abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129835675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met die Britse spits op de counter spelen?! _O-
Heb je niks aan, platje er in
Wie dit leest is gek
pi_129837294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee hoor, daar vergis je je in. Mijn buren op de tribune waren Brabanders en ik ben zelf ook Ossenaar
Ik ken inderdaad ook wel wat Ossenaren bij NEC.
Niet voor niets dat NEC ook een samenwerking heeft met FC Oss.
pi_129837346
http://www.tipsbladet.dk/(...)inde-en-stoerre-klub

Conboy staat open voor een betere club.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:50:16 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129837412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:

We moeten dit jaar of uiterlijk aankomende zomer dan ook cashen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:59:06 #80
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129837640
Denken dat je kunt cashen voor Conboy..... :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_129840032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:

Lastige situatie. Gezien zijn rode kaarten heeft hij ons vorig seizoen punten gekost. Maar aan de andere kant is het een degelijke back die ook prima wedstrijden heeft gespeeld.
We hebben de centen nodig, dus verkopen is beste optie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 21:27:17 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129844322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
Nijmegen heeft dat achterland toch helemaal niet om zo'n stadion te vullen. Ook nog eens een stad waar veel studenten blijven hangen en dus weinig met de lokale club hebben. Krijg je straks twee gelredomes in de provincie. :')
mwah, jaren terug zat er in de nacompetitie gewoon 25000 man bij de nacompetitie. In de oude goffert nog.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:24:30 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129915220
Lekkere zepert weer :').
pi_129916353
Ik begrijp niet dat die Bovenberg voetballer is geworden.. heeft meer de motoriek voor hockey of zo. Wat een ongelofelijk slap ventje is dat zeg.. :')
pi_129918103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp niet dat die Bovenberg voetballer is geworden.. heeft meer de motoriek voor hockey of zo. Wat een ongelofelijk slap ventje is dat zeg.. :')
Qua motoriek zijn het allemaal homo's :X
Het is by far de slechtste selectie van de Eredivisie
Ik ga voorlopig niet meer staan bij de opkomst op het veld.
Wie dit leest is gek
pi_129918316
Sterkte dit seizoen jongens, nog nooit zo'n slechte vertoning in het philips gezien. Ik hoop dat jullie in ieder geval niet degraderen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_129921273
Vreselijk weer, ongelooflijk. 2 wedstrijden, 0 punten, doelsaldo 1-9. Op dit moment is het wel de tijd dat de supporters opstaan en de club steunen, hoe lastig het ook is. Het is heel makkelijk supporter te zijn van Ajax, PSV of Feyenoord maar strijden tegen degradatie is een ander verhaal. Deze selectie moet er alles aan doen om op plek 13-15 te komen en dat moet mogelijk zijn, Cambuur, NAC en Heracles zijn zeker niet beter maar ook niet slechter. Forza NEC!!
pi_129921299
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Qua motoriek zijn het allemaal homo's :X
Het is by far de slechtste selectie van de Eredivisie
Ik ga voorlopig niet meer staan bij de opkomst op het veld.
Aan dat laatste heeft helemaal niemand wat :N
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2013 @ 00:53:02 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129922118
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:33 schreef larry91 het volgende:
Vreselijk weer, ongelooflijk. 2 wedstrijden, 0 punten, doelsaldo 1-9. Op dit moment is het wel de tijd dat de supporters opstaan en de club steunen, hoe lastig het ook is. Het is heel makkelijk supporter te zijn van Ajax, PSV of Feyenoord maar strijden tegen degradatie is een ander verhaal. Deze selectie moet er alles aan doen om op plek 13-15 te komen en dat moet mogelijk zijn, Cambuur, NAC en Heracles zijn zeker niet beter maar ook niet slechter. Forza NEC!!
Als er clubs zijn die op het moment nog slechter spelen is het wel triest gesteld met de eredvisie. PEC is ook lekker op dreef, dat wordt dus ook weer tegengoals tanken :') Op de een of andere manier heb ik bij NEC ook al jaren het idee dat er geen enkele personality op het veld staat. (Ja, Conboy de agressieveling, maar daar krijg je alleen maar slechte kritieken mee)

Om dan een paar nobodies uit het buitenland weg te kopen helpt niet voor het imago.. jammer, want ik vind NEC een stuk leuker dan dat walgelijke Vite$$e en verder zit er weinig bijzonders in het gebied eromheen. Die gaan het team ook niet leiden, Higdon lijkt me ook geen spits die een actie in huis heeft.

Nu is Foor wel een leuke speler, maar verder.. zie ik ook gewoon geen spelers die er vol in klappen. Ook vandaag niet. Ze laten alles maar gebeuren.
pi_129932675
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_129933299
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
Ik las het ook met verbazing.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:25:32 #92
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129936125
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The fuck :')?
Nacompetitie met Feyenoord dit jaar :N.
pi_129937639
Zo'n puinhoop triggert hopelijk wat bezorgde geldschieters..
pi_129949311
Het is chaos bij NEC.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2013 @ 20:19:35 #95
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_129950594
Misschien moeten we voortaan dit draaien in de Goffert:
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:21:49 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950674
Waarom speelt die Amieux eigenlijk niet meer bij NEC?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:30:07 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129951045
Gelijkwaardig aan Conboy, maar Conboy kreeg de voorkeur. RKC heeft er een fijne linksback aan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Redactie Sport maandag 12 augustus 2013 @ 08:27:42 #98
pi_129967652
Een trainerswissel lost niets op.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:15:02 #99
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129968362
Klopt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:33:55 #100
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129969983
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iets minder gemekker van de supporters wellicht. Totdat blijkt dat ook de opvolger er niets van bakt.
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:36:36 #101
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129970058
Gebrek aan kwaliteit en scorend vermogen nekt iedere trainer
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:41:21 #102
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129970207
Wanneer komt Koolwijk weer terug? En ligt er nog een rol voor Roorda in het verschiet?
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:45:00 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129970278
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 10:36 schreef Mark het volgende:
Gebrek aan kwaliteit en scorend vermogen nekt iedere trainer
Nouja, iedere trainer...

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129971158
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet helemaal mee eens.
Pastoor weet het publiek, spelers, bestuur en investeerders niet meer te investeren.
Een nieuwe trainer is een frisse wind en nieuwe kansen.

Publiek gaat weer achter het team staan.
Spelers willen het weer proberen.
Visie van bestuur en investeerders kan weer worden nagestreefd.

Wanneer blijkt dat dit team echt niet beter kan, dan heeft een nieuwe trainer sowieso geen effect. Ik ben echter van mening dat we er niet slechter op zijn geworden ten opzichte van het vorige seizoen. We speelden tot maart mee voor plek 7. Er is iets gebeurt waardoor de chemie compleet uit het team verdween. Met de komst van Higdon ipv Platje hebben we zeker meer scorend vermogen in huis. Alleen dat moet al tot meer punten moeten zorgen.

Normaal gesproken ben ik niet voor een trainerswissel, maar er is op dit moment geen houden meer aan.
pi_129981940
Helemaal eens met je derde alinea Bas. Het klikt gewoon niet. De speelwijze is niet effectief. En dan laat ik de wedstrijd tegen PSV buiten beschouwing, want die wedstrijd verlies je elk jaar. Dat je er nu dik verliest heeft ook te maken met de vorm van de tegenstander.
pi_129982674
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 11:12 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens.
Pastoor weet het publiek, spelers, bestuur en investeerders niet meer te investeren.
Een nieuwe trainer is een frisse wind en nieuwe kansen.

Publiek gaat weer achter het team staan.
Spelers willen het weer proberen.
Visie van bestuur en investeerders kan weer worden nagestreefd.

Wanneer blijkt dat dit team echt niet beter kan, dan heeft een nieuwe trainer sowieso geen effect. Ik ben echter van mening dat we er niet slechter op zijn geworden ten opzichte van het vorige seizoen. We speelden tot maart mee voor plek 7. Er is iets gebeurt waardoor de chemie compleet uit het team verdween. Met de komst van Higdon ipv Platje hebben we zeker meer scorend vermogen in huis. Alleen dat moet al tot meer punten moeten zorgen.

Normaal gesproken ben ik niet voor een trainerswissel, maar er is op dit moment geen houden meer aan.
Motiveren, inspireren, activeren?
BFF met GGMM
pi_129982761
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Motiveren, inspireren, activeren?
ze mogen alle drie gebruikt worden.
pi_129982805
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:25 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

ze mogen alle drie gebruikt worden.
Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen. ;)
Wie zou je voor de groep willen ipv Pastoor?
BFF met GGMM
pi_129983249
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, ik kon alleen investeren niet plaatsen. ;)
Wie zou je voor de groep willen ipv Pastoor?
Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
pi_129983291
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Wanneer Pastoor ontslagen wordt dan is dat het werk van de investeerders. Alex Pastoor zal een zak met geld mee moeten krijgen, aangezien zijn contract nog tot eind dit jaar loopt. Wanneer de investeerders het ontslag investeren zullen ze wellicht ook de nieuwe trainer financieel ondersteunen. Kortom, het kan elke naam zijn die op dit moment vrij is.
Maar geen persoonlijke voorkeur?
BFF met GGMM
  maandag 12 augustus 2013 @ 16:40:24 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129983334
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:38 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ronnie de Groot?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:22:22 #112
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129984914
Het kost sowieso veel geld en dat allemaal voor een week valse hoop.
En investeerders... in gebouwen en de jeugdopleiding mag geinvesteerd worden. Het eerste elftal moet z'n eigen broek ophouden volgens de financial fair-playregels van de UEFA.
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:25:33 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985071
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het kost sowieso veel geld en dat allemaal voor een week valse hoop.
En investeerders... in gebouwen en de jeugdopleiding mag geinvesteerd worden. Het eerste elftal moet z'n eigen broek ophouden volgens de financial fair-playregels van de UEFA.
Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voor ;).
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:33:03 #114
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129985338
quote:
2s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:25 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat kan je boekhoudkundig natuurlijk oplossen. Registeraccountant Boekhoorn heeft daar zo zijn middelen voor ;).
Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.
En clubs als RKC en Go Ahead hebben er alle belang bij dat iedereen dezelfde regels hanteert dus die zullen alle berichten argwanend volgen
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:36:32 #115
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985439
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:33 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat schijnt toch niet zo eenvoudig te zijn. Er moet een handtekening van een echte accountant onder de boekhouding en die draait de bak in al achteraf blijkt dat het niet klopt.
En clubs als RKC en Go Ahead hebben er alle belang bij dat iedereen dezelfde regels hanteert dus die zullen alle berichten argwanend volgen
Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:40:06 #116
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129985565
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:36 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Als je toch mag investeren in gebouwen, dan kan je de kosten die de club daarmee maakt toch vrij eenvoudig van de balans halen? Clubs als Vitesse slagen er zonder veel problemen in om in het eerste elftal en trainingscomplexen te investeren, zonder dat ze daarvoor op de vingers worden getikt.
Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.
Maar 5 miljoen betalen voor een McGregor logootje op de mouw mag uitdrukkelijk niet.
Wie dit leest is gek
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:47:46 #117
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129985797
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Je hoeft geen spelers te verkopen om de staf van de jeugdopleiding hun salaris te kunnen betalen of voor een nieuw kunstgrasveld als Boekhoorn dat betaald. Dat klopt.
Maar 5 miljoen betalen voor een McGregor logootje op de mouw mag uitdrukkelijk niet.
Dat ben ik met je eens, maar als je ziet welke groei de begroting van Vitesse doormaakt, met 150% van elke euro inkomsten naar de salarissen van spelers, dan is het FFP in Nederland nog maar gerommel in de marge. Problemen dienen zich pas aan als er geen rijke investeerders meer garant willen staan voor de verliezen die een club maakt. Zou die mysterieuze groep investeerders bij NEC de macht grijpen, dan kun je - net als bij Vitesse - je begroting met 30 miljoen verruimen want je mag ook binnen de FFP-regels nog 30 miljoen in het rood staan. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:57:18 #118
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_129986102
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2013 17:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

. Dit is dus zolang er iemand of een consortium wil opdraaien voor de verliezen. Daar schort het NEC nog aan omdat ze eerst moeten aantonen een nulbegroting te kunnen draaien voordat investeerders de - door hun goedgekeurde - verliezen willen nemen.
En dan nog is het de vraag wat het investeren inhoudt in het geval van de groep Boekhoorn.
Niet om verliezen weg te werken, meer ook niet om in de toekomst operationele verliezen te dekken.
Investeren in om geld te verdienen, inn het algemeen.
Wie dit leest is gek
pi_129988274
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2013 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Ronnie de Groot?
Die heeft zelf aangegeven geen hoofdtrainer te willen worden bij NEC. Daarnaast is hij ook een risico vanwege zijn hartfalen.
pi_129988541
Was Meulensteen geen vriendje van Boekhoorn ofzo? Heeft als jeugdtrainer toch jarenlang rondgelopen bij NEC.
pi_130067381
quote:
Pastoor haalt uit naar NEC-bestuur
NEC-trainer Alex Pastoor wacht naar eigen zeggen al vijf dagen op een reactie van het bestuur op zijn plannen voor de toekomst.
© ProShots

"Op 8 augustus hebben we op mijn initiatief vergaderd. Over de krappe selectie. De kwaliteit. Het verwachtingspatroon. Ik heb een aantal conclusies op tafel gelegd", aldus de trainer tegenover De Gelderlander.

"Daarna heb ik niets meer van ze gehoord. Maandagmiddag heb ik voor de tweede maal om een reactie gevraagd. Het is nu dinsdagmiddag vijf over vijf. Nog steeds niks. Dat noem ik schokkend", stelt Pastoor.

Pastoor ligt onder vuur na de 5-0 nederlaag van zaterdag bij PSV. De ploeg uit Nijmegen won onder zijn leiding sinds eind februari geen competitiewedstrijd meer. Ook het eerste duel van dit seizoen met FC Groningen ging verloren (1-4).
Lijkt me dat de dagen van Pastoor zijn geteld
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:07:57 #122
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130067554
Zogauw niemand meer met je gezien wil worden, dan is de zandloper bijna leeg :Y
Dommage arachide-fromage
pi_130119804
wie moet er na hem komen?
pi_130125004
Foor misschien niet wedstrijdfit door een ontsteking in zijn mond....
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:11:19 #125
403973 crew  Gijscoman
pi_130127956
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:26 schreef BasNijmegen het volgende:
Foor misschien niet wedstrijdfit door een ontsteking in zijn mond....
Als ik z'n twitterpagina bekijk, zie ik dat hij wel weer traint. Het zal hopelijk allemaal wel meevallen.
Higdon overigens gisteren geblesseerd van de training gegaan en vandaag schijnt hij ook niet mee te trainen. In dat geval verwacht ik Hemlein in de spits en Jahanbaksh op rechts.
pi_130167875
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant ;)

Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Turn off your tv
Turn on your passion
Support your local
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:38:14 #127
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130169291
Hoi :)
Higdon weinig gezien, andere spelers ook, dus het is voor mij nog even de kat uit de boom kijken.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:55:11 #128
403973 crew  Gijscoman
pi_130169805
Hey, Higdon lijkt de kwaliteiten te hebben, maar wordt nog nauwelijks gevonden. Diarra viel goed in tegen Groningen, maar deed 't matig tegen PSV. Jahanbaksh viel goed in tegen Osasuna, tegen Groningen deed 'ie 't matig, al lag dat voornamelijk aan het feit dat hij slecht aangespeeld werd. Denk dat alle drie echte versterkingen zijn, maar nog moeten wennen aan het team (en andersom).

Het team heeft zwak gespeeld tegen Groningen (lag voornamelijk aan het feit dat er niet als een team werd gespeeld en de spelers elkaar dus nog niet blindelings konden vinden) en PSV (lag voornamelijk aan de klasse van PSV). Bovenberg krijgt de schuld van alles, hetgeen nogal overdreven is. Hij werd tegen Groningen uitgefloten door eigen publiek, terwijl hij tot het uitfluiten absoluut niet de zwakste van het veld was en de goals hem nauwelijks tot niet aan te rekenen waren. Tevens was hij tegen PSV best aardig. Vorig seizoen was hij m.i. te vroeg gebracht en maakte fouten doordat hij nog niet aangepast was aan het team, nu speelt hij zwak doordat hij geen vertrouwen erin heeft. Dat gebrek aan vertrouwen is een klein deel van het publiek aan te rekenen, omdat dat kleine deel al het vertrouwen bij hem probeert weg te halen. Enfin, eigenlijk is er de laatste twee wedstrijden ongelooflijk veel gebeurd. Molenaar grijpt Rieks bij de keel, Aalbers heeft een burn-out, Ophof is zijn vervanger en wil drie spelers halen, gesprek met Pastoor is er geweest en de uitslag van de komende wedstrijd is waarschijnlijk de laatste redding voor Pastoor, aantal supporters is gaan rellen, Pastoor onder begeleiding naar huis, etc. Welkom terug uit Spanje: Chaos in Nijmegen. :)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:39:51 #129
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130172859
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant ;)

Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Welkom!
Dommage arachide-fromage
pi_130174282
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:

Welkom
pi_130174666
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Mark het volgende:
Niet van mij, van mij heb je je verloren kratje teruggewonnen
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:35:43 #132
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130174704
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:34 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen ;)
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
Dommage arachide-fromage
pi_130174810
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
Goeiemiddag, sinds wanneer reageren we zo geprikkeld? Misschien heeft het iets met de prestaties van het team te maken :+

Feitelijk vind ik het wel laf, niet dat ik het kratje nog was komen ophalen dus het is zeiken om het zeiken. Maar ik heb jouw gewonnen kratje tot drie keer toe aangeboden om hem te geven, daar heb je nooit op gereageerd (dus ik vind niet dat je die als ruilmiddel kan inzetten).
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:40:40 #134
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_130174869
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 20:38 schreef DeVinger het volgende:
het is zeiken om het zeiken
Dan zijn we het eens
Dommage arachide-fromage
pi_130176295
0-3 nog voor rust.... en weer een fout van Bovenberg... zijn 2e van de wedstrijd.
Ho-pe-loos. Ik geloof niet in een oplossing door het ontslaan van Pastoor, ook al vind ik hem een dropveter. Dit spel is echt belabberd! Benieuwd wie dit elftal aan de praat kan krijgen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_130178112
Dit kan niet!! Schande!
  Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:06:36 #137
pi_130178134
Leuk potje. :')
pi_130178300
De club is zo ziek als ziek zijn kan. Slechter dan ons is niemand, 0-5 verliezen tegen zwolle thuis mag en kan gewoon niet. Hoe slecht je materiaal en trainer ook zijn. Ben ik even blij dat ik op vakantie ben..
pi_130178516
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
pi_130178764
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van ^O^
Niet iedereen heeft de mentaliteit van een Twente-fan
  Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:22:41 #141
pi_130178841
quote:
Sowieso fan van Vitesse zijn :')
pi_130179412
quote:
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
pi_130179507
:') genieten met de grote G
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 22:48:38 #144
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_130179962
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef larry91 het volgende:

[..]

Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
pi_130179998
Sterkte.
pi_130180295
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
Het leek wel of de spelers er ook klaar mee waren. Ik heb ze nog nooit zoveel ruimte weg zien geven.
pi_130180370
Dit had ik niet verwacht.
- Ninja out
pi_130180754
Stadion afgesloten. Rolluiken hoofdingang dicht.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_130181126
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep :o :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130181262
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep :o :')
En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')