SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak helemaal in een zomerse stemming van mijn Spaanse commentaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er valt weinig te zeggen, ADO kan er niets van
Het werkt hier prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die teletekstplaatjes werken niet meer sinds de NOS haar teletekst.nos.nl pagina heeft geüpdated.
Mwha hij is wel goed in een man uitspelen alleen verdedigen is minder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Zorro het volgende:
Als Wilems gaat scoren kun je het wel schudden als Ado.
Ja, mijn god wat slecht...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Paxcon het volgende:
ADO is wel slecht hoor, je loopt er zo doorheen.
Op een forum tegen BN'ers pratenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef RubenSosa het volgende:
JETRO !!!
![]()
![]()
![]()
Hey Gijp, are you watching???
Dude.quote:
Volgende week Koert svpquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar waarom die Reitsma in godsnaam. Totaal geen emoties bij de goals.
Eddy Poelmanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar waarom die Reitsma in godsnaam. Totaal geen emoties bij de goals.
Dat kun je beter via twitter doen.quote:
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead kan dit ook makkelijk pakken, zo te zien.
Ik vraag me eerder af wat FiliusDeorum doet. Die heeft zo mogelijk een nog grotere PSV-obsessie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zit nu met zijn voeten te stampen achter de PC
En weer
Lekker opportunistisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Gourije: ''Ado is een stap omhoog ten opzichte van Heracles'' terwijl hij zelf weg moest.
Aangezien het zijn tweede doelpunt uit zijn carriere is, als ik wiki mag geloven, zou ik me als ADO even achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha hij is wel goed in een man uitspelen alleen verdedigen is minder.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Gourije: ''Ado is een stap omhoog ten opzichte van Heracles'' terwijl hij zelf weg moest.
Uh, ja? En nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Ok bedankt voor deze info. Het heeft m'n leven veranderd.quote:
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
quote:
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat FiliusDeorum doet. Die heeft zo mogelijk een nog grotere PSV-obsessie.
Niet direct nee. Maar met "Go Ahead pakt dit ook wel." impliceer je dat ADO er niets van kan. Misschien speelt PSV ook wel gewoon prima.quote:
Succes ermee, laat je wat van je horen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Dikzak?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.
Heel de eerste seizoenshelft zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n eerste pot zegt niet zoveel.
Heracles nog minder dit seizoen. Let maar op.quote:
Nu overdrijf je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel de eerste seizoenshelft zegt niet zoveel
Heb je een punt, ADO begint onze speelbal te wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Jnk18 het volgende:
PSV speelt idd goed, maar ADO is standaard win voor PSV, vooral uit daar in Den Haag.
Maargoed ik wacht wel op de 7e speelronde om een conclusie te trekken.
De 0-2 was een weggevertje, en de 0-3 een vrije doortocht voor Willems. Dat zegt toch wel wat over ADO. Al heb ik nog steeds niet gezegd dat het dankzij ADO 0-3 staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar met "Go Ahead pakt dit ook wel." impliceer je dat ADO er niets van kan. Misschien speelt PSV ook wel gewoon prima.
Ik dacht even: wtf, jordi die iets positiefs zegt over een andere club? Maar je bent jordi nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Jnk18 het volgende:
PSV speelt idd goed, maar ADO is standaard win voor PSV, vooral uit daar in Den Haag.
Maargoed ik wacht wel op de 7e speelronde om een conclusie te trekken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heracles nog minder dit seizoen. Let maar op.
Letterlijk alle kwaliteit is weg.
Zeefuik.quote:
Zou een realistische eindstand zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Nog 1 maken en we staan boven Ajax. Zoals het hoort.
Je hebt google?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft PSV nog een lastig programma de komende weken?
Dus Go Ahead gaat hoge ogen gooien? Want anders had je die post net zo goed weg kunnen laten als je er niets mee wil impliceren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 0-2 was een weggevertje, en de 0-3 een vrije doortocht voor Willems. Dat zegt toch wel wat over ADO. Al heb ik nog steeds niet gezegd dat het dankzij ADO 0-3 staat.
Dan kan je wel wat meer zeggen over de spelers en de teams.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente deed toen bovenin mee. Ze werden 6de .
Zoals het hoort? Heb je de eindresultaten van afgelopen jaren niet gezien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:
En een OP...quote:
Wat ben jij toch een lelijk kutkind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Syntix het volgende:
psv wat een lelijke kutclub is het toch ook
Jij impliceert dus dat GAE er geen kut van kan. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus Go Ahead gaat hoge ogen gooien? Want anders had je die post net zo goed weg kunnen laten als je er niets mee wil impliceren.
Oké PSV gaat dat allemaal winnen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 10-8 20.45 PSV - NEC
za 17-8 18.45 PSV - Go Ahead Eagles
za 24-8 19.45 Heracles Almelo - PSV
za 31-8 20.45 PSV - SC Cambuur
We zullen het zien. Maar ADO gaat probleemloos boven Heracles eindigen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]Net of jij dat weet. Alleen Sammie missen ze.
Veel makkelijker wordt een programma niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 10-8 20.45 PSV - NEC
Klopt. Wat was jouw reden om GAE te noemen dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij impliceert dus dat GAE er geen kut van kan. Zo kan ik het ook.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Ja, vastquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel makkelijker wordt een programma niet.
Duidelijk dat de KNVB PSV alle rust gunt om zich te plaatsen voor de CL en met een voorsprong de winterstop in te gaan.
Omdat GAE volgende week tegen ze moet?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt. Wat was jouw reden om GAE te noemen dan?
Logisch, beter voor NL.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk dat de KNVB PSV alle rust gunt om zich te plaatsen voor de CL
Ajacied422 die voor het eerst naar de uni gaatquote:
Zeker met het lastige programma van Ajax de komende weken. Maar dat komt vanzelf wel weer goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duidelijk dat de KNVB PSV alle rust gunt om zich te plaatsen voor de CL en met een voorsprong de winterstop in te gaan.
Wees eens origineel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaloers?
[ afbeelding ]
Dat zijn dus 15 punten na 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
za 10-8 20.45 PSV - NEC
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
We zullen het zien. Maar ADO gaat probleemloos boven Heracles eindigen.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Okayquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat GAE volgende week tegen ze moet?
hahahquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajacied422 die voor het eerst naar de uni gaat
In de winter lastige potjes is beter. In de kou naar Heerenveen ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat zijn dus 15 punten na 5 wedstrijden.
Maar het einde zal wel wat moeilijker zijn neem ik aan!
Vind dit gepiep wel kansloos.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat zal je mij niet horen zeggen.quote:
Mwhaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat zijn dus 15 punten na 5 wedstrijden.
Maar het einde zal wel wat moeilijker zijn neem ik aan!
PSV mag gewoon 6 keer tegen Cambuur spelen. Zo rollen ze in Zeist.quote:
Ja, want 4de in de CL is beter dan een paar rondes winnen in de EL.quote:
Zoals ieder jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker met het lastige programma van Ajax de komende weken. Maar dat komt vanzelf wel weer goed
Je snapt hetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, want 4de in de CL is beter dan een paar rondes winnen in de EL..
Achja we zien het wel, wordt in iedergeval spannend tussen Ajax en PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha
zo 2-2 16.30 RKC Waalwijk - PSV ERE
wo 5-2 18.45 SC Cambuur - PSV ERE
za 8-2 18.45 PSV - FC Twente ERE
vr 14-2 20.00 PSV - Heracles Almelo ERE
za 22-2 20.45 NEC - PSV ERE
zo 2-3 14.30 Go Ahead Eagles - PSV ERE
za 8-3 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
za 15-3 18.45 Vitesse - PSV ERE
za 22-3 19.45 PSV - Roda JC Kerkrade ERE
za 29-3 20.45 PSV - FC Groningen ERE
za 5-4 18.45 SC Heerenveen - PSV ERE
zo 13-4 16.30 PSV - Feyenoord ERE
zo 27-4 14.30 PEC Zwolle - PSV ERE
za 3-5 18.45 PSV - NAC Breda
Niet echt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Achja we zien het wel, wordt in iedergeval spannend tussen Ajax en PSV.
Ligt eraan of Eriksen blijft. Als Eriksen blijft wordt Ajax met gemak kampioen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Achja we zien het wel, wordt in iedergeval spannend tussen Ajax en PSV.
Haha, je draait het om!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel hoor, Ajax doet echt wel mee.
Nee lekker puntjes halen zodat een Utrecht zich mag blameren tegen Luxemburgse stukadoors en bakkersquote:
En waarom niet? Ajax speelt zo geweldig niet de laatste tijd en Europees zal ook weer puntverlies opleveren. Dus heel simpel PSV winter kampioen en Ajax moet weer terugkomen..quote:
Dit. Heeft veel zwakke kanten. Reflexen doorgaan aardig, maar daar houdt het wel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Valt me steeds meer op dat Zoet maar een matige keeper is trouwens.
Klopt. Straalt ook niks uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Toch nog stukken beter dan de keeper van Jong PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijkquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
1-3 is echt vertekend trouwens. PSV speelt matig.
Jij hebt jezelf vorig seizoen ook aardig belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijk
Kan hij niet. Geen aandacht aan gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijk
Alsof daar iemand op zit te wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een paar minuten Twente - RKC
Heb je opstelling? Doet Joey P mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus over 15 minuten roep je weer godverdomme?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is ook beslist.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof daar iemand op zit te wachten.
Degradatievoetbal kan reuze spannend zijn hoor!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Locadia is Bakkaliquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma kent niet eens het verschil tussen Rekik en Bruma. Wat een slechte commentator is het toch ook
En alles op dezelfde toonquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma kent niet eens het verschil tussen Rekik en Bruma. Wat een slechte commentator is het toch ook
Wat zeg ik net? Je bent niet echt origineel. Probeer eens iets anders misschien kom je dan een keer menselijk over.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal niet lang duren tot ik zelf moderator word.
Het verbaast mij dat je nog geen mod ben geworden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Oquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet maar ben hier vanwege GGMM.
Datzelfde had ik bij jou.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat je nog geen mod ben geworden.
Öquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
Ik kijk de wedstrijd niet maar ben hier vanwege GGMM.
Ik zeg niet dat hij helemaal niks kan, maar ik vind het talent wat hem toegedeeld wordt overdreven.quote:
Ik zeg niks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Datzelfde had ik bij jou.
Maar stevenmac26 die één keer in de 3 weken een uurtje online is was blijkbaar een betere keuze.
Ook letterlijk 1 uur nadat hij terug wasquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Datzelfde had ik bij jou.
Maar stevenmac26 die één keer in de 3 weken een uurtje online is was blijkbaar een betere keuze.
Depay kan wel eindigen bij een Spurs ofzo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij helemaal niks kan, maar ik vind het talent wat hem toegedeeld wordt overdreven.
Dan is Bakkali 100 keer zo goed.
De grootste zwakte is de jeugdigheid en gebrek aan ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Kopsterk het volgende:
De grootste zwakte van dit PSV is het middenveld, denk ik. De aanval is wel verrassend sterk.
Nou ja, hij kent yvonne, dus het zal wel langer duidelijk zijn dat hij terug zou komen bij haar. Maar het is niet de perfecte oplossing neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook letterlijk 1 uur nadat hij terug was
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Het verbaast mij, dat ik nog geen moderator ben eigenlijk.
Tja, ervaring. Zo'n Rekik heeft nul ervaring maar is wel tien keer zo goed als Marcelo.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De grootste zwakte is de jeugdigheid en gebrek aan ervaring.
Ervaring is overrated.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, ervaring. Zo'n Rekik heeft nul ervaring maar is wel tien keer zo goed als Marcelo.
Jou zouden ze alleen mod voor het psv topic moeten maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Het verbaast mij, dat ik nog geen moderator ben eigenlijk.
Rekik zal uiteindelijk ook fouten maken. Hij zal er alleen van leren in tegenstelling tot Marcelo. Maar ze hebben nu wel een goed elftal ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Tja, ervaring. Zo'n Rekik heeft nul ervaring maar is wel tien keer zo goed als Marcelo.
Rekik maakt dit jaar fouten en is volgend jaar weer wegquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rekik zal uiteindelijk ook fouten maken. Hij zal er alleen van leren in tegenstelling tot Marcelo. Maar ze hebben nu wel een goed elftal ja.
Ervaring is echt het grootste kul argument wat er is. Van Bommel was ook niks vorig jaar en Fischer was geweldig. Het draait allemaal om kwaliteit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Zo waar vind ik PSV een sympathiek team hebben
Ja, vraag me af hoe dat komtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Eens. Veel leuker als vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Dat heb ik ook, maar dat heeft wellicht ook te maken met vorig seizoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik ook. Gelukkig zijn die Strootman en van Bommel opgerot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Ze zouden mij mod van het hele forum moeten maken. Overal leuke discussies en posts krijg je dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jou zouden ze alleen mod voor het psv topic moeten maken.
Door de mooie goals?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe dat komt
http://www.dailymotion.co(...)lf-celebration_sport
Strootman word een fenomeen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig zijn die Strootman en van Bommel opgerot.
Daarom moet het samengaan met kwaliteit. Een Poulsen was vorig jaar wel nuttig bij Ajax.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ervaring is echt het grootste kul argument wat er is. Van Bommel was ook niks vorig jaar en Fischer was geweldig. Het draait allemaal om kwaliteit.
Strootman, Lens, Mertens, Pieters, Engelaar en van Bommel weg schiet al aardig op natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Dit is een mooie start van een goede vriendschap (alweer)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, deze was wederom zeer leuk!
Je bent in vorm.
Hartstikke tof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef truedestiny het volgende:
Die foxsports site werkt voor geen ene meter zeg.
Koffie, jij bent een kenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie of bier.
Ik denk dat ik toch heroverweeg een kerstkaartje toe te sturen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is een mooie start van een goede vriendschap (alweer)
En dragen geen ADO den Haag - helmpie..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat had je bij je patat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee heb net patat op, dus zit nog vol.
Tyron is zeer mannelijk kan ik je vertellen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren maar je maakte laatst toch een nare opmerking.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Wat een tokkies spelen er bij ADO zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
En dragen geen ADO den Haag - helmpie..
Mannen met stijl Thee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:14:48Je moet je woede leren verbergen je glimlach oefenen voor de spiegel L0vee,, reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op donderdag 01-08-2013 om 17:14:48Je moet je woede leren verbergen je glimlach oefenen voor de spiegel L0vee,, reageer retweet
Echte aanvoerderquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Swagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die tip heeft hij van Bassie gestolen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
#blessquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig wordt hij genegeerd. Het zou nog een stuk vervelender zijn als figuren zoals jij dan overal op gaan zitten reageren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ben toch blij met jouw toevoeging hier.
Geweldige analyse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog één goal van ADO en het is weer een wedstrijd.
Als het 1-4 wordt is het wel gespeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[GGMM-open-deur.jpg]quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
omeruquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe heet die speler ook alweer die ADO vorig jaar van Chelsea had gehuurd?
Kenneth Omeruo, de man van de alternatieve hattrick.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef Greenpeas het volgende:
Hoe heet die speler ook alweer die ADO vorig jaar van Chelsea had gehuurd?
Als het daarna weer 2-4 wordt kan het nog steeds.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het 1-4 wordt is het wel gespeeld.
neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het daarna weer 2-4 wordt kan het nog steeds.
Daar is Ado veel te slecht voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het daarna weer 2-4 wordt kan het nog steeds.
Wormgoor moest toch ooit weg bij Ajax omdat hij gestolen had?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Kopsterk het volgende:
Die Wormgoor en Beugelsdijk zijn wel cultfiguren. Ik denk dat hun IQ bij elkaar opgeteld ongeveer 80 is.
Ach Nederland ligt nog steeds in Europa, en daar gebeuren rare dingen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar is Ado veel te slecht voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |