Deze man weet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland op 1.
Happel op 2.
HMF op 3.
Ajacied422 op 499.
Tyron op 500.
Valt me tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij staat op 103. Stijger van de week.
Ik sta op dit moment met een straatlente bovenaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Caland op 1.
Happel op 2.
HMF op 3.
Ajacied422 op 499.
Tyron op 500.
Houd me voortaan op de hoogte van de ranking.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij staat op 103. Stijger van de week.
Weer een jaartje ouder en nog steeds ben je niet verleerd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment met een straatlente bovenaan.
Ik mag mijzelf dan ook de leider van deze 'SC' noemen.
Nee, is van vanavond 19:08.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Tyron het volgende:
Die ranking komt nog uit de HMF tijdperk, Happel.
Jezelf verleren lijkt mij een lastige taak.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weer een jaartje ouder en nog steeds ben je niet verleerd.
Ff kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand ervaring met topics openen in LIF?
Toch klopt die nietquote:
Vis is een optie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand ervaring met topics openen in LIF?
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch klopt die niet![]()
Iedereen in deze SC vindt mij een geweldige knul en ik sta dus ook volledig terecht bovenaan.
tyron en ik gaan binnekort bierenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja Tyron jij woont in Wageningen toch.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tyron en ik gaan binnekort bieren
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tyron en ik gaan binnekort bieren
Happel moet oppassen dat ik hem hier in de toekomst niet meer toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.
Gelukkig maar dat geen enkel zichzelf respecterend mens Happel en zijn kutlijstje serieus neemt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan nooit bevorderlijk zijn voor je ranking op de lijst van Happel.
Ik reed daar vandeweek. En toen zag ik opeens op een lantaarnpaal een foto van een tienermeisje met wat bloemen eromheen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.
Wij weten wel beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat geen enkel zichzelf respecterend mens Happel en zijn kutlijstje serieus neemt.
Bij en land als Zweden kan ik me zoiets nooit zo goed voorstellen en hij wil natuurlijk erg graag badboy zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat je er zware ghettos had die te vergelijken zijn met de bronx enzulks. Maar dat kwam van Zlatan dus heel serieus kan je het niet nemen.
Ga je ook altijd naar the doctor?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja Caland, dat heb je goed onthouden.
je zag rellen laatst toch in stockholm enzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij en land als Zweden kan ik me zoiets nooit zo goed voorstellen en hij wil natuurlijk erg graag badboy zijn.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik reed daar vandeweek. En toen zag ik opeens op een lantaarnpaal een foto van een tienermeisje met wat bloemen eromheen.
Dus ik vroeg me af of het normaal is dat mensen zomaar foto's van tienermeisjes ophangen in Wageningen.
Mensen die dat van zichzelf vinden horen niet eens thuis hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Tyron het volgende:
Iedereen in deze SC vindt mij een geweldige knul en ik sta dus ook volledig terecht bovenaan.
Een beetje zelfvertrouwen schaadt de mens niet, Happel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Mensen die dat van zichzelf vinden horen niet eens thuis hier.
Nee, maar mijn oude stagebegeleider wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je ook altijd naar the doctor?
Zelfkennis ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Een beetje zelfvertrouwen schaadt de mens niet, Happel.
Ah, jij bent meer van de XL?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Tyron het volgende:
Nee, maar mijn oude stagebegeleider wel.
Als ergens rellen zijn is toch iets anders dan dat je er nooit normaal op straat kan lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je zag rellen laatst toch in stockholm enzo
Uh, ja daar ben ik wel eens geweest.quote:
Inderdaad.quote:
Waarom post je niet met dat in het achterhoofd?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uh, ja daar ben ik wel eens geweest.
Ik ga vaker uit in Ede eigenlijk, is leuker.
[..]
Inderdaad.
dat heb ik sowieso niet meegemaakt in europa ergensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ergens rellen zijn is toch iets anders dan dat je er nooit normaal op straat kan lopen.
Hoe kan Ede nou leuker zijn?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo moet ik bij elke post denken "Ik ga vaker uit in Ede, is leuker".quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom post je niet met dat in het achterhoofd?
Zou je ook niet denken. Wageningen zitten toch meer studenten? Wel allemaal nerdjes maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Meer variatie, en 't Gat is een beetje om te janken. En we gaan meestal eerst naar een kroeg en dan de club in. Kan je beter in Ede zijn.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat heb ik sowieso niet meegemaakt in europa ergens
Of je post gewoon niet, moet ik ook eens doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo moet ik bij elke post denken "Ik ga vaker uit in Ede, is leuker".
Zie niet hoe dat relevant is.
Wageningen heeft wel meer kroegjes, maar Ede is naast de variatie ook iets compacter, alles zit dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je ook niet denken. Wageningen zitten toch meer studenten? Wel allemaal nerdjes maar dat geheel terzijde.
Is Ede groter?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Meer variatie, en 't Gat is een beetje om te janken. En we gaan meestal eerst naar een kroeg en dan de club in. Kan je beter in Ede zijn.
We hebben net bewezen dat ik de leider van de SC ben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 23:05 Derksen bij Knevel en Werner.
[..]
Of je post gewoon niet, moet ik ook eens doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |