abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129641966
Vanavond beginnen we tegen Groningen. Roept u maar!
pi_129642017
2-0
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_129642430
3-1

Met Higdon voorin heb ik wel meer vertrouwen in het scorend vermogen van NEC
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_129642469
Ik pas de OP na de transferperiode aan. Anders blijf ik rommelen met de namen etc.
pi_129642659
Heb ingezet op Higdon to score @ 2.80
pi_129643094
Ik zeg 2-1. Ik hoop ook dat Celik het goed gaat doen! Dat kan echt een hele leuke speler voor NEC gaan worden :)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:53:15 #8
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129643137
6500 seizoenskaarten, maar het stadion moet verbouwd worden :{.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_129643178
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:27 schreef -J-D- het volgende:
Heb ingezet op Higdon to score @ 2.80
Zie ik ook wel gebeuren.
Hoop dat Foor dit seizoen zijn doelpunten kan maken.
pi_129643216
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:53 schreef GSbrder het volgende:
6500 seizoenskaarten, maar het stadion moet verbouwd worden :{.
Waar haal je deze info vandaan?
In de blog van de directie (op officiële site) staat 1.500 minder.

edit: Hadden we vorig jaar 8.000 kaarten? Zijn de bobo's niet meegerekend?
Het blijft sneu
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 11:59:24 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129643259
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

quote:
Verkoop seizoenskaarten NEC blijft nog achter

NIJMEGEN - De verkoop van seizoenkaarten van NEC blijft flink achter bij vorig jaar. Half mei, na de sportief gezien dramatische tweede seizoenshelft, zegden 1.500 van de 8.000 vaste toeschouwers hun jaarkaart op.

Nu deze zaterdag de eerste thuiswedstrijd op het programma staat (19.45 uur, tegen FC Groningen), is duidelijk dat er weinig zieltjes zijn teruggewonnen. "We hebben iets meer dan 6.500 seizoenkaarten verkocht", aldus een woordvoerster van de club. Dat betekent een verlies van 325.000 euro.

Zo'n 300 van de 1.500 fans zegden hun seizoenkaart op vanwege de slechte sportieve resultaten, aldus de woordvoerster. Er volgen spoedig belrondes om hen terug te winnen. Vaakst genoemde reden voor opzegging is volgens NEC de economische crisis. Eerder introduceerde de Nijmeegse club al de mogelijkheid om gespreid te betalen. Voor het eerst kan er nu ook een 'halve' seizoenkaart voor de eerste seizoenshelft worden aangeschaft. "Maar 't loopt nog niet storm."

Deze zaterdag zijn alle ticketprijzen verlaagd tot 15 euro.

Bron: de Gelderlander
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 augustus 2013 @ 12:30:12 #12
403973 crew  Gijscoman
Hou hoog de naam van N.E.C.
pi_129643831
3-0

Denk dat 't een eenvoudige avond wordt, aangezien Groningen veel belangrijke spelers mist.
pi_129644041
Het zal niet meevallen de slechte reeks te breken.
Wie dit leest is gek
pi_129645670
Groningen mist inderdaad veel spelers. Dit wordt 'n makkie ;)
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 14:02:29 #15
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129645736
Hoe is het eigenlijk met KFC-fuik?
pi_129645817
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

edit: Hadden we vorig jaar 8.000 kaarten? Zijn de bobo's niet meegerekend?
Het blijft sneu
Jup blijkbaar hadden we vorig.jaar maar 8000 scc verkocht. Maar in beide zijn de bobo's inderdaad niet meegerekend! Dan nog kom je vrij laag uit.
pi_129645842
Nog meer losse kaarten voor NEC - Feyenoord dit seizoen dus :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129646632
Hehe. Maar treurig wel. Al mag ik niks zeggen als kroegsupporter :P

Ik verwacht wel een overwinning trouwens. Kwalitatief zijn we er op vooruit gegaan. Koolwijk er niet bij is wel een groot gemis..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_129646722
1-0 Higdon
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_129648076
Zal ook wel even wennen zijn om Van der Velden vanavond in het shirt van Groningen te zien.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 augustus 2013 @ 15:58:03 #21
403973 crew  Gijscoman
pi_129648320
4 spelers geblesseerd (Henk Bos, Nick Bakker, Luciano da Silva en Hilal Ben Moussa), 3 buiten de selectie gehouden (Género Zeefuik, Emil Johansson en Tom Hiariej), Michael de Leeuw is er waarschijnlijk niet bij en 2 spelers uit het B-elftal opgeroepen.

En het lijkt erop dat Groningen zich vooral zal zich vooral richten op Higdon en Foor (vooral de eerste), dus dat kan ruimte creëren voor Hemlein en Celik.
http://www.fcgroningen.nl(...)anloop-naar-nec-uit/
pi_129648373
Ben ook wel benieuwd naar Celik. Gaf een goede indruk in het voorseizoen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 3 augustus 2013 @ 16:06:47 #23
403973 crew  Gijscoman
pi_129648475
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 16:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Celik. Gaf een goede indruk in het voorseizoen.
Hij is misschien nog niet heel sterk vanwege zijn leeftijd, maar als ik het FC Groningen forum lees en kan vertrouwen, dan moet hij tegen Letschert en Kappelhof (of Magnesco). Over Kappelhof en Magnesco zijn ze op dat forum beide negatief ("Kappelhof op rechtsback is armoe troef, maar Magnasco is op dit moment niet beter.") en Letschert zal zich ook flink moet richten op Higdon, aangezien hij centraalrechts staat.
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:22:48 #24
391488 Salami3006
Waarbij? Aardbei
pi_129656257
Ik hoop voor jullie dan dat jullie nog winnen..
Signature
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:26:42 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129658729
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]

Ook lekker om dan een paar maanden nog een belronde te gaan houden. Na vanavond overtuig je niemand meer
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_129659112
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 13:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Groningen mist inderdaad veel spelers. Dit wordt 'n makkie ;)
:D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_129659187
Dat was matig. Higdon amper een bal op maat gehad. Reza was ook niet geniaal.
pi_129659360
Ai
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:57:26 #29
104871 remlof
Europees federalist
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 21:59:52 #30
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129659795
Aanfluitinkje weer :').
pi_129659910
Wat een drama! Het meest triest is nog wel dat groningen niet eens 100% hoefde te spelen....

Wat ook veelzeggend was dat de medespelers bovenberg ook als zondebok zagen....weliswaar terecht.
pi_129661195
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen. Het was gewoon schandalig..
pi_129663763
Gronings balbezit leidde bijna steeds tot een afgeronde aanval of op z'n minst een eind in die richting.
Nijmeegs balbezit bestond uit een paar maal risicoloos rondschuiven gevolgd door een ziekenhuisbal en een verontschuldigende zwaai met de hand naar de medespelers.
Wie dit leest is gek
pi_129664068
veel persoonlijke fouten weer
Groningen hoefde niet veel te doen om de 3 punten mee te nemen
pi_129672774
Wat een aanfluiting van een wedstrijd. Eerste 10 minuten van de eerste en tweede helft was aardig, maar de rest was slecht. Verdediging stond zeer matig, met Bovenberg als Schlemiel van de groep.
Positieve punten waren Foor en Celik. Beiden vol passie en overgave. Celik moet zijn positie in het team nog even beter doorkrijgen, maar daar gaan we veel plezier aan beleven.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 augustus 2013 @ 11:05:40 #36
403973 crew  Gijscoman
pi_129673588
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 10:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een aanfluiting van een wedstrijd. Eerste 10 minuten van de eerste en tweede helft was aardig, maar de rest was slecht. Verdediging stond zeer matig, met Bovenberg als Schlemiel van de groep.
Positieve punten waren Foor en Celik. Beiden vol passie en overgave. Celik moet zijn positie in het team nog even beter doorkrijgen, maar daar gaan we veel plezier aan beleven.
Ik vond Celik juist nogal zwak. Speelde veel te teruggetrokken. Op zich begrijpelijk, aangezien hij nog zo jong is. Overigens was Loen met afstand de zwakste. Bovenberg wisselde zwakke acties met goede acties af. (Vooral aanvallend een aantal mooie dingen zien doen.) Hemlein en Pálsson vochten er echt voor en Foor werd steeds beter tijdens de wedstrijd.
Van Eijden was erg zwak, Johnsson viel ook tegen, Cmovs en Conboy deden 't voldoende. Alireza kreeg alleen maar onmogelijke ballen, dus die speelde daardoor matig. Higdon werd gewoon goed buiten het spel gehouden door Groningen, dus het was dom dat N.E.C. maar alle ballen op hem bleef spelen. Diarra deed 't ook aardig en de combinatie Tutuarima-Foor was erg sterk. Alleen beide veel te laat.

Volgende week:
Keeper: Johnsson
Verdediging: Bovenberg - Van Eijden - Breuer/Cmovs - Conboy
Middenveld: Pálsson - Foor - Diarra
Aanval: Hemlein - Higdon - Tutuarima/Jahanbaksh

Bovenberg erin en niet Disveld, want als eerste basisplaats tegen PSV kan niet goed voor het zelfvertrouwen zijn. Bovenberg kan echter wel zelfvertrouwen winnen, omdat er die randdebielen, die eigen spelers continu uitfluiten, niet bij zijn of minder te horen zijn.
Diarra erin en niet Loen, omdat Loen te licht en te langzaam was. Diarra was sneller en steviger.
Tutuarima de eerste helft, Jahanbaksh de tweede helft, omdat beide waarschijnlijk nog niet sterk genoeg zijn voor een volledige wedstrijd. Dan heb je de combinatie Tutuarima-Foor tijdens de eerste helft en Jahanbaksh's techniek en snelheid tijdens de tweede helft.

Voortaan Disveld bij thuiswedstrijden en Bovenberg bij uitwedstrijden, want zo kunnen beide zelfvertrouwen winnen. Disveld dankzij het N.E.C. publiek, Bovenberg juist door de afwezigheid van dat publiek.

En overigens werd Bovenberg niet direct als de zondebok gezien door N.E.C. spelers. Hemlein gaf 'm een keer op z'n kop, maar voor de rest waren hij en Pálsson vooral bezig hun onvrede over het continu uitfluiten van Bovenberg te uiten. Dat was ook beschamend. Beschamender dan het spel van N.E.C.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 11:23:48 #37
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_129673943
In de eerste wedstrijd van het seizoen je eigen spelers gaan uitfluiten. :')
pi_129674713
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:05 schreef Gijscoman het volgende:

[..]
Conboy ging in de fout bij de 0-2 en heeft veelal waardeloze voorzetten gegeven. Verder ben ik het wel eens met je analyse. Hemlein viel positief op.

Ik had er weer zin in, nieuw seizoen, nieuwe kansen. Maar er lijkt niet veel veranderd tov vorig seizoen. Ja veel andere namen, maar Pastoor heeft er geen geheel van kunnen maken. Volgende week verlies je waarschijnlijk tegen PSV, maar tegen Zwolle moet er een resultaat geboekt worden. Met de nadruk op moeten.
  Redactie Sport zondag 4 augustus 2013 @ 13:29:08 #39
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129676842
Wordt een lang seizoen zo..

Vanaf over twee weken mogen jullie wel winnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 augustus 2013 @ 13:37:41 #40
403973 crew  Gijscoman
pi_129677083
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:59 schreef Nimma024 het volgende:

[..]

Conboy ging in de fout bij de 0-2 en heeft veelal waardeloze voorzetten gegeven. Verder ben ik het wel eens met je analyse. Hemlein viel positief op.

Ik had er weer zin in, nieuw seizoen, nieuwe kansen. Maar er lijkt niet veel veranderd tov vorig seizoen. Ja veel andere namen, maar Pastoor heeft er geen geheel van kunnen maken. Volgende week verlies je waarschijnlijk tegen PSV, maar tegen Zwolle moet er een resultaat geboekt worden. Met de nadruk op moeten.
Tegen PSV winnen we gewoon. :)
pi_129677147
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 11:23 schreef Slobeend het volgende:
In de eerste wedstrijd van het seizoen je eigen spelers gaan uitfluiten. :')
Ik heb me er ook dood aan lopen ergeren.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 4 augustus 2013 @ 13:42:55 #42
403973 crew  Gijscoman
pi_129677209
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:40 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Ik heb me er ook dood aan lopen ergeren.
Ik pleit voor stadionverboden voor die types.

Las overigens het volgende op het forum van de SV:
quote:
Geen idee waar ik het neer moet zetten, maar wat een belachelijke idiote kut avond.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten of gezien hebben wordt er op de Goffertweide een bouwdorp voor kinderen georganiseerd.
Wat eigenlijk een leuke avond had moeten zijn liep toch iets anders dan verwacht. Groningen won en wij voelde de bui al hangen. 10 minuten voor het einde van de wedstrijd liepen er al diverse groepjes rond onze hekken. Waarschijnlijk waren ze op zoek naar een confrontatie met de politie of met supporters van Groningen, maar wij hadden al een idee dat dit voor ons wel eens heel vervelend zou worden. Goed, morgen gaat de week van start en wij waren daar dus met pak 'em beet 100 vrijwilligers (waaronder een hoop kinderen van 12/13 jaar) die nog de laatste uitleg kregen voordat we zouden beginnen morgen. Na de uitleg hadden wij de muziek aan staan en dronken we nog gezellig een biertje. De sfeer werd al wat grimmiger en wij hadden al besloten dat op enkelen na iedereen weg moest bij de hekken om geen agressie uit te lokken op wat voor manier dan ook.

Uiteindelijk vloog de eerste vlag dus in de fik en probeerden enkele jongeren al het kamp binnen te komen. Enkele medewerkers van ons vlogen erop af en die jongeren renden natuurlijk weg. Bij ons werden meteen alle nooduitgangen afgesloten met speciale sloten zodat ze niet binnen konden komen (je leest het goed, nooduitgangen moesten worden afgesloten om mensen buiten te houden). Uiteindelijk kwam er wat meer politie en ME en de aandacht werd dus een beetje van ons weggehaald. Blijkbaar studeerden veel van deze jongeren medicijnen, want we waren allemaal "kankerlijers". Uiteraard reageerden wij hier niet op en namen wij afstand van het hek. Toen de ME de boel een beetje onder controle kreeg (dit speelden zich allemaal af bij de bussluis) liepen de jongeren om het terrein heen en begonnen ze slingers en vlaggen van de hekken af te trekken. De sfeer werd steeds grimmiger en sommige van ons waren dus genoodzaakt om dit enigszins tegen te houden. Dit lokte alleen maar nog meer agressie uit en uiteindelijk probeerden ze dan ook de hekken om te gooien. Die 12/13 jarigen wisten niet wat er gebeurden en dus kregen ze de opdracht allemaal in de grote tent te wachten. Wij stonden nog met een mannetje of 10/15 bij die hekken. We probeerden nog met ze te praten en die hekken tegen te houden maar sommige begonnen te schoppen en stokken/stenen te gooien. De hekken begonnen nu te slingeren en inmiddels was dus ook de politie gebeld. Onder een hoop bedreigingen (kankerlijers, kankerschele, dikzakken, homo's, kom dan, teeringlijers, kankerflikkers, wij pakken jullie nog wel etc.) was de politie er snel en gelukkig konden deze nog wat arrestaties plegen en een beetje patrouilleren en de rest zoeken. Die jongeren waren natuurlijk voor een groot deel gevlogen. Gelukkig kregen ze de hekken niet omver.

Uiteindelijk konden we het terrein in kleine groepjes verlaten onder supervisie van de politie. De jonge kinderen die voor het eerst medewerker waren en sommige amper 14 jaar moesten hun ouders bellen zodat ze konden worden opgehaald.

Werkelijk waar, ik ben echt bijna nog nooit zo boos geweest. Een man of 20 die een fucking kinderkamp gaan aanvallen. Ik hoop dat jullie trots zijn. Alvast mijn excuses voor het onsamenhangende verhaal, maar ik ben niet echt in staat om netjes te schrijven.
pi_129677463
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:42 schreef Gijscoman het volgende:
[..]

best triest die doorgesnoven types die zichzelf niet kunnen beheersen
die moeten wel de nodige psychologische hulp hebben om door het leven te komen
  zondag 4 augustus 2013 @ 13:54:45 #44
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129677468
Supporters waren beschamend, net als het spel.
Ik snap de teleurstelling, maar ik heb geen begrip of respect voor de reactie op bijvoorbeeld een individu als Bovenberg.
pi_129680647
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 13:42 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Ik pleit voor stadionverboden voor die types.

Las overigens het volgende op het forum van de SV:

[..]

Geen woorden voor. Wat kunnen sommige het verpesten voor de rest.
  zondag 4 augustus 2013 @ 16:36:38 #46
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_129682013
:r
  maandag 5 augustus 2013 @ 09:22:17 #47
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129706304
Wat dat betreft heb ik me nooit een "echte" supporter gevoeld :N
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_129706484
Potver over valse start gesproken!

- Stadion half leeg
- Spelers die geen team vormen
- 1-4 op de broek
- 'supporters' die de tegenstander aanvallen
- 'supporters' die een kinderbouwdorp aanvallen....

zucht
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 augustus 2013 @ 11:16:08 #49
403973 crew  Gijscoman
pi_129708913
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef BasNijmegen het volgende:
Potver over valse start gesproken!

- Stadion half leeg
- Spelers die geen team vormen
- 1-4 op de broek
- 'supporters' die de tegenstander aanvallen
- 'supporters' die een kinderbouwdorp aanvallen....

zucht
Half leeg is wat overdreven. Er kunnen 12.500 mensen in de Goffert en er waren er meer dan 10.000. Ok, daar worden waarschijnlijk ook seizoenskaarthouders meegerekend die er niet waren, maar dan is 9.000 van de 12.500 nog steeds niet halfleeg.
Ook dat de spelers geen team vormen is wat overdreven, als je bedoelt dat er niet de sfeer heerst van een team. Als je bedoelt dat ze nog onsamenhangend spelen, dan geef ik je wel gelijk. Vooral middenveld en verdediging sloten nauwelijks aan en ook automatismen ontbraken, maar dat kan ook komen door het feit dat Breuer en Rieks op het laatste moment moesten afhaken i.v.m. blessures.

Wel wil ik nog toevoegen: 'supporters' die eigen spelers uitfluiten, uitschelden, etc.

Hopeloos is 't nog niet, aangezien de tegendoelpunten voornamelijk komen door individuele fouten van spelers die over het algemeen goed spelen (Van Eijden, Conboy, Johnsson).
En om de automatismen erin te krijgen: gewoon wat langer trainen en een paar extra potjes tegen mekaar spelen. Plezier erin houden en zo steeds meer één geheel maken van het team. :)
pi_129714041
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:16 schreef Gijscoman het volgende:

[..]

Half leeg is wat overdreven. Er kunnen 12.500 mensen in de Goffert en er waren er meer dan 10.000. Ok, daar worden waarschijnlijk ook seizoenskaarthouders meegerekend die er niet waren, maar dan is 9.000 van de 12.500 nog steeds niet halfleeg.
Ook dat de spelers geen team vormen is wat overdreven, als je bedoelt dat er niet de sfeer heerst van een team. Als je bedoelt dat ze nog onsamenhangend spelen, dan geef ik je wel gelijk. Vooral middenveld en verdediging sloten nauwelijks aan en ook automatismen ontbraken, maar dat kan ook komen door het feit dat Breuer en Rieks op het laatste moment moesten afhaken i.v.m. blessures.

Wel wil ik nog toevoegen: 'supporters' die eigen spelers uitfluiten, uitschelden, etc.

Hopeloos is 't nog niet, aangezien de tegendoelpunten voornamelijk komen door individuele fouten van spelers die over het algemeen goed spelen (Van Eijden, Conboy, Johnsson).
En om de automatismen erin te krijgen: gewoon wat langer trainen en een paar extra potjes tegen mekaar spelen. Plezier erin houden en zo steeds meer één geheel maken van het team. :)
Er waren echt geen 9.000 man. Maar het was idd misschien wat overdreven.
Natuurlijk was het zo dat we spelers (als Koolwijk en Breuer) missen. Maar we hebben dus op dit moment geen bank die eventuele klappen kan opvangen. Dat is toch best wel kwalijk.

Normaal ben ik de laatste die negatief is en altijd wel iets positiefs weet te vinden. Maar afgelopen weekend vond ik hopelijk.

Op naar volgende week. Lekker tegen PSV uit :')
  Redactie Frontpage / Sport maandag 5 augustus 2013 @ 14:52:48 #51
403973 crew  Gijscoman
pi_129715860
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:01 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Er waren echt geen 9.000 man. Maar het was idd misschien wat overdreven.
Natuurlijk was het zo dat we spelers (als Koolwijk en Breuer) missen. Maar we hebben dus op dit moment geen bank die eventuele klappen kan opvangen. Dat is toch best wel kwalijk.

Normaal ben ik de laatste die negatief is en altijd wel iets positiefs weet te vinden. Maar afgelopen weekend vond ik hopelijk.

Op naar volgende week. Lekker tegen PSV uit :')
Het positieve van nu tegen PSV spelen. Die wedstrijd verliezen we toch en dat neemt niemand de ploeg kwalijk. Dus een extra week voorbereiding op PEC.

Overigens verlies je toch reglementair met 3-0, als je niet komt opdagen? Dat zou goed zijn voor ons doelsaldo. ;)
pi_129716091
Gewoon ouderwets met z'n elven voor de goal en van die 2 of 3 kansen die je altijd krijgt er 1 zien te benutten.
Bij de aftrap is het tenslotte altijd gelijkspel dus dat punt moet je niet bij voorbaat weggeven.
Wie dit leest is gek
pi_129721205
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Gewoon ouderwets met z'n elven voor de goal en van die 2 of 3 kansen die je altijd krijgt er 1 zien te benutten.
Bij de aftrap is het tenslotte altijd gelijkspel dus dat punt moet je niet bij voorbaat weggeven.
De bal is rond
pi_129793666
quote:
Edo Ophof neemt voorlopig werkzaamheden van technisch directeur Carlos Aalbers over
Carlos Aalbers heeft de afgelopen dagen zijn werkzaamheden bij N.E.C. moeten staken. De technisch directeur van N.E.C. moet op doktersadvies de komende periode rust houden. Na intern overleg hebben directie en raad van commissarissen besloten om oud-speler Edo Ophof (foto) tijdelijk als interim technisch directeur aan te stellen.
Foto
Carlos Aalbers: "Ik vind het erg vervelend voor N.E.C. dat ik nu een stapje terug moet doen, maar ik heb een lange tijd teveel hooi op mijn vork genomen en daarom moet ik het de komende tijd rustig aan doen."

Wij wensen Carlos veel sterkte toe en hopen hem weer spoedig op de club te mogen begroeten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 augustus 2013 @ 16:07:58 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129794603
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_129795288
Gekke berichten..
pi_129801949
Het stadion vergroten heeft allen nut bij de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en Vitesse. En dat lijkt me een wankel terugverdienmodel.
Alhoewel... de koffie is al een euro duurder geworden, dat tikt ook lekker aan.
Wie dit leest is gek
pi_129813733
quote:
99s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het stadion vergroten heeft allen nut bij de wedstrijden tegen Ajax, Feyenoord en Vitesse. En dat lijkt me een wankel terugverdienmodel.
Alhoewel... de koffie is al een euro duurder geworden, dat tikt ook lekker aan.
Een nieuw/groter stadion lokt altijd extra mensen.
Als het spel van NEC ook beter wordt, dan zal dit ook bijdragen.

Heb het idee dat de investeerders echt aan de poort staan te rammelen. Zelfstandig betalen kan alleen met hulp van investeerders. Als ze in het stadion willen investeren, zullen we misschien ook wel uit een andere vijver kunnen gaan vissen, betreft nieuwe spelers. Dit kan resulteren in betere resultaten en dus een beter imago.

Weet alleen niet of dit de juiste beleidsvoering is.
pi_129814643
Met een structurele plek in het linkerrijtje kan NEC denk ik een stadion van 18000 vullen, meer niet. Lijkt me dus een verstandig plan. Alleen het moment om dit aan te kondigen is een beetje ongelukkig.
pi_129815180
Nijmegen heeft dat achterland toch helemaal niet om zo'n stadion te vullen. Ook nog eens een stad waar veel studenten blijven hangen en dus weinig met de lokale club hebben. Krijg je straks twee gelredomes in de provincie. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_129816723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
Nijmegen heeft dat achterland toch helemaal niet om zo'n stadion te vullen. Ook nog eens een stad waar veel studenten blijven hangen en dus weinig met de lokale club hebben. Krijg je straks twee gelredomes in de provincie. :')
Het potentieel is er zeker wel...niet alleen in en rondom Nijmegen maar ook het gebied richting limburg en brabant...
Vandaar dat NEC daar ook graag tegen oefent in de voorbereiding.
pi_129817011
Met een nieuw stadion spreek je ook nieuwe potentiële toeschouwers/klanten aan. Met slechts een uitbreiding vrees ik echter van niet. De 18.000 lijkt me daarbij net iets te ambitieus. Van 12.500 naar 16.000 zou al mooi en voldoende zijn. Nodig is het sowieso.
pi_129819360
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 10:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Vanavond beginnen we tegen Groningen. Roept u maar!
1-4 ofzo...
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_129826366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:17 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

Een nieuw/groter stadion lokt altijd extra mensen.
Als het spel van NEC ook beter wordt, dan zal dit ook bijdragen.

Heb het idee dat de investeerders echt aan de poort staan te rammelen. Zelfstandig betalen kan alleen met hulp van investeerders. Als ze in het stadion willen investeren, zullen we misschien ook wel uit een andere vijver kunnen gaan vissen, betreft nieuwe spelers. Dit kan resulteren in betere resultaten en dus een beter imago.

Weet alleen niet of dit de juiste beleidsvoering is.
Het lokt in het eerste seizoen nieuwe klanten, of die het tweede seizoen terugkomen is vooral afhankelijk van de resultaten.
Wie dit leest is gek
pi_129830601
Dan zullen we ons moeten richten op betere resultaten!
pi_129830684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:20 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Het potentieel is er zeker wel...niet alleen in en rondom Nijmegen maar ook het gebied richting limburg en brabant...
Vandaar dat NEC daar ook graag tegen oefent in de voorbereiding.
Ik vraag het me af. Met name Brabant, je komt al heel snel tegen Oss/Den Bosch aan en die zijn of voor de lokale club of PSV. Die hebben sowieso geen binding met Nijmegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:33:12 #67
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129830719
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Met die Britse spits op de counter spelen?! _O-
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:39:45 #68
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129830994
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Met name Brabant, je komt al heel snel tegen Oss/Den Bosch aan en die zijn of voor de lokale club of PSV. Die hebben sowieso geen binding met Nijmegen.
Nee hoor, daar vergis je je in. Mijn buren op de tribune waren Brabanders en ik ben zelf ook Ossenaar
Dommage arachide-fromage
pi_129831071
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef Mark het volgende:

[..]

Nee hoor, daar vergis je je in. Mijn buren op de tribune waren Brabanders en ik ben zelf ook Ossenaar
Geen uitzondering/regel verhaal? Dan vergis ik me daarin ja. Dacht dat het bij Druten die kant op wel een beetje ophield met de NEC aanhang. Of is dat nog wel Gelderland :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:44:11 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129831166
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:41 schreef Caland het volgende:
Of is dat nog wel Gelderland :+
:Y
Dommage arachide-fromage
  donderdag 8 augustus 2013 @ 14:44:51 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129831194
Ze hebben ooit een onderzoek gedaan naar de geografische verspreiding van de NEC aanhang, weet niet of dat nog ergens terug te vinden is.
Dommage arachide-fromage
pi_129831206
Toch wat beter op moeten letten bij topografie vroeger ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:07:48 #73
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129832037
Dommage arachide-fromage
pi_129833305
Volgens mij kreeg ik nog bier.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:46:57 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129833421
Niet van mij, van mij heb je je verloren kratje teruggewonnen
Dommage arachide-fromage
pi_129835675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:33 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met die Britse spits op de counter spelen?! _O-
Heb je niks aan, platje er in
Wie dit leest is gek
pi_129837294
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 14:39 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik ken inderdaad ook wel wat Ossenaren bij NEC.
Niet voor niets dat NEC ook een samenwerking heeft met FC Oss.
pi_129837346
http://www.tipsbladet.dk/(...)inde-en-stoerre-klub

Conboy staat open voor een betere club.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:50:16 #79
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129837412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:

We moeten dit jaar of uiterlijk aankomende zomer dan ook cashen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:59:06 #80
198365 Morendo
The Real Deal
pi_129837640
Denken dat je kunt cashen voor Conboy..... :')
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_129840032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:47 schreef -J-D- het volgende:

Lastige situatie. Gezien zijn rode kaarten heeft hij ons vorig seizoen punten gekost. Maar aan de andere kant is het een degelijke back die ook prima wedstrijden heeft gespeeld.
We hebben de centen nodig, dus verkopen is beste optie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 augustus 2013 @ 21:27:17 #82
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129844322
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:44 schreef Caland het volgende:
mwah, jaren terug zat er in de nacompetitie gewoon 25000 man bij de nacompetitie. In de oude goffert nog.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:24:30 #83
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129915220
Lekkere zepert weer :').
pi_129916353
Ik begrijp niet dat die Bovenberg voetballer is geworden.. heeft meer de motoriek voor hockey of zo. Wat een ongelofelijk slap ventje is dat zeg.. :')
pi_129918103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begrijp niet dat die Bovenberg voetballer is geworden.. heeft meer de motoriek voor hockey of zo. Wat een ongelofelijk slap ventje is dat zeg.. :')
Qua motoriek zijn het allemaal homo's :X
Het is by far de slechtste selectie van de Eredivisie
Ik ga voorlopig niet meer staan bij de opkomst op het veld.
Wie dit leest is gek
pi_129918316
Sterkte dit seizoen jongens, nog nooit zo'n slechte vertoning in het philips gezien. Ik hoop dat jullie in ieder geval niet degraderen :')
pi_129921273
Vreselijk weer, ongelooflijk. 2 wedstrijden, 0 punten, doelsaldo 1-9. Op dit moment is het wel de tijd dat de supporters opstaan en de club steunen, hoe lastig het ook is. Het is heel makkelijk supporter te zijn van Ajax, PSV of Feyenoord maar strijden tegen degradatie is een ander verhaal. Deze selectie moet er alles aan doen om op plek 13-15 te komen en dat moet mogelijk zijn, Cambuur, NAC en Heracles zijn zeker niet beter maar ook niet slechter. Forza NEC!!
pi_129921299
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Qua motoriek zijn het allemaal homo's :X
Het is by far de slechtste selectie van de Eredivisie
Ik ga voorlopig niet meer staan bij de opkomst op het veld.
Aan dat laatste heeft helemaal niemand wat :N
  Redactie Sport zondag 11 augustus 2013 @ 00:53:02 #89
pi_129922118
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 00:33 schreef larry91 het volgende:
Vreselijk weer, ongelooflijk. 2 wedstrijden, 0 punten, doelsaldo 1-9. Op dit moment is het wel de tijd dat de supporters opstaan en de club steunen, hoe lastig het ook is. Het is heel makkelijk supporter te zijn van Ajax, PSV of Feyenoord maar strijden tegen degradatie is een ander verhaal. Deze selectie moet er alles aan doen om op plek 13-15 te komen en dat moet mogelijk zijn, Cambuur, NAC en Heracles zijn zeker niet beter maar ook niet slechter. Forza NEC!!
Als er clubs zijn die op het moment nog slechter spelen is het wel triest gesteld met de eredvisie. PEC is ook lekker op dreef, dat wordt dus ook weer tegengoals tanken :') Op de een of andere manier heb ik bij NEC ook al jaren het idee dat er geen enkele personality op het veld staat. (Ja, Conboy de agressieveling, maar daar krijg je alleen maar slechte kritieken mee)

Om dan een paar nobodies uit het buitenland weg te kopen helpt niet voor het imago.. jammer, want ik vind NEC een stuk leuker dan dat walgelijke Vite$$e en verder zit er weinig bijzonders in het gebied eromheen. Die gaan het team ook niet leiden, Higdon lijkt me ook geen spits die een actie in huis heeft.

Nu is Foor wel een leuke speler, maar verder.. zie ik ook gewoon geen spelers die er vol in klappen. Ook vandaag niet. Ze laten alles maar gebeuren.
pi_129932675
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
pi_129933299
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gaat echt de verkeerde kant op. Mot tussen Rieks en Molenaar op de training vandaag, waarbij ons Deense watje zelfs bij de keel is gegrepen door dat vriendje van Pastoor.
Ik las het ook met verbazing.
  zondag 11 augustus 2013 @ 14:25:32 #92
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129936125
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 13:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
The fuck :')?
Nacompetitie met Feyenoord dit jaar :N.
pi_129937639
Zo'n puinhoop triggert hopelijk wat bezorgde geldschieters..
pi_129949311
Het is chaos bij NEC.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 11 augustus 2013 @ 20:19:35 #95
403973 crew  Gijscoman
pi_129950594
Misschien moeten we voortaan dit draaien in de Goffert:
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:21:49 #96
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_129950674
Waarom speelt die Amieux eigenlijk niet meer bij NEC?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 11 augustus 2013 @ 20:30:07 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129951045
Gelijkwaardig aan Conboy, maar Conboy kreeg de voorkeur. RKC heeft er een fijne linksback aan
Dommage arachide-fromage
  Redactie Sport maandag 12 augustus 2013 @ 08:27:42 #98
pi_129967652
Een trainerswissel lost niets op.
  maandag 12 augustus 2013 @ 09:15:02 #99
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_129968362
Klopt
Dommage arachide-fromage
  maandag 12 augustus 2013 @ 10:33:55 #100
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_129969983
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2013 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een trainerswissel lost niets op.
Iets minder gemekker van de supporters wellicht. Totdat blijkt dat ook de opvolger er niets van bakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')