quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat voor style zou ik erin gooien? Ik hou van hardstyle maar dat lijkt me niet echt iets om dat eraan toe te voegen
YT heeft zelf veel "gratis" muziek waar je uit kan kiezenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wat voor style zou ik erin gooien? Ik hou van hardstyle maar dat lijkt me niet echt iets om dat eraan toe te voegen
Ik zie het zal daar eens tussen uit zoeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef marcel-o het volgende:
[..]
YT heeft zelf veel "gratis" muziek waar je uit kan kiezen
kan je makkelijk dubben zonder re-upload
En toen BAM realitycheck, Weeronlinequote:Nieuwe zomerse periode op komst
Volgende week breekt opnieuw een zomerse periode aan. Vanaf maandag wordt droog en zonnig weer verwacht met maximumtemperaturen van rond de 25 graden, meldt Weeronline donderdag.
En toen was ik weer in herfst/winterdepressiemodusquote:De zomer is tot nu toe overwegend zonnig en overwegend droog verlopen, afgezien van de wisselvallige afgelopen dagen, zegt Weeronline.
Met een nieuwe zomerse periode in het verschiet behoort de zomervakantie van dit jaar zelfs tot de mooiste van deze eeuw, stelt het weerbureau.
De maand juli was in ieder geval uitzonderlijk zonnig, warm en droog. Met een gemiddelde temperatuur van 19,1 graden behoort juli 2013 tot de top tien van warmste julimaanden sinds het begin van de metingen in 1901. De maand telde bijna dubbel zo veel zomerse dagen als normaal. Bovendien kwam het tot de eerste hittegolf sinds 2006.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk weer een beetje op temperatuur
Asjeblieft niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:27 schreef Intinn het volgende:
yey 28 graden vandaag![]()
![]()
![]()
Hopelijk tot eind oktober nazomeren
Dit lijkt er weer op ja, alhoewel de zon er van mij nog bij mag komen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk weer een beetje op temperatuur
Nee, alleen vanochtend, de temperatuur blijft hier steken op een graad op 24 schat ik zo.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb je geen zon? Hier in Noord-Limburg schijnt die volop, al de hele dag, inmiddels is het 28 graden. Heerlijjk!
En door die warmte zit je binnen berichten op fok te plaatsen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:09 schreef Dven het volgende:
Eindelijk weer thuis, eindelijk weer 34 graden
Nee, net thuis na een reis van 2,5 dag dus even lekker opgefrist, mijn mail gelezen en eventjes op FOK! zitten. Warmte is er toch nog wel een maand of 3quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 15:25 schreef Skwish het volgende:
[..]
En door die warmte zit je binnen berichten op fok te plaatsen?
Jij houdt van hardstyle? Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |