Dit. Heeft veel zwakke kanten. Reflexen doorgaan aardig, maar daar houdt het wel op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Valt me steeds meer op dat Zoet maar een matige keeper is trouwens.
Klopt. Straalt ook niks uit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Toch nog stukken beter dan de keeper van Jong PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:31 schreef GGMM het volgende:
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijkquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
1-3 is echt vertekend trouwens. PSV speelt matig.
Jij hebt jezelf vorig seizoen ook aardig belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijk
Kan hij niet. Geen aandacht aan gevenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast doe even één keer normaal, je maakt jezelf volledig belachelijk
Alsof daar iemand op zit te wachtenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een paar minuten Twente - RKC
Heb je opstelling? Doet Joey P mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus over 15 minuten roep je weer godverdomme?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is ook beslist.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof daar iemand op zit te wachten.
Degradatievoetbal kan reuze spannend zijn hoor!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Locadia is Bakkaliquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma kent niet eens het verschil tussen Rekik en Bruma. Wat een slechte commentator is het toch ook
En alles op dezelfde toonquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma kent niet eens het verschil tussen Rekik en Bruma. Wat een slechte commentator is het toch ook
Wat zeg ik net? Je bent niet echt origineel. Probeer eens iets anders misschien kom je dan een keer menselijk over.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal niet lang duren tot ik zelf moderator word.
Het verbaast mij dat je nog geen mod ben geworden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal niet lang duren tot ik zelf moderator word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |