quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja en de historie leert dat de buurman normaal 10 glaasjes bier drinkt, en vanavond maar 1.
Daar is het normaal.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Moet je eens in de American Football League gaan roepen.
Iemand gaat hem vast voor schele homo uitmakenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
Weer zo'n irritante scheids die overal voor fluit.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
En het is een Duitserquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
METSFIKSINGquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Celeritas het volgende:
Die commentator lijkt alles al te zien vóórdat wij het zien
Ik dacht alleen dat drizzt dit soort dingen had maar ik heb het ookquote:
Spuit 11quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:49 schreef Celeritas het volgende:
Die commentator lijkt alles al te zien vóórdat wij het zien
Nee ze worden gewoon liever door uitsluiting uitgeschakeld dat zultequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:50 schreef Mr.N het volgende:
Joh, die Malanda is gwn speelgerechtigd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Jullie begrijpenquote:
Welnee, die wegen zijn perfectquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Kut camerastandpunt. Echt alles is kut in België.
als als als alsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
hadden we maar 6x gescoord in eindhoven
klopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als
als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
Mwoi. Geen kapitaalbelasting. Goedkope grote huizen. Lekker etenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:52 schreef Keukendrol het volgende:
Kut camerastandpunt. Echt alles is kut in België.
Goedlopende zin wel, kale.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als als als als
als psv kampioen was geworden dan had je deze wedstrijd helemaal niet hebben gehad
Ik zie het idd jaquote:
Jinx.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:54 schreef Shreyas het volgende:
Deze wedstrijd is slechts een formaliteit natuurlijk maar ik hoop dat die Belgen weer eens flink op hun nummer worden gezet
Tja, heeft ook Willems als tegenstander. En die kan er vrij weinig van.quote:
Dus elk jaar wel?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Gelukkig word PSV ook nooit geen kampioen niet meer.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:55 schreef Okian het volgende:
[..]
Maar die niet achter kampioen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
prima: nooit geen= namelijk altijd
Goh je meent et?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgenquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef StevenQ het volgende:
[..]
Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspuntenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen
Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee. PSV mag best de CL mislopen, maar dan wel in de volgende ronde. Ik wil wel dat PSV in de EL speelt (gaat vaak ten koste van hun resultaten in de competitie en ze kunnen meer bijdragen aan onze UEFA coëfficiënt daar). Als ze er uit gaan dan in ieder geval nooit tegen de vieze Belgen
Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als ze dit verliezen krijgen ze gewoon een voorronde in de EL hoor.
Tegen San Marinese clubs, ik zou er niet heen durven gaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar dan is nog maar de vraag of ze die door komen
AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is hetquote:
Klopt, maar minder geld voor Ajaxquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:57 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Als ze CL halen krijgen ze ook bonuspunten
Gewoon van het geld uitgaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar minder geld voor Ajax
Bovendien PSV heeft de meeste punten gehaald voor het UEFA coëfficiënt enkel door in de EL te spelen.
jij wilt ze er ook uit hebben? deze mogen ze nog wel overleven, daarna gewoon naar de europa leaguequote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AUB niet, wat een dwaas en matige voetballer is het
Boilesen >>>>>>>>> Wilemsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willems
Kan die niet naar Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |