abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129747758

Morgen

Poll: Uitslag
Gelijkspel
Zulte wint, gaat door
Zulte wint, gaat niet door
PSV wint
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:45:12 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_129747797
Ik denk een gelijkspel.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:55:39 #3
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129748120
In Waregem gebeurt niet veel morgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_129748177
0-1 of 1-1 denk ik. Gewoon zelf een keer scoren daar en je bent door.
pi_129748266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
0-1 of 1-1 denk ik. Gewoon zelf een keer scoren daar en je bent door.
Durf je daar op te wedden?
Oh.
pi_129748270
0-0 , 0-1
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_129748314
1-2
pi_129748354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Doe niet zo stoer
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_129748377
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Doe niet zo stoer
:')
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:04:55 #10
pi_129748469
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij houdt zich altijd trouw aan weddenschappen.
pi_129748522
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Stoer man.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:08:16 #12
396222 meneerfiets
Voormalig wielerexpert
pi_129748612
2-1 SVZW
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:10:51 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_129748701
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Hij houdt zich altijd trouw aan weddenschappen.
Weet ik.
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Stoer man.
Sowieso
Oh.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:21:05 #14
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129749071
Faal TT :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129749486
0-5 voor PSV. Zulte is maar een klein clubje dat niks voorstelt , daarbovenop is de sfeer daar niet goed op dit moment met al die akkefietjes in de spelersgroep en het bestuur.

En ze spelen niet in Waregem , hun stadion voldoet niet aan de uefa normen en mogen daar dus niet europees spelen. Ze spelen in het stadion van Anderlecht.
sd
pi_129754256
Leuk, zo'n heksenketel in Waregem, ware het niet dat de wedstrijd in Brussel is.
pi_129758094
Heksenketeltje:

RikElfrink twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 16:42:14 Bij #Zulte - #PSV worden morgen nog geen 6.000 toeschouwers verwacht. reageer retweet
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 16:44:03 Een thuiswedstrijd? #Zulte verkocht meer dan 1.000 van de 5.600 verkochte kaarten aan #PSV-fans. #zwapsv reageer retweet
pi_129759782
:') Wie wilt er ook voor dat amateur clubje supporteren
Zelfs hun shirts zijn amateuristisch
sd
pi_129760652
4-1, Hazard gaat het doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Cavaliers het volgende:
Heksenketeltje:

RikElfrink twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 16:42:14 Bij #Zulte - #PSV worden morgen nog geen 6.000 toeschouwers verwacht. reageer retweet
RikElfrink twitterde op dinsdag 06-08-2013 om 16:44:03 Een thuiswedstrijd? #Zulte verkocht meer dan 1.000 van de 5.600 verkochte kaarten aan #PSV-fans. #zwapsv reageer retweet
Capaciteit is 10.200, kennelijk is google offline bij deze twitteraar.
pi_129760688
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Capaciteit is 10.200, kennelijk is google offline bij deze twitteraar.
Capaciteit is 19.500.
pi_129760771
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:19 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Capaciteit is 19.500.
Het stadion van Zulte niet maar ze spelen dus bij Anderlecht?

Het Constant Vanden Stockstadion is een voetbalstadion in de Belgische gemeente Anderlecht, in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het is de thuisbasis van voetbalclub RSC Anderlecht.
pi_129761085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Het stadion van Zulte niet maar ze spelen dus bij Anderlecht?

Het Constant Vanden Stockstadion is een voetbalstadion in de Belgische gemeente Anderlecht, in het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Het is de thuisbasis van voetbalclub RSC Anderlecht.
het stadion van Zulte voldoet niet aan de UEFA eisen

ze spelen inderdaad in Brussel
pi_129780113
Zin in w/

PSV mag er wel een paar in schieten maar ik denk dat ze bij 1-2 goal(s) het al genoeg vinden ;(
pi_129781749
0-4 minimaal.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_129782512

[ Bericht 100% gewijzigd door Ajacied422 op 07-08-2013 10:00:59 ]
pi_129787603
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:

eens
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:03:44 #27
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_129787775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:34 schreef StevenQ het volgende:

[..]

het stadion van Zulte voldoet niet aan de UEFA eisen

ze spelen inderdaad in Brussel
En eigenlijk toont zoiets het volstrekt belachelijke van de UEFA eisen aan. Het stadion van Waregem is eigenlijk in perfecte staat , is altijd goed onderhouden geweest en heeft een capaciteit die perfect aan de wensen van de thuisploeg voldoet.

En toch mag men er niet spelen van de Uefa en moet men in een halfleeg groter stadion zo'n wedstrijd afwerken.

Dat terwijl het stadion in de jaren '80 en '90 toen het "grote" SV Waregem er speelde nochtans altijd geschikt was voor Europees voetbal. (en sindsdien ook altijd goed gerenoveerd is geweest) Ze speelden er toen zelfs nog een halve finale van de Uefa Cup ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 13:06:07 #28
pi_129787866
quote:
Zulte Waregem, van de hemel naar de hel -

Peter Decroubele

Het heeft amper gescheeld. Heel even, drie minuten lang was Zulte Waregem kampioen. Maar in de match van de waarheid was het toch Anderlecht dat de titel binnenhaalde. Nadat het in die vermaledijde play-offs ei zo na de titel als zand door de grijpgrage vingers had zien glippen - ook al was RSCA de beste over heel het seizoen bekeken. ’t Wijst op de onzin van die nacompetitie, maar daarover eerder meer.

Net dàn loopt het fout

Ei zo na, bijna verrast door een ploegje met wortels in “de Vlaanders”. Waregem uit het westen, Zulte uit het oosten, samen uit de as gerezen van het roemruchte Essevee. Altijd goed meegedraaid en vorig seizoen plots revelerend, onder leiding van Francky Dury, de man die ooit eens andere lucht ging proeven, maar al snel weer terug aan de Gaverbeek stond. In het gelid en in het harnas, om zijn troepen weer te dienen.

Wat meeviel, vice-kampioen vorig jaar, dan verdien je als trainer van een bescheiden ploeg een standbeeld, dan heb je meer dan genoeg bewezen om te mogen beslissen. Ook als bestuur mag je dan al eens denken aan meer en beter. Maar vaak loopt het nét dan fout, worden er stappen overgeslagen. En ja, de sympathieke, hard werkende ploeg is een reus op lemen voeten geworden. Een krabbenmand zelfs. Een langharige blondine met het kapsel vol knopen. Dat zwaait allemaal wat minder elegant.

Vreemde fusieplannen (1)

Het begon twee dagen na de behaalde tweede plaats. Ondergetekende belde voor het Radio 1-programma “Vandaag” met Patrick Decuyper. De grote man bij Zulte Waregem sinds een jaar of twee, de opvolger van Vincent Mannaert die zijn hoger geluk ging zoeken bij de Club van Brugge. Decuyper nam zelfs het leeuwendeel van de clubaandelen over van Willy Naessens. De voorzitter sinds eeuwen, die schildknaap Dury zag uitgroeien tot een heuse ridder en veldheerser, samen veel oorlogen gestreden, samen beslissende veldslagen gewonnen.

Maar een zonnegod kwam er tussen. Letterlijk. Grote chef van Enfinity, groot geworden in de business der zonnepanelen. Intussen eerder klein geworden, want het bedrijf is verkocht. Niet voor de eerder overschatte 200 miljoen euro, wel voor 1 euro. Een luchtbel. Een hoax op stroom. Een zonnestorm in een glas water. Decuyper zat tijdens het telefoontje op een barbecue, lekker in het vlees en de gesmoorde wijn, ik mocht hem terugbellen.

Gesprek twee deed me omver vallen van verbazing. Meende hij dat nu? Zou is dat echt ook zeggen in de uitzending? Droomde ik? Je moet weten, ikzelf komt uit de Zuid-West-Vlaamse gouw en ik weet maar al te goed hoe vijandig Kortrijk (”de dikkenekken”) en die van Waregem-Boeregem tegenover elkaar staan. Decuyper zei dat het zo niet verder kon, dat het plafond was bereikt en dat zijn clubje naar schaalvergroting moest zoeken. En dat de ene mogelijkheid daartoe een fusie was met Kortrijk.

Wat? Serieus? Huh? Met de Veekaa? Met de vijand gaan samenhokken? En waar spelen dan? En in welke kleuren? En in welk dialect wordt er dan gezongen? ’t Was duidelijk. Decuyper stak dingen in zijn hoofd en was bereid ver te gaan om zijn gedachten af te dwingen. De fusiegesprekken zijn nooit aangeknoopt. Nee, tuurlijk niet, zwart en wit kun je niet vereenzelvigen, dan krijg je toch maar grijs.

Vreemde fusieplannen (2)

Enkele dagen later nog meer ophef. Decuyper was bereid om de plaats van het failliete Beerschot in te nemen. Hij wou het stamnummer van de paarse Antwerpse legende overkopen. En zo iets nieuws lanceren, zijn Zulte Waregem verkassen richting Antwerpen. Decuyper legde daar een onvoorstelbare naïviteit aan de dag. Komaan, dat supporters gaan verhuizen zeker? West-Vlamingen dan nog. Naar Antwerpen? Ze doen nog liever in hun broek dan dat ze iets Antwerps gaan aanmoedigen. Even een concubine, gefezel en geflikflooi met de burgemeester van Antwerpen, maar toch, plan tamelijk snel afgeblazen. Terug naar af, terug naar Zulte Waregem.

Tot Decuyper ook plannen bleek te hebben met KV Oostende, neo-eersteklasser, club ook van beschermheren Kamagurka en Marc Coucke, die plots ook zelf maar half meer wisten waar ze het hadden. Coucke, trouwens intussen de berooide investeerder door de zonnewende van Decuyper. Ook de kustploeg wou ie opkopen, in een kartonnen doos steken en verhuizen. Alweer richting Kiel. Weer een naïef idee. Alsof die vissersjongens van de Noordzee naar de Schelde willen. Ze zinken nog liever dan dat ze daaraan zouden toegeven.

Van hoon tot waan...

Decuyper wekte de hoon van elke liefhebber van zijn ploeg, van elke volger van het voetbal ook. Hij deed de burgemeester van Waregem zelfs uit zijn vel schieten en het woord “Judas” krijsen, ’t schijnt dat dat vel nog altijd hangt te drogen aan een roestige haak in de raadszaal. En dan moet je ’t goedmaken. En tonen dat je die ploeg wél genegen bent en niet wil uithuwelijken.

Decuyper tastte in de geldbuidel, haalde zijn beste diplomatenknepen boven en kon Thorgan Hazard overtuigen om niet naar het Brusselse monster -dat Anderlecht heet- te trekken. En Junior Malanda, het hof gemaakt door enkele Engelse topteams, hield ie ook. Oké, weliswaar een contract getekend bij Wolfsburg dat hem van de weeromstuit direct weer verhuurde aan Zulte Waregem. De winkel goed managen, is dat. Moet gezegd.

... en tot manager

Goed begin, de raspaardjes op stal gehouden, en dan weer voortdoen. Want vorig jaar tweede, even Europees geproefd al (zij het in de heenmatch net niet volledig ingemaakt door het Europees tweederangse PSV) en een mens smult graag voort van datgene waarvan ie al heeft geproefd.

En plots is Dury de pedalen kwijt. Hij benoemt Hazard tot de eerst aangewezene. Meneer wordt aanvoerder, ook al hebben ze met Davy De Fauw een leider die wordt gerespecteerd door de spelersgroep. Hazard moet ook het nummer 10 krijgen, moet de strafschoppen nemen en moet het speerpunt van het team worden. Iets in mij zegt dat hij wellicht ook bepaalt welk waspoeder zal worden gebruikt in de kleedkamer, wanneer het zomer wordt, wanneer de koffie wordt geserveerd na de training en wanneer het licht en donker is. Hazard schept de dag.

Sporza-collega Peter Vandenbempt ziet hierin een maneuver van Hazards makelaar, zo las ik. Makelaars hebben te veel in handen. Ik vrees dat het wel eens waar zou kunnen zijn. Niets voor niets in de voetballerij, de centen regeren, geld doet den beer dansen. Voetbal is een bedrijf geworden. Een club leiden, is van winkeltje spelen.

Wanneer de zakenman supporter wordt

Zie ook Duchâtelet en zijn in de Maas gedoopte dukaten. Zie ook helikopterman Verhaeghe en zijn plannen op Chartreuse. Zie ook Lambrecht en zijn rubberen spaarpot. Wanneer een succesvol zakenman zijn geld in een ploeg steekt, wordt ie een monster van Frankenstein.

Plots wijkt de zakelijkheid voor overdreven empathie, de ratio smelt in de klauwen van de emotie. Geslepen en harde zakenlui transformeren tot weke, overgevoelige supporters. Die desnoods de kassa maar extra spijzen om toch maar te kunnen zeggen dat ook dat project van hen een succes is. Of die -zoals Decuyper- strategische plannen ontwikkelen die buitenproportioneel zijn. De inbeelding aan de macht.

Van de hemel naar de hel

Zulte Waregem is tot nu toe een geheel van opgestapelde fouten. Het ploegje dat tweede werd, was beter modest West-Vlaams gebleven. Zoals KV Kortrijk dat ook wel eens de play-offs haalde, maar rustig bleef ademen en dezelfde manier van commerce voeren aanhield. Hadden ze beter ook gedaan aan de Gaverbeek. Niet overmoedig worden, niet dagdromen. Hazard was misschien beter verkocht, nu is toch maar het paard van Troje binnengehaald, zou je denken

. Dury’s hoofd werd op hol gebracht, dat van de supporters ook, de zin voor realiteit leek weggespoeld in de beek.
En zo zie je dat in twee maanden tijd een sprookje een fabel wordt. Met dus een moraal op het einde. Je kan maar beter gewoon doen, dan doe je al zot genoeg. Zo zei mijn integere West-Vlaamse tante het toch altijd. Niet dromen, niet overdrijven. Maar doén. Op zijn oervlaams zo.

Ik wens Zulte Waregem een directeur toe die weer met zijn voeten op de grond is beland. En rust. En veel succes ook. Om te beginnen tegen PSV. Omdat het een sympathiek ploegje is. Omdat ik Dury mag, gehouwen uit steen en uit het juiste hout gesneden. Omdat ik hou van outsiders en verrassingen. Omdat David leuker is dan Goliath.

(De auteur is radiojournalist bij VRT Nieuws.)
pi_129788771
Ik denk een nipte winst voor PSV, maar ze moeten wel effectiever zijn want zoveel kansen als in de thuiswedstrijd zullen er niet komen
  woensdag 7 augustus 2013 @ 14:43:25 #30
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_129791255
Vroeg scoren en niet te moe worden.

Come on PSV!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_129794436
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ajacied442 opent er nog wel een.
Ik had het voorspeld _O_

OT: Ik denk dat PSV dit 'gewoon' wint. Enorm veel onrust bij Zulte dat er vanaf het begin al vol tegenaan moet en gesteund wordt door maar 4.600 toeschouwers. PSV kan Zulte uit laten razen en dan controleren, dan valt dat doelpunt vanzelf.
pi_129796903
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik had het voorspeld _O_

OT: Ik denk dat PSV dit 'gewoon' wint. Enorm veel onrust bij Zulte dat er vanaf het begin al vol tegenaan moet en gesteund wordt door maar 4.600 toeschouwers. PSV kan Zulte uit laten razen en dan controleren, dan valt dat doelpunt vanzelf.
Vorig seizoen zou ik bij deze gedacht een hartaanval krijgen, maar met de huidige achterhoede is het niet eens een gek idee. Die gasten moeten 4 keer scoren als PSV er eentje in legt en die dreiging blijft altijd.
Who's your Stannis?
pi_129797132
quote:
het erge is dat al die Hollanders nu ZW als referentie voor de belgische top nemen, en er zo vanuit gaan dat het niveau in België gewoon om te lachen is. Ik hoop dan ook dat ZW thuis (nuja, in Brussel) die Hollanders een pak slaag gaan geven. PSV wordt nu zo opgehemeld, maar het was pas de eerste wedstrijd van niveau met allemaal jonge gasten, die gaan echt niet elke wedstrijd zo goed spelen. En nu gaan ze ZW zeker onderschatten.
Schattig.
pi_129797225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Schattig.
Waar is die quote van? 9lives ofzo?
pi_129797243
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:18 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Waar is die quote van? 9lives ofzo?
Ja, even meelezen bij de buren.
pi_129797353
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja, even meelezen bij de buren.
Daar zitten allemaal van die calimero-Belgen.
pi_129797681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:22 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Daar zitten allemaal van die calimero-Belgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CL finale :D
pi_129797994
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

En eigenlijk toont zoiets het volstrekt belachelijke van de UEFA eisen aan. Het stadion van Waregem is eigenlijk in perfecte staat , is altijd goed onderhouden geweest en heeft een capaciteit die perfect aan de wensen van de thuisploeg voldoet.

Dit maakt een stadion nog niet geschikt voor Europese voetbalwedstrijden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129798030
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:31 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CL finale :D
Ik mag hopen dat dit niet representatief is voor de gemiddelde Belg. Enorm minderwaardigheidscomplex ten opzichte van Nederland ofzo.
pi_129798527
Ben benieuwd vanavond :) hopelijk snel een goal voor PSV.
pi_129800720

PSV op weg naar het stadion

Zulte is al in het stadion, ze zijn gespannen
pi_129800956
Wat een lelijk stadion
* Verwijderd *
pi_129801185
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Bakkali, Matavz, Depay
pi_129801305
Ah leuk weer Brenet :)
pi_129801370
quote:
WINNEN VAN ZULTE
Dit levert sowieso de volgende bedragen* op:
- 2,1 miljoen vanwege het bereiken van voorronde vier
- 1,3 miljoen voor het met zekerheid bereiken van de groepsfase van de Europa League (zes duels)
:o w/
pi_129801374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah leuk weer Brenet :)
Is Arias ingeschreven dan?
pi_129801383
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is Arias ingeschreven dan?
Lijkt mij wel.
pi_129801407
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Lijkt mij wel.
Ah nee, want vorige week was er nog geen papierwerk in orde.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:24:35 #49
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_129801423
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Bakkali, Matavz, Depay
Precies dezelfde elf als vorige keer....toch?
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_129801432
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:24 schreef ZaZoe het volgende:

[..]

Precies dezelfde elf als vorige keer....toch?
ja
pi_129801658
Snel scoren PSV aub!
It Never Hurts To Help!
pi_129801702
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:29 schreef -Willempie- het volgende:
Snel scoren PSV aub!
Ze zijn nog niet begonnen hoor
* Verwijderd *
  woensdag 7 augustus 2013 @ 19:31:01 #53
pi_129801707
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dit maakt een stadion nog niet geschikt voor Europese voetbalwedstrijden.
Wat is nu in godsnaam het verschil tussen een wedstrijd tussen bv Zulte en Anderlecht , die probleemloos voor een vol stadion gespeeld kan worden, die probleemloos live in beeld kan worden gebracht door de betaal-tv in België en een wedstrijd tussen Zulte en PSV voor een vol stadion maar dan "europees" ?

Gewoon niks ...
pi_129801721
Het heeft in Brussel de hele dag stevig doorgeregend, dus het kan zijn dat het veld er niet zo goed bijligt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_129802794
Zenit wint met 5-0, PSV is dus niet geplaatst als groepshoofd als ze doorgaan
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129803150
Bossut, De fauw, Colpaert, Habibou, Hazard, Leye, Skulason, Conte, Godeau, D'Haene en Malanda
pi_129804472
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:55 schreef TLC het volgende:
Zenit wint met 5-0, PSV is dus niet geplaatst als groepshoofd als ze doorgaan
Groepshoofd? Dat lukt ze sowieso niet. Zo hopen als geplaatste ploeg mee te doen aan de play-off CL.
pi_129804476
Joehoe, weer met Marc van Hintum.
pi_129804496
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Joehoe, weer met Marc van Hintum.
;(
pi_129804514
hophop
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:31:58 #61
pi_129804523
En Joep Schreuder.
pi_129804532
beetje leeg :+
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:32:12 #63
pi_129804535
Lekker vol dit stadion.
pi_129804546
Een begrafenissfeer.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:32:42 #65
pi_129804563
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Een begrafenissfeer.
dat was het ook geweest als psv thuis zou spelen.
pi_129804588
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

dat was het ook geweest als psv thuis zou spelen.
Dan heeft het meer weg van een concert van de jostiband
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:33:45 #67
pi_129804620
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan heeft het meer weg van een concert van de jostiband
Ik vind het meer lijken op 4'33 van John Cage.
pi_129804643
De hel! Wat een gaar publiek! Die hadden geen zin om te ZW te zien verliezen!
pi_129804705
De iPad werkt!11!. Dit is opgenomen, kan niet anders.
pi_129804717
Brenèt /Jack
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:36:17 #71
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_129804735
Lekkere ambiance :{

Hier trouwens een perfect werkende livestream voor degen in het buitenland
pi_129804752
Marc... van.. Hintum... :')____!
pi_129804764
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
De iPad werkt!11!. Dit is opgenomen, kan niet anders.
dat kan ook met de piero natuurlijk

jan was zo goed dat hij alles zo deed
pi_129804795
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

dat kan ook met de piero natuurlijk

jan was zo goed dat hij alles zo deed
Er was toch iemand anders die alle momenten uitzocht en hij hoefde het dan eigenlijk alleen maar voor te lezen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_129805034
w/
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:43:18 #76
35723 crew  GGMM
pi_129805035
Zo, ik ben er ook weer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805075
Spannend. :@
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:44:10 #78
pi_129805079
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Ik was al bang dat we het zonder je moesten doen.
pi_129805091
quote:
Zo, ik ben er ook weer.
Jow :W goed te passe ?
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:44:33 #80
pi_129805097
tegen wie spelen jullie liever, Lyon of Schalke?
pi_129805110
quote:
Zo, ik ben er ook weer.
Waar zouden we zonder jou zijn.
pi_129805116
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Telstar
pi_129805124
Lyalke. Of Schyon.
pi_129805126
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schalleke.
pi_129805134
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef Knalerwtje het volgende:
Lyalke. Of Schyon.
Originele woordgrap wel.
pi_129805152
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Originele woordgrap wel.
Ik ben scherp vandaag
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:45:59 #87
35723 crew  GGMM
pi_129805159
Met z'n alle in een kring gaan staan voordat de wedstrijd begint is toch wel erg gay.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:46:14 #88
pi_129805174
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Schalleke.
Met Sisse?
pi_129805182
VanderStock-stadion, daar heeft PSV toch nare ervaringen aan over (ook al was het tegen Anderlecht)? :o
pi_129805183
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:45 schreef GGMM het volgende:
Met z'n alle in een kring gaan staan voordat de wedstrijd begint is toch wel erg gay.
Dat doen ze altijd bij PSV. Eigenlijk is PSV dus erg gay.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:46:33 #91
pi_129805190
quote:
Er zitten geen homo's in het voetbal.
pi_129805200
quote:
Moet je eens in de American Football League gaan roepen.
pi_129805202
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Met Sisse?
Met JAN-KLAAS HOENTELAAR.
pi_129805211
Zo, eve kijken. Hopelijk laat PSV weer zien dat we in NL een stuk beter dan in Belgie zijn :P
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:46:55 #95
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_129805213
hup psv
pi_129805221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Er zitten geen homo's in het voetbal.
Die zijn veel liever kapper.
pi_129805228
quote:
11s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Mr.N het volgende:
VanderStock-stadion, daar heeft PSV toch nare ervaringen aan over (ook al was het tegen Anderlecht)? :o
Ja en de historie leert dat de buurman normaal 10 glaasjes bier drinkt, en vanavond maar 1.
pi_129805240
ahh fijn, zelfs hier vi quotes
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129805260
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ja en de historie leert dat de buurman normaal 10 glaasjes bier drinkt, en vanavond maar 1.
pi_129805265
Sfeervol stadion, moet ik zeggen.
pi_129805270
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef stevenmac26 het volgende:
ahh fijn, zelfs hier vi quotes
Is niet rullevant.
pi_129805273
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:') :D
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:48:17 #103
35723 crew  GGMM
pi_129805276
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Moet je eens in de American Football League gaan roepen.
Daar is het normaal.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805292
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Daar is het normaal.
Dus daar zijn ze niet gay?
pi_129805294
Weer zo'n irritante scheids die overal voor fluit. :r
pi_129805302
Beetje overdreven om voor te fluiten
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:48:59 #107
35723 crew  GGMM
pi_129805309
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dus daar zijn ze niet gay?
Idd.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805321
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Iemand gaat hem vast voor schele homo uitmaken
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:49:24 #109
35723 crew  GGMM
pi_129805327
Depay :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805329
geluid is eerder dan t beeld :') _O- ?
pi_129805330
_O- wat een kut bal
pi_129805331
Commentaar loopt voor.
pi_129805332
jammer :')
It Never Hurts To Help!
pi_129805336
Commentator geluid loopt voor. :{
pi_129805337
Mooie vrije trap van Depay, daar heeft hij wekenlang op geoefend.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:49:33 #116
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_129805339
quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:49:35 #117
pi_129805340
goed schot
pi_129805341
OEI
pi_129805347
quote:
En het is een Duitser >:)
pi_129805348
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
Commentaar loopt voor.
Ah t lag dus niet aan mij :+
pi_129805354
Die commentator lijkt alles al te zien vóórdat wij het zien
pi_129805365
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Celeritas het volgende:
METSFIKSING
pi_129805372
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ah t lag dus niet aan mij :+
Ik dacht alleen dat drizzt dit soort dingen had maar ik heb het ook ;(
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:50:09 #124
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_129805375
Jomanda is de commentator.
pi_129805378
Het gaat helemaaaal lossssssssss
* Verwijderd *
pi_129805381
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Celeritas het volgende:
Spuit 11
pi_129805386
OIEII
pi_129805388
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Mr.N het volgende:

[..]

En het is een Duitser >:)
Spannend.
pi_129805404
Best leuk schotje
pi_129805407
Joh, die Malanda is gwn speelgerechtigd? :P
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:51:09 #131
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_129805415
Wat een boelers daar bij de Belgische regie.
- Dearest (UI)
pi_129805419
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef Mr.N het volgende:
Joh, die Malanda is gwn speelgerechtigd? :P
Nee ze worden gewoon liever door uitsluiting uitgeschakeld dat zulte
pi_129805423
* Verwijderd *
pi_129805443
Die De Fauw mag zijn aanvoerdersband weer inleveren morgenochtend
pi_129805448
bienoa
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:51:55 #136
pi_129805451
oef
pi_129805453
Tering _O- bijna
pi_129805454
oeiiiii
pi_129805457
OEHHH

SPOILER
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 20:51:58 #140
35723 crew  GGMM
pi_129805458
Oef
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805459
De PSV-verdediging wordt weggetikt jongens
pi_129805462
Willems.. :')
pi_129805464
Willems. :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:52:10 #144
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_129805465
Bijna gol Zulte.
2000 light years from home
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:52:32 #145
374186 Okian
Ajax Amsterdam <3
pi_129805487
Godverdomme zomaar een goeie aktie van die zult!
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:52:34 #146
pi_129805490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Wazaaaaa het volgende:
Willems.. :')
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Willems. :')
Jullie begrijpen
pi_129805492
tiki taki bij Zulte :o
pi_129805496
was niet alleen willems die gedolt werd
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:52:45 #149
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_129805500
Kut camerastandpunt. Echt alles is kut in België.
- Dearest (UI)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:53:02 #150
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_129805517
Lol Willems had er ff geen zin in.
pi_129805529
Backs staan echt slecht.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:53:26 #152
pi_129805535
hadden we maar 6x gescoord in eindhoven
pi_129805553
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Welnee, die wegen zijn perfect
pi_129805554
Zulte laat meer zien in de eerste 10 min dan de volledige vorige wedstrijd
pi_129805558
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hadden we maar 6x gescoord in eindhoven
als als als als

als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:54:20 #156
pi_129805583
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

als als als als

als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
klopt.
pi_129805587
Konte speelt goed.
pi_129805590
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Mwoi. Geen kapitaalbelasting. Goedkope grote huizen. Lekker eten
pi_129805598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

als als als als

Goedlopende zin wel, kale.
pi_129805605
Deze wedstrijd is slechts een formaliteit natuurlijk maar ik hoop dat die Belgen weer eens flink op hun nummer worden gezet
pi_129805613
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Goedlopende zin wel, kale.
Ik zie het idd ja ;(
pi_129805620
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd is slechts een formaliteit natuurlijk maar ik hoop dat die Belgen weer eens flink op hun nummer worden gezet
Jinx.
pi_129805621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef mrstylo het volgende:
Konte speelt goed.
Tja, heeft ook Willems als tegenstander. En die kan er vrij weinig van.
pi_129805630
Dat belgische publiek is wel fanatiek hoor :)
* Verwijderd *
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:55:18 #165
374186 Okian
Ajax Amsterdam <3
pi_129805634
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik zie het idd ja ;(
Gelukkig word PSV ook nooit geen kampioen niet meer.
pi_129805643
Maher heeft pijn, geef hem rood girls
pi_129805644
Die mof is voor psv
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 20:55:37 #168
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_129805647
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:

[..]

Dus elk jaar wel?
pi_129805649
quote:

[..]

:D
pi_129805653
quote:

[..]

Mooi. :)
Of toch niet. :{
pi_129805675
quote:

[..]

prima: nooit geen= namelijk altijd :)
pi_129805689
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:

[..]

Maar die niet achter kampioen. :{
pi_129805698
quote:

[..]

Goh je meent et? :{
* Verwijderd *
pi_129805713
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jinx.
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen :r
pi_129805719
HOERUH, HOERUH
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:57:11 #176
374186 Okian
Ajax Amsterdam <3
pi_129805722
quote:

[..]

_O-
pi_129805739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen :r
Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspunten
pi_129805743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.
* Verwijderd *
pi_129805761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.
Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komen
pi_129805768
Willems :')
pi_129805770
willems.. :')
pi_129805773
De 1-0 voor Zulte hangt in de lucht mensen
pi_129805774
Penal
* Verwijderd *
pi_129805780
WILLEMS :')
WISSELEN AUB
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:58:34 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_129805781
Willems, wat een drama. Speelt als een bejaarde.
pi_129805786
Hoeren Willems. :')
pi_129805790
quote:
10s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Okian het volgende:

[..]

_O-
je zegt het zelf

nooit geen= altijd(dubbele ontkenning)
pi_129805794
willems wtf _O-
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_129805800
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komen
Tegen San Marinese clubs, ik zou er niet heen durven gaan :{.
pi_129805801
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Wazaaaaa het volgende:
WILLEMS :')
WISSELEN AUB
AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is het _O-
pi_129805805
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Celeritas het volgende:

[..]

Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspunten
Klopt, maar minder geld voor Ajax :P
Bovendien PSV heeft de meeste punten gehaald voor het UEFA coëfficiënt enkel door in de EL te spelen.
pi_129805814
Dit Zulte gaat nooit van z'n leven scoren vanavond :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129805818
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Klopt, maar minder geld voor Ajax :P
Bovendien PSV heeft de meeste punten gehaald voor het UEFA coëfficiënt enkel door in de EL te spelen.
Gewoon van het geld uitgaan.
pi_129805819
ja tamata er in :')
pi_129805825
Willems wordt never nooit niet een goede voetballer
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 20:59:25 #196
pi_129805826

Kan die niet naar Ajax?
pi_129805841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef watheet het volgende:
ja tamata er in :')
2-5-3, Bruma en Rekik houden het zootje wel dicht
  woensdag 7 augustus 2013 @ 20:59:52 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_129805849
Meneer scoort een keer en denkt dattie de man is.
pi_129805851
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is het _O-
jij wilt ze er ook uit hebben? deze mogen ze nog wel overleven, daarna gewoon naar de europa league
pi_129805853
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

Kan die niet naar Ajax?
Boilesen >>>>>>>>> Wilems
pi_129805868
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

Kan die niet naar Ajax?
die hebben Blind al, en ik weet niet wie precies slechter is
pi_129805872
Geel Rekik.
pi_129805875
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Boilesen >>>>>>>>> Wilems
Atouba >>>>> Willens
pi_129805876
Das toch gewoon de bal?
* Verwijderd *
pi_129805877
geel rekik
pi_129805881
wat dom :') !!!
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:00:30 #207
pi_129805883
Rekik :G
pi_129805885
Dit gaat PSV nog weggeven.
pi_129805888
Prachtige tackle; geel?
pi_129805891
Rekik :G
pi_129805894
En weer een fout van Willems dit. :')
pi_129805899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef StevenQ het volgende:

[..]

die hebben Blind al, en ik weet niet wie precies slechter is
Boile komt eraan.
pi_129805900
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

jij wilt ze er ook uit hebben? deze mogen ze nog wel overleven, daarna gewoon naar de europa league
Van mij mogen ze best de cl halen hoor maar dan nog blijft het een dwaas
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:01:09 #214
pi_129805916
Willems is een klapjosti.
pi_129805940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 21:01:31 #216
35723 crew  GGMM
pi_129805945
quote:
Joh.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129805951
quote:
Jij ook
* Verwijderd *
pi_129805960
Straks komt het intimiderende clublied van Zulte.
pi_129805972
quote:
Is ie voor AZ?
pi_129805975
Hoppakee, weer eens een combobreaker in handen.
pi_129805983
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat PSV nog weggeven.
Zou zo maar eens kunnen...

Ik ben niet gerust op die Malanda, had toch een voortrekkersrol in hun superseizoen ;(
pi_129805993
De scheidsrechter is omgekocht.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:02:17 #223
pi_129805994
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Jij ook
Uh, oké.
pi_129805995
Willems oogt echt zo dom
pi_129805996
deze scheidsrechter :')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:02:20 #226
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_129805998
Wordt nog lastig voor PSV.
pi_129806003
Willems moet echt onder ctrl c.
pi_129806006
Die scheidsrechter heeft een kort lontje
pi_129806012
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef Merkie het volgende:
Wordt nog lastig voor PSV.
Nee joh, als die 1 keer scoren moet Zulte er vier maken. Lukt ze nooit.
pi_129806014
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Uh, oké.
:*
* Verwijderd *
pi_129806026
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef mrstylo het volgende:
Willems :') moet echt onder ctrl c.
editted
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:03:04 #232
pi_129806034
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:02 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

:*
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:03:14 #233
pi_129806044
OEH
pi_129806048
hahah HOE HA :')
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:03:28 #235
pi_129806055
AH
pi_129806056
OEH AH
pi_129806058
Dat oeh ah is blijkbaar van Zulte. :o
pi_129806064
Wijnaldum :|
pi_129806072
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:03 schreef Celeritas het volgende:
Wijnaldum :]
psv :S
pi_129806073
Het is geen Oeh in belgie doen ze aan Hoe!
* Verwijderd *
pi_129806079
Ik denk dat Bakkali nog keihard op zijn enkels wordt geschopt zo :')
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:04:22 #242
pi_129806097
tiki taka
pi_129806107
Matavz had best geel kunnen pakken door lekker door te lopen
pi_129806126
Hoeren kanjer Willems. :r
pi_129806127
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:04:54 #246
pi_129806128
Sja. Willems.
pi_129806130
Dat was mooi, verder lijkt PSV wat onder druk te staan? Schakel net in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129806173
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:04 schreef Monolith het volgende:
Dat was mooi, verder lijkt PSV wat onder druk te staan? Schakel net in.
Nee PSV is veel beter
* Verwijderd *
pi_129806180
Willems is echt slecht
pi_129806181
Zie Willems terug wandelen. :')
pi_129806182
Ik heb nu al zin in Arsenal - PSV
pi_129806186
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:05 schreef Shreyas het volgende:
Willems is echt slecht
Dat wisten we 2 jaar geleden al.
pi_129806195
_O-
pi_129806196
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat wisten we 2 jaar geleden al.
Bert van Marwijk niet
pi_129806213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Bert van Marwijk niet
Wat Bert er van vindt, is niet rullevant.
pi_129806218
HOEREN!!!! HOEREN!!!!!!!!!
* Verwijderd *
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:06:53 #257
pi_129806230
Arsenal - PSV, topshow.
pi_129806245
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arsenal - PSV, topshow.
AC Milan - PSV dan :')
pi_129806255
Zenit - PSV is leuker
pi_129806264
Die scheids is nog slechter dan Willems
pi_129806267
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Zenit - PSV is leuker
18:00 :')
pi_129806273
Arsenal - Zulte het leukst
pi_129806274
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Shreyas het volgende:
Zenit - PSV is leuker
Kan Psv nog best wel eens gaan winnen
pi_129806276
Schaars doet het eigenlijk best prima, afgelopen wedstrijden goed gespeeld. Verrassend.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:08:11 #265
pi_129806297
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Nee.
pi_129806308
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

18:00 :')
Rusland is een directe concurrent van Nederland in de UEFA-coëfficiëntenlijst. Dus ten koste van Rusland jezelf plaatsen is dan tenminste iets.
pi_129806309
quote:
19s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee.
Jawel hoor
pi_129806314
OEH

pi_129806316
Mis
pi_129806317
Depay mist voor open doel _O_.
pi_129806318
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:08:29 #272
pi_129806319
Die kan erin.
pi_129806322
Depay schiet hem naast voor open doel :D
pi_129806323
Depay :') :') :') :') :') |:( |:( |:( |:( |:(
* Verwijderd *
pi_129806325
Depay!!
pi_129806326
godver
It Never Hurts To Help!
  Forum Admin woensdag 7 augustus 2013 @ 21:08:41 #277
35723 crew  GGMM
pi_129806332
Depay kan er niet veel van.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129806336
hij kan alleen buiten de 16 scoren. :')
pi_129806337
Moest dé Goal zijn
pi_129806340
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Dan heb jij Zenit vandaag niet zien spelen. Hebben ook al het voordeel dat ze al "ruim" in. Het seizoen zitten.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:09:00 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_129806349
Had erin gemogen.
pi_129806355
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Dan heb jij Zenit vandaag niet zien spelen. Hebben ook al het voordeel dat ze al "ruim" in. Het seizoen zitten.
Ik moest vandaag gewoon werken dus heb het niet gezien nee
pi_129806356
mooie bewegingen van depay
pi_129806366

Depay kan nog op een ergere manier missen. :')
pi_129806378
Ik denk dat ze bij psv wat extra moeten trainen op schieten in een leeg doel.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129806428
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ik moest vandaag gewoon werken dus heb het niet gezien nee
Speelde echt heel erg goed. Ik zie PSV echt heel weinig kans tegen ze hebben. Lyon moet PSV loten.
pi_129806438
SO HAPPPIEEE TO GETER
* Verwijderd *
pi_129806454
#LETSDOITTOGETHER
pi_129806477
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Speelde echt heel erg goed. Ik zie PSV echt heel weinig kans tegen ze hebben. Lyon moet PSV loten.
Tegen wie moest Zenit?
pi_129806491
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Tegen wie moest Zenit?
Nordsjaelland
pi_129806497
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Tegen wie moest Zenit?
FC Nordsjælland
pi_129806499
Wat een mafjoekel met zijn geblondeerde kuifje
* Verwijderd *
pi_129806502
Aan de bal en passing lijkt Bakkali echt nu al veel verder dan Depay. Best ernstig.
pi_129806510
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

FC Nordsjælland
Mooi copy/paste werk
pi_129806511
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nordsjaelland
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:

[..]

FC Nordsjælland
Die kunnen er ook niet veel van
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:11:46 #296
pi_129806518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:

Depay kan nog op een ergere manier missen. :')
_O- _O-
pi_129806535
De wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
  Redactie Sport woensdag 7 augustus 2013 @ 21:12:28 #298
pi_129806549
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
van PSV.
pi_129806552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

Die kunnen er ook niet veel van
Nee, maar Zulte Waregem ook niet :7. Maar Zenit heeft echt een prima selectie.
pi_129806559
quote:
15s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
het liefst twee
pi_129806572
VOl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')