Kan ook kloppen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lokte juist gezuig uit met z'n eerste reactie. Die 'game on' was meer blijdschap dat het gelukt was.
Althans, dat is mijn interpretatie van de gebeurtenissen.
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi om terug te zien, waren ook mooie goals
Mja als PSV hetzelfde niveau haalt is er niets te vrezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...
Zulte was dan ook dra-ma-tisch. PSV speelde wel lekkah.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zulte wordt in de Belgische media trouwens helemaal afgeslacht, nu dus oppassen voor PSV dat ze dit voor de thuiswedstrijd niet als benodigde motivatie gaan zien...
Jonguh, dit was gewoon de kampioenswedstrijd. Dat jij dat niet snapt....quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat alle brabo boertjes alweer een stevige plasser onder het bierbuikje hebben op basis van 1 matige wedstrijd.
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zulte Waregem speelde voor hun doen best redelijk, maar we moeten gewoon constateren dat het niveau in België toch voor lager ligt dan het toch al lage niveau in de Eredivisie. Elke top 3 club in België zou in Nederland moeten strijden voor een plek tussen plaats 8 en 4.
Ook Anderlecht is veel te wisselvallig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef plesner het volgende:
[..]
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.
Als je de reacties en interviews voor de wedstrijd zag rekende Zulte zich al rijk met de overwinning. Denk dat ze PSV zwaar hebben onderschat. Ook dat juichen met de loting toen ze tegen PSV moesten spelen was lachwekkend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
en datzelfde Anderlecht is maar door 1 doelpunt extra kampioen geworden in plaats van Waregem, Waregem was tot 1 kwartier voor het eind van de competitie gewoon kampioenquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:29 schreef plesner het volgende:
[..]
Alleen Anderlecht zou wel mee kunnen strijden in de top van de Eredivisie, de rest van de Belgische clubs stellen inderdaad bar weinig voor.
Dat komt ook door die play-offs, ook zo'n gedrochtquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:38 schreef StevenQ het volgende:
[..]
en datzelfde Anderlecht is maar door 1 doelpunt extra kampioen geworden in plaats van Waregem, Waregem was tot 1 kwartier voor het eind van de competitie gewoon kampioen
Doet Rayhi ook altijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Brenet stop aub, met retweeten van de reacties van al je fans.
Bvd,
ik vind het wel leuk dat die jongen zo trots isquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:34 schreef zerokil het volgende:
Brenet stop aub, met retweeten van de reacties van al je fans.
Bvd,
inderdaad: en Matavz heeft ook een uitstraling van niksquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoop trouwens dat Locadia wel in de basis staat tegen ADO ipv Matavz. Voor de rest laten staan.
Zou nu op EL moeten zijn....Niet dusquote:
Dit. Mag best na zo'n pot. Als het morgen maar over is. Voorgoed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:49 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk dat die jongen ze trots is
Matavz gaf trouwens wel 2 mooie steekpasses. Depay heeft op zijn schot na eigenlijk niks goeds gedaan. Die was de enige die ik een onvoldoende zou geven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:50 schreef StevenQ het volgende:
[..]
inderdaad: en Matavz heeft ook een uitstraling van niks
Ging veel dreiging vanuit maar was een beetje ongelukkig in zijn acties.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Matavz gaf trouwens wel 2 mooie steekpasses. Depay heeft op zijn schot na eigenlijk niks goeds gedaan. Die was de enige die ik een onvoldoende zou geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |