Over een uur begint de Adam meet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie is trouwens gewoon online, doet net of ze er niet is.
Misschien is dat geen toevalquote:
Volgend jaar een NWS SC boot bij de gaypride?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over een uur begint de Adam meet.
En dan niet eens hun eigen hommels...maar pronken met importquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Zo zijn die Amsterdammers wel, beetje interessant doen met hommels.
Kom je ook de 31e?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef Drugshond het volgende:
Karina zie ik eind deze maand. Ze kan maar beter braaf doen en niet bijten.
Logistic.... Rot ein is een one wayquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
De meet de 31e is toch in rotterdam?
Eindhoven is wel leuk vind ik hoor.
Het leeft somsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Veel te ver weg allemaal..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er wel eens naar een concert gegaan, en daarna gingen we daar op stap. We hebben alleen het bruisende centrum niet gevonden geloof ik, uiteindelijk in een soort kroeg beland waar niemand danste dus dat was een beetje een teleurstelling.quote:
Van hoe ver kom je?quote:
Utje, dat is nog eens een stad.quote:
In een coffeshop zou ik niet gaan dansen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens naar een concert gegaan, en daarna gingen we daar op stap. We hebben alleen het bruisende centrum niet gevonden geloof ik, uiteindelijk in een soort kroeg beland waar niemand danste dus dat was een beetje een teleurstelling.
stratum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In een coffeshop zou ik niet gaan dansen.
Niks gevonden op stratum.... lijkt me sterk
Den Helderquote:
270 meter van (dan ben je er wel)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
stratum?
Weet niet waar we waren, concertzaal was dat Philips ding.
Pff dat ligt om de hoek joh.quote:
Ik ben wel eens met de trein door Eindhoven gereden naar Pinkpopquote:
Ze heeft wel flinke pret op de meet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Als Corrie een beetje handig is zitten er nu al 4 flessen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is jouw moeder fan van Claudia?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
Zelfs mijn moeder ging dat niet kijken...dat zegt veel
Nee, ze is meer van de Herman Finkersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder fan van Claudia?
Met d'r haar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zag Karin Bloemen op 1, schrok me de tyfus.
Herman is wel een iets andere categorie he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze is meer van de Herman Finkers
Ik zie direct die Henk Knol voor me die in alle tolerantie vindt dat dit niet kan.quote:Cabaretier Menno Stam kreeg de politie aan de lijn nadat hij een grapje had getwitterd over de GayPride. Daarover schrijft cabaretsite zwartekat.nl.
'Zo, straks lekker naar #Artis, homo's kijken. Of nee, aapjes...! Haal die twee nog altijd door elkaar'. 'Echt nodig hoor, zo'n #gaypride', schreef Menno volgens de website. Nog geen tien minuten daarna hing de politie aan de lijn met de vraag om het bericht te verwijderen.
'Sorry mensen, ik dacht ik maak eens een grapje. Heb net op verzoek van de politie de tweet weggehaald. Maak er een fijne dag van. #GayPride', schreef de cabaretier vlak daarna en even later: 'Ik zal nooit meer een aap onderschatten.'
Meelezen
De cabaretier zegt ook te weten welke reden de politie had om de tweet te laten verwijderen. 'Overigens is een van de redenen van het verzoek dat Marokkaanse jongeren dit hadden kunnen lezen en het serieus nemen."
De politie in Amsterdam heeft in de eigen systemen nog niets kunnen vinden over het voorval, blijkt uit navraag. Een woordvoerder wil bevestigen noch ontkennen dat de politie contact heeft gehad met Stam.
bron
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, doe eens een beschrijving (erectie spreekt voor zich).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
21:30 even kijken of Voordrang nog te spotten valt.
Zijn hommels hè.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
Ik vind die mannen rondom Jeanine wel leuker
Voorrang ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
Ik vind die mannen rondom Jeanine wel leuker
Zullen vast wel gezellige tussen zittenquote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Zit er eens wat anders dan een slang in je anus.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Zit er eens wat anders dan een slang in je anus.
Ik ken anders hele lieve...lesbo's zijn wel sjaggerijnige verzuurde typesquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ze zeggen altijd dat hommers zo gezellig zijn maar het zijn de grootste bitches.
Ik ken ook lieve lesbo's. Maar die hebben ook geen tuinbroek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken anders hele lieve...lesbo's zijn wel sjaggerijnige verzuurde types
Oh nee, de hommels die ik ken blijven nu ver uit A'dam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken ook lieve lesbo's. Maar die hebben ook geen tuinbroek.
Nee echt, die verwijfde kerels zijn het ergst. Alsof je niet kan kiezen.
Meestal na het bleken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
Vraag mij af, als je in de oorlog een joodse hommer was, kreeg je dan een roze ster?
Ik voorspel van niet.quote:
Eens met allebei, maar je moet het ermee doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:07 schreef Specularium het volgende:
Draadstaal was beter dan Koefnoen.
Owen en Paul waren weer beter bij Kopspijkers.
Jammer dat dat soort tv er niet meer is.
Jawel, Jiskefet is het gelukt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:08 schreef OProg het volgende:
Koot en Bie, dat gaat nooit meer overtroffen worden.
Gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, Jiskefet is het gelukt.
Dat is natuurlijk een vuige leugen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 08:14 schreef Specularium het volgende:
Goeiesmorgens deze morgen.
U boft, want ik heb er zin in vandaag!
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 03:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zet er een punt achter op dit forum. Ben wel klaar hier.
Hitler was een ruimtereiziger!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:10 schreef Karina het volgende:
Goeiemiddag allen.
En liegen doen we hier niet he
Ik dacht misschien trap je er inquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is geen liegen, dat klinkt meer als iets uit zo een slechte film die ik weleens kijk.
Oh jij weet ook al dat ik bijna overal in trapquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht misschien trap je er inHij reisde namelijk wel van ruimte naar ruimte..
Nee? Vertel!quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jij weet ook al dat ik bijna overal in trap
Het was uiteindelijk een "meetje", we waren met zijn drieën inclusief ik zelfquote:
Gewoon een dp. De leeftijd van 46 komt dan weer in de buurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Het was uiteindelijk een "meetje", we waren met zijn drieën inclusief ik zelfWat gedronken op het terras op het Leidseplein. Was best gezellig. Scoren doe ik niet meer hoor. De beide heren waren trouwens allebei iets van 23, dat is wel heeel erg jong.
Ik zei toch dat ik niet meer scoor? En zeker geen 2, gek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon een dp. De leeftijd van 46 komt dan weer in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook voor jou is er een plekje op FOK!quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:35 schreef Uccie het volgende:
Eerder hardleersheid in combinatie met zelfkastijdingsneigingen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ook voor jou is er een plekje op FOK!
Het Keldertje
In mijn formaat een paperclip dusquote:
Oplossing voor wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef Specularium het volgende:
Tem denkt tenminste in oplossingen.
In het echte leven 1.60, hier 1.20quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe lang/kort ben je dan? Ik krijg ondertussen dwergvisioenen voor me.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:55 schreef Arcee het volgende:
Jaarcijfers 2013 t/m juni
(tussen haakjes t/m mei)
001 (001) 60413 Stuart
[b] 002 (002) 46877 Karina [/b]
003 (003) 40830 Ajacied422
004 (004) 38128 Kally
005 (005) 35632 LompeHork
006 (007) 35476 JR-Style-93
007 (006) 32426 Pino112
008 (010) 31718 Rezania
009 (009) 30002 Vaseline_
010 (008) 29219 supersof
Ik ga nergens voor. Maar ik ga nu wel even in een hoekje zitten huilen denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ga je dit jaar nu voor de ' winst ' Karina?
Ben je mal? Gauw Dries opzetten en je bent weer blijquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nergens voor. Maar ik ga nu wel even in een hoekje zitten huilen denk ik.
Ik ga zo even op balkon zitten, nog beterquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je mal? Gauw Dries opzetten en je bent weer blij
Nah niet zo raar doen gek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
Ben van plan tijdens die uitzending te overlijden.
Ik zou die Stuart die nu nog op de 1e plaats staat zoveel mogelijk melden bij de FA'squote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga nergens voor. Maar ik ga nu wel even in een hoekje zitten huilen denk ik.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou die Stuart die nu nog op de 1e plaats staat zoveel mogelijk melden bij de FA's
Hoe racistisch en bedreigend hij wel niet bezig is op dat favoriete subforum MEN (mens erger je niet) van hem.
Hopen dat je hem een ban kan aansmeren zodat je makkelijk die 1e plaats in kan nemen.
Waarom?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
Vanavond lekker Nelleke Noordervliet bij Zomergasten.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Specularium het volgende:
Vanavond lekker Nelleke Noordervliet bij Zomergasten.
stu racist? Geloof ik niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zou die Stuart die nu nog op de 1e plaats staat zoveel mogelijk melden bij de FA's
Hoe racistisch en bedreigend hij wel niet bezig is op dat favoriete subforum MEN (mens erger je niet) van hem.
Hopen dat je hem een ban kan aansmeren zodat je makkelijk die 1e plaats in kan nemen.
wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar wat eten want jullie zijn allemaal raar vandaag.
Wat wordt het vandaag, Corrie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Karina het volgende:
Ik ga maar wat eten want jullie zijn allemaal raar vandaag.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natte wortel en een droge pruim.
POL is een ingeslapen en slap aftreksel van NWS, waar een klein groepje iets te zelfingenomen users vanuit het POL-café pretendeert een soort niveau hoog te houden door voortdurend users en topics in NWS te bashen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Ik hou voortaan hier een oogje in het zeil. Mochten er nare zaken voorbij komen over POL of D66, zal het direct gemeld worden bij de mods.
Elfletterigquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL is een ingeslapen en slap aftreksel van NWS, waar een klein groepje iets te zelfingenomen users vanuit het POL-café pretendeert een soort niveau hoog te houden door voortdurend users en topics in NWS te bashen.
En nu?
D66 past goed bij mij want ik heb ook nooit een mening.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nou ja, dat is zo'n beetje het geval op ieder D66-congres.
Ja snap ook niet zo goed waarom ze dat zou kunnen vinden, wij zijn toch heel normaal.quote:
wij wel. Zij en sp3c niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja snap ook niet zo goed waarom ze dat zou kunnen vinden, wij zijn toch heel normaal.
Alvast voor de volgende keerquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ja wat is dit nu, heb ik dat hele plaatje voor niks zitten maken.
Sorry. Ik was er ook écht even helemaal klaar mee. Vooral nadat dit tegen mij was gezegd:quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:01 schreef Specularium het volgende:
Ja wat is dit nu, heb ik dat hele plaatje voor niks zitten maken.
Tof dat je er weer bent.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry. Ik was er ook écht even helemaal klaar mee. Vooral nadat dit tegen mij was gezegd:
NWS / Ebru Umar doet aangifte van dreigtweets (datgene wat jij hier citeert)
Ik was moe, ik was over de zeik. Misschien heb ik wat te overtrokken gereageerd. Sorry daarvoor, ik ben ook maar een mens. Maar ik was het echt even helemaal spuug- en spuugzat.
Inmiddels heb ik even een nachtje kunnen slapen, heb ik wat reacties en PM's gezien. Zo is de betreffende user inmiddels geband.
Verder kan ik helemaal niet zonder Fok! [ afbeelding ]
De waarheid is hard.
Een paar zijn mij zat. Ik denk dat 99,9 procent er geen seconde wakker van ligt, om eerlijk te zijn. Maar ik ben blij dat je - mede door mijn toedoen - weer in NWS kunt posten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:06 schreef KoosVogels het volgende:
Geen zorgen Elf, meeste FOK!kers zijn jou ook zat.
Beetje zelfoverschatting, elflettering.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een paar zijn mij zat. Ik denk dat 99,9 procent er geen seconde wakker van ligt, om eerlijk te zijn. Maar ik ben blij dat je - mede door mijn toedoen - weer in NWS kunt posten.
Een blauwe maandagquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:25 schreef KoosVogels het volgende:
Heeft Elf al gezegd dat hij mod is geweest?
Het plaatje was wel leuk hoor.quote:
LOL... was het zó erg?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hij blijft toch![]()
![]()
Ik kan weer gelukkig slapen
Kip tiki masala met rijst.quote:
Ja nu haat ik je weer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natte wortel en een droge pruim.
Liefde? Hoe kan je nu liefde zien?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Kip tiki masala met rijst.
[..]
Ja nu haat ik je weer.
Maar verder zie ik opeens weer heel veel liefde in dit topic![]()
Hola Elf
Helemaal mee eens. Speciaal voor jou:quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:47 schreef Tem het volgende:
Maar goed, dit gaat niet de goede kant op met deze topicje.
Ik moest het opzoeken, sorry, ik ken de goede man niet. Wel heel oud zag ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Liefde? Hoe kan je nu liefde zien?
Koos de Ru is dood
Niet echt nee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel, hij was toch nog niet zo lang weg?
Nog geen 10 weken: MED / GGMM stopt met modden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel, hij was toch nog niet zo lang weg?
101, mag het?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Liefde? Hoe kan je nu liefde zien?
Koos de Ru is dood
Tuurlijk mag dat. Dan ben je weer fris en fruitig daarna.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen mogen best even weggaan en daarna terugkomen.
De aanstelling van een nieuwe NWS-mod wordt niet voor 2014 verwacht.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen mogen best even weggaan en daarna terugkomen.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het opzoeken, sorry, ik ken de goede man niet. Wel heel oud zag ik.
En dan niet meer weten wie Koos wasquote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Knap dat hij toch gewoon stug doorgaat.
En wat een klootzakken
Best wel logisch dat je motivatie weg is als VBL-mod tijdens de zomerstop en dat die weer terug komt als de competitie begint. Gewoon elk jaar 2 maanden op zwart zetten, tenzij EK/WK.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt nee.
MED / GGMM stopt met modden.
Ja toen ik het opzocht wist ik het weer, maar ik "ken" hem verder niet. Alleen van dat berichtjequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
En dan niet meer weten wie Koos was![]()
Maar ja, dat krijg je met 46.877 posts in een jaar he
Hoiquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Maar verder zie ik opeens weer heel veel liefde in dit topic![]()
Hola Elf![]()
Tien weken? Dat is best lang nog. Het kan stukken effectiever; gewoon iets van 14-15 uur ofzo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog geen 10 weken: MED / GGMM stopt met modden.
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
Sowieso kansloos om een collectant te beroven, of hij nou 101 is of 20.
Wrijf het er maar in, ik heb zijn naam niet onthouden, schop me maar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Ik zag hem regelmatig zitten, ook weleens geld gegeven. De held.
Zouden ze met P** ook kunnen doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Best wel logisch dat je motivatie weg is als VBL-mod tijdens de zomerstop en dat die weer terug komt als de competitie begint. Gewoon elk jaar 2 maanden op zwart zetten, tenzij EK/WK.
Pik? Je pik 2 maanden op non-aktief zetten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zouden ze met P** ook kunnen doen.
Ik denk dat hij POL bedoeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Pik? Je pik 2 maanden op non-aktief zetten?
Ik bedoelde wat anders. Gaat over mensen die in de zomer niet op vakantie gaan, maar met reces...quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh zou hetquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij POL bedoeld.
Ik heb meer medelijden met JNG.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een gouden idee te pakken voor een nieuw programma.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik bedoelde wat anders. Gaat over mensen die in de zomer niet op vakantie gaan, maar met reces...
Je pik twee maanden op non-actief zetten is meer iets voor een tv-programma van de EO.
Dat doen alleen vrouwen en dan wordt het pikstraf genoemd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over het huidige POL al regelmatig (lees: te vaak) gegeven. Ze zoeken het maar fijn uit daar. En ik ben te OUD om nog voor JNG door te gaan, helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met JNG.
Die dreigen hun hele subforum kwijt te raken, vanwege een ontspoorde SC. Volgens die logica had POL allang definitief gesloten moeten zijn.
Ja wat was dat nou allemaal, heb jij een tl;dr samenvatting?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die dreigen hun hele subforum kwijt te raken, vanwege een ontspoorde SC. Volgens die logica had POL allang definitief gesloten moeten zijn.
Geen ervaring mee. Vooral de laatste tijd nietquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doen alleen vrouwen en dan wordt het pikstraf genoemd.
Je hoeft niet in POL te kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en ontspoorde slowchats? Straks moeten we trots gaan worden op deze reeks.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Normale vrouwen doen dat niet want die weten dat ze ook zichzelf in de hand snijden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat doen alleen vrouwen en dan wordt het pikstraf genoemd.
Ik wou het net zeggen ja. Bestaan die? En als ze bestaan, is dat leuk, een normaal persoon.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
'Normale vrouwen', weet niet eens zeker of dat kan.
Gezeik in SC (zoals vroeg of laat in elke SC).quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja wat was dat nou allemaal, heb jij een tl;dr samenvatting?
Jij geeft jezelf pikstraf....dat is toch weer net iets anders.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. Vooral de laatste tijd niet
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat de NWS-slowchat voor geen meter wilde lopen en dat de SC langzamer ging dan NWS-feedback.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fok! en ontspoorde slowchats? Straks moeten we trots gaan worden op deze reeks.
Goed punt ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij geeft jezelf pikstraf....dat is toch weer net iets anders.
Precies...en daarom zorgen wij er hier voor dat heel NWS in stand wordt gehoudenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gezeik in SC (zoals vroeg of laat in elke SC).
Straf: Opdoeken hele subforum.
Korter kan ik het niet samenvatten.
Ik was daar ook bij, FritsvanEgters.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat de NWS-slowchat voor geen meter wilde lopen en dat de SC langzamer ging dan NWS-feedback.
Kijk maar bij de reeks in het begin.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
Dat was voor de intellectuele discussies hun intreden hier deden zeker.
Morgen naar de garage rijden en winterbanden halenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Snel mijn winterkleren weer uit de kast halen.
FritsvanEgters is/was ben jij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was daar ook bij, FritsvanEgters.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat de NWS-slowchat voor geen meter wilde lopen en dat de SC langzamer ging dan NWS-feedback.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:09 schreef Specularium het volgende:
» Er is al 115 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
In deel 1 was ook damian5700 aanwezig. Wat is daarmee gebeurd?quote:
Ook Specularium meldt zich in deeltje 1, post 128. Om vervolgens nooit meer weg te gaan.quote:
Joh, jij was mod?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet de heer Frutsel mededelen: ik ben nieuws-mod. Sinds de invoering van het welkomsttopic word ik zelfs op straat herkend. Ik hoop dat dat ook hier het geval is...
haal eens koffie, praten we erna verder.quote:
is sp3c neger?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het schijnt dat sp3c toen al een neger was.
Ik dacht dat ik afgelopen week op een goede manier wat toenadering had gezocht, maar zijn reactie in het topic van vannacht spreekt helaas toch weer boekdelen. Koos onmiddellijk de kant van het relkloontje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En Mutant01 schopte toen al om zich heen.
Jaquote:
Damian5700 vond ik ook een fijne user.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In deel 1 was ook damian5700 aanwezig. Wat is daarmee gebeurd?
Vond ik altijd een erg goede user.
En een slechte minister Hoogervorst-parodie van mezelf
NWS / [NWS-SC #001] De [NWS]-chatbox.
Weet je wie er vroeger ook mod was?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Kap eens met dat gezeik hier. Of ik haal de mods erbij.
Ik vind nog steeds dat Specularium en jij gewoon duo-mod moeten worden, gewoon als een soort twee-eenheid.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef Tem het volgende:
Kap eens met dat gezeik hier. Of ik haal de mods erbij.
Jij?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weet je wie er vroeger ook mod was?
Sjaak Swart?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Is in 2011 ineens spoorloos verdwenen, helaas. Of hij moet een kloon hebben aangemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Damian5700 vond ik ook een fijne user.
Drugshond. Dagonet. Remlof. Voorschrift. Harajuku. Mutant01.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Remlof, VS: ook leuk hoe dat gegaan is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Drugshond. Dagonet. Remlof. Voorschrift. Harajuku. Mutant01.
Binnen één dag grijze haren op je zak waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Volgens mij zorgt modden van NWS voor het verkorten van je leven.
Ja zie je, ze gaan er nog van zakken ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Binnen één dag grijze haren op je zak waarschijnlijk.
http://www.viva.nl/quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Remlof, VS: ook leuk hoe dat gegaan is.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
Het is net als roken. Geniet, maar mod met mate.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:56 schreef Uccie het volgende:
En ook nog een nicotineverslavingquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is net als roken. Geniet, maar mod met mate.
Hey, da's 3-voud; althans... zijn UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |