Bert van Marwijk nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wisten we 2 jaar geleden al.
Kan Psv nog best wel eens gaan winnenquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan Psv nog best wel eens gaan winnen
Rusland is een directe concurrent van Nederland in de UEFA-coëfficiëntenlijst. Dus ten koste van Rusland jezelf plaatsen is dan tenminste iets.quote:
Jawel hoorquote:
Dan heb jij Zenit vandaag niet zien spelen. Hebben ook al het voordeel dat ze al "ruim" in. Het seizoen zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan Psv nog best wel eens gaan winnen
Ik moest vandaag gewoon werken dus heb het niet gezien neequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan heb jij Zenit vandaag niet zien spelen. Hebben ook al het voordeel dat ze al "ruim" in. Het seizoen zitten.
Speelde echt heel erg goed. Ik zie PSV echt heel weinig kans tegen ze hebben. Lyon moet PSV loten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag gewoon werken dus heb het niet gezien nee
Tegen wie moest Zenit?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Speelde echt heel erg goed. Ik zie PSV echt heel weinig kans tegen ze hebben. Lyon moet PSV loten.
FC Nordsjællandquote:
quote:
Die kunnen er ook niet veel vanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:09 schreef mrstylo het volgende:
Depay kan nog op een ergere manier missen.
van PSV.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
Nee, maar Zulte Waregem ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[..]
Die kunnen er ook niet veel van
het liefst tweequote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De wedstrijd heeft een doelpunt nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |