Uh, ja? En nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Ok bedankt voor deze info. Het heeft m'n leven veranderd.quote:
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
quote:
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat FiliusDeorum doet. Die heeft zo mogelijk een nog grotere PSV-obsessie.
Niet direct nee. Maar met "Go Ahead pakt dit ook wel." impliceer je dat ADO er niets van kan. Misschien speelt PSV ook wel gewoon prima.quote:
Succes ermee, laat je wat van je horen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Dikzak?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.
Heel de eerste seizoenshelft zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n eerste pot zegt niet zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |