18-21, klopt aardig.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
Overdag warm?
Het is gewoon weer vies koud, er was steeds 20 graden voorspeld, maar dat is volgens mij nog geen een keer gehaald.
Valt wel mee hier in Katwijk als de zon schijnt voelt het zeker wel een graad of 20 aan,het is wel weer snel donker 's avondsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:12 schreef alors het volgende:
[..]
Overdag warm?
Het is gewoon weer vies koud, er was steeds 20 graden voorspeld, maar dat is volgens mij nog geen een keer gehaald.
Had het bericht ook al gelezen daar. Zat nog te twijfelen of ik het zou linken, aangezien de stukjes op weer.nl altijd wel goed zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Staat al een artikel over de herfst op weer.nl
Ondanks het gevoel dat ik midden in de zomer op reis ga, is het dus toch precies goed gekozen.
Mooi met die regenboog op de voorgrondquote:
Tornado rainbow all the way!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi met die regenboog op de voorgrond
Ik had ook zo'n periode. Toen noemden ze me een kluizenaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef Disorder het volgende:
Heerlijk als die blaadjes beginnen te vallen en de truien aan mogen. Kaarsjes aan in de avond en herfstbiertjes drinken
Wie zegt dat ik niet van de zomerse dingen hou?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n periode. Toen noemden ze me een kluizenaar.
Zomer, buiten zijn, barbequen, vogels, bloemen, positieve mensen, schaarsgeklede vrouwen: veel leuker!
Niemand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet van de zomerse dingen hou?
Eind oktober naar Gran Canaria , gemiddelde maximumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:03 schreef Toto69 het volgende:
Gelukkig verblijf ik over drie weken in een beter klimaat. De koudste maanden zijn december en januari met een gemiddelde dagtemperatuur van 15 graden.
Nice, op vakantie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:06 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Eind oktober naar Gran Canaria , gemiddelde maximum
temperatuur van 26°C
Nope. Ik woon vanaf 3 september in Lissabonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ja, 15 dagen.
Jij ook op vakantie?
Zo, dan heb je het wel goed voor elkaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nope. Ik woon vanaf 3 september in Lissabon
Precies. Maar jouw vakantie is ook niet mis toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:14 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Zo, dan heb je het wel goed voor elkaar.
Ik ben er wel aan toe ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Maar jouw vakantie is ook niet mis toch.
Ik vond de late zomerstuip van 24 september 2011 t/m 3 oktober 2011 anders best wel lekker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:57 schreef -CRASH- het volgende:
Bijna 1 september![]()
En dan begint de meteorologische herfst![]()
De alde wieven zomer... De geur van de herfstbladeren
Op naar de winter
Lekkere lange vrieskoude kraakheldere winternachten
nou nog n muziekie er in en t is aangenaam om te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Na veel voeteren en schelden met een ooo zoooo trage laptop is het toch gelukt om dikke meer dan 15000 afbeeldingen over te brengen naar mijn USB stick en beneden deze verwerkt tot timelaps
Opvallende zaken:
*Begin van de timelaps is donker maar je ziet enkele seconden later de eerste wolk oplichten door de zon.
*In het begin van de ochtend schieten de wolken de lucht in, zo snel zo omhoog vliegen....zo snel ze ook weer naar beneden knallen.
*Op 3:40 zie je sinterklaas langs komen
*Op 3:33 zie je een overgang van mooie luchten naar donker...dit is gekomen toen de laptop crashte, gelukkig kreeg ik een tip dat de livestream het niet deed dus zo doende laatste half uur nog kunnen pakken.
Kijk en geniet van de mooie luchten
Inderdaadquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:35 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nou nog n muziekie er in en t is aangenaam om te kijken
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat voor style zou ik erin gooien? Ik hou van hardstyle maar dat lijkt me niet echt iets om dat eraan toe te voegen
YT heeft zelf veel "gratis" muziek waar je uit kan kiezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat voor style zou ik erin gooien? Ik hou van hardstyle maar dat lijkt me niet echt iets om dat eraan toe te voegen
Ik zie het zal daar eens tussen uit zoeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
YT heeft zelf veel "gratis" muziek waar je uit kan kiezen
kan je makkelijk dubben zonder re-upload
En toen BAM realitycheck, Weeronlinequote:Nieuwe zomerse periode op komst
Volgende week breekt opnieuw een zomerse periode aan. Vanaf maandag wordt droog en zonnig weer verwacht met maximumtemperaturen van rond de 25 graden, meldt Weeronline donderdag.
En toen was ik weer in herfst/winterdepressiemodusquote:De zomer is tot nu toe overwegend zonnig en overwegend droog verlopen, afgezien van de wisselvallige afgelopen dagen, zegt Weeronline.
Met een nieuwe zomerse periode in het verschiet behoort de zomervakantie van dit jaar zelfs tot de mooiste van deze eeuw, stelt het weerbureau.
De maand juli was in ieder geval uitzonderlijk zonnig, warm en droog. Met een gemiddelde temperatuur van 19,1 graden behoort juli 2013 tot de top tien van warmste julimaanden sinds het begin van de metingen in 1901. De maand telde bijna dubbel zo veel zomerse dagen als normaal. Bovendien kwam het tot de eerste hittegolf sinds 2006.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk weer een beetje op temperatuur
Asjeblieft niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef Intinn het volgende:
yey 28 graden vandaag![]()
![]()
![]()
Hopelijk tot eind oktober nazomeren
Dit lijkt er weer op ja, alhoewel de zon er van mij nog bij mag komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk weer een beetje op temperatuur
Nee, alleen vanochtend, de temperatuur blijft hier steken op een graad op 24 schat ik zo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je geen zon? Hier in Noord-Limburg schijnt die volop, al de hele dag, inmiddels is het 28 graden. Heerlijjk!
En door die warmte zit je binnen berichten op fok te plaatsen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
Eindelijk weer thuis, eindelijk weer 34 graden
Nee, net thuis na een reis van 2,5 dag dus even lekker opgefrist, mijn mail gelezen en eventjes op FOK! zitten. Warmte is er toch nog wel een maand of 3quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Skwish het volgende:
[..]
En door die warmte zit je binnen berichten op fok te plaatsen?
Jij houdt van hardstyle? Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Kun jij alleen binnen op FOK!?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Skwish het volgende:
[..]
En door die warmte zit je binnen berichten op fok te plaatsen?
Nee dat zoeken heel veel mensen niet achter mequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 16:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij houdt van hardstyle? Dat had ik niet achter je gezocht
Ben overigens best wel eens benieuwd wie van welke muziek houdt in dit forum
Dan heb je behoorlijk pech volgens mij, Hier denk 2 of 3 dagen regen of een goeie bui o.i.d.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dat zoeken heel veel mensen niet achter me![]()
Schijnt trouwens ook in de familie te zitten want ben niet de enige![]()
Hier nu trouwens al 13 dagen achter elkaar met meetbare neerslag en intotaal 14 dagen deze maand, dus 3 dagen met geen meetbaar neerslag.
Komt morgen en heel misschien maandag ook nog bij, zo ja dan hebben we al meer dan de helft van de maand met dagelijkse neerslag gehad
Bizarre is wel dat op sommige plekken nog maar amper geregend heeft, dat terwijl ik al op 62.8mm zit..bak water en die avond met hoosbuien deed het em echt met 17mm maar ook de dag met het onweer etcdikke 12mm opgevangen
![]()
[ afbeelding ]
Ik wil het niet echt pech noemen, vind het op deze manier zelfs tof om in de top 5 te zijn van de meest natte plekken van Nederland van deze maandquote:Op zondag 18 augustus 2013 04:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dan heb je behoorlijk pech volgens mij, Hier denk 2 of 3 dagen regen of een goeie bui o.i.d.
Verder tot nog toe een prima maand. (Buiten de eerste paar dagen) niet te warm, droog, beetje zon. Weinig mis mee.
Nice nice hopelijk morgen meer van deze foto's en het liefst wil ik ze zelf ook effe pakkenquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef -CRASH- het volgende:
2 x een weerlicht gezien meer niet. En de ontwikkeling van een rolwolk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |