Welkom!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant
Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Welkomquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:52 schreef deBibliotheek het volgende:
Ik las vanmorgen in de Gelderlander dat Higdon gewoon in de spits staat. Nou was ik er de eerste twee wedstrijden niet bij ivm vakantie in Spanje, maar hoe deed Higdon, Alireza en die Diarra het? Kan natuurlijk wel afgaan op de beoordeling van de Telegraaf, maar dat is niet echt mijn krant
Zal me meteen even voorstellen, Simon, woonachtig in Nijmegen en seizoenskaart in vak M. Vaak van de partij bij uitwedstrijden, altijd bus-combi en meestal de wedstrijden die niet afstandje FC Groningen zijn.
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Mark het volgende:
Niet van mij, van mij heb je je verloren kratje teruggewonnen
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Lafaard. Typisch iets voor een NEK-er. Nu durf ik het te zeggen, want na 7 jaar woon ik sinds kort buiten Nijmegen
Goeiemiddag, sinds wanneer reageren we zo geprikkeld? Misschien heeft het iets met de prestaties van het team te makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:35 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat nou laf? Ik had nog een kratje van je tegoed, en dat heb ik ingezet en verloren. We staan dus quitte. Ik snap niet wat je probleem is
Dan zijn we het eensquote:
Niet iedereen heeft de mentaliteit van een Twente-fanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Ajoh Vitesse ligt naast de deur, koop je daar toch gewoon een seizoenskaart van
Sowieso fan van Vitesse zijnquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef Breekfast het volgende:
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:34 schreef larry91 het volgende:
[..]
Al speelt NEC in de krochten van het Nederlands voetbal dan nog niet.
Het leek wel of de spelers er ook klaar mee waren. Ik heb ze nog nooit zoveel ruimte weg zien geven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit. Het was dramatisch, maar Pastoor heeft de handdoek in de ring gegooid. Overigens lag het dit keer niet aan de supporters.
En het erge is dat de tegenstanders maar 22 kansen hadden. Dus meer dan 50% van de doelpogingen is raak. Zegt ook wel iets over de keeper.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:17 schreef TLC het volgende:
14 tegendoelpunten in 3 duels, heilige poep![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |