Heb je niks aan, platje er inquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met die Britse spits op de counter spelen?!
Ik ken inderdaad ook wel wat Ossenaren bij NEC.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee hoor, daar vergis je je in. Mijn buren op de tribune waren Brabanders en ik ben zelf ook Ossenaar
We moeten dit jaar of uiterlijk aankomende zomer dan ook cashen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:
http://www.tipsbladet.dk/(...)inde-en-stoerre-klub
Conboy staat open voor een betere club.
Lastige situatie. Gezien zijn rode kaarten heeft hij ons vorig seizoen punten gekost. Maar aan de andere kant is het een degelijke back die ook prima wedstrijden heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:
http://www.tipsbladet.dk/(...)inde-en-stoerre-klub
Conboy staat open voor een betere club.
mwah, jaren terug zat er in de nacompetitie gewoon 25000 man bij de nacompetitie. In de oude goffert nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
Nijmegen heeft dat achterland toch helemaal niet om zo'n stadion te vullen. Ook nog eens een stad waar veel studenten blijven hangen en dus weinig met de lokale club hebben. Krijg je straks twee gelredomes in de provincie.
Qua motoriek zijn het allemaal homo'squote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp niet dat die Bovenberg voetballer is geworden.. heeft meer de motoriek voor hockey of zo. Wat een ongelofelijk slap ventje is dat zeg..
Aan dat laatste heeft helemaal niemand watquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Qua motoriek zijn het allemaal homo's![]()
Het is by far de slechtste selectie van de Eredivisie
Ik ga voorlopig niet meer staan bij de opkomst op het veld.
Als er clubs zijn die op het moment nog slechter spelen is het wel triest gesteld met de eredvisie. PEC is ook lekker op dreef, dat wordt dus ook weer tegengoals tankenquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:33 schreef larry91 het volgende:
Vreselijk weer, ongelooflijk. 2 wedstrijden, 0 punten, doelsaldo 1-9. Op dit moment is het wel de tijd dat de supporters opstaan en de club steunen, hoe lastig het ook is. Het is heel makkelijk supporter te zijn van Ajax, PSV of Feyenoord maar strijden tegen degradatie is een ander verhaal. Deze selectie moet er alles aan doen om op plek 13-15 te komen en dat moet mogelijk zijn, Cambuur, NAC en Heracles zijn zeker niet beter maar ook niet slechter. Forza NEC!!
Ik las het ook met verbazing.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
The fuckquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
Iets minder gemekker van de supporters wellicht. Totdat blijkt dat ook de opvolger er niets van bakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een trainerswissel lost niets op.
Nouja, iedere trainer...quote:Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef Mark het volgende:
Gebrek aan kwaliteit en scorend vermogen nekt iedere trainer
Niet helemaal mee eens.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een trainerswissel lost niets op.
Motiveren, inspireren, activeren?quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Pastoor weet het publiek, spelers, bestuur en investeerders niet meer te investeren.
Een nieuwe trainer is een frisse wind en nieuwe kansen.
Publiek gaat weer achter het team staan.
Spelers willen het weer proberen.
Visie van bestuur en investeerders kan weer worden nagestreefd.
Wanneer blijkt dat dit team echt niet beter kan, dan heeft een nieuwe trainer sowieso geen effect. Ik ben echter van mening dat we er niet slechter op zijn geworden ten opzichte van het vorige seizoen. We speelden tot maart mee voor plek 7. Er is iets gebeurt waardoor de chemie compleet uit het team verdween. Met de komst van Higdon ipv Platje hebben we zeker meer scorend vermogen in huis. Alleen dat moet al tot meer punten moeten zorgen.
Normaal gesproken ben ik niet voor een trainerswissel, maar er is op dit moment geen houden meer aan.
ze mogen alle drie gebruikt worden.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Motiveren, inspireren, activeren?
Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
ze mogen alle drie gebruikt worden.
Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen.![]()
Wie zou je voor de groep willen ipv Pastoor?
Maar geen persoonlijke voorkeur?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Ronnie de Groot?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voorquote:Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het kost sowieso veel geld en dat allemaal voor een week valse hoop.
En investeerders... in gebouwen en de jeugdopleiding mag geinvesteerd worden. Het eerste elftal moet z'n eigen broek ophouden volgens de financial fair-playregels van de UEFA.
Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voor.
Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.
En clubs als RKC en Go Ahead hebben er alle belang bij dat iedereen dezelfde regels hanteert dus die zullen alle berichten argwanend volgen
Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.
Dat ben ik met je eens, maar als je ziet welke groei de begroting van Vitesse doormaakt, met 150% van elke euro inkomsten naar de salarissen van spelers, dan is het FFP in Nederland nog maar gerommel in de marge. Problemen dienen zich pas aan als er geen rijke investeerders meer garant willen staan voor de verliezen die een club maakt. Zou die mysterieuze groep investeerders bij NEC de macht grijpen, dan kun je - net als bij Vitesse - je begroting met 30 miljoen verruimen want je mag ook binnen de FFP-regels nog 30 miljoen in het rood staan. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.
Maar 5 miljoen betalen voor een McGregor logootje op de mouw mag uitdrukkelijk niet.
En dan nog is het de vraag wat het investeren inhoudt in het geval van de groep Boekhoorn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.
Die heeft zelf aangegeven geen hoofdtrainer te willen worden bij NEC. Daarnaast is hij ook een risico vanwege zijn hartfalen.quote:
Lijkt me dat de dagen van Pastoor zijn geteldquote:Pastoor haalt uit naar NEC-bestuur
NEC-trainer Alex Pastoor wacht naar eigen zeggen al vijf dagen op een reactie van het bestuur op zijn plannen voor de toekomst.
© ProShots
"Op 8 augustus hebben we op mijn initiatief vergaderd. Over de krappe selectie. De kwaliteit. Het verwachtingspatroon. Ik heb een aantal conclusies op tafel gelegd", aldus de trainer tegenover De Gelderlander.
"Daarna heb ik niets meer van ze gehoord. Maandagmiddag heb ik voor de tweede maal om een reactie gevraagd. Het is nu dinsdagmiddag vijf over vijf. Nog steeds niks. Dat noem ik schokkend", stelt Pastoor.
Pastoor ligt onder vuur na de 5-0 nederlaag van zaterdag bij PSV. De ploeg uit Nijmegen won onder zijn leiding sinds eind februari geen competitiewedstrijd meer. Ook het eerste duel van dit seizoen met FC Groningen ging verloren (1-4).
Als ik z'n twitterpagina bekijk, zie ik dat hij wel weer traint. Het zal hopelijk allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Foor misschien niet wedstrijdfit door een ontsteking in zijn mond....
Welkom!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant
Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Welkomquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant
Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Mark het volgende:
Niet van mij, van mij heb je je verloren kratje teruggewonnen
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen
Goeiemiddag, sinds wanneer reageren we zo geprikkeld? Misschien heeft het iets met de prestaties van het team te makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
Dan zijn we het eensquote:
Niet iedereen heeft de mentaliteit van een Twente-fanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van
Sowieso fan van Vitesse zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
Het leek wel of de spelers er ook klaar mee waren. Ik heb ze nog nooit zoveel ruimte weg zien geven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |