SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik raak helemaal in een zomerse stemming van mijn Spaanse commentaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er valt weinig te zeggen, ADO kan er niets van
Het werkt hier prima.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Die teletekstplaatjes werken niet meer sinds de NOS haar teletekst.nos.nl pagina heeft geüpdated.
Mwha hij is wel goed in een man uitspelen alleen verdedigen is minder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Zorro het volgende:
Als Wilems gaat scoren kun je het wel schudden als Ado.
Ja, mijn god wat slecht...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Paxcon het volgende:
ADO is wel slecht hoor, je loopt er zo doorheen.
Op een forum tegen BN'ers pratenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef RubenSosa het volgende:
JETRO !!!
![]()
![]()
![]()
Hey Gijp, are you watching???
Dude.quote:
Volgende week Koert svpquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar waarom die Reitsma in godsnaam. Totaal geen emoties bij de goals.
Eddy Poelmanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar waarom die Reitsma in godsnaam. Totaal geen emoties bij de goals.
Dat kun je beter via twitter doen.quote:
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Go Ahead kan dit ook makkelijk pakken, zo te zien.
Ik vraag me eerder af wat FiliusDeorum doet. Die heeft zo mogelijk een nog grotere PSV-obsessie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die zit nu met zijn voeten te stampen achter de PC
En weer
Lekker opportunistisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Gourije: ''Ado is een stap omhoog ten opzichte van Heracles'' terwijl hij zelf weg moest.
Aangezien het zijn tweede doelpunt uit zijn carriere is, als ik wiki mag geloven, zou ik me als ADO even achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha hij is wel goed in een man uitspelen alleen verdedigen is minder.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef hafcfan het volgende:
Gourije: ''Ado is een stap omhoog ten opzichte van Heracles'' terwijl hij zelf weg moest.
Uh, ja? En nu?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Ok bedankt voor deze info. Het heeft m'n leven veranderd.quote:
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Volgens mij dacht jij dat PSV dit niet met 6-7 tegen 0 ging winnen?
Heb ik dat gezegd dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
quote:
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt weer aan de tegenstander natuurlijk. PSV speelt zelf nooit goed
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wat FiliusDeorum doet. Die heeft zo mogelijk een nog grotere PSV-obsessie.
Niet direct nee. Maar met "Go Ahead pakt dit ook wel." impliceer je dat ADO er niets van kan. Misschien speelt PSV ook wel gewoon prima.quote:
Succes ermee, laat je wat van je horen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Ben onderweg naar eindhoven om de boel kort en klein te slaan
Dikzak?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Nouja, als die dikzak van een Willems zo door de verdediging mag wandelen.
Heel de eerste seizoenshelft zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n eerste pot zegt niet zoveel.
Heracles nog minder dit seizoen. Let maar op.quote:
Nu overdrijf je.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel de eerste seizoenshelft zegt niet zoveel
Heb je een punt, ADO begint onze speelbal te wordenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Jnk18 het volgende:
PSV speelt idd goed, maar ADO is standaard win voor PSV, vooral uit daar in Den Haag.
Maargoed ik wacht wel op de 7e speelronde om een conclusie te trekken.
De 0-2 was een weggevertje, en de 0-3 een vrije doortocht voor Willems. Dat zegt toch wel wat over ADO. Al heb ik nog steeds niet gezegd dat het dankzij ADO 0-3 staat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet direct nee. Maar met "Go Ahead pakt dit ook wel." impliceer je dat ADO er niets van kan. Misschien speelt PSV ook wel gewoon prima.
Ik dacht even: wtf, jordi die iets positiefs zegt over een andere club? Maar je bent jordi nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Jnk18 het volgende:
PSV speelt idd goed, maar ADO is standaard win voor PSV, vooral uit daar in Den Haag.
Maargoed ik wacht wel op de 7e speelronde om een conclusie te trekken.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heracles nog minder dit seizoen. Let maar op.
Letterlijk alle kwaliteit is weg.
Zeefuik.quote:
Zou een realistische eindstand zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Nog 1 maken en we staan boven Ajax. Zoals het hoort.
Je hebt google?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft PSV nog een lastig programma de komende weken?
Dus Go Ahead gaat hoge ogen gooien? Want anders had je die post net zo goed weg kunnen laten als je er niets mee wil impliceren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 0-2 was een weggevertje, en de 0-3 een vrije doortocht voor Willems. Dat zegt toch wel wat over ADO. Al heb ik nog steeds niet gezegd dat het dankzij ADO 0-3 staat.
Dan kan je wel wat meer zeggen over de spelers en de teams.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Twente deed toen bovenin mee. Ze werden 6de .
Zoals het hoort? Heb je de eindresultaten van afgelopen jaren niet gezien?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Knalerwtje het volgende:
Nog 1 maken en we staan boven Ajax. Zoals het hoort.
En een OP...quote:
Wat ben jij toch een lelijk kutkind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef Syntix het volgende:
psv wat een lelijke kutclub is het toch ook
Jij impliceert dus dat GAE er geen kut van kan. Zo kan ik het ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus Go Ahead gaat hoge ogen gooien? Want anders had je die post net zo goed weg kunnen laten als je er niets mee wil impliceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |