SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door debeterebob op 05-08-2013 00:48:57 ]![]()
Ja, ik ben net terugquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb gisteravond gelopen en dat was wel gewoon heel fijn![]()
Niet overmatig zweten en goed tempo kunnen houden.
Ik weet niet om hoe laat jij liep.
Ik wilde vanochtend vroeg gaan maar mijn vrouw sliep uit en ik vermaakte de kinderen. Savonds heb ik er niet zo'n zin in meer dus dacht dat het wel kon.
De stukken schaduw gingen goed maar op de zonnige stukken![]()
7:22
7:23
7:06
6:58
6:46Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
@beterebob
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Zo, mogge.
Eind van de dag maar 's kijken of er gelopen kan worden. Eerst de keuken tegelen. Of nou ja, een deel ervan. Je moet ergens beginnen. Weer bagger geslapen, dus m'n energielevels zitten echt ver onder het nulpunt. Vervelend!Ja doei.![]()
Dat is best veelquote:![]()
Ik ga proberen het qua kleding en stuff onder de 200 te houdenSchoenen doen het nog wel even. En wedstrijden komen daar nog bij.
![]()
Ik snap trouwens ook echt niet dat mensen in de volle zon gaan lopen
Waarom niet 's ochtends heel vroeg of 's avonds.![]()
sommige mensen hebben nu eenmaal een gezin,werk etc en hebben niet altijd de keus wanneer ze hardlopen kunnen...die moeten het hebben van de gestolen uurtjes'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Omdat sommige mensen het wat lastiger in kunnen plannen 's avonds laat of 's ochtends vroeg ivm kinderen/partner/werk/energielevel/etc...? En dan is het kiezen tussen OF niet lopen, OF op wat minder gunstige momenten. Het is maar een gok, hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef debeterebob het volgende:
1500 pj lijkt me overdreven. Ik was vorig jaar ~900 euro kwijt, jaar daarvoor ~800 en dit jaar slechts ~250. Aan materiaal. Ik noem dat opstartkosten, je koopt een Garmin maar 1x, je schoenen en kleding gaan makkelijk twee jaar mee (let op, ik heb meerdere schoenen!).
Eind dit jaar, begin volgend jaar komt er weer een nieuw paar schoenen en wellicht moeten m'n lange tights ook vervangen worden voor een maatje kleiner.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat snap ik. Maar dan lijkt me juist heel vroeg of heel laat het makkelijkst ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
sommige mensen hebben nu eenmaal een gezin,werk etc en hebben niet altijd de keus wanneer ze hardlopen kunnen...die moeten het hebben van de gestolen uurtjes![]()
Trainen op tropenweer. Goed, benzinestation opzoeken en richting Gup rijden. They see me running, they spraying!quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef debeterebob het volgende:
Waarom niet 's ochtends heel vroeg of 's avonds.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Valt nog heel erg mee inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
1500 pj lijkt me overdreven. Ik was vorig jaar ~900 euro kwijt, jaar daarvoor ~800 en dit jaar slechts ~250. Aan materiaal. Ik noem dat opstartkosten, je koopt een Garmin maar 1x, je schoenen en kleding gaan makkelijk twee jaar mee (let op, ik heb meerdere schoenen!).
Eind dit jaar, begin volgend jaar komt er weer een nieuw paar schoenen en wellicht moeten m'n lange tights ook vervangen worden voor een maatje kleiner.
Zo'n Garmin gaat hard inderdaad. Als je genoeg verdient zou ik het ook doen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:57 schreef slacker_nl het volgende:
je schoenen gaan makkelijk twee jaar mee
en dat bedrag is incl. inschrijving van loopjes etc.. ik hou het niet précies bij maar zal rond dt bedrag uitkomen denk ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmorgen lekker gerend. 15k onverhard, 1:23u eindtijd. Maar er waren wat natuurlijke obstakels/rustmomenten ingebouwd doordat mn hardloopmaatje van vanmorgen gisteren thais gegeten had.![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/225606989/4684399
En nu op naar de Vooroeverloop van volgende week!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
2 paar schoenen pj = 250 Equote:Op zondag 4 augustus 2013 10:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dat bedrag is incl. inschrijving van loopjes etc.. ik hou het niet précies bij maar zal rond dt bedrag uitkomen denk ik
10 x inschrijfgeld = 250 E
shirtjes = 100 E
broekjes = 75 E
1x gadget (rugzak/horloge/dingen) = 200E
Dan zit je op ¤875,-. Hoe kom jij dan naar 1500?
(ninja) 625E aan sokken! (/ninja)Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik heb mezelf een flinke schop onder mijn kont gegeven en les 1 van Renate 10km zit erop! Plus nog 10 minuutjes op 7,5 km/uur extra met aan het eind kleine versnellingen.
Geen endomondo want loopband + airco
Nog steeds warm!![]()
Tot zoquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Trainen op tropenweer. Goed, benzinestation opzoeken en richting Gup rijden. They see me running, they spraying!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tot zo scheetjes! Geen idee of ik jullie tegenkom, wordt al een uitdaging om mijn 3 loopgenoten te vinden
Hoef alleen mijn tshirt te wisselen. Verder: SPIbelt![]()
![]()
![]()
Tot zo schat
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net terug. In de zon wel behoorlijk warm maar gelukkig waaide het vrij hard.
Evy les 11: http://www.endomondo.com/workouts/225603510/4776103![]()
Gewoon 2x in het weekend gelopen, kan mij niet heugen dat ik dat ooit gedaan heb.
De laatste 8 dagen het beste getraind sinds tijden, 4 trainingen, ~ 50 km, waarvan vandaag lekker 6 x 1000 meter (pace 4:15-4:25).
Even wat basis opbouwen mocht ook wel, want de komende twee weken op vakantie zal ik niet zoveel lopen denk ik en dan is het nog slechts 4 weken tot aan de Damloop of zo.
Jack does it in real time...![]()
Die sokken doen het inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef Frsh het volgende:
[..]
2 paar schoenen pj = 250 E
shirtjes = 100 E
broekjes = 75 E
(ninja) 625E aan sokken! (/ninja)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Kak, kan niet lopen vandaag. Lelijke insectenbeet opgelopen, hele voet dik met vocht![]()
Stond een 35 min herstelloopje op het programma, die kan ik wel missen in de voorbereiding. Wel irritant dit, hoop dat het morgen over is.![]()
Alle (colour)runners vandaag veel plezier!
Ik heb lekker een rustdagje, en die gebruik ik ook.net wakker..
![]()
![]()
Lekker bezig! Wat is je streeftijd voor DtD?quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:28 schreef DeeBee het volgende:
Gewoon 2x in het weekend gelopen, kan mij niet heugen dat ik dat ooit gedaan heb.
De laatste 8 dagen het beste getraind sinds tijden, 4 trainingen, ~ 50 km, waarvan vandaag lekker 6 x 1000 meter (pace 4:15-4:25).
Even wat basis opbouwen mocht ook wel, want de komende twee weken op vakantie zal ik niet zoveel lopen denk ik en dan is het nog slechts 4 weken tot aan de Damloop of zo.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Omdat het lekker is om in de volle zon te lopen natuurlijk, en je traint meteen harder zonder er iets extra's voor te doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef debeterebob het volgende:
![]()
Een persoonlijk parcoursrecord!quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:45 schreef Frsh het volgende:
[..]
Lekker bezig! Wat is je streeftijd voor DtD?![]()
M'n snelste Damloop / 10 EM staat op 1:07:49 en die wil ik wel aanvallen.Al start ik dit jaar wel in de grote businessruntrimloopmenigte en liep ik die andere tijd in de business run wedstrijd (veel rustiger op het parcours), dus even zien hoe het loopt.
Veel plezier kleurtjeslopers!
Ik heb naast hardlopen, speciaalbier en computers/gadgets geen levenhobby's, en daar geef ik dan best wel veel geld aan uit. Ik ga bijvoorbeeld nooit op vakantie, scheelt ook geld.![]()
Je kan buitenlandse wedstrijden gaan lopen, dan combineer je vakantie én hardlopen!
Dat is wel mijn doel voor 2014 denk ik, paar wedstrijden in het buitenland lopen. O.a. de Nurburgringlauf en misschien ook in Berlijn de marathon in het najaar.
Istanbulquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef DeeBee het volgende:
Je kan buitenlandse wedstrijden gaan lopen, dan combineer je vakantie én hardlopen!
Dat is wel mijn doel voor 2014 denk ik, paar wedstrijden in het buitenland lopen. O.a. de Nurburgringlauf en misschien ook in Berlijn de marathon in het najaar.![]()
![]()
Veel plezier op de colourrun aan hen die gaan!
Lijkt me persoonlijk overigens helemaal niks, al die klerezooi over je heen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Om daar nou je vakantielocatie van af te laten hangenquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel mijn doel voor 2014 denk ik, paar wedstrijden in het buitenland lopen. O.a. de Nurburgringlauf en misschien ook in Berlijn de marathon in het najaar.Meestal ga je toch bier drinken en alles en ben je niet in topvorm
![]()
![]()
True, vakantie is het niet echt nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om daar nou je vakantielocatie van af te laten hangenMeestal ga je toch bier drinken en alles en ben je niet in topvorm
Het is meer reizen én hardlopen, okok.
Dat is wel vet natuurlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
True, vakantie is het niet echt nee.Het is meer reizen én hardlopen, okok.
Voordeel is wel dat je de laatste week niet echt hoeft te trainen
Maar voor mij voelt een grote wedstrijd in Nederland ook al heel bijzonder aan_
![]()
Zal ook wel een beetje aan het soort vakantie liggen. Niet iedereen gaat op vakantie om alleen maar* bier te drinken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om daar nou je vakantielocatie van af te laten hangenMeestal ga je toch bier drinken en alles en ben je niet in topvorm
* grove generalisatie
Daar heb ik dus geen geld meer voorquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:56 schreef DeeBee het volgende:
Dat is wel mijn doel voor 2014 denk ik, paar wedstrijden in het buitenland lopen. O.a. de Nurburgringlauf en misschien ook in Berlijn de marathon in het najaar.![]()
![]()
Daar heb je gelijk aan. Hoewel de kans wel groter is dat je meer drinkt dan minderquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ook wel een beetje aan het soort vakantie liggen. Niet iedereen gaat op vakantie om alleen maar* bier te drinken.
* grove generalisatie![]()
![]()
Hier worden de vakanties juist op activiteiten afgestemd: hiken, motorrijden, en tegenwoordig ook wel een beetje op hardlopen en dat zal hopelijk steeds meer worden. Een pub/bar in de buurt voor 's avonds eten en een biertje is natuurlijk wel een pré, maar om nou te zeggen dat ik op vakantie ga om 'meer te drinken', mwah.quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja doei.![]()
Ik ben misschien nog wat te jong
Ik associeer vakanties gelijk met drinkenNiet per se comazuipen maar wel steady biertjes drinken.
![]()
Niet alleen maar, al is het doorgaans wel een soort rode draad in mijn vakanties, bier drinken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zal ook wel een beetje aan het soort vakantie liggen. Niet iedereen gaat op vakantie om alleen maar* bier te drinken.
* grove generalisatie
Zo ga ik over twee weken wandelen in de Beierse Alpen, is bijna een misdaad om dan 's avonds bij een gezonde Duitse maaltijd geen pul lokaal brouwsel te nemen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja, ok.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen geld meer voorMaar je hebt ook genoeg schoenen voor 3 mensen of zo, dan krijg je dat...
![]()
Wat betreft schoenen, mijn Wiggle-pakketjes zijn al 2x niet goed aangekomen (wel prima opgelost verder qua vergoeding), na de vakantie maar nog een keer proberen met expres / track&trace-shipping, want het wordt wel tijd voor een nieuw paar Inov-8's:
Keertje midweek naar Budepest of Gdansk of Praag is wel goed te betalen andersquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:01 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen geld meer voor![]()
![]()
Ja, 's we drinken op vakantie wel elke avond wat biertjes, maar dan gewoon wel lekkere biertjes en niet veel ofzo, gewoon om een leuke dag af te sluitenquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet alleen maar, al is het doorgaans wel een soort rode draad in mijn vakanties, bier drinken.
Zo ga ik over twee weken wandelen in de Beierse Alpen, is bijna een misdaad om dan 's avonds bij een gezonde Duitse maaltijd geen pul lokaal brouwsel te nemenmaar ook niet zoveel dat de volgende dag de activiteiten in gevaar komen
Ja doei.![]()
quote:
Ik heb vorig jaar besloten om ieder jaar in november naar Istanbul te gaan. Vakantie & hardlopen (van het ene continent naar het andere continent lopen ftw!)!![]()
![]()
nee zeker niet als ik weet dat ik de volgende dag weer lekker flink wat hoogtemeters mag gaan maken Dan is een of twee wel genoeg ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, 's we drinken op vakantie wel elke avond wat biertjes, maar dan gewoon wel lekkere biertjes en niet veel ofzo, gewoon om een leuke dag af te sluitenmaar ook niet zoveel dat de volgende dag de activiteiten in gevaar komen
Op Aruba is het het een ander verhaal, dan wordt het wel een paar avondjes doorzakken aan de Brightjes en de Polar, en de volgende dag uitkateren aan het strad / zwembadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Kan het ook niet precies schatten,maar komt nog regenjad bij,paar extra trailschoenen etc..maakt ook niet uit maar het loopt bij mij aardig in de papieren...hotelletje er bij etcquote:Op zondag 4 augustus 2013 11:13 schreef Frsh het volgende:
[..]
2 paar schoenen pj = 250 E
shirtjes = 100 E
broekjes = 75 E
(ninja) 625E aan sokken! (/ninja)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat maakt het uit, als je het geld ervoor hebt, en je wordt er gelukkig van: gewoon lekker doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kan het ook niet precies schatten,maar komt nog regenjad bij,paar extra trailschoenen etc..maakt ook niet uit maar het loopt bij mij aardig in de papieren...hotelletje er bij etcMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Soms is het niet zo verkeerd, een wedstrijd loopt je ook gewoon overdag, dus een keer meemaken hoe het is om je bakkus in de volle zon te lopen is niet slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:54 schreef debeterebob het volgende:
Waarom niet 's ochtends heel vroeg of 's avonds.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Volgende week door Zwitserland hollenvast heel zwaar, maar dat uitzicht is uniek!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nice, waar ergens?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:27 schreef De_kluizenaar het volgende:
Volgende week door Zwitserland hollenvast heel zwaar, maar dat uitzicht is uniek!
Dat is waar. Mijn pr heb ik trouwens gelopen op een hele warme dag met brandende zonquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Soms is het niet zo verkeerd, een wedstrijd loopt je ook gewoon overdag, dus een keer meemaken hoe het is om je bakkus in de volle zon te lopen is niet slecht.Daarvoor helemaal niet gelopen in de zon en die wedstrijd was behoorlijk extra afzien
![]()
![]()
In de zomermaanden begin ik er echt niet aan, dus ook geen wedstrijden in de volle zon. Ik loop liever 's avonds bij 29 graden, zoals laatst, dan overdag met 20 graden in de volle zon. Ik krijg er letterlijk een zonnesteek van, ik kan er echt niet tegen (ook niet wandelend of niet bewegend).quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Soms is het niet zo verkeerd, een wedstrijd loopt je ook gewoon overdag, dus een keer meemaken hoe het is om je bakkus in de volle zon te lopen is niet slecht.
Mijn PR op de 10k liep ik overigens bij -5 en windkracht 5 voor de helft tegen. Dat was ook niet heel prettig trouwens.![]()
Ik kan er redelijk goed tegen, heb al behoorlijk wat uurtjes in de volle zon erop zitten de afgelopen paar jaren, zowel wandelend, hardlopend als fietsend. Ik denk dan altijd maar dat het komt dat mijn lichaam vroeger aan flink wat meer hitte gewend was, toen ik nog 30 kg aan extra vet mee moest slepen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In de zomermaanden begin ik er echt niet aan, dus ook geen wedstrijden in de volle zon. Ik loop liever 's avonds bij 29 graden, zoals laatst, dan overdag met 20 graden in de volle zon. Ik krijg er letterlijk een zonnesteek van, ik kan er echt niet tegen (ook niet wandelend of niet bewegend).
Mijn PR op de 10k liep ik overigens bij -5 en windkracht 5 voor de helft tegen. Dat was ook niet heel prettig trouwens.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik denk dat het überhaupt van persoon te persoon verschilt (crisis, wat braak ik hier een cliché uit), hoe goed je er tegen kunt. Ik kan niet tegen hitte en niet tegen kou, maar vertel dat maar niet verder want dan kom ik zo zeikerig over (maar ik ga wel altijd lopen).quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan er redelijk goed tegen, heb al behoorlijk wat uurtjes in de volle zon erop zitten de afgelopen paar jaren, zowel wandelend, hardlopend als fietsend. Ik denk dan altijd maar dat het komt dat mijn lichaam vroeger aan flink wat meer hitte gewend was, toen ik nog 30 kg aan extra vet mee moest slepen.Oh nee, wat zullen ze wel niet van jou denken? Nachtmerrie!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Quoi het volgende:
Wat een hippe mensen in de trein![]()
Deze nokia heeft gewoon haar hardloopkloffie aan![]()
ik heb 80,- uitgegeven aan hardlopen, een paar sokken schoenen, that's itquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kan het ook niet precies schatten,maar komt nog regenjad bij,paar extra trailschoenen etc..maakt ook niet uit maar het loopt bij mij aardig in de papieren...hotelletje er bij etc![]()
![]()
Wat is je doel eigenlijk uiteindelijk geworden? Snelle 5, of gewoon gezellig hobbelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Quoi het volgende:
Deze nokia heeft gewoon haar hardloopkloffie aan![]()
Toch wel het kloffie van deze site?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:41 schreef Quoi het volgende:
Deze nokia heeft gewoon haar hardloopkloffie aanFYPquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:04 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben misschien nog wat te jong
Ik associeer vakanties gelijk met drinkenNiet per se comazuipen maar wel steady biertjes wijntjes drinken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jij was toch diegene die me dat schema gaf?quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wat is je doel eigenlijk uiteindelijk geworden? Snelle 5, of gewoon gezellig hobbelen?![]()
![]()
Geen idee! Zou kunnen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die me dat schema gaf?![]()
ik heb dit jaar rond de 400 euro uitgegeven denk ik.
kleding en spullen koop ik vaak tweedehands of in de aanbieding. soms hebben ze ze maar 1 keer aangehad. in de wasmachine en gaan!
schoenen koop ik wel nieuw en met advies.(behalve de vff jes. maar ja die waren ook maar 1 keer gedragen om te passen en daarna spotgoedkoop naar mij verhuisd)
meeste hardloopspul had ik nog van mijn vroegere wedstrijdperiode en dat begint nu weer een beetje te passen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Yes!!!! Ik heb weer gelopen!!! Zonder al te veel problemen zolang ik mijn tempo laag hield. Mijn kuit is nog steeds stijf en zodra ik wat harder ging voelde ik dat hij zou kunnen verkrampen. Ik liep daardoor wel wat geforceerd. Maar.....ik ben blij dat ik eindelijk weer eens mijn rondje heb kunnen maken. Vijf kilometer in minuutjes en minuutjes wandelpauze. Beter dat dan niets. Aangezien woensdag de twee minuten na twee keer al fout ging ga ik het maar met halve minuten opbouwen, zeker zolang ik nog voel dat ik moet uitkijken. Knie gaf weinig problemen dus dat is positief
http://www.endomondo.com/(...)ction_ref_map=%5B%5D
Woensdag maar weer, hou het nog maar even bij twee rustdagen. Ik heb nu toch weer een beetje goede hoop dat ik eindelijk weer kan opbouwenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Grindelwald, en Lauterbrunnen.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Grindelwaldquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Grindelwald, en Lauterbrunnen.![]()
![]()
![]()
Late reactie
@Arquero Poeh dat is schrikken! Gelukkig stond je kleine er niet bij. Hopelijk hersteld het snel en mooi. Beterschap!
@hats Alles komt goed.![]()
@lula mooi dat het nu lekker gaat. Bouw rustig op en voor je het weet hobbel je weer kms weg!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh dat is zo mooi daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Grindelwald, en Lauterbrunnen.
Je struikelt er wel over de Japanners, maar wat een mooie gebied.
Zeker ook een keertje de Jungfraubahn nemen naar Junfraujoch en dan uurtje wandelen naar Mönchsjochhütte, dat is echt
Veel plezier colourrunnerts!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
thnx :pquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja prachtig daar, echt die watervallen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat is zo mooi daar
Je struikelt er wel over de Japanners, maar wat een mooie gebied.
Zeker ook een keertje de Jungfraubahn nemen naar Junfraujoch en dan uurtje wandelen naar Mönchsjochhütte, dat is echt
We zijn 3 jaar terug met de kabelbaan naar Mannlichen gegaan en daarna naar Kleine Scheidegg gelopen.. vergeet ik ook nooit meer!
En de thea garden in Lauterbrunnen.. magisch. Dus ja, daar wil ik wel eens lekker gaan hobbelen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Have fun @ colorrun!
Vandaag rustdag voor mij die ik heb opgevuld met een huurmountainbike en de Loonse en Drunense duinen.. Dat is even andere koek.. Nou staat die ook wel bekend als een zwaar parcour en ik sta bekend als iemand met totaal geen mountainbike ervaring, dus de cultuurshock was groot. Maar goed, met een zere kont (hoe doen die andere dat toch allemaal, zadeltje is gemaakt van hout...), verzuurde bovenbenen, zand op plekken waar dat nog nooit heeft gezeten maar wel met een voldaan gevoel, heb ik doorgezet en een kilometer of 12 van de route gereden. In totaal hebben we iets van 26 km gereden, moesten er eerst nog heen fietsen en weer terug uiteraard. Leuke ervaring, volgende keer alleen wat minder zwaar parcour (en een kussentje ofzo) uitkiezen. Op naar de winkel, ik ben om.. moet ook zo'n fiets!
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:54 schreef CRX_master het volgende:
Op naar de winkel, ik ben om.. moet ook zo'n fiets!
You're telling me...quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sporten is ook een beetje veel verslavend. Net als allerlei fancy materiaal daar voor
Had vandaag ook een looprustdag, dus vanochtend 55 km gefietst
Na de woest aantrekkelijke foto van de hardloper die het heeft laten lopen is er nu ook een foto van een vrouw waarbij het er boven weer uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Na de woest aantrekkelijke foto van de hardloper die het heeft laten lopen is er nu ook een foto van een vrouw waarbij het er boven weer uitkomt.
Je bedoelt deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Joaquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier een fokker met hetzelfde probleemquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:11 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
[ afbeelding ]
KLB / Klein ongelukje
Inclusief foto's![]()
![]()
Ja vanmorgen nog. Was wel voor het eerst... hardlopen met een kater dan niet meegerekend.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
OMGquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier een fokker met hetzelfde probleem
KLB / Klein ongelukje
Inclusief foto's
Ja een paar jaar terug tijdens mijn eerste hardloopperiode probeerde ik het na dr nachtdienst maar dat ging fout.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:16 schreef debeterebob het volgende:
Hardlopen en kotsneigingen gaan nog al eens samenOf hebben jullie daar geen ervaring mee?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KLB / Klein ongelukje
Inclusief foto's![]()
![]()
In begin dacht ik: het zal wel... Toen klikte ik op die spoiler...![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:03 schreef Daywalk3r het volgende:
Zero fucks given by DanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha wat een topic, nog helemaal zitten lezen ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KLB / Klein ongelukje
Inclusief foto's
Ik zou me kapot schamen en hij plaatst zelfs de foto's er nog bij
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Zo lekker tijdens de London marathon, daar staat bijna toch niemand te kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het overkomt de besten:
[ afbeelding ]![]()
En dan ook gewoon in 2:17:42 finishen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo lekker tijdens de London marathon, daar staat bijna toch niemand te kijken![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En dan ook gewoon in 2:17:42 finishen.Beste wereldtijd voor marathon met sanitaire stop
Haha, godverdomme.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KLB / Klein ongelukje
Inclusief foto's
Waar is iedereen? Ik ben al de hele middag aan het rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2013 16:41:06 ]![]()
afgelopen donderdag nog. Ben maar gestopt toenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:16 schreef debeterebob het volgende:
Hardlopen en kotsneigingen gaan nog al eens samenOf hebben jullie daar geen ervaring mee?
Ja doei.![]()
Zo, ben weer thuis. Damn, dat was een zware 5km (volgens mij iets minder) vanwege de hitte.
Wel tof hoor!![]()
![]()
was volgens mijn garmin wel vijf km. 5.12 om precies te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ben weer thuis. Damn, dat was een zware 5km (volgens mij iets minder) vanwege de hitte.
Wel tof hoor!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Toch wel? Ik vond het stuk na de 4km best kort eigenlijk, voor mijn gevoel dan. Of ze hebben pas een stuk na de 4km met poeder gegooid, dat kan ook nog.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
was volgens mijn garmin wel vijf km. 5.12 om precies te zijn.![]()
![]()
de kleurpunten klopten idd voor geen meter met de kilometerpunten. Viel me bij het eerste punt al op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch wel? Ik vond het stuk na de 4km best kort eigenlijk, voor mijn gevoel dan. Of ze hebben pas een stuk na de 4km met poeder gegooid, dat kan ook nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat verklaart het.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
de kleurpunten klopten idd voor geen meter met de kilometerpunten. Viel me bij het eerste punt al op.![]()
![]()
Wat een bende. Weinig met hardlopen te maken, maar desondanks was het gezellig. Ben nu wel wat laat, dus door naar bbq bij mijn zus in kleurig outfit![]()
Ik heb gehobbeld met een vriendin. Ze zit in Evy wk 6 en heeft op 1x wandelen halverwege na alles aan 1 stuk gelopen![]()
![]()
Volgens mij is mijn Groupon Garmin compleet en werkt alles, ik wacht nog op het laatste stukje installatie om gegevens te kunnen verzenden.
Die hartslagmeter is wel een beetje gek. Met mijn spek moet ik 'm aardig strak trekken om een hartslag te hebben, maar dat wordt vast ooit minder.En mijn hartslag is heel laag, in rust (dus als ik gewoon op de stoel zit en niks doe, zit ik op 58-61. Zodra ik iets doe schiet ie wel omhoog. Nu bijvoorbeeld op 66/67 als ik iets beweeg en zit te typen. Je wordt je wel heel bewust van dat je een hart hebt, zeg maar.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Brr. Hij zakt zelfs tot 50 nu. Volgens mij ga ik dood.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Zie fobo voor één foto.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:45 schreef streamnl het volgende:
![]()
![]()
Voor de colorrun lopers!
Ik verwacht nog wel foto's![]()
![]()
Tuurlijk vond ik het leuk! Ik was de vriendin met wie ik daarheen ging op een gegeven moment kwijt. Ik had totaal geen bereik...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hahaha wat een zooitje. Je ziet wel dat je het leuk vond!
Leuke foto!!Dus ging ik mezelf vermaken.
Daar heb ik een leuk meisje leren kennen.![]()
![]()
![]()
SPOILER: Foto's The Color Run UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt vrij normaal hoor!quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:38 schreef LadyOracle het volgende:
Volgens mij is mijn Groupon Garmin compleet en werkt alles, ik wacht nog op het laatste stukje installatie om gegevens te kunnen verzenden.
Die hartslagmeter is wel een beetje gek. Met mijn spek moet ik 'm aardig strak trekken om een hartslag te hebben, maar dat wordt vast ooit minder.En mijn hartslag is heel laag, in rust (dus als ik gewoon op de stoel zit en niks doe, zit ik op 58-61. Zodra ik iets doe schiet ie wel omhoog. Nu bijvoorbeeld op 66/67 als ik iets beweeg en zit te typen. Je wordt je wel heel bewust van dat je een hart hebt, zeg maar.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, wij zijn net pas klaar met tegelendus we gaan zo maar eten en hardlopen komt dan morgen wel weer. 3 rustdagen vindt m'n lichaam vast ook niet zo erg.
En mèn, ik krijg al astma als ik er naar kijk_!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef sylvesterrr het volgende:
SPOILER: Foto's The Color Run UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nogmaals, leuke foto's!
En toch wil ik dat nog een keer "in het" zien. Alleen van ver weg.![]()
![]()
Zo, ik ben er ook weer
Was afgelopen week met een groepje autistische kinderen op vakantie. Ik heb 1x een rondje hardgelopen 's avonds maar was verder erg moe elke dag.
Daarnaast heb/had ik nog steeds last van die stomme achillespees. Ben nu 3 weken verder, en ben in die tijd 2x een rondje gestart en eerder gestopt vanwege achilles.
Mijn doel om voor mijn verjaardag (12 aug) Evy af te hebben gaat dus niet lukken, en ook de damloop zal behoorlijk wat moeite gaan kosten, want ik ga de 6,4 in training niet meer halen voor die tijd.
Afgelopen 3 dagen doet mijn achilles het eindelijk weer wat beter, nauwelijks nog stijfheid 's ochtends en bijna geen pijn meer door de dag, dus vanavond wil ik eindelijk weer eens een rondje gaan. Ik hoop dat ik weer verder kan met de trainingen, want ik mis het behoorlijk en baal ontzettend dat ik zo lang niet kon.
Ik weet ook dat ik eigenlijk nu een stapje terug zou moeten in de training maar...![]()
![]()
Ik hoop echt dat het je luktquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef Twinky het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Was afgelopen week met een groepje autistische kinderen op vakantie. Ik heb 1x een rondje hardgelopen 's avonds maar was verder erg moe elke dag.
Daarnaast heb/had ik nog steeds last van die stomme achillespees. Ben nu 3 weken verder, en ben in die tijd 2x een rondje gestart en eerder gestopt vanwege achilles.
Mijn doel om voor mijn verjaardag (12 aug) Evy af te hebben gaat dus niet lukken, en ook de damloop zal behoorlijk wat moeite gaan kosten, want ik ga de 6,4 in training niet meer halen voor die tijd.
Afgelopen 3 dagen doet mijn achilles het eindelijk weer wat beter, nauwelijks nog stijfheid 's ochtends en bijna geen pijn meer door de dag, dus vanavond wil ik eindelijk weer eens een rondje gaan. Ik hoop dat ik weer verder kan met de trainingen, want ik mis het behoorlijk en baal ontzettend dat ik zo lang niet kon.
Ik weet ook dat ik eigenlijk nu een stapje terug zou moeten in de training maar...Veel mensen zouden het al opgegeven hebben en jij gaat gewoon door
![]()
![]()
Ben je al bij je hardloopmeneer geweest met je achilles?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef Twinky het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Ik weet ook dat ik eigenlijk nu een stapje terug zou moeten in de training maar...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Inmiddels ook wel een aardig uitgemolken concept zegSPOILER: Foto's The Color Run UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
![]()
Dank je. Ik heb volgens mij zo'n 4 á 5x meegedaan aan het gezamenlijk opgooien van de poeder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef streamnl het volgende:
[..]nogmaals, leuke foto's!
En toch wil ik dat nog een keer "in het" zien. Alleen van ver weg.Zo leuk vond ik het.
Oh jeetje Twinky, heb je last van je achillespees? Erg vervelend! Ik heb ook ruim twee maanden niet kunnen hardlopen waarna ik vanaf 0 moest beginnen.![]()
![]()
Ik krijg altijd het idee dat je beter met een dikke sigaar kan gaan hardlopen dan door die bagger te moeten lopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:11 schreef motorbloempje het volgende:
En mèn, ik krijg al astma als ik er naar kijk_!
![]()
![]()
Excuus voor niet lopen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
ja, heeft me massagetechnieken geleerd en gezegd dat ik extra moest rekken in de kuit. Nou deed ik dat braaf de eerste anderhalve week, maar de autistenweek is het er gewoon niet van gekomen. En nu is hij op vakantie, en als hij terugkomt ga ik op vakantiequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ben je al bij je hardloopmeneer geweest met je achilles?![]()
Hij heeft het niet heel goed bestudeerd ofzo, dus ik weet ook niet of er iets ernstigs aan de hand is. Geen idee hoe lang zo'n blessure duurt normaal gesproken!
- ik vind het niet heel erg om te moeten pauzeren maar ik wil ZO graag die Damloop aflopen, dat ik nu niet langer rust kan nemen, omdat ik het anders gewoon niet haal...![]()
Ik zeg dit niet graag maar doe dat dan als jizelf al denkt dat je een stapje terug moet nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:20 schreef Twinky het volgende:
Zo, ik ben er ook weer
Ik weet ook dat ik eigenlijk nu een stapje terug zou moeten in de training maar...
Dadelijk wordt het (nog) erger.
Maar eenvoor je doorzettingsvermogen!
![]()
Ik weet zelf te weinig van alles om een plan te bedenken ofzo om op 22 september 6,4 km te kunnen lopen achter elkaar...
Aan de ene kant moet ik een stapje terug om weer te kunnen 'groeien', aan de andere kant is dat kut omdat ik dan het idee heb dat ik het nooit ga halen.
Ik ga het sowieso niet meer halen om 6,4 in de training te lopen. Ben ook van plan die dag gewoon op mijn tandvlees door te rennen want ik moet het gewoon halen.
Mijn vraag is dus (na dit warrige stukje): HELP hoe kan ik zo snel mogelijk over deze blessure heenkomen en zo snel mogelijk zo ver mogelijk leren rennen![]()
![]()
Fysiotherapie (en mogelijk gedwongen rust)...
De damloop (10EM) heb ik helaas van mijn lijst moeten schrappen doordat ik de afgelopen paar weken niet kon lopen vanwege hoestaanvallen (met bijbehorende benauwdheid). Ik zou dan wat lessen van Running Coach 5-15km moeten overslaan... Dat ga ik niet doen, want dat heeft mij begin dit jaar dus die achillespeesblessure opgeleverd.![]()
![]()
Wat Sylverster zegt. Fysio.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:36 schreef Twinky het volgende:
Ik weet zelf te weinig van alles om een plan te bedenken ofzo om op 22 september 6,4 km te kunnen lopen achter elkaar...
Aan de ene kant moet ik een stapje terug om weer te kunnen 'groeien', aan de andere kant is dat kut omdat ik dan het idee heb dat ik het nooit ga halen.
Ik ga het sowieso niet meer halen om 6,4 in de training te lopen. Ben ook van plan die dag gewoon op mijn tandvlees door te rennen want ik moet het gewoon halen.
Mijn vraag is dus (na dit warrige stukje): HELP hoe kan ik zo snel mogelijk over deze blessure heenkomen en zo snel mogelijk zo ver mogelijk leren rennen
Die zien je irl en die kunnen beter bepalen wat goed voor je is ipv wij hier.![]()
Er is vast een andere fysio bij wie je op korte termijn (morgen?) al terecht kan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef Twinky het volgende:
Mjamijn fysio zie ik dus pas weer in september.
![]()
![]()
En dan whisky bij de finishquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het idee dat je beter met een dikke sigaar kan gaan hardlopen dan door die bagger te moeten lopen![]()
Ja doei.![]()
okay, je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er is vast een andere fysio bij wie je op korte termijn (morgen?) al terecht kan.
Ik ga vanavond proberen, en als het nog steeds niet goed gaat ga ik wel even naar een andere fysio, nog deze week.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Excuus voor niet lopen:Verkapt SararaatsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet hoe erg de klachten zijn aan je achillespees, maar wanneer de klachten niet al te ernstig zijn kan je wel in beweging blijven. Als je wilt hardlopen ga dan gewoon een paar minuten op rustig tempo lopen met om de paar minuten een paar minuten wandelen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:47 schreef Twinky het volgende:
[..]
okay, je hebt gelijk.
Ik ga vanavond proberen, en als het nog steeds niet goed gaat ga ik wel even naar een andere fysio, nog deze week.
Wel voorzichtig zijn met het lopen op onverhard en ook heuvels kan je de komende tijd beter even vermijden.![]()
ja ik had moeten doorvragen bij mijn fysio denk ik. Ik weet ook niet hoe erg het is; ik kan best nog doorlopen maar het voelt onprettigquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Ach3r0n het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg de klachten zijn aan je achillespees, maar wanneer de klachten niet al te ernstig zijn kan je wel in beweging blijven. Als je wilt hardlopen ga dan gewoon een paar minuten op rustig tempo lopen met om de paar minuten een paar minuten wandelen.
Wel voorzichtig zijn met het lopen op onverhard en ook heuvels kan je de komende tijd beter even vermijden.![]()
Dankjewel voor de andere tips![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
Excuus voor niet lopen:Mooi moblo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ten tijde van mijn blessure had ik in het begin tijdens het hardlopen er juist geen last van, pas na afloop (of de volgende ochtend). Naarmate de blessure vorderde had ik er ook tijdens het lopen (wandelen) last van.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:56 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja ik had moeten doorvragen bij mijn fysio denk ik. Ik weet ook niet hoe erg het is; ik kan best nog doorlopen maar het voelt onprettig![]()
Dankjewel voor de andere tips
Kijk ermee uit is mijn advies.![]()
Ik zit nu naar Obese te kijken (RTL4), En haar einddoel is de Niagarra Waterfalls Marathon lopen. Ben benieuwd.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Binnen hoeveel tijd?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit nu naar Obese te kijken (RTL4), En haar einddoel is de Niagarra Waterfalls Marathon lopen. Ben benieuwd.![]()
Je hebt binnenkort ook een singlesrun in het maximapark. Een soort speeddaten op hardloopschoenen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tuurlijk vond ik het leuk! Ik was de vriendin met wie ik daarheen ging op een gegeven moment kwijt. Ik had totaal geen bereik...Dus ging ik mezelf vermaken.
Daar heb ik een leuk meisje leren kennen.![]()
![]()
Ga iedere dag een stukje fietsen of een eind wandelen. Ga een keertje zwemmen. Dan train je in ieder geval je hart en longen en de spiertjes raken goed doorbloed (en dat laatste wil ook nog wel eens helpen bij niet al te zware blessures).quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:36 schreef Twinky het volgende:Mijn vraag is dus (na dit warrige stukje): HELP hoe kan ik zo snel mogelijk over deze blessure heenkomen en zo snel mogelijk zo ver mogelijk leren rennen
Mocht je de Damloop alleen gaan redden door je nu te haasten, dan is het misschien wel het overwegen waard om een ander doel te stellen. Ik denk dat je daar uiteindelijk meer profijt van hebt. Het zou zonde zijn om je lichaam nu helemaal kapot te lopen nadat je zolang zo hard geïnvesteerd hebt.![]()
06:39:00quote:Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Kan je binnenkort ook gelijk een triatlon doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ga iedere dag een stukje fietsen of een eind wandelen. Ga een keertje zwemmen. Dan train je in ieder geval je hart en longen en de spiertjes raken goed doorbloed (en dat laatste wil ook nog wel eens helpen bij niet al te zware blessures).
Mocht je de Damloop alleen gaan redden door je nu te haasten, dan is het misschien wel het overwegen waard om een ander doel te stellen. Ik denk dat je daar uiteindelijk meer profijt van hebt. Het zou zonde zijn om je lichaam nu helemaal kapot te lopen nadat je zolang zo hard geïnvesteerd hebt.![]()
![]()
Dat klopt, dat had ik volgens mij maanden geleden al eens genoemd in het topic.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je hebt binnenkort ook een singlesrun in het maximapark. Een soort speeddaten op hardloopschoenen.Maar nee, dat hoeft niet hoor.
![]()
![]()
Ik kom dit jaar ook aardig die richting op. Tot nu toe al 4 paar schoenen gekocht dit jaar en 2 buitenlandse evenementen dan gaat het hard.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Kan het ook niet precies schatten,maar komt nog regenjad bij,paar extra trailschoenen etc..maakt ook niet uit maar het loopt bij mij aardig in de papieren...hotelletje er bij etc![]()
Ze zit nu op 250 dagen en marathon is al voorbij. En ze zei dat ze ooit bijna 200kg woog. Niet slecht.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik bedoel hoeveel tijd heeft ze om af te vallenCanon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Ik mag niet gaan. Binnenkort denk ik wel weer eens een rondje het lint doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat klopt, dat had ik volgens mij maanden geleden al eens genoemd in het topic.Maar nee, dat hoeft niet hoor.
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ga iedere dag een stukje fietsen of een eind wandelen. Ga een keertje zwemmen. Dan train je in ieder geval je hart en longen en de spiertjes raken goed doorbloed (en dat laatste wil ook nog wel eens helpen bij niet al te zware blessures).
Mocht je de Damloop alleen gaan redden door je nu te haasten, dan is het misschien wel het overwegen waard om een ander doel te stellen. Ik denk dat je daar uiteindelijk meer profijt van hebt. Het zou zonde zijn om je lichaam nu helemaal kapot te lopen nadat je zolang zo hard geïnvesteerd hebt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je binnenkort ook gelijk een triatlon doen![]()
dank jullie wel.
Nou, ik ga het straks proberen en kijken hoe het gaat. Indien niet goed ga ik naar een fysio deze week nog, en in overleg met hem mijn plan aanpassen...
Ik ben begin februari begonnen en wilde dan met de Damloop uit de hardloopkast komen voor familie. Maar misschien was het doel te veel te snel...
Een paar jaar geleden zwom ik 3x per week 's ochtends een half uurtje, vond dat toen heerlijk. Misschien weer eens leuk en goed om te doen ja, als mijn achilles even moet beter worden![]()
![]()
Weet je zeker dat het je achillespees is en niet je scholspier? Er staat me iets bij dat je het ooit over onderaan je kuit had. Niet dat dat minder naar is, trouwens...![]()
vind het erg kanp van je dat het ondanks het allemaal niet heel gemakkelijk gaat gewoon doorblijft gaan. You never quit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:14 schreef Twinky het volgende:
[..]
[..]![]()
dank jullie wel.
Nou, ik ga het straks proberen en kijken hoe het gaat. Indien niet goed ga ik naar een fysio deze week nog, en in overleg met hem mijn plan aanpassen...
Ik ben begin februari begonnen en wilde dan met de Damloop uit de hardloopkast komen voor familie. Maar misschien was het doel te veel te snel...
Een paar jaar geleden zwom ik 3x per week 's ochtends een half uurtje, vond dat toen heerlijk. Misschien weer eens leuk en goed om te doen ja, als mijn achilles even moet beter worden![]()
![]()
Nee dit is wel echt achilles. Kuiten waren al lange tijd gevoelig maar 3 weken geleden is het echt pijn in achillespees geworden. Echt dat onderste stukje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Weet je zeker dat het je achillespees is en niet je scholspier? Er staat me iets bij dat je het ooit over onderaan je kuit had. Niet dat dat minder naar is, trouwens...Dankjewelquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
vind het erg kanp van je dat het ondanks het allemaal niet heel gemakkelijk gaat gewoon doorblijft gaan. You never quit.![]()
![]()
SPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is mijn loopomgeving!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Tijdens het wandelen viel het al op wat een mooie omgeving het eigenlijk was, om in te lopen. Mooi vlak, met bomen, maar ook graslanden, ruime wegen, water en mooie huizenBinnenkort niet meer.
![]()
![]()
Het is nog broeierig, er is een mooie film op en de drank zit nog in m'n bloed. Ik skip een keer![]()
Dinsdag doe ik wel ldl.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vriendin van m'n neefje deed ook meequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij doen er ook bijna alleen maar vrouwen mee aan die colorrun of niet?
Ja doei.![]()
Net weer wezen lopen ik ben drijfnat van het zweet
http://www.endomondo.com/workouts/225893796/6441387[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:30 schreef Guppyfriend het volgende:
te weinig water punten, slecht aangegeven waar je moest zijn, veuls te weinig pendelbussen en idd dat muntjessysteemSPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder wel een toffe dag idd.
Ik heb er één en ik ben er trots op
Die werd zeker gedwongen door zijn vriendinquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vriendin van m'n neefje deed ook mee![]()
![]()
Huh? Lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die werd zeker gedwongen door zijn vriendinJa doei.![]()
Heb er zat mannen gezien anders :pquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
Volgens mij doen er ook bijna alleen maar vrouwen mee aan die colorrun of niet?Ik heb er één en ik ben er trots op
Veel kutter kan het haast niet toch voor een organisatie? Allemaal dingen die je makkelijk kan voorkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
te weinig water punten, slecht aangegeven waar je moest zijn, veuls te weinig pendelbussen en idd dat muntjessysteemverder wel een toffe dag idd.
![]()
SPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net een kameraad aan de telefoon gehad. Die was er ook bij met zijn vriendin. Het was hun eerste evenement. Hun waren ook erg enthousiast..
En wat lees ik toch graag jouw verslagen![]()
![]()
Pardon. Verkeerd gelezen inderdaadquote:
Zie op mijn facebook nu ook een en ander aan colorrunfoto's verschijnenOok alleen maar vrouwen
![]()
![]()
![]()
Ach. Hè?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pardon. Verkeerd gelezen inderdaad
Zie op mijn facebook nu ook een en ander aan colorrunfoto's verschijnenOok alleen maar vrouwen
![]()
Zo maar 's douchen en dan vroeg planken. Morgen mijnPure Flow's
uitproberen
Ja doei.![]()
Door mensen als jij ga ik deze maand nog enorm veel uitgeven aan hardloopzooiquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach. Hè?
Zo maar 's douchen en dan vroeg planken. Morgen mijnPure Flow's
uitproberen
Wel tof tho![]()
![]()
Zo, terug van Evy lesje 4.
Nou merk ik dus dat tijdens het lopen er een zeurderig gevoel onder mn knieschijven lijkt te zitten, was de vorige keer bij het lopen ook aanwezig. Met wat rekken achteraf lijkt het wel weg te trekken, maar het zit mij niet helemaal lekker.
Ik heb het idee dat ik of nog te "statisch" loop (iets met bang om weer te vallen) of dat de demping van mijn schoenen gewoon niet meer zo fantastisch is. Ik heb ze immers al een tijd, er is niet bijzonder veel op gelopen maar toch... Denk dat ik ze morgen maar even laat controleren bij de runners world (of hoe dat ding nu ook alweer heet)![]()
Hoezo? Ik geef echt heel weinig uit aan hardlopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Door mensen als jij ga ik deze maand nog enorm veel uitgeven aan hardloopzooi![]()
!
Ja doei.![]()
Nee, maar als je zo enthousiast doet over je nieuwe schoenen merk ik dat ik ook van die dingen wil kopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geef echt heel weinig uit aan hardlopen![]()
!
![]()
![]()
Slecht nieuws:
Ik heb mn achternichtje beloofd dat ik heeeel erg mn best ga doen om na de vooroeverloop naar haar 6e verjaardag te komen. Ik ga daardoor met de auto naar Medemblik en mag dus geen biertje na afloop (ik heb mn rijbewijs nog niet zo lang).![]()
Vandaag een superfantastische dag gehad tijdens de Colorrun in Utrecht, heb hem binnen de 27 minuten kunnen lopen ondanks dat er erg veel mensen gewoon aan het wandelen waren!
Man man wat zag ik eruit aan het einde van de loop, zal morgen even een foto plaatsen ;-)![]()
Wijf.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:50 schreef Trebweb het volgende:
Vandaag een superfantastische dag gehad tijdens de Colorrun in Utrecht, heb hem binnen de 27 minuten kunnen lopen ondanks dat er erg veel mensen gewoon aan het wandelen waren!
Man man wat zag ik eruit aan het einde van de loop, zal morgen even een foto plaatsen ;-)Ja doei.![]()
Ik vond t erg mooi, en weer heel anders als bij mij in Arnhem. Ik vind t leuk om steeds andere plekken te zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is mijn loopomgeving!Binnenkort niet meer.
Haha én bedankt ;-)quote:En jij ook bedankt ;-)quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Of gewoon homo. Dat kan ook, he. Niet zo oordelend gelijk
Of gewoon geoorloofd vrouwen kijken, en daarbij ook gelijk je eerste 5KM nonstop lopen ;-)![]()
Nog een filmpje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twee waterpunten op de route vond ik wel luxe anders. Zie je bij een 5km nomaal haast nooit. Op het veld vond ik het wel te weinig, zeker met dit weer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
te weinig water punten, slecht aangegeven waar je moest zijn, veuls te weinig pendelbussen en idd dat muntjessysteemverder wel een toffe dag idd.
Pendelbussen vond ik echt bullshit. Totaal onnodig in dit geval, 2,5km kun je makkelijk lopen. Zeker als je daarna nog 5km gaat hardlopen of wandelen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als daar nog wat uit voortvloeit ga ik ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Trebweb het volgende:
Of gewoon geoorloofd vrouwen kijken, en daarbij ook gelijk je eerste 5KM nonstop lopen ;-)![]()
![]()
Het gaat er natuurlijk ook niet om wat jij nodig vindt, maar waar behoefte aan isquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Twee waterpunten op de route vond ik wel luxe anders. Zie je bij een 5km nomaal haast nooit. Op het veld vond ik het wel te weinig, zeker met dit weer.
Pendelbussen vond ik echt bullshit. Totaal onnodig in dit geval, 2,5km kun je makkelijk lopen. Zeker als je daarna nog 5km gaat hardlopen of wandelen.![]()
![]()
Ben je zo wanhopig?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als daar nog wat uit voortvloeit ga ik ookJa doei.![]()
Het was mijn eerste loopevenement waar ik aan meedeed, was meegevraagd vanuit de sportschool dus dacht waarom nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als daar nog wat uit voortvloeit ga ik ookHad in ieder geval niet voor lul gestaan als ik die 5K niet gered had, had ik tussen de rest van het wandelend volk gaan lopen
![]()
![]()
naja Dit dus, ik heb er genoeg lui met jonge kinderen gezien en van die Kids kun je niet verlangen dat ze zo'n afstand afleggen in de zon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk ook niet om wat jij nodig vindt, maar waar behoefte aan isIk heb er één en ik ben er trots op
Daar kunnen anderen beter over oordelen dan ik zelf, maar ik denk niet dat ik heel wanhopig benquote:![]()
![]()
klasse!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Haha én bedankt ;-)
[..]
En jij ook bedankt ;-)
Of gewoon geoorloofd vrouwen kijken, en daarbij ook gelijk je eerste 5KM nonstop lopen ;-)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wel redelijke lage drempel om mee te doen inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:01 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Het was mijn eerste loopevenement waar ik aan meedeed, was meegevraagd vanuit de sportschool dus dacht waarom nietHad in ieder geval niet voor lul gestaan als ik die 5K niet gered had, had ik tussen de rest van het wandelend volk gaan lopen
En gewoon een heel goede tijd. Weet niet precies hoe lang je loopt, maar dit is al wel een lekker tempo![]()
![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Haha én bedankt ;-)
[..]
En jij ook bedankt ;-)
Netjes. Mooie mijlpaal!![]()
SPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof verslag!
Hmz, hier heel de dag vaagjes misselijk geweest. Misschien volg ik niet de beste voorbereiding op een eerste HM wedstrijd de laatste dagen.
En de vooroeverlopers vallen als vliegen, ben benieuwd hoeveel daadwerkelijk de finish gaan halen![]()
![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/225937759/8778461
nog geen minuutje gerend en het begint al zeer te doen, kut kut kut. Heb de terugweg nog geprobeerd maar het werd niet beter. Het is niet echt gruwelijk pijn maar een lichte, constante druk/steek/brand-achtig gevoel.
BAAAAH. Dit is nog best wel iets serieus volgens mij, want ik heb 3 weken amper hardgelopen en het is nog niet eens een klein beetje beter geworden...
Zou het kunnen komen ook door de Xero shoes?
ik ga morgen even contact op nemen met deze mensen: http://www.hardloopblessurevrij.nl/index.html![]()
Leuk om jouw verslag te lezen!!SPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nooit zo van de verhalen, maar dan volgt ook mijnesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dan zou ik ff daarheen als het gelijk al gevoelig is. Met gewoon lopen geen last?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Twinky het volgende:
nog geen minuutje gerend en het begint al zeer te doen, kut kut kut. Heb de terugweg nog geprobeerd maar het werd niet beter. Het is niet echt gruwelijk pijn maar een lichte, constante druk/steek/brand-achtig gevoel.
BAAAAH. Dit is nog best wel iets serieus volgens mij, want ik heb 3 weken amper hardgelopen en het is nog niet eens een klein beetje beter geworden...
ik ga morgen even contact op nemen met deze mensen: http://www.hardloopblessurevrij.nl/index.htmlJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, ook weer bijgelezen. Leuk hoor, colorrunners! Ik zie het mezelf nog steeds niet doen, maar tof dat jullie er plezier in hebben gehad! Die zweetband is idd wel epic. En vrij lang verslag hoor, Quoi.
@Twinky: rustig aanIk hoop dat de fysio je snel kan helpen en je de DtD gewoon kunt lopen strakjes, en dan niet op je tandvlees maar nog enigszins prettig. Dat verdien je wel hoor, na al dat doorzetten!
![]()
Daar sluit ik me bij aan, Twinky! Hoop dat je met eventjes rust erna weer even vooruit kan. Intussen dan je conditie onderhouden met zwemmen, fietsen e.d.
Hats, ik las iets over geen biertje na de Vooroeverloop. Potverdikkie! Weet je het wel zeker?![]()
Ja, het is wel ernstigquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:51 schreef Quoi het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, Twinky! Hoop dat je met eventjes rust erna weer even vooruit kan. Intussen dan je conditie onderhouden met zwemmen, fietsen e.d.
Hats, ik las iets over geen biertje na de Vooroeverloop. Potverdikkie! Weet je het wel zeker?Maar ik vind het sowieso stiekem wel lekker, met de auto ipv ov. Geen gezeur met overstappen/wachten op bussen/treinen. Biertje komt dan wel op de verjaardag van m'n achternichtje
![]()
![]()
M'n voet is nog steeds enorm dik van een lelijke insectenbeet. Je kan er wel leuke figuurtjes in drukken, dat dan weer wel. Barbapappa kan er nog puntje aan zuigen.![]()
Toch maar gaan lopen, want ik wil me strak aan m'n schema houden. En wat denk je? Nergens last van. 35 min hersteltraining, stiekem iets langer gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/225940132/11291298
En daarmee week 2 afgerond van m'n marathontraining. Ging erg lekker deze weekkomende week even kijken hoe ik alle trainingen gepland krijg. In het weekend geen tijd ivm vrijgezellendag. Ik denk dat ik vrijdagavond m'n LDL maar doe.
![]()
Niks aan toe te voegen, behalve dan dat ik bij het douchen erachterkwam dat alle kleurtjes ook heel goed op je huid blijft plakken, m'n complete borst zat onder de blauw/roze en m'n nek. En oren. De witte washand van m'n nichtje is nu roze. Gay pride in Tilburg, the day after.SPOILER: Colorrun-verslag!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was leuk, ik ga het zeker weer doen, het is gewoon lachen, al die mensen die normaal niet lopen die aan het zingen zijn, kleine groepjes van twee, groepen van 8+ die op elkaar wachten na elk kleurpunt, de organisatie die goed is (muv waterpunten in de dropzone, al stonden die gewoon bij de ingang en de start naast de EHBO). Denk dat ze een paar punten moeten verbeteren (toeschouwers ook gebruik laten maken eten/drinken), maar verder is het gewoon een strak georganiseerd event.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Levensgevaarlijk loop jij. Midden op de rotonde starten en gewoon over de weg blijven Zwalken. (of je gps werkte niet lekker mee)quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Twinky het volgende:
ik ga morgen even contact op nemen met deze mensen: http://www.hardloopblessurevrij.nl/index.html![]()
Cool dat het leuk was op de Colorrun! En inderdaad Quoi, ik vond het ook leuk, die ene keer, maar doe het ook nooit meer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En die bulten, wat een enorme stijging op zo'n klein stukje, niet raar dat het zo pijnlijk was!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk loop jij. Midden op de rotonde starten en gewoon over de weg blijven Zwalken. (of je gps werkte niet lekker mee)
OT: balen Twink...
Balen zeg! Wat mij wel helpt als ik last heb van m'n achillespees (heb ik soms), is om een paar keer per week de pees op te rekken op een traptrede of stoeprand. Beide kanten 3 x 12 keer, ook goed voor je kuitspieren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Twinky het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Twinky het volgende:
ik ga morgen even contact op nemen met deze mensen: http://www.hardloopblessurevrij.nl/index.htmlBalen, maar snel een diagnose laten stellen lijkt me.
En maak je niet druk om die Dam-loop, er zijn wedstrijden & loopjes zat.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk loop jij. Midden op de rotonde starten en gewoon over de weg blijven Zwalken. (of je gps werkte niet lekker mee)ja nu je het zegt
ik ben gewoon heen en weer over het fietspad gegaan hoor
Weet je, ik heb nooit gezegd dat ik kon hardlopen. Ik ben geen hardloper, heb geen hardlooplijf, ik doe iets waar mijn lijf echt niet voor gemaakt is. Het is heel logisch dus dat het op allerlei manieren protesteert, tegenwerkt en stuk gaat, want het past niet bij iemand zoals ik.
Dus ik moet dit allemaal maar accepteren, en zien dat het beter wordt, en dan weer rustig verder gaan. Uiteindelijk moet het door goed en langzaam trainen wel lukken vind ik![]()
![]()
Terras-uitbreidingswerkzaamheden zijn redelijk onorthodox als HM training ja....quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, hier heel de dag vaagjes misselijk geweest. Misschien volg ik niet de beste voorbereiding op een eerste HM wedstrijd de laatste dagen.
En de vooroeverlopers vallen als vliegen, ben benieuwd hoeveel daadwerkelijk de finish gaan halenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Doe jezelf een lol en doe een keertje mee. Dan snap je het, of niet. Maar dan heb je het een keertje gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Tarahumara het volgende:
Ieder z'n ding, maar ik begrijp de lol van zo'n colorrun echt totaal nietIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Twinky het volgende:
ik ga morgen even contact op nemen met deze mensen: http://www.hardloopblessurevrij.nl/index.htmlHoop dat ze je kunnen helpen, maar let je een beetje op jezelf?
![]()
![]()
*boks*quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:05 schreef Tarahumara het volgende:
Ieder z'n ding, maar ik begrijp de lol van zo'n colorrun echt totaal nietJa doei.![]()
Niet het gebrek aan competatief karakter wat vervelend is?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik hou dan ook gewoon niet van ladingen blije mensen. *gnorf*![]()
Ik doe mezelf een lol en ik doe lekker niet meequote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doe jezelf een lol en doe een keertje mee. Dan snap je het, of niet. Maar dan heb je het een keertje gedaan.![]()
In een wedstrijd moet ik lekker kunnen knallen en niet allemaal gekleurde meuk in smoelwerk krijgen, of mensen die gezellig met z'n 83-breed voor me gaan lopen. Maar goed ieder zijn ding, voor mij valt het in de categorie musicals, ik snap echt niet wat door leuk aan is, word na 5 minuten al gillend gek.![]()
![]()
Goh, dat was me nou nog nooit opgevallen bij jou in combinatie met colour runs. Misschien moet je gewoon eens ophouden met al die negatieve reacties erover en het gewoon leuk vinden voor mensen dat ze een leuke dag hebben gehad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik hou dan ook gewoon niet van ladingen blije mensen. *gnorf*
Ik heb overigens in dit topic nog geen mensen gezien die eraan hebben meegedaan en het niet leuk vonden. Misschien niet voor herhaling vatbaar (zoals Quoi en ik), maar wel leuk. En jij loopt er altijd alleen maar negatief over te doen.
Get over it. Er zijn mensen die het wel leuk vinden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sorry, maar je post is een tikje lachwekkendquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goh, dat was me nou nog nooit opgevallen bij jou in combinatie met colour runs. Misschien moet je gewoon eens ophouden met al die negatieve reacties erover en het gewoon leuk vinden voor mensen dat ze een leuke dag hebben gehad.
Ik heb overigens in dit topic nog geen mensen gezien die eraan hebben meegedaan en het niet leuk vonden. Misschien niet voor herhaling vatbaar (zoals Quoi en ik), maar wel leuk. En jij loopt er altijd alleen maar negatief over te doen.
Get over it. Er zijn mensen die het wel leuk vinden.![]()
![]()
Vind ik leuk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef mosselmossel het volgende:
Goh, dat was me nou nog nooit opgevallen bij jou in combinatie met colour runs. Misschien moet je gewoon eens ophouden met al die negatieve reacties erover en het gewoon leuk vinden voor mensen dat ze een leuke dag hebben gehad.
Get over it. Er zijn mensen die het wel leuk vinden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
1
21 [b]24-11-2013 - [url=http://www.tisvoorniks.nl/]'t Is voor niks (Geldrop)[/url][/b]
2 [*] SEMTEX - [b]HM[/b]
Debeterebob, kun jij hem toevoegen?
Mochten meer mensen willen; deze is volledig gratisZe hebben ook nog een 30km en 42km, mooie testafstandjes
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En ook mindere afstanden, voor de nog niet zo geoefende loperquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
[ code verwijderd ]
Debeterebob, kun jij hem toevoegen?
Mochten meer mensen willen; deze is volledig gratisZe hebben ook nog een 30km en 42km, mooie testafstandjes
![]()
ik doe daar de 15Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef Guard het volgende:
[..]
En ook mindere afstanden, voor de nog niet zo geoefende loper![]()
ik doe daar de 15Leuk! Ik zie dat streamnl hem ook loopt (de HM)
[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 04-08-2013 23:47:17 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iedereen is een hardloper, als je maar hard loopt! Jij ook. Met immens veel doorzettingsvermogen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Twinky het volgende:
[..]ja nu je het zegt
Weet je, ik heb nooit gezegd dat ik kon hardlopen. Ik ben geen hardloper, heb geen hardlooplijf, ik doe iets waar mijn lijf echt niet voor gemaakt is. Het is heel logisch dus dat het op allerlei manieren protesteert, tegenwerkt en stuk gaat, want het past niet bij iemand zoals ik.
Dus ik moet dit allemaal maar accepteren, en zien dat het beter wordt, en dan weer rustig verder gaan. Uiteindelijk moet het door goed en langzaam trainen wel lukken vind ikJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Twinky het volgende:
[..]ja nu je het zegt
Dus ik moet dit allemaal maar accepteren, en zien dat het beter wordt, en dan weer rustig verder gaan. Uiteindelijk moet het door goed en langzaam trainen wel lukken vind ikLaat je niet uit je veld slaan, als jij je er goed bij voelt, moet je er vooral mee doorgaan, ook al zit het lichamelijk soms ff niet mee.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Deze mogen er voor mij bij:
1
2
3
4
5[b]26-10-2013 - [url=http://www.vumc.nl/afdelingen/gebouwenloop/]VU gebouwenloop[/url][/b]
[*] slacker_nl - [b]10km[/b]
[b]24-11-2013 - [url=http://www.tisvoorniks.nl/]'t Is voor niks (Geldrop)[/url][/b]
[*] slacker_nl - [b]10km[/b]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Redelijk onverantwoord vond ik dat, in 3 maanden voorbereiden naar de marathon terwijl je nog >20kg overgewicht hebt (ook zonder overgewicht al onverantwoord). Het was in die tijd wel meer wandelen dan hardlopen, maar toch. Wel respect voor die chickquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit nu naar Obese te kijken (RTL4), En haar einddoel is de Niagarra Waterfalls Marathon lopen. Ben benieuwd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hey!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
[ code verwijderd ]Gezellig
Ze liep hem wel uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:53 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Redelijk onverantwoord vond ik dat, in 3 maanden voorbereiden naar de marathon terwijl je nog >20kg overgewicht hebt (ook zonder overgewicht al onverantwoord). Het was in die tijd wel meer wandelen dan hardlopen, maar toch. Wel respect voor die chickThat's all that matters.
JA!! Gaan wij elkaar na zoveel jaar eindelijk eens zien!quote:
In de buurt van Tilburg, dan kan ik gezellig zijn met vrienden. Wilde m'n nichtje nog meenemen, maar die is net twee dagen ervoor weggevlogen naar Aruba...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik start wel al om 10:00, jij om 11:00quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
JA!! Gaan wij elkaar na zoveel jaar eindelijk eens zien!
In de buurt van Tilburg, dan kan ik gezellig zijn met vrienden. Wilde m'n nichtje nog meenemen, maar die is net twee dagen ervoor weggevlogen naar Aruba...
Nou.. 11 uur, fuck, dat is vroeg vertrekken.. Maar ik eindig een uur later, jij twee uur. Dus dat komt goed!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik start wel al om 10:00, jij om 11:00In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ja, natuurlijk. Maar vanuit zo'n programma wordt er wel druk op gezet om gewoon met een knie-blessure door te lopenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze liep hem wel uitThat's all that matters.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
leuk, hardlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:37 schreef Jumparound het volgende:
leuk, hardlopenFikse onderkaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet al te blij![]()
![]()
![]()
Ach, we hoeven het hier toch niet altijd met elkaar eens te zijn? Ik vind het juist wel leuk als iemand voor zijn mening uit komt en niet alleen op een facebookachtige manier alles liket. De een vindt dit leuk een mooi en de ander dat, en dat mag je hier dan toch gewoon posten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Get over it. Er zijn mensen die het wel leuk vinden.![]()
Ik denk dat mossel bedoeld dat het na een paar keer zeggen wel duidelijk is. Dat je niet èlke mogelijkheid hoeft aan te grijpen om te zeggen hoe ongelofelijk stom je het wel niet vind. Het wordt een beetje flauw op een gegeven moment...quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach, we hoeven het hier toch niet altijd met elkaar eens te zijn? Ik vind het juist wel leuk als iemand voor zijn mening uit komt en niet alleen op een facebookachtige manier alles liket. De een vindt dit leuk een mooi en de ander dat, en dat mag je hier dan toch gewoon posten.
Ik zou bijvoorbeeld helemáál niet passen bij een Harriers-achtige club. En ultraruns zie ik mezelf ook nooit doen. Maar als iemand anders dat nou wel heel leuk en fijn vind? Wat heeft het dan voor waarde om na elke post over een clubrun of ultrarun-voorbereiding te vertellen dat het ècht niks voor mij zou zijn? Niet leuk voor degenen die het wel leuk vinden, en niet bepaald gezellig.Als je dat element leuk vind, moet je misschien inderdaad niet meedoenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:25 schreef Tarahumara het volgende:
In een wedstrijd moet ik lekker kunnen knallenwant het is veel, maar geen hardloopwedstrijd. Als dat je idee is, ga je je inderdaad gruwelijk ergeren aan langzamere mensen. Overigens moet ik zeggen dat de wandelaars hier bijna allemaal rechts wandelden!
kan menig grote-wedstrijd-deelnemer nog wat van leren.
En zo is het ookquote:Maar goed ieder zijn ding
[ Bericht 16% gewijzigd door Guppy op 05-08-2013 05:16:38 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook niet. Heb dan altijd het gevoel dat een hoop van die blijheid hartstikke nep is. Maar dat kan heel goed aan mij liggen natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Maar ik hou dan ook gewoon niet van ladingen blije mensen. *gnorf*![]()
zo direkt nog even een rondje hobbelen voordat het weer warm wordt en gewoon genieten van een wakker wordend landschap..... met zwarte schapen (want die zie je bij ons niet zo veel..!)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Twinky
Komt goed.Leuk verslag en foto!quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Quoi het volgende:
Leuk om jouw verslag te lezen!!
Ben nooit zo van de verhalen, maar dan volgt ook mijnes
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk! Ik zie dat streamnl hem ook loopt (de HM)
mijn ouders wonen nog geen km van de start/finish af. Dus dit is een mooie thuiswedstrijd.
Gezellig!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef slacker_nl het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
Fok zit er vol meequote:Op maandag 5 augustus 2013 06:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo direkt nog even een rondje hobbelen voordat het weer warm wordt en gewoon genieten van een wakker wordend landschap..... met zwarte schapen (want die zie je bij ons niet zo veel..!)F means you're fucked![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:38 schreef Quoi het volgende:
[..]
Leuk om jouw verslag te lezen!!
Ben nooit zo van de verhalen, maar dan volgt ook mijnesLeuk en herkenbaar verslag QuoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die zweetband is wel oké he
had ik niet verwacht, maar ik denk dat ik m ook vaker ga meenemen.
Oh en kijk nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Guppy op 05-08-2013 07:13:44 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk en herkenbaar verslag Quoien die zweetband is wel oké he
had ik niet verwacht, maar ik denk dat ik m ook vaker ga meenemen.
Oh en kijk nou
Geweldige foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De zweetband is inderdaad een blijvertje.
Nog meer foto's trouwens: http://www.colorrunfoto.nl/event/the-color-run-utrecht.html![]()
Grappig om te lezen dat er nog iemand met zo'n instelling loopt. Sterkte met je achillespees.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:09 schreef Twinky het volgende:
[..]ja nu je het zegt
Dus ik moet dit allemaal maar accepteren, en zien dat het beter wordt, en dan weer rustig verder gaan. Uiteindelijk moet het door goed en langzaam trainen wel lukken vind ik“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
@debeterebob, zou jij deze nog in de lijst bij kunnen zetten? Alvast bedankt!
1 [b]13-09-2013 - [url=http://www.singelloop.nl/]Goudse Nationale Singelloop 2013[/url][/b][*] Trebweb - [b]7km[/b] ![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh en kijk nou
Meer blauw op straatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 07:47:01 ]![]()
Spibelt beetje strak om je hoofd werkt misschien ook wel. ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:24 schreef streamnl het volgende:
Begrijp ik dit nu goed? Is de zweetband de nieuwe Spibelt?
Dan pas ik“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
meer blauw blauw in dit geval...quote:
met een glaasje teveel op: Blauw blauw blauw
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik heb dit topic met veel plezier gelezen en bedenk me eigenlijk hoe leuk hardlopen eigenlijk ookalweer is. Vandaar heb ik besloten om weer te gaan hardlopen.
[even voorstellen] Ik ben 18 jaar woon nu nog Elst gld, ga komend jaar in Utrecht op kamers en studeren. Ik heb in 2011 vooral veel hard gelopen, waaronder de zevenheuvelenloop (om de hoek) rond de 1:20, erg trots op.
Vandaag voor het eerst weer hard gelopen (überhaupt voor het eerst weer gesport sinds het einde van het voetbalseizoen) het viel me niet tegen, maar na 4km kon ik niet meer, vooral mijn benen.
http://www.endomondo.com/workouts/226013678/11730705
Mijn doel is eigenlijk om eerst de 10km op aardig tempo uit te lopen, en dan toe te werken naar een 10km wedstrijd in 40min (later 15km in een uur). Ik hoop in ieder geval het echt bij te houden, ik denk dat dit topic een aardige stimulans is"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Geen idee of ik zo'n colourrun mooi zou vinden trouwens, maar als ik met kleurpoeder wil smeren dan lijkt me het Holi Phagwa feest toch wel de plek daarvoor.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat zijn beste tempo's. Bouw niet te hard op, je wil geen blessures.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef droommoord het volgende:
Ik heb dit topic met veel plezier gelezen en bedenk me eigenlijk hoe leuk hardlopen eigenlijk ookalweer is. Vandaar heb ik besloten om weer te gaan hardlopen.
[even voorstellen] Ik ben 18 jaar woon nu nog Elst gld, ga komend jaar in Utrecht op kamers en studeren. Ik heb in 2011 vooral veel hard gelopen, waaronder de zevenheuvelenloop (om de hoek) rond de 1:20, erg trots op.
Vandaag voor het eerst weer hard gelopen (überhaupt voor het eerst weer gesport sinds het einde van het voetbalseizoen) het viel me niet tegen, maar na 4km kon ik niet meer, vooral mijn benen.
Mijn doel is eigenlijk om eerst de 10km op aardig tempo uit te lopen, en dan toe te werken naar een 10km wedstrijd in 40min (later 15km in een uur). Ik hoop in ieder geval het echt bij te houden, ik denk dat dit topic een aardige stimulans isJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hoi! Welkom!quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef droommoord het volgende:
Mijn doel is eigenlijk om eerst de 10km op aardig tempo uit te lopen, en dan toe te werken naar een 10km wedstrijd in 40min (later 15km in een uur). Ik hoop in ieder geval het echt bij te houden, ik denk dat dit topic een aardige stimulans isJa doei.![]()
En je daarna 'wassen' in de Gangesquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen idee of ik zo'n colourrun mooi zou vinden trouwens, maar als ik met kleurpoeder wil smeren dan lijkt me het Holi Phagwa feest toch wel de plek daarvoor.
[ afbeelding ]
Ja doei.![]()
Hoiquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef droommoord het volgende:
Mijn doel is eigenlijk om eerst de 10km op aardig tempo uit te lopen, en dan toe te werken naar een 10km wedstrijd in 40min (later 15km in een uur). Ik hoop in ieder geval het echt bij te houden, ik denk dat dit topic een aardige stimulans is
Oops,dat ging een stuk minder lekker dan gehoopt.
al snel last van de warmte, mar ja, snel vergeten en morgen lekker verdiende rustdag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoe bevalt 't Neerlandsche verder?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
Oops,dat ging een stuk minder lekker dan gehoopt.
al snel last van de warmte, mar ja, snel vergeten en morgen lekker verdiende rustdag
Ja doei.![]()
Ik het foto's gezien van de Ganges... Nee ik pas.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En je daarna 'wassen' in de GangesJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
"Holy Shit"quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik het foto's gezien van de Ganges... Nee ik pas.Ja doei.![]()
dat zijn pittige tijdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef droommoord het volgende:
Mijn doel is eigenlijk om eerst de 10km op aardig tempo uit te lopen, en dan toe te werken naar een 10km wedstrijd in 40min (later 15km in een uur). Ik hoop in ieder geval het echt bij te houden, ik denk dat dit topic een aardige stimulans is
Succes en welkom
Ecosia
Oh, en misschien leuk om dan bij een studentenatletiek- of -hardloopvereniging te gaan in Utrecht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:30 schreef droommoord het volgende:
Ja doei.![]()
"Holy bodies"quote:quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:45 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat zijn pittige tijden
Succes en welkom
Sjongejonge wat een toesstand.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ik wil gewoon op mn motor rijdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
"Holy bodies"
[..]
[ afbeelding ]
Sjongejonge wat een toesstand.
Ecosia
quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik wil gewoon op mn motor rijden
Ja doei.![]()
holy fuck, mn hartslag gister bleef met rennen op 180Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ben daar geweest met onze klasquote:![]()
![]()
Klinkt leuk en gezellig, maar dan zit je wel weer een beetje aan verplichtingen vast, het heerlijke aan hardlopen vind ik juist dat je zelf kan bepalen wanneer en waar. Of weet jij toevallig een hele leuke in Utrecht?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en misschien leuk om dan bij een studentenatletiek- of -hardloopvereniging te gaan in Utrecht?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Het is vaak zo druk of rustig als je het zelf maar wilt maken bij studentensportverenigingen. Heb zelf in Nijmegen gestudeerd, dus geen idee van Utrecht, maar je kunt allicht eens kijken. En samen rennen werkt ook heel aanstekelijk, terwijl het niet hoeft te betekenen dat je alleen nog maar met de club hoeft te rennen; ben zelf ook lid van een hardloopclub, maar ren ook nog met veel plezier gewoon in m'n eentjequote:Op maandag 5 augustus 2013 08:51 schreef droommoord het volgende:
[..]
Klinkt leuk en gezellig, maar dan zit je wel weer een beetje aan verplichtingen vast, het heerlijke aan hardlopen vind ik juist dat je zelf kan bepalen wanneer en waar. Of weet jij toevallig een hele leuke in Utrecht?Ook kunnen ze je daar vaak wel helpen met je techniek en je doelen, en aangezien je richt op 15km/uur is een beetje hulp daarbij (die niet online is
) misschien wel leuk.
Plus het is natuurlijk gewoon een leuke manier om mensen te leren kennen.Ja doei.![]()
Ja, heb je wel gelijk in, klinkt goed. Ik heb binnenkort introductietijd, ik zal eens extra rondvragen/uitkijken naar hardloopverenigingen voor studentenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is vaak zo druk of rustig als je het zelf maar wilt maken bij studentensportverenigingen. Heb zelf in Nijmegen gestudeerd, dus geen idee van Utrecht, maar je kunt allicht eens kijken. En samen rennen werkt ook heel aanstekelijk, terwijl het niet hoeft te betekenen dat je alleen nog maar met de club hoeft te rennen; ben zelf ook lid van een hardloopclub, maar ren ook nog met veel plezier gewoon in m'n eentjeOok kunnen ze je daar vaak wel helpen met je techniek en je doelen, en aangezien je richt op 15km/uur is een beetje hulp daarbij (die niet online is
) misschien wel leuk.
Plus het is natuurlijk gewoon een leuke manier om mensen te leren kennen.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Verplichtingen is echt het grootste onzinwoord wat nieuwe studenten eruit kramen. Denk je dat ze daar met een afstreeplijst staan of jij wel of niet komt? Je moet bij een vereniging gaan om leuke mensen te ontmoeten en bij een sportvereniging als het je leuk lijkt om je hobby samen met anderen uit te voeren. Meer niet. Maar als je de UIT gaat lopen kom je er vanzelf achter wat je leuk vindt! Kom ook even bij Triton langs, misschien is roeien wel wat voor jequote:Op maandag 5 augustus 2013 08:51 schreef droommoord het volgende:
[..]
Klinkt leuk en gezellig, maar dan zit je wel weer een beetje aan verplichtingen vast, het heerlijke aan hardlopen vind ik juist dat je zelf kan bepalen wanneer en waar. Of weet jij toevallig een hele leuke in Utrecht?
Precies. Gelijk heb je. En tientallen mensen in dit topic (en tienduizenden in het land) die ook al jaren lekker lopen zonder club.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:51 schreef droommoord het volgende:
[..]
Klinkt leuk en gezellig, maar dan zit je wel weer een beetje aan verplichtingen vast, het heerlijke aan hardlopen vind ik juist dat je zelf kan bepalen wanneer en waar. Of weet jij toevallig een hele leuke in Utrecht?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
okee dan verwoord ik het anders, hardlopen doe ik het liefst wanneer ik er zelf zin in heb, het rondje wat ik het liefst loop, is het rondje naast mijn huis. Dus eigenlijk kan ik wel bij zo'n vereniging gaan, maar zal ik niet vaak gaan lopen met de vereniging. De dingen die motorbloempje zegt zijn dan wel weer waar, een beetje hulp is altijd welkomquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verplichtingen is echt het grootste onzinwoord wat nieuwe studenten eruit kramen. Denk je dat ze daar met een afstreeplijst staan of jij wel of niet komt? Je moet bij een vereniging gaan om leuke mensen te ontmoeten en bij een sportvereniging als het je leuk lijkt om je hobby samen met anderen uit te voeren. Meer niet. Maar als je de UIT gaat lopen kom je er vanzelf achter wat je leuk vindt! Kom ook even bij Triton langs, misschien is roeien wel wat voor je
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
roeien lijkt me op zich wel leuk, maar ik ben wel een beetje een te ambitieuze slapjanus die gefrustreerd raakt als hij ergens erg slecht in is."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Maar al je het niet probeert, weet je niet of je er slecht in bent...quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:21 schreef droommoord het volgende:
roeien lijkt me op zich wel leuk, maar ik ben wel een beetje een te ambitieuze slapjanus die gefrustreerd raakt als hij ergens erg slecht in is.
Buff is teh new shit!quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zweetbandjes. Zooo jaren 80.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Whoei, loopdag!
Heb nog wel enorme pijn aan mijn reet van gisteren, maar die gebruik ik niet tijdens het hardlopen. Vanavond dus weer lekker een intervaltrainig afwerken! Gaat nog wel warm worden vandaag meen ik.
Ow, en hi droommoord![]()
![]()
Vraagje :ik heb zaterdag een pittige training in veel los zand gedaan, en had zondag last van mijn voet. Lijkt net of er iets verkeerd zit ofzo, hij wikkelt niet lekker af en als ik op mijn voorvoet probeer te staan (op de bal en grote teen zegmaar) doet het een beetje pijn. vind het overdreven om meteen naar de huisarts te gaan, maar herkent iemand dit? Als het een paar dagen blijft ga ik zeker even naar mijn huisarts hoor.Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Eerste rondje met Garmin.
Merkte dat ik het eigenlijk wel fijn vind om van tevoren te bedenken wat ik wil en dat dan uit te voeren, en dat je dat ook makkelijker kunt doen als je je horloge ziet dan wanneer je een telefoon in een SPI-belt hebt. Dus ik ben er wel blij mee.
Rondje was 4 x 4 minuten lopen, 1 minuut wandelen, ivm nog steeds wennen aan de zooltjes. Ik wil niks verpesten, dus hou het rustig. Het went wel, had al minder last, al krijg ik halverwege alsnog wel een soort kramp in de buitenkant van mijn voet, maar het trok snel weer weg. En maar 1 tintelende teen, maar dat was voornamelijk na het uittrekken van mijn schoenen en is ook al weg. Dus, misschien wordt het nog wat, ooit.![]()
http://www.endomondo.com/workouts/226068626/10230736“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
Daar heb ik ook een tijdje last van gehad. Vooral bij het traplopen gaf dat problemen. Ik ben er verder wel mee doorgelopen, want volgens de fysio kon het geen kwaad zolang het binnen een dag maar redelijk was weggetrokken. Uiteindelijk was het na een week of twee helemaal weg.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, terug van Evy lesje 4.
Nou merk ik dus dat tijdens het lopen er een zeurderig gevoel onder mn knieschijven lijkt te zitten, was de vorige keer bij het lopen ook aanwezig. Met wat rekken achteraf lijkt het wel weg te trekken, maar het zit mij niet helemaal lekker.
Ik heb het idee dat ik of nog te "statisch" loop (iets met bang om weer te vallen) of dat de demping van mijn schoenen gewoon niet meer zo fantastisch is. Ik heb ze immers al een tijd, er is niet bijzonder veel op gelopen maar toch... Denk dat ik ze morgen maar even laat controleren bij de runners world (of hoe dat ding nu ook alweer heet)![]()
Het kan natuurlijk zijn dat je in het losse zand anders hebt afgewikkeld dan normaal. Bijvoorbeeld met je grote teen omhoog, of te verkrampt. Daar kun je dan nu even last van hebben, maar het moet vanzelf over gaan. Als het nou blijft (overmorgen ofzo) of erger wordt dan zou ik wel even langs de huisarts gaan, ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Quinazoline het volgende:
Vraagje :ik heb zaterdag een pittige training in veel los zand gedaan, en had zondag last van mijn voet. Lijkt net of er iets verkeerd zit ofzo, hij wikkelt niet lekker af en als ik op mijn voorvoet probeer te staan (op de bal en grote teen zegmaar) doet het een beetje pijn. vind het overdreven om meteen naar de huisarts te gaan, maar herkent iemand dit? Als het een paar dagen blijft ga ik zeker even naar mijn huisarts hoor.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik heb nog bij de studentenhardloopvereniging in A'dam gekeken, en daar kon je ook alleen voor de borrels lid worden. Misschien dat dat ook in Utrecht kan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:19 schreef droommoord het volgende:
[..]
okee dan verwoord ik het anders, hardlopen doe ik het liefst wanneer ik er zelf zin in heb, het rondje wat ik het liefst loop, is het rondje naast mijn huis. Dus eigenlijk kan ik wel bij zo'n vereniging gaan, maar zal ik niet vaak gaan lopen met de vereniging. De dingen die motorbloempje zegt zijn dan wel weer waar, een beetje hulp is altijd welkom![]()
Ow, sinds gisteren trouwens officieel al 15 kilo kwijt sinds de dag dat ik begon met hardlopen, 22 april 2013![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ow, sinds gisteren trouwens officieel al 15 kilo kwijt sinds de dag dat ik begon met hardlopen, 22 april 2013![]()
![]()
![]()
Dat klinkt erg goed!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ik weet precies hoe het voelt om op die mijlpalen te komen.
Ik ben zelf sinds 4 maart 2013 nu 26 kg kwijt, nu die laatste 4 nog tot mijn eerste doel en nieuwe mijlpaal![]()
![]()
Wat een zeikregen hier zegEcht zo'n dag dat het niet stopt met regenen. Ach ja, dan blijven de Pure Flows niet al te lang mooi
![]()
Ja doei.![]()
Stiekem heb ik ook 30 kilo in het hoofd als doel..Top dat jij dat al bijna bereikt hebt!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:09 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed!Ik weet precies hoe het voelt om op die mijlpalen te komen.
Ik ben zelf sinds 4 maart 2013 nu 26 kg kwijt, nu die laatste 4 nog tot mijn eerste doel en nieuwe mijlpaal![]()
Goed man!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
Ja doei.![]()
Ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:09 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed!Ik weet precies hoe het voelt om op die mijlpalen te komen.
En CRX_master natuurlijk ookMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Knap zeg! ga zo doorquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:06 schreef CRX_master het volgende:
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: