1.93, als ik m'n 3e been niet oprol nog langer, maar dat lukt wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik pas er niet op schat. Ik ben te lang. Oh wacht dan is VS vast ook te lang
True story.quote:
Lijkt me een goed plan jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Drugshond het volgende:
3:02 Station Rotterdam Centraal
Aankomst: 4:19 Station Eindhoven Spoor 1
Owke, toch maar een fiets gebruiken.
Dan geldt voor de achterste nog steeds hetzelfde. Al krijgen vrouwen geen boner.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True story.
Maar discriminatoir dat ze geen rekening houden met man-man en vrouw-vrouw verhoudingen.
Dat hebben ze me nou nooit verteld op school.quote:
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hebben ze me nou nooit verteld op school.
Mannen krijgen geen natte kut, heeft je school goed gedaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregen
Krijgen we ook niet, dat hebben we.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Volgens mij ook niet eens dat mannen dat kregen
Nou als ze het goed doen krijgen ze er wel een nat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen natte kut, heeft je school goed gedaan.
Mannen worden ook nat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou als ze het goed doen krijgen ze er wel een nat.
quote:Lits-jumeaux vindt men tegenwoordig niet meer in winkels
Eerste wereldoorlog?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Onzin. Die van mij is helemaal nog niet zo oud.
Volgens mij word ik dan misselijk van dat gewiebel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een keer op een waterbed geslapen, dat lijkt eerst leuk, maar is het niet.
Ik vind Louis als hij het niet over voetbal heeft wel een leuke manquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maik de Boer is echt zo'n homo die je niet zou moeten willen.
Wat een queen.
Heb ik nog nooit geluisterd, ga ik ook niet doen.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maik de Boer is echt zo'n homo die je niet zou moeten willen.
Wat een queen.
Hysterische relnichtquote:
Heb jij zo'n halfmontuur?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind Louis als hij het niet over voetbal heeft wel een leuke man
Maik de Boergodquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
Hey Voorwiel, hoeveel scoor jij op de Maik de Boer schaal?
0=niet, 10=enorm.
is ook gedoe in de winter... zo warm is zo'n bedje nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik heb een keer op een waterbed geslapen, dat lijkt eerst leuk, maar is het niet.
Nee ik heb een heel montuur...ik heb zelfs meerdere hele monturenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij zo'n halfmontuur?
Post eens een plaatje.
Net als Moke. Hebben eerst een middagje in een koeienreet gezeten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit geluisterd, ga ik ook niet doen.
Met die kapsels.
De zogenaamde 'betrokken zijwind'.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Net als Moke. Hebben eerst een middagje in een koeienreet gezeten.
Moke is het beste voorbeeld van een kapselband.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb een heel montuur...ik heb zelfs meerdere hele monturen
Deze is wel het meeste hipster: http://www.edel-optics.it(...)55588,VTFZ6ABZXB13C,,.htmlquote:
De Kik ook. Maar dan een varkensreet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee dit kan ik nooit meer overtreffenquote:
Ex-vriendin met slechte smaak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel zo'n echte Corrie Veerkamp inrichting.
Nee, mijn bokkenpruik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, had je je kantooroutfit weer aangetrokken?
Ik ben het wel een beetje gewend. Zeg er ook niks meer over.quote:
Ik heb wel foto's volgens mij. Op mijn pc. Die van mijn nintendo zooi had ik al een keer gepost.quote:
Nee, een foto van je uitzicht op de tv moet je posten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel foto's volgens mij. Op mijn desktop. Die van mijn nintendo zooi had ik al een keer gepost.
Wat is daar nou aan man.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, een foto van je uitzicht op de tv moet je posten.
Je hebt wel een beetje een obsessie met Gerard Joling hè?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje gewend. Zeg er ook niks meer over.
Krijg wel altijd een drang om iets van Gerard Yolo te zingen.
Volgens mij ben jij die gozer met dat lange haar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een obsessie met Gerard Joling hè?
Geef maar gewoon toe hoor. Het is niet erg.
The Lone Ranger.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een trailer, wat was het ook alweer.
Post dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
Oh van de tv dus toch. Die zit er ook nog wel bij denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef Kentoet het volgende:
Stukje van mijn tuin, vandaag.Topshow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vertellen toch ook alles.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zijn het nou geheimen voor he? Wijsneus.
Hij kan geen ruzie maken.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij kan geen ruzie maken.
Nu pas begrijpt Anne hoe fijn het is als je vriend niks over je onwelriekende voeg zegt.
Heb ik ook nooit opmerkingen over gehad...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Specularium het volgende:
Nu pas begrijpt Anne hoe fijn het is als je vriend niks over je onwelriekende voeg zegt.
Wij hebben al een pielemuis van 30 cmquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Alle FOK!kers willen die pillen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klacht.nl daar klagen alle gekkies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
Ik ga even zoeken of er een klachtenhoekje is over die aidsreclame van DE.
Ik wil mijn 30cm nog een keer showen in zo'n "wat draag je vandaag-topic". Zo die schwanz per ongeluk door de gulp doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben al een pielemuis van 30 cm
Panty om je lul. Zie je het net niet en wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik wil mijn 30cm nog een keer showen in zo'n "wat draag je vandaag-topic". Zo die schwanz per ongeluk door de gulp doen.
Of dat je via de spiegel per ongeluk iets heel goors ziet ofzo.
Heheheheheheh, ik neem het idee mee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Panty om je lul. Zie je het net niet en wel.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Fotoooowas dat de 1500m mannen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb toch net een iets andere TVquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee meer, van de vorige OS (duh).
Ach hij doet het nog prima, dus waarom zou ik een andere kopen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch net een iets andere TV
Die platte schelen wel iets in de rekening.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach hij doet het nog prima, dus waarom zou ik een andere kopen.
Scheelt dat nou echt zoveel? Ik vond het altijd zonde om iets nieuws te kopen als de oude het nog doet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die platte schelen wel iets in de rekening.
citroen : 9quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat er ook bij maar ik heb de sinas gepakt
Dat vind je als kind niet erg, want dan mocht je bij je ouders slapen. En later mocht je even opblijven met een glas warme chocolademelk om naar het onweer te kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:27 schreef Karina het volgende:
De bliksem vind ik ook mooi, maar als je wil slapen is dat gedonderd niet zo handig
Dat heb ik nooit gedaan volgens mij. Bij mijn ouders slapen als het onweerde. Misschien sliep ik als kind WEL overal doorheen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vind je als kind niet erg, want dan mocht je bij je ouders slapen. En later mocht je even opblijven met een glas warme chocolademelk om naar het onweer te kijken.
Zelfs nu ga ik er soms nog naar kijken, alleen als je te weinig slaap hebt gehad en je moet de volgende morgen vroeg op is het weleens vervelend.
Omdat je je benen niet scheert?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn zus noemt me weleens Karel voor de grap
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:17:56Ons orakel René van der Gijp: homo's weten al op hun 14de dat ze homo zijn, en dan ga ze in het weekend in een kapperszaak werken reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:19:58En, nogmaals Van der Gijp: als je zingt of presenteert ontdek je die ambitie zo rond je 18de; voetballers weten hun passie al op hun 6de reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:22:36En dat terwijl de tafelgesprekken in #VI het niveau van het gemiddelde gesprek in de kapsalon zelden ontstijgen reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:26:34Wat #VI dan weer wel siert: dat het er in elk geval even over ging, over nut en onnut #canalparade - anders dan in #kvdb reageer retweet
twitter:cornaldm twitterde op maandag 05-08-2013 om 23:32:22Gijp is zwetsneus omdat hij doel boot #knvb niet vat: niet profvoetballers uit kast laten komen maar veilig klimaat-signaal voor kwetsbaren reageer retweet
quote:Beste meneer Van der Gijp,
Ik heb het niet zo op open brieven. Het is me te theatraal, te pathetisch en te eenvoudig ook: de aangesprokene kan immers niets terugzeggen.
Toch, bij hoge uitzondering, deze brief.
Zes keer per week schrijf ik op deze plek over sport. Vaak tracht ik de sport te relativeren, de opwinding erover in een breder perspectief te plaatsen. Af en toe lukt dat.
De sport – en zeker het voetbal – neemt zichzelf vaak veel te serieus. Dat is niet erg, dat is vooral komisch. Volgens mij vindt u dat ook– tenminste: ik heb u geloof ik wel eens horen lachen.
Volgens mij is het goed om over bijna alles grappen te maken – juist over problemen: humor toont aan dat je het probleem aankan, dat je het ’t hoofd kunt bieden. Wanneer Louis van Gaal namens de KNVB op een boot in de Gay Pride zit, is het bijna een misdaad om daar geen grappen over te maken. (Voor zover de opmerking van Louis zelf qua humor nog te overtreffen is. Op de vraag van een verslaggever wat hij op de boot ging doen: ‘Ik ga kijken naar de mensen die naar mij kijken.’)
Het is bijna gratuit om iemand te wijzen op het feit dat opmerkingen over homo’s die niet in het voetbal terecht komen maar in plaats daarvan liever kapper worden, oliedom en zelfs gemeen zijn. Jammer dan. Misschien is het zelfs humorloos en kurkdroog om eraan toe te voegen dat naar homo’s verwijzen met ‘Gordons’ volstrekt out of order is.
Ik zal eerlijk toegeven: nu ik een keer niet ironisch ben, niet probeer de lezers van deze kolom te vermaken, voelt dat niet prettig. Het vangnet van de grap is weg, er is alleen nog een stukje en een mening. Een mening dan nog waarvan ik vrees dat-ie wat streng in de leer is.
Als dat zo is: helaas. Dat moet dan maar.
Het is goed om over alles grappen te maken – daarvan ben ik overtuigd. Maar de grap – hoe slecht getimed en verkeerd geformuleerd ook – kan slechts bestaan bij de gratie dat je af en toe het vangnet van de humor verwijdert en volstrekt eerlijk, zonder een spoortje ironie en op het gevaar af dat je jezelf te serieus neemt, het woord te nemen en te zeggen dat het je spijt als je te ver bent gegaan.
Het zou kunnen dat dit zo’n moment is.
Hartelijke groet,
Frank Heinen
bron
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:00 schreef Karina het volgende:
Gijp krijgt zo wel veel aandacht opeens.
Van wat voor ijs houd jij, 3-voud?quote:
Echt he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van wat voor ijs houd jij, 3-voud?
Jij lijkt me wel iemand voor Smurfenijs. Of zo'n ding met een kauwgombal onderin.
Nee?quote:
Cookie Caramel en Strawberry Cheesecake...quote:
Homo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Cookie Caramel en Strawberry Cheesecake...
Keep your interests to yourself.quote:
Ik denk trouwens dat Van der Gijp gelijk heeft als hij zegt dat er niet zo veel homo's in de voetbalwereld zijn. Maar zijn opmerkingen over jongens van 14 die alleen nog maar kapper willen worden, is wel erg triest.quote:
Ik vond en vind het goedkoop. Maar dat past wel bij dat programma. Des te hypocrieter zijn de overtrokken reacties als één van de heren zélf eens in hun wiek zijn geschoten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef Specularium het volgende:
Johan had gelijk over de krokodillentranen van Twan.
[ afbeelding ]
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond en vind het goedkoop. Maar dat past wel bij dat programma. Des te hypocrieter zijn de overtrokken reacties als één van de heren zélf eens in hun wiek zijn geschoten.
Ik heb me rot gelachen, echt, zoveel verontrustends zei hij nu ook weer niet, je zei het zelf al, wellicht heeft ie nog gelijk ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat Van der Gijp gelijk heeft als hij zegt dat er niet zo veel homo's in de voetbalwereld zijn. Maar zijn opmerkingen over jongens van 14 die alleen nog maar kapper willen worden, is wel erg triest.
Maar goed, er wordt weer gepraat over de show.... net zoals vorige week, toen ze Toine van Peperstraten belachelijk maakten. Het doel is weer bereikt; de kijkcijfers zijn heilig. Wie of wat er beschadigt wordt, doet er niet toe. Totdat de stumperd zelf depressief thuiszit. Dan moeten we natuurlijk medelijden hebben.
Je zou van voorbeeldfiguren wat verstandiger opmerkingen verwachten. Ik vind het een beetje jammer, maar goed...dat past wel bij al dat geneuzel over voetbal (voetbla) in algemene zin: een beetje jammer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:03 schreef Jian het volgende:
En dat mensen zich zo druk maken over wat Gijp zegt, dat is pas triest.
Voorbeeldfiguren, Gijp?, Derksen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou van voorbeeldfiguren wat verstandiger opmerkingen verwachten. Ik vind het een beetje jammer, maar goed...dat past wel bij al dat geneuzel over voetbal (voetbla) in algemene zin: een beetje jammer.
Ja. Zelfs Hans Kraaij; die zal ik ook even noemen om je te plezieren.quote:
Was jij niet degene die vond dat mensen hun mening moesten kunnen verkondigen ipv aan zelfcensuur te doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Zelfs Hans Kraaij; die zal ik ook even noemen om je te plezieren.
Ze weten namelijk dat ze een programma maken waar veel voetballers en voetballiefhebbers naar kijken. Dan helpen dit soort stigmatiserende opmerkingen niet bepaald. Het clichébeeld van voetbal als machosport is kennelijk belangrijker dan het steunen van jonge voetballers met hun seksualiteit worstelen en dat angstvallig verborgen houden.
De uitlatingen zijn des te onbegrijpelijker als je weet dat Van der Gijp zelf diep in de put heeft gezeten.
Gijp heeft niet eens een Twitteraccount.quote:Excuses Gijp voor homo-uitspraken
Voetbalanalist René van der Gijp heeft zijn excuses aangeboden voor opmerkingen over homo's. In het tv-programma Voetbal International zei hij gisteravond dat voetbal niks voor homo's is en dat er ook maar weinig homoseksuele voetballers zijn.
Van der Gijp zei dat naar aanleiding van de voetbalboot van de KNVB die afgelopen weekend meevoer in de botenparade van de Gay Pride.
De KNVB noemde zijn opmerkingen onzinnig en wilde er verder niet op reageren.
Op Twitter zegt Van der Gijp nu: "Soms zeg je dingen waar je later spijt van krijgt, bij deze mijn oprechte excuses naar mensen die ik hiermee persoonlijk heb geraakt".
Een paar uur eerder twitterde de voetbalanalist nog dat hij de commotie over zijn uitspraken niet zo goed begreep. "Kom op mensen het is maar tv", schreef hij toen.
Dankje, ik had het niet gezien.quote:
Hou toch op, vooropgesteld dat Gijp helemaal niets tegen homo's heeft, geeft hij slechts aan dat hij van mening is dat er helemaal niet zoveel homo's in de voetballerij rondlopen en dat er echt geen sprake is van een verhouding zoals in de reguliere maatschappij al wil Jaap van Praag ons anders doen geloven, meer niet. Er wordt veel te veel aandacht aan geschonken, gewoon lekker voetballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Zelfs Hans Kraaij; die zal ik ook even noemen om je te plezieren.
Ze weten namelijk dat ze een programma maken waar veel voetballers en voetballiefhebbers naar kijken. Dan helpen dit soort stigmatiserende opmerkingen niet bepaald. Het clichébeeld van voetbal als machosport is kennelijk belangrijker dan het steunen van jonge voetballers met hun seksualiteit worstelen en dat angstvallig verborgen houden.
De uitlatingen zijn des te onbegrijpelijker als je weet dat Van der Gijp zelf diep in de put heeft gezeten.
Het is zijn mening dat er weinig homo's in de voetbalwereld zitten? Klinkt eerder als nekgeklets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vond dat mensen hun mening moesten kunnen verkondigen ipv aan zelfcensuur te doen?
Hij beargumenteert het en ik weet niet of hij ongelijk heeft, jij wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is zijn mening dat er weinig homo's in de voetbalwereld zitten? Klinkt eerder als nekgeklets.
Dus iedereen die ooit wat persoonlijke problemen heeft gehad moet daarna maar lief, leuk en aardig doen tegen de rest van de wereld?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat zijn zijn argumenten dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij beargumenteerd het en ik weet niet of hij ongelijk heeft, jij wel?
Daar heeft hij waarschijnlijk gelijk in.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is zijn mening dat er weinig homo's in de voetbalwereld zitten? Klinkt eerder als nekgeklets.
Precies. Nu wachten tot het jou eens tegenzit zodat je daarna ook lief bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus iedereen die ooit wat persoonlijke problemen heeft gehad moet daarna maar lief, leuk en aardig doen tegen de rest van de wereld?
Hij was net op radio 1 en wat hij probeert duidelijk te maken klopt wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje, ik had het niet gezien.
Lekker bekrompen weer![]()
En ook echt dat argument dat homo's op hun 14e niet meer willen voetballen omdat ze kapper willen worden.. Zou dat niet eerder iets te maken hebben met de aversie tegen homo's in die mannensport-wereld?
Punt blijft wel dat zijn bewering dat hij nog nooit homo's in de voetballerij heeft meegemaakt, nou juist het uitgangspunt van de KNVB was. Dat die boot vooral symboolpolitiek is, klopt natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar heeft hij waarschijnlijk gelijk in.
Zoals iemand anders ergens schreef, je kunt ook niet het VVD gehalte van Wassenaar nemen als maatstaf voor het landelijk gemiddelde.
Die argumenten geeft ie in het filmpje en daar kun je het gerust niet mee eens zijn, maar het is geen idioterie ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn zijn argumenten dan?
Ik heb geen idee of hij ongelijk heeft op dat gebied. Heb er geen onderzoek naar gedaan, hij evenmin voor zover ik begrijp.
En Corrie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:37 schreef Kentoet het volgende:
Hier wonen ook geen homo's, in amsterdam bijna alleen maar.
Voor zwart zijn hoef je ook niet uit de kast te komen he. Tenzij je met blinden schaatst.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij was net op radio 1 en wat hij probeert duidelijk te maken klopt wel.
Als van alle schaatsers 98% blank is, dan gaan we toch ook niet roepen dat het te maken heeft met de aversie tegen zwarten in de schaatswereld?
In bepaalde beroepen zijn homo's onder/oververtegenwooordigd. Ik zie het opzienbarende daarvan eigenlijk niet zo in.
Gevaarlijk altijd, dit soort opmerkingen als je geen achtergrond kent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Nu wachten tot het jou eens tegenzit zodat je daarna ook lief bent.
Binnen het schaatsen heerst geen cultuur van racisme, binnen het voetbal duidelijk wel een cultuur van homofobie; Le Saux kan daarover meepraten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij was net op radio 1 en wat hij probeert duidelijk te maken klopt wel.
Als van alle schaatsers 98% blank is, dan gaan we toch ook niet roepen dat het te maken heeft met de aversie tegen zwarten in de schaatswereld?
Ja, tomatensoep, zakje skittles en een thaise hoer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Kentoet het volgende:
Trouwens, tegenwoordig is het te genezen.
Wat ik hoor is:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Die argumenten geeft ie in het filmpje en daar kun je het gerust niet mee eens zijn, maar het is geen idioterie ofzo.
Was maar een grapjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevaarlijk altijd, dit soort opmerkingen als je geen achtergrond kent.
Ik had vroeger graag gehandbald maar ja, kom daar maar eens tussen als hetero.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
Dit is dus precies waarom Voorkant op handbal zat.
Nu begrijp ik de keuze voor dit posticon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevaarlijk altijd, dit soort opmerkingen als je geen achtergrond kent.
Wat ie in principe zegt is dat door het voetbal-macho-cultuurje veel homo's al op jongere leeftijd afhaken. Dat is wellicht niet leuk of de bedoeling, maar hij zou daarin best gelijk kunnen hebbenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat ik hoor is:
"Je gaat voetballen op je 6e. Als je 14 bent ga je in de kapperszaak werken. In de bijenkorf werkt Leco. Voetbal is geen sport voor homo's. Niet alle voetballers zijn macho."
Ik kan niks van dat geklets maken hoor, geen valide argument in ieder geval.
Het is idd (meestal) niet zichtbaar, dat klopt. Ik snap het probleem nog steeds niet zo dat je blijkbaar niet mag zeggen dat er in het voetbal relatief weinig homo's zijn. In het damestennis zijn de lesbiënnes van oudsher oververtegenwoordigd....who cares?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor zwart zijn hoef je ook niet uit de kast te komen he. Tenzij je met blinden schaatst.
Zo gemakkelijk is het niet om te zeggen hoeveel procent van de (prof)voetballers homo is, je kunt het niet zien (niet altijd alleszins) itt de huidskleur. En wellicht is het helemaal waar dat er weinig homo's voetballen, maar dan is het toch alsnog een heel domme houding die Gijp nu aanneemt? Om met het cliche beeld van de homokapper aan te komen? Dat maakt voetballen geen aantrekkelijke sport voor jonge homo's.
Le Saux? please remind me.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Binnen het schaatsen heerst geen cultuur van racisme, binnen het voetbal duidelijk wel een cultuur van homofobie; Le Saux kan daarover meepraten.
En degene die met een "stijve" onder de douche uitkwam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef KoosVogels het volgende:
De slechtste van het team werd vroeger ook steevast uitgemaakt voor homo.
Dat zou kunnen kloppen, inderdaad, maar dat is nog geen reden om dat zo te laten. Het impliceert in feite dat homo's zich niet welkom voelen in de voetbalwereld, ik zou daar zelf niet content mee zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ie in principe zegt is dat door het voetbal-macho-cultuurje veel homo's al op jongere leeftijd afhaken. Dat is wellicht niet leuk of de bedoeling, maar hij zou daarin best gelijk kunnen hebben
Of met verzwikte endeldarm.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
En degene die met een "stijve" onder de douche uitkwam.
Dat was de bitch van het team.quote:
Was vroeger standaard bij de familie aan mijn moeders kant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:44 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ik had vroeger graag gehandbald maar ja, kom daar maar eens tussen als hetero.
Dat zei ik ook in het VI topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:08 schreef Kingstown het volgende:
Leuke compilatie wel. Eigenlijk is Derksen de grootste lullo.
http://www.dumpert.nl/med(...)e_voetbalwereld.html
Dit precies ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen, inderdaad, maar dat is nog geen reden om dat zo te laten. Het impliceert in feite dat homo's zich niet welkom voelen in de voetbalwereld, ik zou daar zelf niet content mee zijn.
Waar lees je dat Gijp van mij z'n mening niet mag verkondigen? Ik geef slechts mijn mening over zijn mening, in relatie tot zijn voorbeeldfunctie. Dat is dan weer mijn goed recht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vond dat mensen hun mening moesten kunnen verkondigen ipv aan zelfcensuur te doen?
Maar niet uit de kast toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:06 schreef Specularium het volgende:
Robben is trouwens wel van de razende herenliefde, maar dat terzijde.
Wat ik verontrustender vindt is dat Derksen bij S en S blijkbaar een sigaar mag roken, zonder dat BNN daarvoor gestraft wordt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei ik ook in het VI topic.
Ze hebben zo vaak daar aan tafel gezegd dat homo's in de kast blijven omdat 'het wereldje' er niet aan toe is.
Ik ben te druk in m'n kapsalon.quote:
Dag waarde heer Letterig, lang niet gesproken door omstandigheden.quote:
Had je maar uit de kast moeten komen, dan was je nu profvoetballer geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben te druk in m'n kapsalon.
Klopt, vandaar de groetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dag waarde heer Letterig, lang niet gesproken door omstandigheden.
Hij had het over z'n maaltijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je maar uit de kast moeten komen, dan was je nu profvoetballer geweest.
Ik speel al met genoeg ballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je maar uit de kast moeten komen, dan was je nu profvoetballer geweest.
Nee, ik heb het te druk met mijn Chinese maaltijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Hebben Voortent en Elflettering inmiddels al een keertje met hun penissen tegen elkaar aan gewreven?
Absoluut, dus bij deze heb je weer rukmateriaal voor je dagdromen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Hebben Voortent en Elflettering inmiddels al een keertje met hun penissen tegen elkaar aan gewreven?
Speelt u nu alweer met mijn kloten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik speel al met genoeg ballen.
Ik heb iets gemist geloof ik?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Absoluut, dus bij deze heb je weer rukmateriaal voor je dagdromen.
Hooguit bezopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ik?Hoe bewusteloos was ik?
Specularium is de antagonist van mevrouw Speelziek?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De uwe niet natuurlijk, daar heeft de EU vast wetjes tegen.quote:
Gaan we zo doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we zo doen?
Jij hebt zeker op tennis gezeten?
En ondertussen spelen met m'n racket.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje op die ballenschieter zitten.
Bij vrouwen is biseksueel natuurlijk erg geil, dus liever dat ze dat kenbaar maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Moet je als hetero of als biseksueel eigenlijk ook uit de kast komen?
Bij mannen is het dan weer wat minder geil, maar dat zeg ik hier maar niet, anders is de NWS-SC straks een plek waar jonge bisexuele mannen zich niet thuisvoelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij vrouwen is biseksueel natuurlijk erg geil, dus liever dat ze dat kenbaar maken.
Precies, klep dicht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mannen is het dan weer wat minder geil, maar dat zeg ik hier maar niet, anders is de NWS-SC straks een plek waar jonge bisexuele mannen zich niet thuisvoelen.
Nee, hier word ik nog gewaardeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je verwart de Pol-SC met de NWS-SC.
POL-SC titels jatten doet je streetcred hier echt geen goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hier word ik nog gewaardeerd.
Wat heb ik gejat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
POL-SC titels jatten doet je streetcred hier echt geen goed.
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Slik jij ook door?
Als we het er toch over hebben.
Ik dacht dat bij mij de alzheimer-light al hard had toegeslagen, maar zo te zien ben ik niet de enige die daar last van heeft. Nog even en je post alleen nog maar in MLN.quote:
Is juist gezond, veel eiwit heb ik me wijs laten maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
VS is gesteld op z'n gezondheid.
Korsakoff.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij mij de alzheimer-light al hard had toegeslagen, maar zo te zien ben ik niet de enige die daar last van heeft. Nog even en je post alleen nog maar in MLN.
Bovendien HIV overdragend.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is juist gezond, veel eiwit heb ik me wijs laten maken.
Dat weet Voorbereiding ook dondersgoed natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is juist gezond, veel eiwit heb ik me wijs laten maken.
Nee over het algemeen kan ik wel kiezen, maar soms loopt er een tussen die leuk is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij bent zo een bi die niet kan kiezen?
Op wat voor vrouwen val jij dan?
Dan zou ik er sowieso een kapotje omheen doen.quote:
Doe eens een pic ter illustratie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee over het algemeen kan ik wel kiezen, maar soms loopt er een tussen die leuk is.
Beetje lastig slikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou ik er sowieso een kapotje omheen doen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan zou ik er sowieso een kapotje omheen doen.
Specularium snapt 'm, de expert.quote:
Geen pic van, maar de vorige waar ik een tijd mee liep was een blonde Deense met blauwe ogen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens een pic ter illustratie.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, hier word ik nog gewaardeerd.
Ik heb me bedacht. Mede omdat de persoon die nogal tekeer ging, inmiddels is geband.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik dacht dat Elfletterig niemeer zou posten in NWS?
Jammer. Hij had namelijk wel een punt. Hoop dat ie snel vrijgelaten wordt. Vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Mede omdat de persoon die nogal tekeer ging, inmiddels is geband.
Prima. Nou doei hè?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jammer. Hij had namelijk wel een punt. Hoop dat ie snel vrijgelaten wordt. Vrijheid van meningsuiting enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |