Dit.quote:
Eens!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde net een topic openen over precies het omgekeerde, namelijk dat ze hem bij VI zitten uit te lachen.
Tja, na 20 jaar bij Studio Sport schiet Toine even vol. Hij is ook maar een mens. Het emotionele moment duurt maar kort, want hij herpakt zich snel.
En dan gaan ze bij VI tot drie, vier keer toe dat fragmentje bekijken en hem uitleggen. "En dan te bedenken dat hij om het geld weggaat naar Fox", kraait Derksen.
Om het geld ja. Net zoals al die schijtvoetballers zonder enige clubliefde, die na gemiddeld anderhalf jaar in Nederland hun biezen pakken om bij de nummer 7 van Italië of Portugal te gaan spelen, omdat ze daar drie keer zo veel kunnen verdienen.
Om vele honderdduizenden, zo niet miljoenen euro's gaat het, wat die geldwolven opstrijken. En dan gaan ze - met nota bene twee oud-profvoetballers - voorop een man zitten uitlachen die slechts een fractie van dat bedrag verdient en die het na twintig jaar trouwe dienst bij de NOS eventjes moeilijk heeft voor de camera.
Wat een stumperds, die gasten van VI. En let wel: ik heb doorgaans veel waardering voor Johan Derksen en diens mening, maar dit was echt enorm kinderachtig en beneden de gordel.
Mensen die hun post editenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Gijpie die weken lang huiliehuilie op de bank heeft gelegen
Johan die wegloopt als hij kritiek krijgt![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wilde net een topic openen over precies het omgekeerde, namelijk dat ze hem bij VI zitten uit te lachen.
Tja, na 20 jaar bij Studio Sport schiet Toine even vol. Hij is ook maar een mens. Het emotionele moment duurt maar kort, want hij herpakt zich snel.
En dan gaan ze bij VI tot drie, vier keer toe dat fragmentje bekijken en hem uitleggen. "En dan te bedenken dat hij om het geld weggaat naar Fox", kraait Derksen.
Om het geld ja. Net zoals al die schijtvoetballers zonder enige clubliefde, die na gemiddeld anderhalf jaar in Nederland hun biezen pakken om bij de nummer 7 van Italië of Portugal te gaan spelen, omdat ze daar drie keer zo veel kunnen verdienen.
Om vele honderdduizenden, zo niet miljoenen euro's gaat het, wat die geldwolven opstrijken. En dan gaan ze - met nota bene twee oud-profvoetballers - voorop een man zitten uitlachen die slechts een fractie van dat bedrag verdient en die het na twintig jaar trouwe dienst bij de NOS eventjes moeilijk heeft voor de camera.
Wat een stumperds, die gasten van VI. En let wel: ik heb doorgaans veel waardering voor Johan Derksen en diens mening, maar dit was echt enorm kinderachtig en beneden de gordel.
Een schande inderdaadquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
ja, uiteraard. En ze worden ook clubliefdeloze geldwolven genoemd etc etc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Dimens het volgende:
Wordt er bij de VI ook gelachen als er weer een voetballer een drama maakt op het veld omdat het een pink tegen zijn oor kreeg?
Ze lachen ook eerder om z'n gejank dan om de keuze voor een andere werkgever.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Als hij dat intern, op de redactie had gedaan geen punt. Maar het is onprofessioneel om dat zo op nationale TV te doen. En dat je dan uitgelachen wordt lijkt me logischquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, daar hebben we de eerste VI Hooligan al (quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Lachwekkend dat mensen hem steunen omdat de mannen van VI een uitgesproken mening hebben. Fuckin boehoe. Die Toine is voor het geld gegaan, is dan toch lachwekkend dat je een kutspeech gaat houden waar je ook nog bij moet janken![]()
Kan jij mij vertellen waarom ik het eens met jou zou moeten zijn? Dit komt al weinig overtuigend over.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lachwekkend dat mensen hem steunen omdat de mannen van VI een uitgesproken mening hebben. Fuckin boehoe. Die Toine is voor het geld gegaan, is dan toch lachwekkend dat je een kutspeech gaat houden waar je ook nog bij moet janken![]()
Ah, daar hebben we de eerste VI Hooligan al ()
En Sacha de Boer dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:29 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als hij dat intern, op de redactie had gedaan geen punt. Maar het is onprofessioneel om dat zo op nationale TV te doen. En dat je dan uitgelachen wordt lijkt me logisch
Waarom zou hij na 20 jaar niet iets anders mogen doen volgens jou?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan jij mij vertellen waarom ik het eens met jou zou moeten zijn? Dit komt al weinig overtuigend over.
Sja, waarschijnlijk met, je hebt gelijk jochie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Splutje het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor Toine, maar het was inderdaad behoorlijk grappig. Al is die vd Gijp wel redelijk hypocriet met z'n wekenlange depressie. Ben benieuwd hoe hij reageert als iemand hem vol in zijn gezicht uitlacht als hij vertelt dat ie lange tijd in foetushouding op de bank heeft liggen janken
quote:
Dat staat helemaal niet te discussie, je publiek lastig vallen met je emotionele grimassen dat is terecht lachwekkend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit.
Toine was gewoon een prima gezicht en presentator van Studio Sport. Waarom zou hij na 20 jaar geen nieuwe stap mogen maken? En alsof anderen het niet voor het geld zouden doenHet is geen Ronald Koeman die na een half jaar al weggaat ofzo.
Dat mag prima, maar hij klonk als een stoomfluit met een hazenlip was gewoon grappig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom zou hij na 20 jaar niet iets anders mogen doen volgens jou?
Ja inderdaad, want hij is in het echt precies zo als op tvquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarschijnlijk met, je hebt gelijk jochie.
Waarom zou je gaan huilen omdat je voor de poen weggaat? Leek gewoon op 1 grote act, verbaasde me dat het echt was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom zou hij na 20 jaar niet iets anders mogen doen volgens jou?
Ik noem het menselijk. Maar have it your wayquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Dat staat helemaal niet te discussie, je publiek lastig vallen met je emotionele grimassen dat is terecht lachwekkend.
Omdat je in 20 jaar heel wat meemaakt misschien? En hij huilt niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je gaan huilen omdat je voor de poen weggaat?
Vd Gijp jankt tenminste niet op die manier en ook nog voor zoiets onbenulligs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Splutje het volgende:
Ik vind het wel een beetje sneu voor Toine, maar het was inderdaad behoorlijk grappig. Al is die vd Gijp wel redelijk hypocriet met z'n wekenlange depressie. Ben benieuwd hoe hij reageert als iemand hem vol in zijn gezicht uitlacht als hij vertelt dat ie lange tijd in foetushouding op de bank heeft liggen janken
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:32 schreef Splutje het volgende:
Al is die vd Gijp wel redelijk hypocriet met z'n wekenlange depressie. Ben benieuwd hoe hij reageert als iemand hem vol in zijn gezicht uitlacht als hij vertelt dat ie lange tijd in foetushouding op de bank heeft liggen janken
Ik heb Sacha niet zien janken. En dat je emotie toont is ook niet erg, maar zoals Toine het deed was er ver overheen. Niveautje 5-jarig kind.quote:
Nee idd hij janktquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat je in 20 jaar heel wat meemaakt misschien? En hij huilt niet.
Je hebt iig gelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vd Gijp jankt tenminste niet op die manier en ook nog voor zoiets onbenulligs.
Of Gijpie bij dat ene gala. Dan had ie opeens niet zo'n grote bek meerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vd Gijp jankt tenminste niet op die manier en ook nog voor zoiets onbenulligs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |