Ben je er ooit geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het altijd al sfeervolle Philips Stadion
Nee, maar ik kijk weleens wedstrijden van PSV en je hoort alleen maar "BOERRUHHH" wanneer er een goal gescoord wordt.quote:
Ah okayquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, maar ik kijk weleens wedstrijden van PSV en je hoort alleen maar "BOERRUHHH" wanneer er een goal gescoord wordt.
Jouw UIquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:25 schreef Lemming22 het volgende:
Gisteren was de sfeer overigens wel heel mooi!
Die Belgen zijn niets gewend. In Nederland is maar 1 sfeervol stadion en dat is de Kuip.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel dat Willems de enige was die hierdoor gedold werd. Wat is het toch een prutser. En dat publiek maar juichen omdat ze denken dat hij iets goed deed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:44 schreef BadderAapje het volgende:
Iemand een Gifje van de "dol"actie van Willems? in de 2de helft.
Dat getuigd mijns inziens ervan dat wij niemand voortrekken! Iedereen hetzelfde!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Belgen zijn niets gewend. In Nederland is maar 1 sfeervol stadion en dat is de Kuip.
Depay, Locadia en Bakkali hadden overigens allemaal hetzelfde liedje.
Originaliteit spatte er vanaf.
Klopt, hij was gewoon de bal kwijtquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nee. Ik geloof wel dat Willems de enige was die hierdoor gedold werd. Wat is het toch een prutser. En dat publiek maar juichen omdat ze denken dat hij iets goed deed.
het is tenminste een stadion en geen ongezellige betonbakquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vooral de Limburgse nuchterheid is een belangrijke reden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:
http://www.voetbalkrant.c(...)pioen-wordt#reacties
In Enschede schijnen ze ook goede bratwurst te verkopen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vooral de Limburgse nuchterheid is een belangrijke reden.
Als het zo doorgaat wel. Martins Indi heeft al genoeg problemen met opa Joris bij Feyenoord, speelt niet eens op z'n juiste positie.quote:
Alleen Maher is opgeroepen van PSV. Is wel lekker op dit moment dat er maar 1 wordt opgeroepenquote:
Moeten de jeugdelftallen niet ballen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen Maher is opgeroepen van PSV. Is wel lekker op dit moment dat er maar 1 wordt opgeroepen
Nederland-Portugal, oefenwedstrijdje. De jeugd heeft net toernooien achter de rug.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten de jeugdelftallen niet ballen?
Ah ja, natuurlijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland-Portugal, oefenwedstrijdje. De jeugd heeft net toernooien achter de rug.
Psv - Feyenoord toen het 10-0 werd was ik er inderdaad. Ik moet lachen om die sfeer daar, ze proberen Ajax en Twente na te doen volgens mij maar dan op een triest levelquote:
Welk broodjes warmvlees, dat is nou eens iets waar ik vrolijk van word.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In Enschede schijnen ze ook goede bratwurst te verkopen.
En wie doet Ajax dan na? of Feyenoord? uiteindelijk doet iedereen elkaar na.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv - Feyenoord toen het 10-0 werd was ik er inderdaad. Ik moet lachen om die sfeer daar, ze proberen Ajax en Twente na te doen volgens mij maar dan op een triest level![]()
Er staat: "Dream on" :lquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Je geeft je mening en dat is ok, maar ga dan daarna geen gezuig uitlokken met dat Game on...
Hij lokte juist gezuig uit met z'n eerste reactie. Die 'game on' was meer blijdschap dat het gelukt was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:
Je geeft je mening en dat is ok, maar ga dan daarna geen gezuig uitlokken met dat Game on...
Zulte Waregem speelde voor hun doen best redelijk, maar we moeten gewoon constateren dat het niveau in België toch veel lager ligt dan het toch al lage niveau in de Eredivisie. Elke top 3 club in België zou in Nederland moeten strijden voor een plek tussen plaats 8 en 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer, we moeten niet gaan overdrijven. Zulte Waregem speelde gewoon errug slecht, ADO is van heel andere koek. Die willen gelijk knokken met hun nieuwe aankopen, en vechten voor revanche aangezien ze overall gezien vorig jaar met 13-1 de boot in zijn gegaan.
Ik zeg wel dat PSV gaat winnen, maar 't wordt imo op het eerste gezicht geen makkie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |