Ben je er ooit geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het altijd al sfeervolle Philips Stadion
Nee, maar ik kijk weleens wedstrijden van PSV en je hoort alleen maar "BOERRUHHH" wanneer er een goal gescoord wordt.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk weleens wedstrijden van PSV en je hoort alleen maar "BOERRUHHH" wanneer er een goal gescoord wordt.
Jouw UIquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef Lemming22 het volgende:
Gisteren was de sfeer overigens wel heel mooi!
Die Belgen zijn niets gewend. In Nederland is maar 1 sfeervol stadion en dat is de Kuip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel dat Willems de enige was die hierdoor gedold werd. Wat is het toch een prutser. En dat publiek maar juichen omdat ze denken dat hij iets goed deed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:44 schreef BadderAapje het volgende:
Iemand een Gifje van de "dol"actie van Willems? in de 2de helft.
Dat getuigd mijns inziens ervan dat wij niemand voortrekken! Iedereen hetzelfde!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Belgen zijn niets gewend. In Nederland is maar 1 sfeervol stadion en dat is de Kuip.
Depay, Locadia en Bakkali hadden overigens allemaal hetzelfde liedje.
Originaliteit spatte er vanaf.
Klopt, hij was gewoon de bal kwijtquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel dat Willems de enige was die hierdoor gedold werd. Wat is het toch een prutser. En dat publiek maar juichen omdat ze denken dat hij iets goed deed.
het is tenminste een stadion en geen ongezellige betonbakquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooral de Limburgse nuchterheid is een belangrijke reden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.voetbalkrant.c(...)pioen-wordt#reacties
In Enschede schijnen ze ook goede bratwurst te verkopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vooral de Limburgse nuchterheid is een belangrijke reden.
Als het zo doorgaat wel. Martins Indi heeft al genoeg problemen met opa Joris bij Feyenoord, speelt niet eens op z'n juiste positie.quote:
Alleen Maher is opgeroepen van PSV. Is wel lekker op dit moment dat er maar 1 wordt opgeroepenquote:
Moeten de jeugdelftallen niet ballen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen Maher is opgeroepen van PSV. Is wel lekker op dit moment dat er maar 1 wordt opgeroepen
Nederland-Portugal, oefenwedstrijdje. De jeugd heeft net toernooien achter de rug.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten de jeugdelftallen niet ballen?
Ah ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland-Portugal, oefenwedstrijdje. De jeugd heeft net toernooien achter de rug.
Psv - Feyenoord toen het 10-0 werd was ik er inderdaad. Ik moet lachen om die sfeer daar, ze proberen Ajax en Twente na te doen volgens mij maar dan op een triest levelquote:
Welk broodjes warmvlees, dat is nou eens iets waar ik vrolijk van word.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Enschede schijnen ze ook goede bratwurst te verkopen.
En wie doet Ajax dan na? of Feyenoord? uiteindelijk doet iedereen elkaar na.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv - Feyenoord toen het 10-0 werd was ik er inderdaad. Ik moet lachen om die sfeer daar, ze proberen Ajax en Twente na te doen volgens mij maar dan op een triest level![]()
Er staat: "Dream on" :lquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Je geeft je mening en dat is ok, maar ga dan daarna geen gezuig uitlokken met dat Game on...
Hij lokte juist gezuig uit met z'n eerste reactie. Die 'game on' was meer blijdschap dat het gelukt was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Je geeft je mening en dat is ok, maar ga dan daarna geen gezuig uitlokken met dat Game on...
Zulte Waregem speelde voor hun doen best redelijk, maar we moeten gewoon constateren dat het niveau in België toch veel lager ligt dan het toch al lage niveau in de Eredivisie. Elke top 3 club in België zou in Nederland moeten strijden voor een plek tussen plaats 8 en 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, we moeten niet gaan overdrijven. Zulte Waregem speelde gewoon errug slecht, ADO is van heel andere koek. Die willen gelijk knokken met hun nieuwe aankopen, en vechten voor revanche aangezien ze overall gezien vorig jaar met 13-1 de boot in zijn gegaan.
Ik zeg wel dat PSV gaat winnen, maar 't wordt imo op het eerste gezicht geen makkie.
Kan ook kloppen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lokte juist gezuig uit met z'n eerste reactie. Die 'game on' was meer blijdschap dat het gelukt was.
Althans, dat is mijn interpretatie van de gebeurtenissen.
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi om terug te zien, waren ook mooie goals
Mja als PSV hetzelfde niveau haalt is er niets te vrezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...
Zulte was dan ook dra-ma-tisch. PSV speelde wel lekkah.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...
Jonguh, dit was gewoon de kampioenswedstrijd. Dat jij dat niet snapt....quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat alle brabo boertjes alweer een stevige plasser onder het bierbuikje hebben op basis van 1 matige wedstrijd.
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zulte Waregem speelde voor hun doen best redelijk, maar we moeten gewoon constateren dat het niveau in België toch voor lager ligt dan het toch al lage niveau in de Eredivisie. Elke top 3 club in België zou in Nederland moeten strijden voor een plek tussen plaats 8 en 4.
Ook Anderlecht is veel te wisselvallig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef plesner het volgende:
[..]
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.
Als je de reacties en interviews voor de wedstrijd zag rekende Zulte zich al rijk met de overwinning. Denk dat ze PSV zwaar hebben onderschat. Ook dat juichen met de loting toen ze tegen PSV moesten spelen was lachwekkend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en datzelfde Anderlecht is maar door 1 doelpunt extra kampioen geworden in plaats van Waregem, Waregem was tot 1 kwartier voor het eind van de competitie gewoon kampioenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef plesner het volgende:
[..]
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.
Dat komt ook door die play-offs, ook zo'n gedrochtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef StevenQ het volgende:
[..]
en datzelfde Anderlecht is maar door 1 doelpunt extra kampioen geworden in plaats van Waregem, Waregem was tot 1 kwartier voor het eind van de competitie gewoon kampioen
Doet Rayhi ook altijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Brenet stop aub, met retweeten van de reacties van al je fans.
Bvd,
ik vind het wel leuk dat die jongen zo trots isquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Brenet stop aub, met retweeten van de reacties van al je fans.
Bvd,
inderdaad: en Matavz heeft ook een uitstraling van niksquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoop trouwens dat Locadia wel in de basis staat tegen ADO ipv Matavz. Voor de rest laten staan.
Zou nu op EL moeten zijn....Niet dusquote:
Dit. Mag best na zo'n pot. Als het morgen maar over is. Voorgoed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat die jongen ze trots is
Matavz gaf trouwens wel 2 mooie steekpasses. Depay heeft op zijn schot na eigenlijk niks goeds gedaan. Die was de enige die ik een onvoldoende zou geven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:50 schreef StevenQ het volgende:
[..]
inderdaad: en Matavz heeft ook een uitstraling van niks
Ging veel dreiging vanuit maar was een beetje ongelukkig in zijn acties.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz gaf trouwens wel 2 mooie steekpasses. Depay heeft op zijn schot na eigenlijk niks goeds gedaan. Die was de enige die ik een onvoldoende zou geven.
moet er wel een club komen voor Tyton. Maar als die komt zal hij wel weggaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
Ik blijf Matavz een goede spits vinden maar hij is bij PSV niet op zijn plaats. Had beter verkocht kunnen worden, evenals Tyton.
Mooi als Ritzmaier zijn minuten in de Eredivisie kan makentwitter:RikElfrink twitterde op woensdag 31-07-2013 om 16:50:19Op het moment dat #Park bij #PSV aansluit, wordt Marcel #Ritzmaier verhuurd aan #Cambuur. reageer retweet
En hoequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:14 schreef rubbereend het volgende:
Dat was genieten gisteravond, wat een verademing om weer eens een paar verdedigers te zien achterin
Hij kan wel wat met de balquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:40 schreef zerokil het volgende:
Vooral toen hij naar voren ging en wat schaartjes uit zijn voeten toverderen
Ergens in de eerste helft onderschepte Bruma aan de rechterkant een pass dmv een sliding net voor de man. Dat heb ik de laatste jaren niemand zien doen in de achterhoede. Mooi ook om het ongeloof te horen/zien van de mensen in het stadion, "Verrek, er staan jongens die kunnen verdedigen. We kunnen weer wat achterover leunen bij de bal op eigen helft."quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En hoe
Zelden zulke verdedigers gezien, Rekik speelt gewoon een man zonder angst uit met niemand achter hem om hem te helpen, eindelijk een speler die niet bang is aan bal.
ja, zoals we op Oost tegen elkaar zeiden "Marcello had zijn benen daar gebroken"quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:42 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ergens in de eerste helft onderschepte Bruma aan de rechterkant een pass dmv een sliding net voor de man. Dat heb ik de laatste jaren niemand zien doen in de achterhoede. Mooi ook om het ongeloof te horen/zien van de mensen in het stadion, "Verrek, er staan jongens die kunnen verdedigen. We kunnen weer wat achterover leunen bij de bal op eigen helft."
het viel me eigenlijk niet eens tegen. Maar dat is wel typisch iets waar trainingsarbeid in gaat zitten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:08 schreef Lemming22 het volgende:
Bij corners tegen vond ik PSV trouwens ook nog niet helemaal overtuigend staan. Maar dat heeft volgens mij ook wat tijd nodig.
Rekik gaat mee naar Brazilië volgend jaar, noteer maar.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-07-2013 om 17:40:416 PSV-ers, Bertrams, Brenet, Depay, Locadia, Rekik, Willems, in voorselectie Jong Oranje. Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent reageer retweet
Onzin.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent
Vooral Zoet vond ik ronduit slecht bij corners. Ook bij andere ballen van de flank vind ik hem wat onzeker. Geen ballen klem vast en te vaak naar het midden weggestompt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:08 schreef Lemming22 het volgende:
Bij corners tegen vond ik PSV trouwens ook nog niet helemaal overtuigend staan. Maar dat heeft volgens mij ook wat tijd nodig.
Het is logisch dat veel van je spelers naar jong oranje gaan als je veel jong talent verzameld. Wat is daar onzin aan? Ze komen toch van de club waar ze spelen?quote:
Deze spelers spelen op Rekik na al jaren bij PSV, ik ga er van uit dat Thijs doelt op het beleid wat er vanaf begin dit seizoen is.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Het is logisch dat veel van je spelers naar jong oranje gaan als je veel jong talent verzameld
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:24 schreef Knalerwtje het volgende:
Ze komen toch van de club waar ze spelen?
Zonder twijfel grootste verdedigend talent van Nederland inderdaad. Ben benieuwd of Bruma zich ook weer in de kijker van Oranje kan spelen. Na gisteravond ben ik wel overtuigt dat ie zeker potentie heeft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:20 schreef Cavaliers het volgende:
Rekik gaat mee naar Brazilië volgend jaar, noteer maar.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-07-2013 om 17:40:416 PSV-ers, Bertrams, Brenet, Depay, Locadia, Rekik, Willems, in voorselectie Jong Oranje. Logisch gevolg van verzamelen van jong NL talent reageer retweet
Eens. Tyton is op dit moment verder dan Zoet, al snap ik de keus voor eigen jeugd wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Vooral Zoet vond ik ronduit slecht bij corners. Ook bij andere ballen van de flank vind ik hem wat onzeker. Geen ballen klem vast en te vaak naar het midden weggestompt.
Ik snap de euforie van Slegers ook niet over Zoet. Hij had niets te doen en wat hij keepend deed was maar zozo. Coachend vond ik hem wel aardig wat sterker dan Tyton.
Maar goed, hij moet blijven staan. Hij werkt zich wel op naar het benodigde niveau.
Ik denk niet dat Thijs daar op doelt. Ik denk dat Thijs doelt op het beleid dat PSV al vele jaren heeft, namelijk het zoeken en vastleggen van Nederlands talent. De meeste van die gasten zijn gescout tussen 14 en 16 jaar, dat is iets wat PSV al heel lang doet. Het grote verschil is dat PSV dat talent nu ook opstelt in het eerste.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze spelers spelen op Rekik na al jaren bij PSV, ik ga er van uit dat Thijs doelt op het beleid wat er vanaf begin dit seizoen is.
[..]
Wat bedoel je?
Want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Na gisteravond ben ik wel overtuigt dat ie zeker potentie heeft.
Hm, ok. Dat zou logischer zijn ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:00 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Thijs daar op doelt. Ik denk dat Thijs doelt op het beleid dat PSV al vele jaren heeft, namelijk het zoeken en vastleggen van Nederlands talent. De meeste van die gasten zijn gescout tussen 14 en 16 jaar, dat is iets wat PSV al heel lang doet. Het grote verschil is dat PSV dat talent nu ook opstelt in het eerste.
En dus, als die jonkies bij je club spelen, is het een logisch gevolg dat je een tijdelijke uittocht hebt als Jong-Oranje speelt.
Ik vind Tyton echt enorm voerschat, één brok onrust in de 16, springt overal als een malloot tussenquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Tyton is op dit moment verder dan Zoet, al snap ik de keus voor eigen jeugd wel.
Ik vind Zoet vooralsnog ook overschat. Zal best beter worden, maar vooralsnog niveautje Waterman hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind Tyton echt enorm voerschat, één brok onrust in de 16, springt overal als een malloot tussen
In potentie wel ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:26 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet is echt wel achttien klassen beter dan Waterman. Maar dat zijn jij en ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |