Is ook wel nodig bij de snelheden die jij haalt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb vandaag mijn remblokken laten vervangen.
Einde bericht.
Racemonster dit dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is ook wel nodig bij de snelheden die jij haalt.
Ik help haar zodat haar nichtje mij kan helpen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen dat kutwijf te helpen.
Genre zou wel handig zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Nee sjaak, is een nieuw nummer. Wordt best vaak gedraaid.
Stronger i get ofzo zit erin.
Ik probeer de tekst voor me te halen
Ja godverredomme zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
ik had toch al gezegd dat het een nieuw nummer was, met een remix waar je op kan hakkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik probeer alleen dat kutwijf te helpen.
Koppig mens, het is Bieber met Will.I.Am...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Te laat man. Is al bezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik help haar zodat haar nichtje mij kan helpen.
serieus? Lijkt mij dat heel de tent los gaat op bieber. Maar ik ga even op YouTube kijkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Koppig mens, het is Bieber met Will.I.Am...
Praktisch alles van die man is kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutplaat is dat trouwens zeg. Gadverdamme.
Dat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praktisch alles van die man is kut.
ja de normale versie is kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutplaat is dat trouwens zeg. Gadverdamme.
Het is nog steeds van armin van buuren en dus blijft ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de normale versie is kut.
De remix niet, en die zoek ik
van krachtquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Praktisch alles van die man is kut.
Bemoei je er niet mee jij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
Het is nog steeds van armin van buuren en dus blijft dit
[..]
van kracht
Hallo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
[..]
van kracht
Te laat, been there done thatquote:
Hoiquote:
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef Labotte het volgende:
[..]
[..]
van kracht
Labotte.quote:
Nah, ben er net joh.quote:
Dan heeft niemand pechquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand zit hier te wachten op jouw aanwezigheid.
Helaasch, Ajax is mijn geboorterecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goh, nee, echt?
Feijenoord? Zo ja dan mag je blijven
Welkomquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Helaasch, Ajax is mijn geboorterecht.
quote:
Geen idee waar jij humor in mijn posts ziet, maar okquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de humor van JR-Style-93.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval de humor van JR-Style-93.
sorry het ajacieden limiet is al bereikt!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Pleur maar weer op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Labotte het volgende:
[..]
Dat is het nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry het ajacieden limiet is al bereikt!
Doei
bij deze is die opgerektquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
Er kan er altijd nog wel eentje in de wagon gepropt worden.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |