en als je verkeerd inschat krijg je dan dat je in een snikhete arena moet doorspelen en bij 20 graden een drinkpauze hebtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:09 schreef Coelho het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn scheidsrechters in NL niet bij machte om dat zelf te bepalen. Dat moet donderdags vantevoren al door de KNVB toegelaten worden.
Mwa, aardig, maar niet meer dan dat. Geven ook wel wat kansen weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hallo GGMM, ik heb geen zin om PSV te kijken maar ben toch wel nieuwsgierig.
Spelen ze goed?
Schaars wordt niet serieus genomen. Soort Hans Kraaij jr.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depay: Like i give a fuck
Zit je in een vliegtuig?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij staat er ook een aardig windje in Den Haag. Aangezien het hier (10/15km boven Den Haag) ook stevig waait.
Dat heb je op die hoogte ja.quote:
*PSV *Jezus *ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:12 schreef Syntix het volgende:
psvjezus wat maakt ado het jullie makkelijk.
Dit lijkt me een kansloze gedachte gezien het spelbeeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Syntix het volgende:
Doe maar 1-2 voor rust en dan 3-2 winnen na rust Ado.
Er valt weinig te zeggen, ADO kan er niets vanquote:
Dat kan Ado nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Syntix het volgende:
Doe maar 1-2 voor rust en dan 3-2 winnen na rust Ado.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |