quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De bioscoop in Ede zijn toch die rode blokken te zien vanaf de snelweg?
Ook wel aardig, maar Cinemec is iets moderner.quote:
Dat is de achterkant ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De bioscoop in Ede zijn toch die rode blokken te zien vanaf de snelweg?
Vorig jaar naar Blanes geweest, gun je niemand.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je gaat nooit meer op vakantie?
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ben je weer terug van vakantie?
Ah lekker, ga je naar een metalfestival?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.
gwn smerige ecto die jimquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, moet nog gaan. Woensdag weer een festival in Duitsland. Het is enkel zo warm op mijn kamer dat ik gewoon even moest Fok!ken.
Oh en.
[ afbeelding ]
doe ik ook altijd, ook in winter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga slapen met de ventilator aan.
Yolo bitches, yolo.
Vanzelfsprekend. Moet nog een auto zien te regelen alleen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ah lekker, ga je naar een metalfestival?
Doe je voorzichtig.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Yolo bitches, yolo.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
Yolo bitches, yolo.
Hallo.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Moet nog een auto zien te regelen alleen.
[..]
Doe je voorzichtig.
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.quote:
quote:Johan Derksen weigert te praten met 3FM
Johan Derksen weigert te praten met dj’s van 3FM die hem live in de uitzending onaangekondigd opbellen. Dat bleek gisteren (31 juli 2013) tijdens De Coen en Sander Show.
De DJ's van 3FM vreesde al dat Johan Derksen niet ging meewerken aan het item van hen, en dat voorgevoel klopte helemaal. Johan Derksen had wel een kort antwoord voor de dj's van 3FM: 'Ik wil niet onbeschaafd zijn, maar ik ga nu ophangen. Draai een lekker smakeloos plaatje voor de kids en doe waar je voor ingehuurd bent, maar ik doe er niet aan mee. Vind je het goed? Ik heb gezegd tegen de productiemedewerker dat ik er helemaal niets voor voel. Ik heb niets tegen jullie, maar ik wil niet op de radio praten over het feit dat ik met pensioen ga. Ik ga gewoon met pensioen en daar hoef ik niets aan toe te voegen.'
Johan Derksen stopt als hoofdredacteur van het blad Voetbal International. De werkzaamheden voor het gelijknamige TV programma blijft hij nog vier seizoenen doen.
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.
Hij gaat je straks eerst uitlachen omdat je Lachmann hebt gekozen, die ik ook heb trouwensquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb de voetbalmanager ingevuld voor je. Dit jaar zal je wel zwichten voor mijn inschattingsvermogen.
Ik durf mijn team tenminste te openbaren. Jij hebt kennelijk wat te verbergen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Lachman in je team hebt, faal je behoorlijk.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf mijn team tenminste te openbaren. Jij hebt kennelijk wat te verbergen.
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.quote:
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg nietquote:
Hij is de eerste wedstrijd geschorst.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.
[..]
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg niet.
Lachman is geschorst voor PEC-FEYquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerder een Harry Vermeeg. Het is dat ik geen zin heb om Jaap op te zoeken.
[..]
Aha. Lachman is een 'faal' maar de keeper van dezelfde ploeg niet.
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is de eerste wedstrijd geschorst.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Die wedstrijd is toch tegen Feyenoord, maar even wisselen dan.
NOG GEEN VERKOOPKOSTEN!!!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.
Lijkt mij niet. Immers heb je de aankoop pas officieel gedaan zodra er een competitie wedstrijd gespeeld is.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Dan gaat er gelijk weer 10% verkoopkosten af denk ik, ik kon alleen nog een waardeloze speler van 300.000 kopen als ik hem verving.
Dank je, dan ga ik Lachman eruit schoppen voordat hij de eer heeft gehad in mijn topteam te mogen spelen.quote:
Ik ga voor Cambuur, die spelen thuis tegen NAC, GAE speelt uit tegen Utrecht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Immers heb je de aankoop pas officieel gedaan zodra er een competitie wedstrijd gespeeld is.
Maar eens kijken naar een GAE-speler. Wat hebben zij een belachelijk jonge selectie overigens.
en psv dan 17e ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GAE heeft werkelijk maar één speler ouder dan 25, en 80% ligt onder de 23.
Als de VI-gids kloppend is weet ik in ieder geval al wie er 18de wordt.
Cambuur wordt laatste.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar GAE heeft werkelijk maar één speler ouder dan 25, en 80% ligt onder de 23.
Als de VI-gids kloppend is weet ik in ieder geval al wie er 18de wordt.
In de selectie van Psv zit wel enig talent dat wil weleens meewerken.quote:
Ik dacht dat jij steeds Heracles als laatste had.quote:
PSV wordt 2e denk ik. Feyenoord, Vitesse en Twente zijn allemaal niet echt vooruit gegaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de selectie van Psv zit wel enig talent dat wil weleens meewerken.
Maar ook van hen verwacht ik een mooie terugval na de winterstop.
Vooral Vitesse en Twentequote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV wordt 2e denk ik. Feyenoord, Vitesse en Twente zijn allemaal niet echt vooruit gegaan.
heb ik veranderd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij steeds Heracles als laatste had.
Nee hoor, ik hield gewoon het volledige bedrag over vandaag.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |