Ik heb geen verstand van PC gamen dus dat zou niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja hoor, echt wat voor u! payday 2 koste voor pc 17 euro, waar hij voor xbox 31 het goedkoopst is!
Daar kun je heel wat jodenkoeken voor halen
Download net gewoon via steam en haal gewoon de max speed? Ook een game die net uitgekomen isquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Payday 2 wordt geïnstalleerd as we speak. Ben benieuwd!
Edit: steam releases5 uur downloaden voor 5gb
Wil wel eens zien waar jij hem net voor 17 euro hebt gekocht, op die key compare sites is de laagste prijs rond de 20 euro?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja hoor, echt wat voor u! payday 2 koste voor pc 17 euro, waar hij voor xbox 31 het goedkoopst is!
Daar kun je heel wat jodenkoeken voor halen
1e punt, bij mij ging ie later wel iets sneller lopen, maar bleef kut. Heb je geluk dat jou game niet veel gedownload wordt of meer servers heeft denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Download net gewoon via steam en haal gewoon de max speed? Ook een game die net uitgekomen is
[..]
Wil wel eens zien waar jij hem net voor 17 euro hebt gekocht, op die key compare sites is de laagste prijs rond de 20 euro?
Mwa misschien heb download regio op een ander land staan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
1e punt, bij mij ging ie later wel iets sneller lopen, maar bleef kut. Heb je geluk dat jou game niet veel gedownload wordt of meer servers heeft denk ik.
2e punt. Via iemand op MP die van een 4 pack 1 over hadop ebay stonden er ook wat voor 18 euro etc.
Nope. Ben nu opnieuw aan het installeren en is gewoon weer net zo traag, valt af en toe ook terug naar 0quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa misschien heb download regio op een ander land staan?
Dit zegt allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:20 schreef badboynova het volgende:
PC gaming = only for playing FOOTBALL MANAGER
Dan kunnen mensen het in ieder geval niet aanduiden als bugquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
Dat ze dit aanprijzen als feature...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |