Is ook wel nodig bij de snelheden die jij haalt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn remblokken laten vervangen.
Einde bericht.
Racemonster dit dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook wel nodig bij de snelheden die jij haalt.
Ik help haar zodat haar nichtje mij kan helpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen dat kutwijf te helpen.
Genre zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nee sjaak, is een nieuw nummer. Wordt best vaak gedraaid.
Stronger i get ofzo zit erin.
Ik probeer de tekst voor me te halen
Ja godverredomme zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik had toch al gezegd dat het een nieuw nummer was, met een remix waar je op kan hakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen dat kutwijf te helpen.
Koppig mens, het is Bieber met Will.I.Am...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Te laat man. Is al bezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik help haar zodat haar nichtje mij kan helpen.
serieus? Lijkt mij dat heel de tent los gaat op bieber. Maar ik ga even op YouTube kijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koppig mens, het is Bieber met Will.I.Am...
Praktisch alles van die man is kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutplaat is dat trouwens zeg. Gadverdamme.
Dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praktisch alles van die man is kut.
ja de normale versie is kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutplaat is dat trouwens zeg. Gadverdamme.
Het is nog steeds van armin van buuren en dus blijft ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de normale versie is kut.
De remix niet, en die zoek ik
van krachtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praktisch alles van die man is kut.
Bemoei je er niet mee jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
Het is nog steeds van armin van buuren en dus blijft dit
[..]
van kracht
Hallo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
[..]
van kracht
Te laat, been there done thatquote:
Hoiquote:
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
[..]
van kracht
Labotte.quote:
Nah, ben er net joh.quote:
Dan heeft niemand pechquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit hier te wachten op jouw aanwezigheid.
Helaasch, Ajax is mijn geboorterecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goh, nee, echt?
Feijenoord? Zo ja dan mag je blijven
Welkomquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Helaasch, Ajax is mijn geboorterecht.
quote:
Geen idee waar jij humor in mijn posts ziet, maar okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de humor van JR-Style-93.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sorry het ajacieden limiet is al bereikt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Pleur maar weer op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Dat is het nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry het ajacieden limiet is al bereikt!
Doei
bij deze is die opgerektquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
Er kan er altijd nog wel eentje in de wagon gepropt worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
HAHAHAHAHAHAHA xdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Er kan er altijd nog wel eentje in de wagon gepropt worden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
stel je niet zo aan pipoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet. Als moderator valt dit wel erg tegen van je.
Doe je handtekening eens eer aan johquote:
En anders past zijn neus wel op de trekhaak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je mag met hem mee.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laat hem nou meedoen met mijn (vermeendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd niet van overdreven emoticongebruik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Labotte het volgende:
[..]
Laat hem nou meedoen met mijn (vermeende) SC-ontgroening joh
Haha dit is helemaal niet je ontgroening.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Labotte het volgende:
[..]
hmmm, daar zou je een goed punt kunnen hebbenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En anders past zijn neus wel op de trekhaak.
En waar is dat mijn probleem?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd niet van overdreven emoticongebruik.
Nee. Ik ben serieus. Ga weg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Labotte het volgende:
[..]
ok.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dit is helemaal niet je ontgroening.
So sorry, but no.quote:
Veel te leuk hierquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de verandering weer eens een verfrissend facepalmpje
[ afbeelding ]
Tja, beter dan jij die denkt humor te hebben herkent in mijn postsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aparte definitie van 'leuk' heb jij dan.
blijkbaarquote:
?????quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Labotte het volgende:
[..]
Tja, beter dan jij die denkt humor te hebben herkent in mijn posts
*nog steeds verbaasd is
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Labotte het volgende:
[..]
Geen idee waar jij humor in mijn posts ziet, maar ok
emma watson tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben verliefd
einde bericht
Ze halen er echt wel wat voor terug dan hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Als Bale weg gaat bij Tottenham sowieso dat ze dan rond Liverpool gaan eindigen
noem eens namen die bale op kunnen vangenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze halen er echt wel wat voor terug dan hoor.
Geen idee, maar ik ben dan ook geen scout.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
noem eens namen die bale op kunnen vangen
matig team man verder
Goede spelers gaan ook niet graag naar tottenham.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben dan ook geen scout.
Als ze goed betalen wel hoor. Ik weet niet welk systeem ze gaan spelen? 4-3-3 of 4-4-2?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goede spelers gaan ook niet graag naar tottenham.
Mwao, geen CL, eeuwige subtop, matig team. Zullen in ieder geval niets halen wat ook maar in de buurt komt van Bale.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze goed betalen wel hoor. Ik weet niet welk systeem ze gaan spelen? 4-3-3 of 4-4-2?
Ach Bale werd een paar jaar geleden ook gezien als miskoop. Dus met een paar goede talenten kunnen ze wel bouwen aan een goed team.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, geen CL, eeuwige subtop, matig team. Zullen in ieder geval niets halen wat ook maar in de buurt komt van Bale.
Weet ik niet.
Geld moet rollen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe die clubs in Engeland met geld omgaan, daar krijg je echt tranen van in je ogen.
Ja kan best maar volgend jaar gaan ze dan in ieder geval hard falen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Bale werd een paar jaar geleden ook gezien als miskoop. Dus met een paar goede talenten kunnen ze wel bouwen aan een goed team.
Real Madrid danquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe die clubs in Engeland met geld omgaan, daar krijg je echt tranen van in je ogen.
Overhyped spelertje, lach je je toch dood om.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real Madrid dan. 120 miljoen voor Bale. Het is een goede speler, maar echt geen wereldtop ofzo.
Dat lukt ze zeker.quote:
Sowieso doen ze niet mee om het kampioenschap. City gaat het wel worden denk ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja kan best maar volgend jaar gaan ze dan in ieder geval hard falen.
Wat hypes wel niet kunnen doen hè.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Overhyped spelertje, lach je je toch dood om.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bale nog bij Southampton zien voetballen trouwens.
Ik zat achter het doel
Wil je misschien even een foto van de kaartjes posten, dat gelooft anders niemand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb bale nog bij Southampton zien voetballen trouwens.
Ik zat achter het doel
Ja man, die laatste heb ik zien debuteren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Ook Walcott en Oxlade-Chamberlain?
Helaas heb ik Bale niet zien debuteren. Anders had ik dat over 20 jaar aan jan en alleman kunnen vertellen op FOK!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je misschien even een foto van de kaartjes posten, dat gelooft anders niemand.
Oxlade is altijd een baas in FM. Walcott wat minder.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja man, die laatste heb ik zien debuteren.
Wat een bazen leiden ze daar op he
Ajaxquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef Tyron het volgende:
slimme topclub haalt eriksen en bouwt er een team omheen
Schaken is beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Overhyped spelertje, lach je je toch dood om.
Ja en dan bij voorkeur 10 spelers die beter zijn dan Eriksen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:48 schreef Tyron het volgende:
slimme topclub haalt eriksen en bouwt er een team omheen
Verder niemand uit de Eredivisie dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan bij voorkeur 10 spelers die beter zijn dan Eriksen.
lijkt me een onmogelijke taak om die te vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en dan bij voorkeur 10 spelers die beter zijn dan Eriksen.
Helaas zegt dat tegenwoordig weinigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder niemand uit de Eredivisie dus.
Dat zou ook wel erg dom zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar weer dat je een album niet moet beoordelen op basis van de cover.
Nee, want als ik het had beoordeeld op de cover had ik het niet geluisterd en zoals je hebt kunnen lezen heb ik dat wél gedaan.quote:
Waarom zou ik na moeten denken bij jouw posts?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want als ik het had beoordeeld op de cover had ik het niet geluisterd en zoals je hebt kunnen lezen heb ik dat wél gedaan.
Denk voortaan heel even na aub, voordat je iets post.
Stijn denkt eigenlijk nooit echt na voordat hij post.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, want als ik het had beoordeeld op de cover had ik het niet geluisterd en zoals je hebt kunnen lezen heb ik dat wél gedaan.
Denk voortaan heel even na aub, voordat je iets post.
Goed punt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn denkt eigenlijk nooit echt na voordat hij post.
Nee, vandaar m'n suggestie dit voortaan wel te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn denkt eigenlijk nooit echt na voordat hij post.
Ik hoop dat je voor The Sopranos kiest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef Tyron het volgende:
Sopranos en the Tudors hadden een tegenvallende pilot.
Ik ga nu the Borgias proberen.
Eén van deze drie wordt mijn nieuwe serie, ik hou jullie op de hoogte.
Wat is de ranking dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:12 schreef Tyron het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat Stijn flink is gedaald in de Elite ranking van de SC.
Alsof er een ranking bestaat, je weet toch dat Happel de oppergod is?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:12 schreef Tyron het volgende:
Ik merk de laatste tijd dat Stijn flink is gedaald in de Elite ranking van de SC.
Malmo klinkt als een van de betere tegenstanders die je kunt treffen in die voorronde, al heb ik ze al jaren niet meer zien spelen.quote:
Ik neem jouw mening zeker mee in mijn beslissing.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vandaar m'n suggestie dit voortaan wel te doen.
Al zie ik het niet gebeuren.
[..]
Ik hoop dat je voor The Sopranos kiest.![]()
Ik heb wel eens gelezen dat je er zware ghettos had die te vergelijken zijn met de bronx enzulks. Maar dat kwam van Zlatan dus heel serieus kan je het niet nemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Malmo klinkt als een van de betere tegenstanders die je kunt treffen in die voorronde, al heb ik ze al jaren niet meer zien spelen.
Ik was ook niet direct overdonderd, maar het is een geweldige serie imo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:13 schreef Tyron het volgende:
Wordt de serie beter of ligt het aan mij dat de Pilot niet super was?
beetje rellen beetje vechten beetje zuipen niks mis meequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je er zware ghettos had die te vergelijken zijn met de bronx enzulks. Maar dat kwam van Zlatan dus heel serieus kan je het niet nemen.
Okequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was ook niet direct overdonderd, maar het is een geweldige serie imo.
en ik?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland op 1.
Happel op 2.
HMF op 3.
Ajacied422 op 499.
Tyron op 500.
Deze man weet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland op 1.
Happel op 2.
HMF op 3.
Ajacied422 op 499.
Tyron op 500.
Valt me tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij staat op 103. Stijger van de week.
Ik sta op dit moment met een straatlente bovenaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland op 1.
Happel op 2.
HMF op 3.
Ajacied422 op 499.
Tyron op 500.
Houd me voortaan op de hoogte van de ranking.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij staat op 103. Stijger van de week.
Weer een jaartje ouder en nog steeds ben je niet verleerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment met een straatlente bovenaan.
Ik mag mijzelf dan ook de leider van deze 'SC' noemen.
Nee, is van vanavond 19:08.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Tyron het volgende:
Die ranking komt nog uit de HMF tijdperk, Happel.
Jezelf verleren lijkt mij een lastige taak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaartje ouder en nog steeds ben je niet verleerd.
Ff kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand ervaring met topics openen in LIF?
Toch klopt die nietquote:
Vis is een optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand ervaring met topics openen in LIF?
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch klopt die niet![]()
Iedereen in deze SC vindt mij een geweldige knul en ik sta dus ook volledig terecht bovenaan.
tyron en ik gaan binnekort bierenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tyron en ik gaan binnekort bieren
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tyron en ik gaan binnekort bieren
Happel moet oppassen dat ik hem hier in de toekomst niet meer toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.
Gelukkig maar dat geen enkel zichzelf respecterend mens Happel en zijn kutlijstje serieus neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.
Ik reed daar vandeweek. En toen zag ik opeens op een lantaarnpaal een foto van een tienermeisje met wat bloemen eromheen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.
Wij weten wel beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat geen enkel zichzelf respecterend mens Happel en zijn kutlijstje serieus neemt.
Bij en land als Zweden kan ik me zoiets nooit zo goed voorstellen en hij wil natuurlijk erg graag badboy zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je er zware ghettos had die te vergelijken zijn met de bronx enzulks. Maar dat kwam van Zlatan dus heel serieus kan je het niet nemen.
Ga je ook altijd naar the doctor?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.
je zag rellen laatst toch in stockholm enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij en land als Zweden kan ik me zoiets nooit zo goed voorstellen en hij wil natuurlijk erg graag badboy zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed daar vandeweek. En toen zag ik opeens op een lantaarnpaal een foto van een tienermeisje met wat bloemen eromheen.
Dus ik vroeg me af of het normaal is dat mensen zomaar foto's van tienermeisjes ophangen in Wageningen.
Mensen die dat van zichzelf vinden horen niet eens thuis hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Iedereen in deze SC vindt mij een geweldige knul en ik sta dus ook volledig terecht bovenaan.
Een beetje zelfvertrouwen schaadt de mens niet, Happel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf vinden horen niet eens thuis hier.
Nee, maar mijn oude stagebegeleider wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je ook altijd naar the doctor?
Zelfkennis ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen schaadt de mens niet, Happel.
Ah, jij bent meer van de XL?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
Nee, maar mijn oude stagebegeleider wel.
Als ergens rellen zijn is toch iets anders dan dat je er nooit normaal op straat kan lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zag rellen laatst toch in stockholm enzo
Uh, ja daar ben ik wel eens geweest.quote:
Inderdaad.quote:
Waarom post je niet met dat in het achterhoofd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh, ja daar ben ik wel eens geweest.
Ik ga vaker uit in Ede eigenlijk, is leuker.
[..]
Inderdaad.
dat heb ik sowieso niet meegemaakt in europa ergensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ergens rellen zijn is toch iets anders dan dat je er nooit normaal op straat kan lopen.
Hoe kan Ede nou leuker zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo moet ik bij elke post denken "Ik ga vaker uit in Ede, is leuker".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je niet met dat in het achterhoofd?
Zou je ook niet denken. Wageningen zitten toch meer studenten? Wel allemaal nerdjes maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Meer variatie, en 't Gat is een beetje om te janken. En we gaan meestal eerst naar een kroeg en dan de club in. Kan je beter in Ede zijn.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat heb ik sowieso niet meegemaakt in europa ergens
Of je post gewoon niet, moet ik ook eens doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo moet ik bij elke post denken "Ik ga vaker uit in Ede, is leuker".
Zie niet hoe dat relevant is.
Wageningen heeft wel meer kroegjes, maar Ede is naast de variatie ook iets compacter, alles zit dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je ook niet denken. Wageningen zitten toch meer studenten? Wel allemaal nerdjes maar dat geheel terzijde.
Is Ede groter?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meer variatie, en 't Gat is een beetje om te janken. En we gaan meestal eerst naar een kroeg en dan de club in. Kan je beter in Ede zijn.
We hebben net bewezen dat ik de leider van de SC ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:05 Derksen bij Knevel en Werner.
[..]
Of je post gewoon niet, moet ik ook eens doen.
Meer een discotheek hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
Dat een kroeg met de naam 't Gat bestaansrecht heeft snap ik ook niet.
Ik volg je totaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben net bewezen dat ik de leider van de SC ben.
yvonne is het hier mee eens.
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wageningen heeft wel meer kroegjes, maar Ede is naast de variatie ook iets compacter, alles zit dicht bij elkaar.
Ik heb het over het uitgaansgebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.
Het zijn allebei meer grote dorpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.
Ede is een kutstad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
Ede is denk ik zelfs twee keer groter dan Wageningen.
Er hebben zelfs zo een 240 menschen op Vitesse gestemd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, er hebben mensen op Feyenoord gestemd.
Nee echt. Als Aids een stad was...quote:
Precies alle mensen die bij elke thuiswedstrijd aanwezig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er hebben zelfs zo een 240 menschen op Vitesse gestemd.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee echt. Als Aids een stad was...
Daar hebben we toch al Tilburg, Eindhoven of Almere voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee echt. Als Aids een stad was...
Voeg daar Ede maar aan toe. En Heerlen om het rijtje te sluiten. Misschien een leuk GC topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hebben we toch al Tilburg, Eindhoven of Almere voor.
Lelijk en saai. Grauw en grijs.quote:
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voeg daar Ede maar aan toe. En Heerlen om het rijtje te sluiten. Misschien een leuk GC topic.
Valt wel mee, je kan er prima winkelen en uitgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lelijk en saai. Grauw en grijs.
Ik alleen op station eigenlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.
oja ben ik wel eens geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
Ook is de Cinemec een prachtige bioscoop.
Almere wel dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.
Bioscopen zijn echt overal in Nederland nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kan er prima winkelen en uitgaan.
Heb jij geen fissa vanwege je verjaardag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:
Gister gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij geen fissa vanwege je verjaardag?
Klikkers of echt menthol.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel om peuken te halen of het met menthol sigaretten te moeten doe nvannacht
Not my cup of tea.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Not my cup of tea.
Hoe kan een Bioscoop prachtig zijn? Mooie architectuur of wat?
Zonder jou? Dan zijn het geen echte matties.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
Helft van mijn matties zijn ook nog eens op vakantie![]()
![]()
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder jou? Dan zijn het geen echte matties.
Zou ik ook doen als het konquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie weg
En ze zijn 19/20.
Maarja.
Met 20 nog met ouders wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie weg
En ze zijn 19/20.
Maarja.
Dus je gaat nooit meer op vakantie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik niet, op vakantie ga ik tegenwoordig alleen met vrienden.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De bioscoop in Ede zijn toch die rode blokken te zien vanaf de snelweg?
Ook wel aardig, maar Cinemec is iets moderner.quote:
Dat is de achterkant ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De bioscoop in Ede zijn toch die rode blokken te zien vanaf de snelweg?
Vorig jaar naar Blanes geweest, gun je niemand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je gaat nooit meer op vakantie?
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ben je weer terug van vakantie?
Ah lekker, ga je naar een metalfestival?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.
gwn smerige ecto die jimquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.
Oh en.
[ afbeelding ]
doe ik ook altijd, ook in winter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga slapen met de ventilator aan.
Yolo bitches, yolo.
Vanzelfsprekend. Moet nog een auto zien te regelen alleen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah lekker, ga je naar een metalfestival?
Doe je voorzichtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Yolo bitches, yolo.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Yolo bitches, yolo.
Hallo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Moet nog een auto zien te regelen alleen.
[..]
Doe je voorzichtig.
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.quote:
quote:Johan Derksen weigert te praten met 3FM
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen. Dat bleek gisteren (31 juli 2013) tijdens De Coen en Sander Show.
De DJ's van 3FM vreesde al dat Johan Derksen niet ging meewerken aan het item van hen, en dat voorgevoel klopte helemaal. Johan Derksen had wel een kort antwoord voor de dj's van 3FM: 'Ik wil niet onbeschaafd zijn, maar ik ga nu ophangen. Draai een lekker smakeloos plaatje voor de kids en doe waar je voor ingehuurd bent, maar ik doe er niet aan mee. Vind je het goed? Ik heb gezegd tegen de productiemedewerker dat ik er helemaal niets voor voel. Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'
Johan Derksen stopt als hoofdredacteur van het blad Voetbal International. De werkzaamheden voor het gelijknamige TV programma blijft hij nog vier seizoenen doen.
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.
Hij gaat je straks eerst uitlachen omdat je Lachmann hebt gekozen, die ik ook heb trouwensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.
Ik durf mijn team tenminste te openbaren. Jij hebt kennelijk wat te verbergen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf mijn team tenminste te openbaren. Jij hebt kennelijk wat te verbergen.
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.quote:
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg nietquote:
Hij is de eerste wedstrijd geschorst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.
[..]
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg niet.
Lachman is geschorst voor PEC-FEYquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.
[..]
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg niet.
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is de eerste wedstrijd geschorst.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.
NOG GEEN VERKOOPKOSTEN!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.
Lijkt mij niet. Immers heb je de aankoop pas officieel gedaan zodra er een competitie wedstrijd gespeeld is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.
Dank je, dan ga ik Lachman eruit schoppen voordat hij de eer heeft gehad in mijn topteam te mogen spelen.quote:
Ik ga voor Cambuur, die spelen thuis tegen NAC, GAE speelt uit tegen Utrecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Immers heb je de aankoop pas officieel gedaan zodra er een competitie wedstrijd gespeeld is.
Maar eens kijken naar een GAE-speler. Wat hebben zij een belachelijk jonge selectie overigens.
en psv dan 17e ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GAE heeft werkelijk maar één speler ouder dan 25, en 80% ligt onder de 23.
Als de VI-gids kloppend is weet ik in ieder geval al wie er 18de wordt.
Cambuur wordt laatste.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GAE heeft werkelijk maar één speler ouder dan 25, en 80% ligt onder de 23.
Als de VI-gids kloppend is weet ik in ieder geval al wie er 18de wordt.
In de selectie van Psv zit wel enig talent dat wil weleens meewerken.quote:
Ik dacht dat jij steeds Heracles als laatste had.quote:
PSV wordt 2e denk ik. Feyenoord, Vitesse en Twente zijn allemaal niet echt vooruit gegaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de selectie van Psv zit wel enig talent dat wil weleens meewerken.
Maar ook van hen verwacht ik een mooie terugval na de winterstop.
Vooral Vitesse en Twentequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV wordt 2e denk ik. Feyenoord, Vitesse en Twente zijn allemaal niet echt vooruit gegaan.
heb ik veranderd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij steeds Heracles als laatste had.
Nee hoor, ik hield gewoon het volledige bedrag over vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |