fantastisch zijn
Alleen battlefield is het al waard imo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:07 schreef Zapata het volgende:
[..]
jaja, niet alle keys trouwens.
Maar ik heb niks met EA spellen, trekt me helemaal niet.
Nog meer sims dlc zou raar zijn aangezien mensen die nu below average kopen, de bonussen zowieso krijgen volgende week. Wss Dead Space 2 een zekerheidjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
maar zal wel een need for speed zijn en nog meer sims dlc.
ieder z'n ding. Als ik epische oorlog voering wil speel ik wel Planetside 2.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Alleen battlefield is het al waard imo.![]()
Hmwah vind ik persoonlijk een stuk minder leuk dan BF3. Het is dan wel grootser, maar daardoor ook een stuk minder hands-on imo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:33 schreef Zapata het volgende:
[..]
ieder z'n ding. Als ik epische oorlog voering wil speel ik wel Planetside 2.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:18 schreef Zapata het volgende:
Je bedoelt wat kleinere gevechten dat je met 3 man een gebouw leeg veegt ipv met 30quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmwah vind ik persoonlijk een stuk minder leuk dan BF3. Het is dan wel grootser, maar daardoor ook een stuk minder hands-on imo.
die hadden ze waarschijnlijk nog over.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:40 schreef TwyLight het volgende:
Wel sympathiek dat je voor de games in het linker rijtje ook een Steam key kan krijgen trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef redboyke het volgende:
Ik ga hem niet activeren, maar welk spel is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik ga hem niet activeren, maar welk spel is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BF1942 kun je gratis downloaden van origin.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:38 schreef Zapata het volgende:
[..]
Je bedoelt wat kleinere gevechten dat je met 3 man een gebouw leeg veegt ipv met 30![]()
Dat lukt in Planetside ook wel maar moet je wel moeite voor doen inderdaad, clan spelen enzo.
Ik heb Battlefield 1942, Vietnam, 2142 gekocht plus add ons. Ik heb de demo van Battlefield 2 en 3 gespeeld. Ik heb de demo van Battlefield 1943 op Xbox gespeeld en BfHeroes op PC.
Naar mijn mening wordt het spel steeds minder goed met de jarenen is 1942 nog steeds de beste.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:48 schreef redboyke het volgende:
[..]ahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik net toegevoegd van mn eigen bundle
.
ik heb alleen maar de steam keys gebruikt en de origin keys geef ik dan weg. win win voor iedereen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
ahDie heb ik net toegevoegd van mn eigen bundle
.
mja dat is vooral in het begin zo hoor. En de meeste default wapens zijn net zo goed dan de gekochte wapens. Maar een paar tientjes investeren kan inderdaad geen kwaad. (en dan is het nog niet duur natuurlijk)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:48 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
BF1942 kun je gratis downloaden van origin.
Planetside 2 heb ik even gespeeld maar vond het toch wel een tegenvaller. Het idee was erg leuk, gevechten waren intens maar het voelde wel erg free2play, met name dat je het gevoel had dat je geld moest betalen.
Muah, ik heb een dikke 100 euro aan league of legends geïnvesteerd (free 2 play game), en dan heb ik ook het gevoel dat ik er weinig voor terug krijg. Geen geld meer in free 2 play games pompen dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:56 schreef Zapata het volgende:
[..]
mja dat is vooral in het begin zo hoor. En de meeste default wapens zijn net zo goed dan de gekochte wapens. Maar een paar tientjes investeren kan inderdaad geen kwaad. (en dan is het nog niet duur natuurlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |