quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
We moeten trouwens binnenkort weer eens gaan stappen jongens! Ik heb dat ene "cadeautje" voor Pieter weer gevonden in de kast.
Datgene wat Bozz vorig jaar op de GamesCom gewonnen had met propje gooien![]()
Heb je die nog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
We moeten trouwens binnenkort weer eens gaan stappen jongens! Ik heb dat ene "cadeautje" voor Pieter weer gevonden in de kast.
quote:
Cadeautje?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Wel leuk in 2014quote:
En om 19.30 is het wel waar, daar ga je dantwitter:aarongreenberg twitterde op woensdag 14-08-2013 om 17:09:23@SimoneAzzarello Ha, don't believe everything you read! We will share more details at Gamescom. reageer retweet
Allemaal van die games die ik al op 360 hebquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
GAM / Humble EA bundle
Ha, Crysis 2 en een paar andere games voor vijf euro gekocht
Eens kijken hoe dat speelt met superieure PC kwaliteiten.
Ja, ik ook, maar je zegt het al: "360".quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Allemaal van die games die ik al op 360 heb
Je mag ook gewoon zeggen dat je Sims 3 aan het spelen bentquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef KoningStoma het volgende:
GAM / Humble EA bundle
Ha, Crysis 2 en een paar andere games voor vijf euro gekocht
Eens kijken hoe dat speelt met superieure PC kwaliteiten.
Oh, ja hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je Sims 3 aan het spelen bent
inb4 stef met een hele makkelijke opmerkingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh, ja hoor.Mooie huisjes bouwen. Mooi behangetje aan de muur etc.
en ook sexen XD
[ afbeelding ]
Stef en Michas zijn nu toch de enige die zeker zijn van een X1?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef KoningStoma het volgende:
Maar voor wie is die xbox nu nog het hoofdplatform eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |