Over een uur begint de Adam meet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie is trouwens gewoon online, doet net of ze er niet is.
Misschien is dat geen toevalquote:
Volgend jaar een NWS SC boot bij de gaypride?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over een uur begint de Adam meet.
En dan niet eens hun eigen hommels...maar pronken met importquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen. Zo zijn die Amsterdammers wel, beetje interessant doen met hommels.
Kom je ook de 31e?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:41 schreef Drugshond het volgende:
Karina zie ik eind deze maand. Ze kan maar beter braaf doen en niet bijten.
Logistic.... Rot ein is een one wayquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
De meet de 31e is toch in rotterdam?
Eindhoven is wel leuk vind ik hoor.
Het leeft somsquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Veel te ver weg allemaal..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben er wel eens naar een concert gegaan, en daarna gingen we daar op stap. We hebben alleen het bruisende centrum niet gevonden geloof ik, uiteindelijk in een soort kroeg beland waar niemand danste dus dat was een beetje een teleurstelling.quote:
Van hoe ver kom je?quote:
Utje, dat is nog eens een stad.quote:
In een coffeshop zou ik niet gaan dansen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens naar een concert gegaan, en daarna gingen we daar op stap. We hebben alleen het bruisende centrum niet gevonden geloof ik, uiteindelijk in een soort kroeg beland waar niemand danste dus dat was een beetje een teleurstelling.
stratum?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In een coffeshop zou ik niet gaan dansen.
Niks gevonden op stratum.... lijkt me sterk
Den Helderquote:
270 meter van (dan ben je er wel)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
stratum?
Weet niet waar we waren, concertzaal was dat Philips ding.
Pff dat ligt om de hoek joh.quote:
Ik ben wel eens met de trein door Eindhoven gereden naar Pinkpopquote:
Ze heeft wel flinke pret op de meet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Als Corrie een beetje handig is zitten er nu al 4 flessen in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is jouw moeder fan van Claudia?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:44 schreef Uccie het volgende:
Zelfs mijn moeder ging dat niet kijken...dat zegt veel
Nee, ze is meer van de Herman Finkersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder fan van Claudia?
Met d'r haar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik zag Karin Bloemen op 1, schrok me de tyfus.
Herman is wel een iets andere categorie he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ze is meer van de Herman Finkers
Ik zie direct die Henk Knol voor me die in alle tolerantie vindt dat dit niet kan.quote:Cabaretier Menno Stam kreeg de politie aan de lijn nadat hij een grapje had getwitterd over de GayPride. Daarover schrijft cabaretsite zwartekat.nl.
'Zo, straks lekker naar #Artis, homo's kijken. Of nee, aapjes...! Haal die twee nog altijd door elkaar'. 'Echt nodig hoor, zo'n #gaypride', schreef Menno volgens de website. Nog geen tien minuten daarna hing de politie aan de lijn met de vraag om het bericht te verwijderen.
'Sorry mensen, ik dacht ik maak eens een grapje. Heb net op verzoek van de politie de tweet weggehaald. Maak er een fijne dag van. #GayPride', schreef de cabaretier vlak daarna en even later: 'Ik zal nooit meer een aap onderschatten.'
Meelezen
De cabaretier zegt ook te weten welke reden de politie had om de tweet te laten verwijderen. 'Overigens is een van de redenen van het verzoek dat Marokkaanse jongeren dit hadden kunnen lezen en het serieus nemen."
De politie in Amsterdam heeft in de eigen systemen nog niets kunnen vinden over het voorval, blijkt uit navraag. Een woordvoerder wil bevestigen noch ontkennen dat de politie contact heeft gehad met Stam.
bron
Ik weet niet hoe hij eruit ziet, doe eens een beschrijving (erectie spreekt voor zich).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:11 schreef Tem het volgende:
21:30 even kijken of Voordrang nog te spotten valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |