quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijd
Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspuntenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen
Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen
Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.
Tegen San Marinese clubs, ik zou er niet heen durven gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komen
AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is hetquote:
Klopt, maar minder geld voor Ajaxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspunten
Gewoon van het geld uitgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar minder geld voor Ajax
Bovendien PSV heeft de meeste punten gehaald voor het UEFA coëfficiënt enkel door in de EL te spelen.
jij wilt ze er ook uit hebben? deze mogen ze nog wel overleven, daarna gewoon naar de europa leaguequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is het
Boilesen >>>>>>>>> Wilemsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems
Kan die niet naar Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |