Meer een discotheek hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
Dat een kroeg met de naam 't Gat bestaansrecht heeft snap ik ook niet.
Ik volg je totaal niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
We hebben net bewezen dat ik de leider van de SC ben.
yvonne is het hier mee eens.
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wageningen heeft wel meer kroegjes, maar Ede is naast de variatie ook iets compacter, alles zit dicht bij elkaar.
Ik heb het over het uitgaansgebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.
Het zijn allebei meer grote dorpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Wageningen is inderdaad een gigantische stad.
Ede is een kutstad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
Ede is denk ik zelfs twee keer groter dan Wageningen.
Er hebben zelfs zo een 240 menschen op Vitesse gestemd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, er hebben mensen op Feyenoord gestemd.
Nee echt. Als Aids een stad was...quote:
Precies alle mensen die bij elke thuiswedstrijd aanwezig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er hebben zelfs zo een 240 menschen op Vitesse gestemd.
Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee echt. Als Aids een stad was...
Daar hebben we toch al Tilburg, Eindhoven of Almere voor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee echt. Als Aids een stad was...
Voeg daar Ede maar aan toe. En Heerlen om het rijtje te sluiten. Misschien een leuk GC topic.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar hebben we toch al Tilburg, Eindhoven of Almere voor.
Lelijk en saai. Grauw en grijs.quote:
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voeg daar Ede maar aan toe. En Heerlen om het rijtje te sluiten. Misschien een leuk GC topic.
Valt wel mee, je kan er prima winkelen en uitgaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lelijk en saai. Grauw en grijs.
Ik alleen op station eigenlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.
oja ben ik wel eens geweestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
Ook is de Cinemec een prachtige bioscoop.
Almere wel dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Nooit in Ede geweest. Kan me ook niet voorstellen dat mensen dat wel doen.
Bioscopen zijn echt overal in Nederland nagenoeg hetzelfde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee, je kan er prima winkelen en uitgaan.
Heb jij geen fissa vanwege je verjaardag?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:
Gister gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb jij geen fissa vanwege je verjaardag?
Klikkers of echt menthol.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
twijfel om peuken te halen of het met menthol sigaretten te moeten doe nvannacht
Not my cup of tea.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Not my cup of tea.
Hoe kan een Bioscoop prachtig zijn? Mooie architectuur of wat?
Zonder jou? Dan zijn het geen echte matties.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Tyron het volgende:
Helft van mijn matties zijn ook nog eens op vakantie![]()
![]()
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zonder jou? Dan zijn het geen echte matties.
Zou ik ook doen als het konquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie weg
En ze zijn 19/20.
Maarja.
Met 20 nog met ouders wegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn met ouders en/of familie weg
En ze zijn 19/20.
Maarja.
Dus je gaat nooit meer op vakantie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik niet, op vakantie ga ik tegenwoordig alleen met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |