Welnee, die wegen zijn perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Kut camerastandpunt. Echt alles is kut in België.
als als als alsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hadden we maar 6x gescoord in eindhoven
klopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als
als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
Mwoi. Geen kapitaalbelasting. Goedkope grote huizen. Lekker etenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Kut camerastandpunt. Echt alles is kut in België.
Goedlopende zin wel, kale.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als
als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
Ik zie het idd jaquote:
Jinx.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd is slechts een formaliteit natuurlijk maar ik hoop dat die Belgen weer eens flink op hun nummer worden gezet
Tja, heeft ook Willems als tegenstander. En die kan er vrij weinig van.quote:
Dus elk jaar wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Gelukkig word PSV ook nooit geen kampioen niet meer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Maar die niet achter kampioen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijd
Goh je meent et?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijd
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |