quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:58 schreef isogram het volgende:
Het idee is vast niet origineel meer, maar bestaat er al een Fok!-monopoly? In plaats van de gevangenis krijg je dan een ban, de straten in Den Haag worden uiteraard POL en vanzelfsprekend zal de Kalverstraat - het hoogste van het hoogste - als NWS door het leven gaan.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met GC en Kansloos als trekstapels?
quote:U bent in een geile bui en plaatst een foto van '2GirlsOneCup'.
Breng de volgende drie beurten door in 'Ban'
Tevens: Inb4 Monopoly die hier iets wil posten.quote:U betaald voor alle spelers een FOK!Pimp abbonement. Geef iedere speler 10 euro.
Als je op ONZ komt direct langs Start naar ONZ zonder dat je iets krijgt.. je komt er nooit meer uit, je verdient geen geld, maar het houdt je wel bezig..quote:
Buiten (boven/zwevend/in gedachten/etc) het speelbord naast TRU want die houden niet zo van hokjes.quote:
TRU mag zweven, BNW gaat bankierenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:00 schreef Individual het volgende:
[..]
Buiten (boven/zwevend/in gedachten/etc) het speelbord naast TRU want die houden niet zo van hokjes.
Ah so. Uhuh. Ik zal overleggen met mijn medereptilliansquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:10 schreef timmmmm het volgende:
Maar banken hebben we niet in FOK!monopoly, daar gaat het in posts. Als je genoeg posts aan een forum besteed, wordt het van jou.
quote:U hebt in korte tijd genoeg notes verzameld om een winterslaap te kunnen houden. Sla 26 beurten over en laat jezelf vervangen door een kloon.
Algemeen Fonds: Stort meteen al uw tegoeden op een bank op Cyprus.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef raptorix het volgende:
Kanskaart: Ga direct door naar GOT, ga niet langs Facebook.
Holle Bolle Gijs met een 10 jarig meisje op een bakfietsquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:21 schreef sp3c het volgende:
inb4 mono iets wil posten over kleine meisjes en poepsex!
quote:Een lerares van 42 heeft een 14-jarige leerling seksueel misbruikt, maar u zou haar geven.Neem haar en neem daar twee beurten de tijd voor.
Kanskaartquote:U vertoont schandalig postgedrag in NWS en POL. Speelt u met de blauwe pion, dan wordt deze onmiddellijk vervangen door een zwarte. Breek het spel af en meld u over een weekje of drie maar weer eens.
quote:U hebt de theatervoorstelling van Specularium & Tem bijgewoond en meldt zich manisch depressief bij uw huisarts. Alle medespelers betalen u 1.000 euro voor uw behandeling, maar u moet tien beurten overslaan.
quote:U werkt bij post.nl en leegt de brievenbussen in Zaltbommel. U tilt zich een breuk aan de vele posts van tong80. Als compensatie voor uw vernielde rug ontvangt u van de bank een rug.
quote:Remlof is jarig en je trakteert hem op bier. Betaal 1000 euro.
Dat is het banmeldttopic al...quote:
Ok dan :/quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is het banmeldttopic al...
RIP 07-01-2011 Never forget
je hebt de teksten van de hoeken in de verkeerde hoeken staan. Bruin is de eerste straat na start. Donkerblauw de laatste straat voor Startquote:
huh begin klopt toch niet of wel?quote:
quote:
Jawel. KLB is de dorpsstraatquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
je hebt de teksten van de hoeken in de verkeerde hoeken staan. Bruin is de eerste straat na start. Donkerblauw de laatste straat voor Start
dat bordt klopt niet. Start zit nu waar "naar de gevangenis" zit. En Kalverstraat is nu het negende vakje vanaf de start.quote:
Nee, KLB heb je nu op hofplein gezet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Jawel. KLB is de dorpsstraat
Nope, hij moet een kwartslag gedraaid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
Jawel. KLB is de dorpsstraat
Kleine correctie, alleen admins kunnen bannenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:31 schreef Wespensteek het volgende:
Start = FrontPage
Gevangenis = Ban
Vrij parkeren= General Chat
Ga naar gevangenis = Admin
Okay, dan is de Mod vrij voor extra belasting, de Troll voor de inkomstenbelasting.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Kleine correctie, alleen admins kunnen bannen
Algemeen fonds : Het is frietquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:55 schreef Hexagon het volgende:
Overigens
Ik bouw een huis op = Ik plaats een reactie in
Ik bouw een hotel op = Ik open een topic in
quote:Algemeen fonds
U heeft een auto gekocht bij Liekendiek. Dit blijkt een barrel. Betaal 2000 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |