Ik ook. Gelukkig zijn die Strootman en van Bommel opgerot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Zo waar vind ik PSV een sympathiek team hebben
Ze zouden mij mod van het hele forum moeten maken. Overal leuke discussies en posts krijg je dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jou zouden ze alleen mod voor het psv topic moeten maken.
Door de mooie goals?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vraag me af hoe dat komt
http://www.dailymotion.co(...)lf-celebration_sport
Strootman word een fenomeen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig zijn die Strootman en van Bommel opgerot.
Daarom moet het samengaan met kwaliteit. Een Poulsen was vorig jaar wel nuttig bij Ajax.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ervaring is echt het grootste kul argument wat er is. Van Bommel was ook niks vorig jaar en Fischer was geweldig. Het draait allemaal om kwaliteit.
Strootman, Lens, Mertens, Pieters, Engelaar en van Bommel weg schiet al aardig op natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Sunshineboy het volgende:
Zo waar vind ik PSV een sympathiek team hebben
Dit is een mooie start van een goede vriendschap (alweer)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, deze was wederom zeer leuk!
Je bent in vorm.
Hartstikke tof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef truedestiny het volgende:
Die foxsports site werkt voor geen ene meter zeg.
Koffie, jij bent een kenner.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie of bier.
Ik denk dat ik toch heroverweeg een kerstkaartje toe te sturen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit is een mooie start van een goede vriendschap (alweer)
En dragen geen ADO den Haag - helmpie..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Mannen drinken koffie of bier.
Wat had je bij je patat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee heb net patat op, dus zit nog vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |